globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Napínání a následné uvolnění řetězu
6.5.2011 v 20:52
Zdar, pořád nějak nemůžu vyštelovat kolo. Když jedu a poslechnu si zvuk dření řetězu tak je to jak nějaký dřevorubec s pilou co řeže strom.

Motorku zvednu a točím kolem, točím kolem dokaď se řetěz nenapne (nevím proč) a pak když 5x otočím kolem tak se zase napne, tudíž to bude řetězem. Nevíte co s tím?

Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 20:53 | Nahoru | #1
Protože je řetěz na odpis

Vyměň a bude klid

1 reakcí na tento příspěvek Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 20:59 | Nahoru | #2
A jak, že se u motorek mění řetěz? :D Protože jsem tam nikde nenašel spojku a tudíš nevím jak ho vyměnit (sundat).

Řetěz má najeto 18 000km.

Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:02 | Nahoru | #3
roznýtovat článek - nebo říznout flexou a nasadit odpovídající nový a zanýtovat (pokud je třeba - vyměnit i přední kolečko a samo i zadní rozetu)

1 reakcí na tento příspěvek Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:02 | Nahoru | #4
Flexsou-kup celou řetězovou sadu a budeš mýt klid.

Naposledy editováno 06.05.2011 21:03:27

2 reakcí na tento příspěvek Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:03 | Nahoru | #5
Zdar chlape, mám stejný problém...

V jednu chvíli je řetěz OK a v druhou chvíli je trochu přepnutý, řešení je výměna řetězovky (2 tis. kč cca) Nebo vsadit na nejistotu a koupit zvlášť pastorek, rozetu a nakonec třeba i řetěz, protože to může být jedna z těch tří věcí, co to kurví

U mě to způsobuje (při už hůře namázlém řetízku) že v jednu chvíli dojetí řetězu do pastorku to jakoby poskočí, vydá takové jakoby cvaknutí... Jestli nemáš řetěz úplně mrtvý, jako třeba já tak hodlám ještě sezónu odjezdit, někteří mě třeba ukamenujou nicméně no money no fun, radši budu pořádně mazat a hodně to opečovávat ať to vydrží ještě season...

Edit: písmenka plus odstavec

Naposledy editováno 06.05.2011 21:06:17

Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:04 | Nahoru | #6
nejspis je nepravidelne vytahanej, koukam ze tomu vubec nerozumis, dej to do jakohokolik motoservisu tam ti to udelaj, nebo jestli mas nakyho znamyho kutila tak si s tim urcite poradi skoda ze bydlis tak daleko za nakou uplatu bych ti ho vymenil

(reakce na) Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:04 | Nahoru | #7
Werty22> na malýho Varana by možná stačila spojka, ale nýt je nýt..

pokud nemáš nýtovačku, nech si ho vyměnit někde v servise, nebude to stát tolik peněz a navíc si ušetříš nervy s výměnou hnacího kolečka..

doporučuju dát celou sadu novou a máš zas na 18tis. km klid

Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:05 | Nahoru | #8
Je to rozhodně řetěz protože rozeta by to dělala každé otočení a né jen když 5x otočím, je to prostě v jednom místě řetězu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:07 | Nahoru | #9

Legolend píše: Zdar chlape, mám stejný problém...

V jednu chvíli je řetěz OK a v druhou chvíli je trochu přepnutý, řešení je výměna řetězovky (2 tis. kč cca) Nebo vsadit na nejistotu a koupit zvlášť pastorek, rozetu a nakonec třeba i řetěz, protože to může být jedna s těch tří věcí, co to kurví



tyhle experimenty nejsou dobrý..

jinak když vezmete řetěz do prstů a zkusíte za něj na zadní části rozety zatáhnout dozadu, tak to o nějaký kousek povolí a odhalí vám zuby. podle toho jak moc se zuby ukážou, tak moc už je po smrti.

když dáš jen nová ozubená kola, tak je ten vytahaný řetěz zkurví, naopak to funguje stejně, proto je dobrý dát celou sadu a je klid

Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #10
Ok, dám tam celou novou sadu.

(reakce na) Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:09 | Nahoru | #11

dva_hrnce píše: tyhle experimenty nejsou dobrý..

jinak když vezmete řetěz do prstů a zkusíte za něj na zadní části rozety zatáhnout dozadu, tak to o nějaký kousek povolí a odhalí vám zuby. podle toho jak moc se zuby ukážou, tak moc už je po smrti.

když dáš jen nová ozubená kola, tak je ten vytahaný řetěz zkurví, naopak to funguje stejně, proto je dobrý dát celou sadu a je klid



Souhlasím Proto jsem tam napsal, že je to sázka na nejistotu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:43 | Nahoru | #12

Legolend píše: Zdar chlape, mám stejný problém...

V jednu chvíli je řetěz OK a v druhou chvíli je trochu přepnutý, řešení je výměna řetězovky (2 tis. kč cca) Nebo vsadit na nejistotu a koupit zvlášť pastorek, rozetu a nakonec třeba i řetěz, protože to může být jedna z těch tří věcí, co to kurví

U mě to způsobuje (při už hůře namázlém řetízku) že v jednu chvíli dojetí řetězu do pastorku to jakoby poskočí, vydá takové jakoby cvaknutí... Jestli nemáš řetěz úplně mrtvý, jako třeba já tak hodlám ještě sezónu odjezdit, někteří mě třeba ukamenujou nicméně no money no fun, radši budu pořádně mazat a hodně to opečovávat ať to vydrží ještě season...

Edit: písmenka plus odstavec



V klidu. Já stěmi pazvuky od řetezovky najezdil už 5 tisíc. Když se řetez namaže skoro nejde slyšet. Ale po dešti když se to mazadlo smyje, to prý jde slyšet 200m daleko(kámoš slyšel z okna když jsem jel kolem ). Na jedne straně vůle 5cm, pootočím a vule 0, napnutý jako prase Nejsou peníze no, takže na zvuky seru a jezdím

A viděl jsem i horší ... experty

Naposledy editováno 06.05.2011 21:46:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:48 | Nahoru | #13

dareckov píše: A viděl jsem i horší ... experty



taky jsem kdysi neměl prachy, když mi začal řetěz padat a nebylo kam napínat, zkrátil jsem ho o 2 články a jelo se dál

(reakce na) Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 21:56 | Nahoru | #14

dva_hrnce píše: taky jsem kdysi neměl prachy, když mi začal řetěz padat a nebylo kam napínat, zkrátil jsem ho o 2 články a jelo se dál



Já si taky říkal, že to hned vyměním jak mi to začlo přeskakovat. Přijel sem na první sraz a co tam měli někteří, hned mi bylo líp

Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 22:03 | Nahoru | #15
Zkontroluj postupně články a pravděpodobně najdeš jeden nebo více který jsou tuhý, seklý v nýtu a nehýbou se. Můžeš ho zkusit rozhýbat WDčkem a tak. Je to lepší aspoň zkusit než se na to vysrat a jezdit s tím dál.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 22:54 | Nahoru | #16

vladaobi píše: Flexsou-kup celou řetězovou sadu a budeš mýt klid.

Jak se myje klid?

(reakce na) Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 23:00 | Nahoru | #17

Uvalak píše: Jak se myje klid?


Flexsou

(reakce na) Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 23:00 | Nahoru | #18

dareckov píše: V klidu. Já stěmi pazvuky od řetezovky najezdil už 5 tisíc. Když se řetez namaže skoro nejde slyšet. Ale po dešti když se to mazadlo smyje, to prý jde slyšet 200m daleko(kámoš slyšel z okna když jsem jel kolem ). Na jedne straně vůle 5cm, pootočím a vule 0, napnutý jako prase Nejsou peníze no, takže na zvuky seru a jezdím

A viděl jsem i horší ... experty


A prachy na půlení motoru - až si odkurvíš ložiska a gufera na hnací hřídeli - tak těch máš dost?
...aneb na některých místech se šetřit nevyplácí

Naposledy editováno 06.05.2011 23:00:49

Napínání a následné uvolnění řetězu

6.5.2011 v 23:14 | Nahoru | #19
Já ho měnil po 23tis. Ten řětěz trpí dosti ve městě, především díky krátké jedničce.

Naposledy editováno 06.05.2011 23:14:41
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda varadero 125 nemá "výkon" ve ... Honda XL 125V Varadero Topriders 5 7.5.2024 v 01:33 Topriders
Nestartuje Varadero 125 Honda XL 125V Varadero Trollik1 6 13.4.2024 v 08:37 krokoš
Brzda přibržďuje za studena Honda XL 125V Varadero Namalorazce2408 7 19.3.2024 v 22:26 Slávek-TDM
Klepání od motoru po přidání víc ne... Honda XL 125V Varadero Moutindown 7 10.3.2024 v 22:57 Slávek-TDM
palivový filtr Honda XL 125V Varadero jardic 7 24.2.2024 v 23:13 Palucha


TOPlist