globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tiger XC800 zkušenosti
Moje mini-recenze

Po velmi nevydarene komunikaci ze strany DK Racingu, jsem nastesti natrefil na fajn motorkare, ktery mi Trimph XC800 pujcil na skoro cele dopoledne. Takze diky jemu, jsem mohl motorku trochu projet. Jelikoz nejsem spisovatel a soustredim se na body, ktere me zaujali, berte to prosim tak, ze muj dojem muze byt ciste subjektivni. Bohuzel zadny teren jsem s nim nejel, protoze bych se stejne bal, ze s vypujcenou motorkou neco udelam a vlastnik pak bude litovat jake trubce to motorku pujcil. Pneu na nove motorce jsou ciste silnicni a zadni ma 150ku, coz muze trochu limitovat vyber pneu. Po otoceni klicku se standardne rozblikaji kontrolky s tim, ze dokud nevyjedete, tak blika ABS. Nejak jsem nechapal kontrolku vypadajici jako na kontrolu tlaku v pneu, ale nemusim vedet preci vse. Motorka ma klasicke duse a vzhledne rafky v cerne barve. Uz jsem se vycerpal psanim, takze dal jen v bodech

Neutralni:
* bila barva je asi nejhezci
* je potreba si zvyknout na najeti neutralu, ale jinak chod prevodovky v pohode
* mechanicky plyn
* nema prepinani palivovych map, ale v tehle cenove kategorii je to normalni
* ve srovnani s podvozkem co mam ja (WP+zadni original Supertenere) je o neco tvrdsi
* nutno dat poradne chranice pacek, jelikoz ty original nevydrzi polozeni motorky, ale za tu cenu zeee...
* pro me nutno dokoupit nastavce riditek
* pri brzdeni motorem si i s original vyfukem lehounce "zaprdi", takove holcici prdiky (nebo utlumeny Wartburg )

Pozitiva:
* dvoudilne sedlo, docela pohodlne ale nevim jak to bude s delsim cestovanim, jelikoz to bych musel mit motorku na par set kilometru, da se zvednout asi o 2cm, coz bylo pro me tak sotva akorat (mam 189cm)
* zadni sedlo se odemyka vzadu a da se pod nej schovat zakladni vybava, bohuzel jine ulozne prostory motorka nema
* vypinani ABS je v menu pristrojovky
* jiz v zakladu 12V zasuvka
* ukazuje v zakladu zarazenou rychlost
* uz na 6ku motor zabira od cca. 42km/h
* nastavitelne packy
* gumove naslapy se daji vyndat v cuku letu
* jednoducha vymena prednich zarovek
* fakt lahodny motor, ktery necuka, nekucka ale proste jede dole normalne a nahore jako 4hrnek. U sve motorky hleda 6-ku, tady jsem hledal 7-ku v prevodovce.
* podvozek na to, ze se jedna o rozpoctovku je fakt dobry a jeste k tomu stelovatelny (jen fakt zaklad)
* pocitove lehka motorka
* zadni brzda brzdi velmi dobre
* ABS je dobre davkovane, zadne zbesilosti, jako u nejakych jinych motorek
* kontrola hladiny oleje je jen olejo-okem
* zadni brzda funguje daleko lepe, nez na jinych motorkach, fakt dobre brzdi

Zapory
* riditka jsou docela mekka, ze kdyz se na ne zatlaci, tak docela pruzi. Problem se podle me projevuje tim, ze pri jizde pres 100km/h vidim svetla aut za sebou lehce rozmazana. Neni to ale nic tragickeho, mozna ze vymena riditek vse vyresi.
* ovladani pristrojovky jde opravdu ztezka - holt to chce mit mozna grif na zmacknuti tlacitka (stejny problem jako jsem mel u KTM)
* zasuvka na 12V je ten maly typ
* packy jsou nachylne na lamani, takze zvazit jestli nekoupit obycejne
* kdo ji polozi vic nebo kdo i malo a nebude mit vzadu nejake drzaky na kurfy, tak se mu to pekne prodrazi, protoze zadni stupacky jsou docela dost na rane a hlavne jsou napevno navarene k ramu
* teplo od motoru jde docela fakt dost, takze po par kilometrech brzda, plyn v zatackach jsem citil, ze mi neco zahriva levou nohu, nic neprijemneho, ale citil jsem to. Stejne tak kdyz se zastavi, tak je zahraty i ram u motoru. Ve velkych vedrech to muze byt pro nekoho neprijemne, ale to nemohu posoudit
* chladic je docela dost na rane, ale pokud si poridite normalne vyssi padaky, pak to bude v pohode
* zaklapavani policajta je ztuhle, ale mozna staci promazat

Celkovy pohled:
Velmi pekny design, pocitove dobre ovladatelna motorka. Motor pekne prede v nizsich otackach, ale dokaze se rozcilit do vyssich otackach velmi rychle (skoda ze neni naladen vic na kroutak, ale ja srovnavam s moji Supertenere, kde mam 95Nm, coz je dost velky rozdil). Padne dobre do ruky a na tech par drobnosti co pisu v zaporech su bud zvyknete nebo je jednoduse odstranite. Pro me ma motorka jedine dva zavazne problemy - teplo od motoru (nekde jsem cetl v UK, ze se to snazi na forech resit a snad se jim to dari. Ja bych vydel zatim alespon nejaky plast na zakryti tech casti ramu, kterych se muzete dotykat nohou stejne jako to ma treba KTM na ramu, kde ho muzete osoupat nohou, proste jednoduchy plasti za par korun) a zadni stupacky spojene s ramem. Pokud se tyka zadnich stupacek, tak mozna lze navrhnout nejake drzaky kufru, ktere prvotni naraz poberou nebo si zaplatit havarijni pojisteni , protoze pokud ty zadni stupacky jednou oddelate, bude to na zadni casti ramu proste videt az do konce zivotnosti motorky. Nevim, jak jsou pevne a co se muze stat, jen konstatuji stav.

Vysledek:
Joooo libi se mi a koupil bych si ji, ale dokud bych tech par drobnosti nevyresil, nedalo by mi to spat , ale to asi vsichni vedi kdo me znaji. Fotky nejsou, nebyl na ne cas

Mini recenze JirikM zde v tematu:
Triumph 800XC

Na otestování jsem dostal variantu XC, která je upravená spíše do terénu. Oproti "silniční" verzi má delší zdvihy tlumičů, má drátěná kola, jinou šířku gum, kryty rukojetí .. atd.. Co mě ale nejvíc zajímalo byl motor. Motor velmi příjemně táhne do spodu až nahoru ... přesně jak se o tom píše. V žádný otáčkách jsem nezaznamenal nějaké kopnutí motorem nebo tak něco podobnýho. S motorem jde jet celkem svižně ... tak taky úplně v klidu na 6tku od skoro 60 km/h výše. Když to porovnám se svým VSTROMem (s předchozími motorkami to asi už moc nejde porovnávat) tak zkusím shrnout klady a zápory:

Zápory :
- slabší ochrana proti větru (VSTROM je v tomhle o kus lepší)
- divný zvuk 3válce ... takové šustění/pištění
- cena ... no ale to asi vždycky

+/- ?
- gumy jsem asi moc nevyzkoušel, přiznám se, že jsem se na těch užších co byly na XC trochu bál do náklonu. Čím víc přibývalo kilometrů, tím to bylo lepší .. ale na hodnocení to není .

Klady :
- Pohodlnej posez jak pro mě tak pro batůžka
- Motorově jede krásně v celém spektru otáček
- Výkonově jsem ani necítil, že nejedu sám - jen se to sem tam na nerovnosti lehce víc zhouplo
- ABS fungovalo bezvadně
- Brzdy hezky citlivý (zadní kolo mělo tendence jí velmi rychle do smyku při rychlejším brždění)

Moje zkusenosti (Jenik) s oficialnim distributorem DK Racing - pokud mam hodnotit jako ve skole, tak "5-", takze zvazte jestli od nich motorku kupovat nebo servisovat. V tematu jsou ruzne zkusenosti, ale vetsinou obdobne ty co mam ja. Ty moje zkusenosti mam i nektere zdokumentovane. Ti stastni z Moravy nastesti maji dobre zastupce Triumphu v Brne a Olomouci, coz mi z Cech toto stesti nemame.

KamilS - vlastnik XCeka a jeho recenze:
Plusy:
+ opravdu univerzální motorka, se kterou můžete dojíždět do práce i cestovat přes celou Evropu, jezdit silnici, ale i slušně řádit v terénu (záleží na obutí)
+ lehčí, ovladatelnější a příjemnější, než všechna ostatní cestovní endura, která jsem zkusil (800GS, 1200GS, LC8, ...). V terénu mi přijde rozhodně lépe ovladatelná než 800GS - to je hodně individuální, ale já jsem se nezkamarádil s jedničkou u GS
+ výborný motor - parádně táhne ve všech otáčkách, víc opravdu nepotřebuju a to si rád občas zařádím v terénu i na silnici. Rozhodně stačí na svižné ježdění a i na cestování s plnou polní ve dvou.
+ dobré sedlo už v základu (dělené, nastavitelné, pohodlné)
+ posez, ve kterém vydržíte 12hodin jízdy
+ přehledný a čitelný display
+ výborná světla
+ výborný alternátor
+ výborný podvozek vzadu
+ dobré brzdy, které mě ještě nezklamaly i při přejezdech slušných kopců
+ výborné ABS, které zabere až opravdu když to je potřeba a přiměřeně
+ dobrá cena
+ dobré servisní intervaly
+ slušná nabídka origo i neorigo příslušenství
+ rozhodně nejhezčí cestovní enduro!!!

Mínusy:
- spotřeba - hodně záleží na stylu ježdění. Dá se dostat pod 5l, ale i nad 7l
- pro mě zvuk motoru - někdo to vychvaluje, ale mě se to kvílení moc nezamlouvá.
- zvonivý zvuk koncovky výfuku, když prudce klesnou otáčky (vyřeší to nová koncovka)
- stupačky spolujezdce navařené přímo na rám
- čelní štít - nad 60km/h vytváří velký hluk a turbulence (už jsem rozhodnutý pořídit jiný)
- z japonské motorky jsem zvyklý na lepší ovladače světel a blinkrů - nechodí tak jemně a čitelně
- ovládání počítače na displeji je fakt na houby. Chtělo by to na řidítkách.
- chladič žene teplo na pravou nohu - ale opravdu nepříjemné to bylo pouze jednou, nebo dvakrát
- občas se mi zachytí nohavice o ukončení spojkového lanka u motoru
- chybí mi výstražné blinkry
- chybí mi teploměr
- chybí mi permanentně zobrazený počet celkových ujetých kilometrů
- chybí mi snadné vypnutí ABS
- chybí mi snadné nastavení podvozku - je třeba šroubovák! :(
- menší komunita lidí, než u známějších značek

+ i - dost tvrdý podvozek ve předu - někdy poskakuje na drobnostech, které jiné motorky vyžehlí. Na druhou stranu se s ním dá opravdu drsně skákat v terénu, bez dopadů na dorazy (takže bych vlastně měkčí nechtěl) :)



Naposledy editováno 08.11.2012 11:27:36

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

11.8.2011 v 08:45 | Nahoru | #33

PetrAT píše: www.motorcyclenews.com/upload/272058/images/001.mcn.main.0809_rev2_lo-r.jpg



Takze uz 12-ka hmmmm, ale co vim, tak BMW taky ma uz brzo sve 12-ky nejak omladit.
Jen tak dal Triumphe
Jen to cislo casopisu je ze zari 2010...?

Tiger XC800 zkušenosti

3.9.2011 v 12:33 | Nahoru | #34

Tiger XC800 zkušenosti

6.9.2011 v 09:29 | Nahoru | #35
Teď ještě ty dlouhodobé zkušenosti
Čas ukáže
Pořád mi tam chybí ta podsedlovka.
A netuším, jak je vyřešena ochrana zadního tlumiče
Trošku rozčarování ze spotřeby.
Jinak za mě

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

7.9.2011 v 08:22 | Nahoru | #36

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

7.9.2011 v 13:27 | Nahoru | #37
Pěkné video
Dobří týpci
Kdo umí, ten toho pojezdí hodně
A tigr prostě špica

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

7.9.2011 v 13:31 | Nahoru | #38

PetrAT píše: Pěkné video
Dobří týpci
Kdo umí, ten toho pojezdí hodně
A tigr prostě špica


Italsky neumim, takze kamos vysledky prelozil takto, coz mi prijde trochu divne:
F 800 GS - Vynikajuce na asfalte i v off-roade s excelentnou spotrebou
R 1200 GS - TOP moto s vyvazenymi vlastnostami v offroade i na asfalte
KTM - Potvrdilo svoje vynikajuce schopnosti v off-roade a predviedlo, ze dokaze byt motorkou vhodnou na cestu okolo sveta
Tenere - skutocne prekvapenie, s jednym valcom velmi vhodna pre off-road, ale vyborne si viedla aj na dialnici a na asfalte
Supertenere - jazdnymi vlastnostami nezodpoveda svojmu menu a povodu tohoto modelu, v off-roade nie je doma. Naopak, komfortom a ochranou jazdca na asfalte a dialnici prekonava geeso 1200.
Transalp - vyborna moto pre zaciatocnika vdaka jednoduchej ovladatelnosti a komfortu podobnemu jazde na skutri. Test zvladla a pracu cestovneho endura odvadza dobre.
Triumph - nepresvedcil jazdnymi vlastnostami ani v off-roade ani na asfalte, ale vsetci sa zamilovali do jeho 3-valcoveho motora.

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

7.9.2011 v 14:44 | Nahoru | #39
Je pravda, že ve spotřebě to Tigr proti GS těžce "projíždí"
Majitelé "eFka" si u pumpy chrochtaj
Trošku překvapení, že nezaujaly jízdní vlastbosti Tigra

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

7.9.2011 v 15:06 | Nahoru | #40
Jenik789>

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

7.9.2011 v 15:41 | Nahoru | #41

PetrAT píše: Je pravda, že ve spotřebě to Tigr proti GS těžce "projíždí"
Majitelé "eFka" si u pumpy chrochtaj
Trošku překvapení, že nezaujaly jízdní vlastbosti Tigra



Naprostej souhlas. Na me to dela dojem, ze proste se BMW angazovalo, aby vysledek byl ten ktery je. Skoda, snad ale nekdo udela vice nezavisly test, kteremu budeme moct verit.
Ja osobne temto vysledkam neverim, zvlast kdyz se dobre znaji prednosti i nedostatky jiz dele vyrabenych motorek. Nepopiram "super" spotrebu u BMW a nektere jine vyhody, ale tenhle vysledek fakt neeee, napr. kdyz se velmi dobre vi, ze F800GS ma podvozek v levnejsi kategorii, proto mi nesedi zaver "Vynikajuce na asfalte i v off-roade", meli treba i rict, ze na rozjezd je to horsi, bo ma ostrej plyn na jednicku nebo tak neco....
Tim nehanim zadnou motorku a sam by jsem si BMW koupil , ale jen se mi nezda ten vysledek testu objektivni.

Tiger XC800 zkušenosti

7.9.2011 v 15:48 | Nahoru | #42
jooo a jeste - tohle myslim vseobecne - naprosto odmitam vyraz, ktery nekdo, nekdy pouziva - "etalon tridy" nebo "legenda" - ten kdo to rika, pak totiz nema prehled a nechce byt objektivni.

2 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

7.9.2011 v 20:27 | Nahoru | #43
Není nad osobní zkušenost
GS800 jsem si měl možnost vypůjčit na Touratech dnech
S tigrem to asi bude špatné. I dealerská sí´t je zatím slabá
Pro mě nejbližší prodejce 100 km

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 07:59 | Nahoru | #44

PetrAT píše: Není nad osobní zkušenost
GS800 jsem si měl možnost vypůjčit na Touratech dnech
S tigrem to asi bude špatné. I dealerská sí´t je zatím slabá
Pro mě nejbližší prodejce 100 km


Tak aspon povidej o F800GS? Taky zjisteni o tom ostrem plynu na jednicku a ze podvozek je ten z levnejsich (nerikam ze spatny, jen levnejsi..) ?

Tigera mi stale slibuji od jara.....

Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 08:07 | Nahoru | #45
Proti Africe je GS800 ucukané
Podvozek je docela tvrdý
Ale asi by si na to člověk přivyknul

Zatím zůstávám u AT. Ale "sleduji okolí"

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 08:49 | Nahoru | #46

PetrAT píše: Není nad osobní zkušenost
GS800 jsem si měl možnost vypůjčit na Touratech dnech
S tigrem to asi bude špatné. I dealerská sí´t je zatím slabá
Pro mě nejbližší prodejce 100 km


Ja jsem si prave mel take moznost projet 800GS. Mel jsem ho na cele odpoledne, najezdil jsem kolem 200km a takovych 20% z toho bylo mimo silnice. Na bezne courani po okreskach to je super motorka, ale jak se dostanes mimo silnici, tak je to opravdu horsi. Jednicka je desne ostra, takze jsem si na ni ani nestacil zvyknout a porad jsem na tom poskakoval jak na kozlovi. Stejne tak nic moc na dalnici. Jakmile se rozjelo na 130km/h, tak se zacalo desne vlnit, klepat, motor vibruje jako hrom,... no proste nemel jsem z toho dobrej pocit. Je fakt, ze za tu dalnici mozna mohly taky trochu uz horsi gumy.
No a Tiger je v techto dvou vecech uplne nekde jinde! Jednak motor je daleko hladsi, v terenu daleko lepe ovladatelnejsi, ale zaroven mi paradoxne prijde i na silnici sportovnejsi. Preci jen ten trivalec ma neco do sebe. Je teda fakt, ze zvukove je dvouval daleko lepsi, ale to se da trochu zlepsi ladenou koncovkou...
Jinak co se tyce te dealerske site, tak to je opravdu trochu horsi. Ja to mam do Prahy 120km a uz jsem tam byl za ten mesic 4x! :) Ale az si to vsechno "sedne" (tzn. budu mit na motorce vsechno co planuji), tak jsou servisni intervaly po 10tis.km/roce, takze to jde... (kdyz se to spoji s vyletem po okoli...) :)

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 10:56 | Nahoru | #47
2 KamilS - jake jsou duvody tvoji navstev v servise?
Zkus objektivne posoudit rozdil podvozku GS a Tigeru v lehkem terenu?
Ty vibrace u GS jsou jak velke? Ze se i klepaji zrcatka? Klepa to do nohou?
Ta ostra jednicka je u GS znama vec, proste je to tak nastaveno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 11:50 | Nahoru | #48
Jenik789>
Ty navstevy byly z ruznych duvodu. Prvni servis je po 800km a to jsem mel najezdeno behem tydne. Pak se mi podarilo ho polozit v lese na bok a trochu si ohnout drzak chladice - nic moc velky problem, ale nechal jsem si to srovnat profikama (btw: kvuli tomu jsem si koupil padaky od SW Motech, ktere chrani i chladic a ne jen motor). No a pak jsem tam byl kvuli znamemu problemu se chcipanim kratce po nastartovani - coz resi nova palivova mapa. No a uprimne receno mi jeste zlobi snimac zarazene rychlosti, ktery obcas nereaguje na prerazenou rychlost, tak jsem s tim byl na diagnostice. Taky jsem uz stacil zlomil packu spojky a tak jsem si objednal nastavitelnou... no proste se furt neco deje... :D
Jinak ty tlumice se srovnavaji tezko. Nenajezdil jsem toho na 800GS tolik, ale Tiger ma urcite z vyroby lepsi predni tlumice a zadni se da poladit na obou strojich podobne. A co se tyce tech vibraci u 800GS, tak ve vyssich otáckach to je hodne cejtit ve stupackach, ale ja jsem mozna zhejckanej, protoze predtim jsem jezdil na japonskym ctyrvalu, takze to mozna bylo hodne nezvyk - ten dvouval. Ale uprimne receno bych s 800GS pres pul Evropy po dalnici jet nechtel a na 800XC si to dovedu predstavit (samozrejme i s nim bych hledal kdy uz vypadnout mimo silnici... )

Naposledy editováno 08.09.2011 11:52:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 12:48 | Nahoru | #49
KamilS> chápu dobře, že i přes padáky se ti ohnul držák chladiče? To je v terénu dost na prd!!

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 13:33 | Nahoru | #50
2 KamilS
jasne, kazdy novy typ motorky ma nejake mouchy, co se vychytaji, takze to ani nevidim jako problem, ze jsi uz tolikrat cestoval do servisu. Ten podvozek a hlavne predni vidle je dulezity, ja mam taky predek WP z KTM 990Adventure a chrochtam si blahem . Ty vibrace jsem zazil na 990Adventure poslednim modelu toto jaro, kdy ve 130 jsem nevidel ve zpetnem zrcatku, jestli jede za mnou autobus nebo Fabia - udajne starsi rocniky to nemaji, nevim... Ja jsem zase zhejckanej svoji motorkou jak ta vibruje.
Za sebe tedy vidim u Tigera k doreseni hlavne ten odvod tepla od chladice, doufam, ze to nekdo vymysli a pak to nekdo zacne vyrabet.
Btw. XT1200Z ma chladic na levem boku a casto spina sahara.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 14:14 | Nahoru | #51

Hofner píše: KamilS> chápu dobře, že i přes padáky se ti ohnul držák chladiče? To je v terénu dost na prd!!


nn, v tu chvili jsem tam nemel zadne padaky. Ale ty originalni od Triumphu jsou delany vylozene na ochranu motoru a kdyz to polozis tak, ze se ti stoci riditka (a nedejboze tam je jeste nejakej sutrak), tak to lehne az na chladic z boku. To se mi presne stalo - chladic se cely posunul o 2cm na stranu. Ted uz tam mam poradny ram a po nem se to jen zhoupne... vyzkouseno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 14:17 | Nahoru | #52

Jenik789 píše: 2 KamilS
Za sebe tedy vidim u Tigera k doreseni hlavne ten odvod tepla od chladice, doufam, ze to nekdo vymysli a pak to nekdo zacne vyrabet.

jj, to je jedna z nejvic neprijemnych veci - kdyz se potis na motorce a jeste ti zacne vetrak honit horkej vzduch na nohy! :( Uz jsem videl na advrider.com nejaky fotky s podomacku udelanym odvodem tepla (takovy ochranny plech), ale vypadalo to dost hrozne, tak uvidime, co nabidnou vyrobci... :)

1 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 14:17 | Nahoru | #53
Na pokládání je nejlepší LC8
Kluci s tím kolikrát lehli v terénu a už také i na silnici
A nic, jen pár oděrků
Fakt klobouk dolů, jak todle má ktm vychytané

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 20:55 | Nahoru | #54
PetrAT> S padákama, nebo bez? Pokud bez, tak to maj v KTM fakt pošéfovaný. KTM má ve výrobě takovejch motorek dlouhou tradici, takže asi vědí kde co a jak ochránit. NA druhou stranu cena takové motorky je o víc jak 50% vyšší, a za tu cenu ti udělá zámečník pomzlacené padáky tak, že když to shodíš ze skály, motorka zůstane celá. A stejně výrobci neřešej základní potřeby velkých cestovatelů- větší nádrže, padací ráky s příchytkama na různý kanistry (vody+ benál) a pod. Ještě že existuje touratech a i tak si na mašině musí človběk dobastlit plno věcí sám. Nemluvím bohužel z vlastní zkušenosti, ale ze zkušenosti Igora Brezovara.

Tiger XC800 zkušenosti

8.9.2011 v 22:45 | Nahoru | #55
Kluci mají na LC8 jen ty origo padáky a nebo místo nich karbonové oplastování dole na nádrži
Když cenově srovnám GS800 a LC8 , tak mi připadně že u LC8 je ta cenovka oprávněně
Samozřejmě je také nutné připočíst vyšší náklady na servis LC8

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

10.9.2011 v 20:44 | Nahoru | #56

KamilS píše: nn, v tu chvili jsem tam nemel zadne padaky. Ale ty originalni od Triumphu jsou delany vylozene na ochranu motoru a kdyz to polozis tak, ze se ti stoci riditka (a nedejboze tam je jeste nejakej sutrak), tak to lehne az na chladic z boku. To se mi presne stalo - chladic se cely posunul o 2cm na stranu. Ted uz tam mam poradny ram a po nem se to jen zhoupne... vyzkouseno


Evidentně je ten chladič špatně umístěný
Toto by se na adventure motorce stát nemělo
Nechápu, že po tolikém vývoji a testování toto nemají vymyšlené

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

10.9.2011 v 20:46 | Nahoru | #57

KamilS píše: jj, to je jedna z nejvic neprijemnych veci - kdyz se potis na motorce a jeste ti zacne vetrak honit horkej vzduch na nohy! :( Uz jsem videl na advrider.com nejaky fotky s podomacku udelanym odvodem tepla (takovy ochranny plech), ale vypadalo to dost hrozne, tak uvidime, co nabidnou vyrobci... :)


Už se to objevilo i v nějakém německém testu
Údajně v místě kde jsou kolena naměřili 70°C
Předpokládám, že s tím asi něco udělají . A zase nepochopitelné, že to už nemají vychytané

2 reakcí na tento příspěvek Tiger XC800 zkušenosti

12.9.2011 v 21:08 | Nahoru | #58
Menší testík je v Motohouse
Vytýkají horko od motoru jdoucí na nohy
Pak teda jeden redaktor vibrace do řidítek . To jsem zatím nikde nečet, že by někomu vadilo
A potom se jim nelíbí palubovka. Což bych možná i pochopil, ale snad jde jen o zvyk

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

12.9.2011 v 21:54 | Nahoru | #59

PetrAT píše: Menší testík je v Motohouse Pak teda jeden redaktor vibrace do řidítek

To ledaže jsi zvyklý na nějaký hodně uhlazený čtyřvál. Já sám jsem na takovém jezdil a nepřijde mi to... Rozhodně proti dvouválcům určitě...

(reakce na) Tiger XC800 zkušenosti

13.9.2011 v 08:58 | Nahoru | #60

PetrAT píše: A potom se jim nelíbí palubovka.



taky by se mi nelibilo mit na motorce parkety .....

Palubovka = povrch v telocvicne ... na motorce i v autech mame vsichni palubni pristroje, palubni desky ==> palubky...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozšíření bočního stojánku Triumph ... Triumph Tiger 800 XC karosa 7 7.5.2024 v 08:39 Radek_S
dealer tool pre triumph Triumph Tiger 800 XR capo111 23 20.4.2024 v 15:56 Juraj22
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Dovozce Triumphu z Velké Británie Triumph Tiger 800 XC bity 10 2.2.2024 v 13:08 NUTELIER
Cena servisu Triumph Triumph Tiger 800 XR michla 29 17.12.2023 v 18:42 tencotancismoto


TOPlist