Creck píše: assassin> Dik, s tema km jsi me uklidnil ze na to prakticky asi nikdy nesahnu
Dedek tam nasral takovych zbytecnych picovin a neda tam tempomat
Jo a pro pobaveni, tu jednicku si ode me koupil opravdovy pansky kadernik (nekecam, ani jsem nevedel ze neco takoveho existuje)
Jinak po celych pet let musim na BMW pet jen chvalu, bez jedineho problemu. Bezny spotrebak + jednou zena proklekla zatezovou decku a jednou shorel motorek okna v zime (spatny soft pro bezramove okna -pry)
Pockej nemenil jsi tam motor nahodou?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Taky jsem si trochen přitáhl hřeben, nechápu jak jsem s tím mohl tak dlouho jezdit
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Kolik stupňů vydrží ložiska v kolech, tuší někdo? Jsem si seřídil ručku a na jednom kole jsem to krapet přepísk Ujel jsem s tím asi deset kilometrů, zasmrádlo to slušně a na kole se nedala udržet ruka.
Taky jsem si trochen přitáhl hřeben, nechápu jak jsem s tím mohl tak dlouho jezdit
Nevím kolik stupňů, ale 5 km po dálnici to vydrží, to mám vyzkoušený
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: A máte někdo přístup k odlévacímu polyuretanu? Potřeboval bych si vyrobit silentblok na diferák, už ho mám zase utrženej, to už je potřetí kua.
Na ten PU sem zrovna nedavno taky koukal..vyrobce jsem i nejaky nasel, ale primo neco v eshopu ne..mam urvanej silentblok na motoru a pro zacatek ho zkusim zapatlat karosarskym tmelem..muze to jenom prijemne prekvapit..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
_monty píše: Na ten PU sem zrovna nedavno taky koukal..vyrobce jsem i nejaky nasel, ale primo neco v eshopu ne..mam urvanej silentblok na motoru a pro zacatek ho zkusim zapatlat karosarskym tmelem..muze to jenom prijemne prekvapit..
Když už, tak spíš lepidlo na okna né?
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
edit: r.v.2004
Naposledy editováno 17.11.2017 16:28:28
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: A máte někdo přístup k odlévacímu polyuretanu? Potřeboval bych si vyrobit silentblok na diferák, už ho mám zase utrženej, to už je potřetí kua.
link
Napis jim mail co a kolik potrebujes, a poslou ti to.
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: Nemate nekdo radio profesional ? Zajimalo by me k cemu je tam ukazatel sily signalu (carky jako u telefonu) jestli to je vazne jen sila signalu radia.
Asi jsem mimo, ale v octavii III jsem se divil pro je na radiu stav baterky a bylo to stav baterky telefonu spojeneho pres BT...
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Creck píše: No slot na kartu jsem nikde nenasel. Jeste me napadlo ze to muze byt telefon pripojeny pres BT
přesně tak...já to měl...tedy jestli myslíš tyto čárky a toto radio
Naposledy editováno 19.11.2017 18:46:02
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tim chteji soudruzi rict ze mi alternator dava nejak vetsi energii pri brzdeni , nebo co je tim mysleno, ze je odpojeny alternator pri optimalni rychlosti a nasledne pripojeny pri brzdeni ? Neni to zbytecne kdyz tam daji automatickou klimu a u auta co sezere 10 litru na sto ? Nesezere vic ten pocitac co to hlida nez co tohle usetri ?
Nebylo by lepsi vymyslet nejakou ekonomy rezii na klimu ? Stejne nikdo nepouziva economy jizdni rezim, jedno poradne seslapnuti pedalu vezme vic nez usetri autostop za rok atd... kdo tyhle blbiny vymysli
Jenom te to sere ze po nastartovani musis mackat tlacitka off, na starem aute sem ustrihnul cidla na desticky, dratky spojil na tvrdo a autostop prestal fungovat
Naposledy editováno 23.11.2017 01:29:39
vymysli to lidi co neco tusi o fyzice....
to auto by totiz jinak zralo 20 .... se schvalne podivej, kolik zraly pred 15ti lety auta s 250konema, benzinakem a 4x4.....
ty propojeny dratky jsou to same jako kdybys dal novy cidla do desticek, to nema s autostopem nic spolecnyho... to ti zpusobilo neco jinyho...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A vymysli se to hlavne kvuli laboratorním emisním testu NEDC, aby se dosahlo papirove nizsich emisi. I kdyz tohle asi dava o neco vyssi smysl nez start stop. Libi se mi myslenka, ze se omezi dobijeni pri akceleraci.
Ovsem pisou "U vozů Škoda je navíc rekuperace energie nedílně spojena s funkcí start-stop." . A nakonec to stejne vse zaplatis na baterce a vyssim opotrebenim motoru a dalsich komponent (start - stop).
assassin> Bralo by 12L ( s hydromenicem) a neptej se jak to vim
Naposledy editováno 23.11.2017 10:36:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: Creck> Fundovane vysvetleni Rekuperace energie v autech: Ani joule nazmar! .
A vymysli se to hlavne kvuli laboratorním emisním testu NEDC, aby se dosahlo papirove nizsich emisi. I kdyz tohle asi dava o neco vyssi smysl nez start stop. Libi se mi myslenka, ze se omezi dobijeni pri akceleraci.
Ovsem pisou "U vozů Škoda je navíc rekuperace energie nedílně spojena s funkcí start-stop." . A nakonec to stejne vse zaplatis na baterce a vyssim opotrebenim motoru a dalsich komponent (start - stop).
assassin> Bralo by 12L ( s hydromenicem) a neptej se jak to vim
myslim ze e46 330xi a X1 se neda tak uplne srovnavat, nejspis to ani nejsou udaje pri stejnem rezimu. a i kdybysme to zjednodusili a rekli, ze jo tak je to temer 20procent a to uz je z hlediska spalovacich motoru fakt slusny zlepseni...ona e46 uz je docela efektivni motor, dvojitej vanos a dalsi ficury... kazdopadne kdyz vezmes to same auto z rady e9x tak bude zrat zase o litr, mozna dva mene - ten primej vstrik a valvetronik udelaji svoje...pridane prplnovan o generaci dal, zase posune ucinnost o par procent dal. je fakt ze soucasny benzinaky uz jsou temer na teoretickejch hodnotach cyklu spalovaciho motoru, takze pokud chces neco usetrit, musis resit usporu na tehle pridruzenejch dejich ala nabijeni, brzdeni atd...
to propojeni se start-stop je obvykle z duvodu, ze je to vse jedna "jednotka" - starter, alternator. pro start-stop potrebujes silnej starter, pro tu rekuperaci silnej altik - navic oboje potrebujes odpojovat od motoru (vetsinou el-mag spojka) takze kdyz tohle sloucis do jednoho zarizeni, usetris dost hmotnosti a prostoru + jednu elmag spojku..
tzn start-stop system vyplej mit muzes, ale rekuperace pobezi....
ja myslim ze je to docela chytry reseni, zatim je nejslabsim clankem ta baterka. ale videl jsem predseriove akku do aut sloze z LiFe clanku a superkapacitoru (velky kondiky) a fungovala suprove, jen je stale dost draha pro OEM nasazeni...
Naposledy editováno 23.11.2017 15:04:23
I kdyz uznavam, ze to je pak hlavne problem druhych, tretich majitelu, coz uz nejsou zakaznici automobilky..
Naposledy editováno 23.11.2017 20:15:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
maras píše: Stalo se někdy někomu, že měl nakódované zamykání auta po rozjezdu, že se auto přestalo po rozjezdu z ničeho nic zamykat? e46... a nepište mi grundmodul, to bych byl smutný
Tak jsem na to přišel, baba si vzala druhý klíč a k němu není zamykání po rozjezdu dokodováno. Co mě ale těší je to, že si auto pamatuje, jak byla nastavena sedačka, na kolik jsem měl topení, jakou jsem měl naladěnou stanici a nastaví auto podle toho, jakým klíčem se odemkne.