globalmoto_kveten





Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.9.2017 v 18:11 | Nahoru | #7111

Everts72 píše: Zdar. Nemáte někdo zkušenosti s S-maxem? Ja vim fordem tam a vlakem zpatky, ale jezdím teď 80km denně a potřebuju tu posranou naftu.
Ty prvni dvoulitry 103 kw sou prej povedené. I když už mají dpf ale ten sem vygooglil za nějakých 15tis, to by me nepoložilo. Jde mi spíš o převodovku, chtel bych automat ale nevim jestli to ma cenu u auta kolem roku 2008 a 200 tis. km v těle.



Poměrně povedené auto. Prostorné, dobrý podvozek, jelo se mi s tím dobře...Automat...víš jak...může být ok a taky nemusí. Záleží na předchozí údržbě. Jel jsem s jedním, který měl přes 250.000 a řadil furt pěkně (jen pravidelný servis, spíš o něco dřív než předepsaný interval)...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.9.2017 v 06:05 | Nahoru | #7112
Tak jsem se dostal k těm podtlakům, zapojil nové hadice a ta pelešina stejně nejede tak jak by měla. Sice turbo už turbuje, ale začíná někde kolem třech tisíc. Podezírám váhu vzduchu. Potom jsem zjistil prasklý pletenec, rozbitý zámek ve dveřích, stahovačka u řidiče, grundmodul a zpropadený relátka. Koupím fábku a budu spokojenej parchant!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.9.2017 v 08:19 | Nahoru | #7113
shewcza> JO

A může za to spínač turba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.9.2017 v 08:37 | Nahoru | #7114
FiZzeR> díky. Mrknu na to

Edit: Nejsem žádnej "mekánik", ale kde by ten spínač měl být? Měl jsem za to, že turbo je ovládané pod tlakem. Konkrétně, že ten podtlak reguluje naklápění lopatek.

Jo a ještě jsem zjistil, že nemám na svém autě zaslepené vířivé klapky. Jsem myslel, že každej takhle starej pekáč to má už udělaný, ale spletl jsem se. Takže jsem už objednal sadu i s novým těsněním. Budu to auto před zimou muset trochu poladit

Naposledy editováno 08.09.2017 09:04:33

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.9.2017 v 10:40 | Nahoru | #7115
Radosti oturbeny nafty ze do toho dobrovolne jdete... nerikam ze benzinova atmosfera je ideal, ale rozhodne je s ni mene problemu a vic srandy.
Me ta naftova hovadina zasrala podlahu garaze, tam kde mi za nekolik let u V8 nepadla kapka na zem, vyjma docasneho ustajeni dalsi naftove mrdky A6. Nafta mi fakt nesmi do garaze, o tom debilnim traktorovem chovani nemluvim, dole to tahne jak kreten a nahore to umre.
Jedina vyhoda je ze na plnou preletim cely Nemecko. Teda kdyz se ten klepak dohrabe na dve kila.
320 taky jezdi bez jedinyho problemu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.9.2017 v 10:50 | Nahoru | #7116
shewcza> To byl vtip, celej internet je plnej 320d-čkařů, kterým "špatně spíná turbo" Žádnej spínač tam nehledej

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.9.2017 v 10:51 | Nahoru | #7117
PetrXX> a co teprv neoturbená nafta...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.9.2017 v 10:53 | Nahoru | #7118

FiZzeR píše: shewcza> To byl vtip, celej internet je plnej 320d-čkařů, kterým "špatně spíná turbo" Žádnej spínač tam nehledej


Ty jsi hajzl

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

8.9.2017 v 10:56 | Nahoru | #7119
To je teprve peklo, právě ho prožívám

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.9.2017 v 15:05 | Nahoru | #7120
Tak už to začíná, přední třmeny, ježek ...

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.9.2017 v 15:30 | Nahoru | #7121

maras píše: Tak už to začíná, přední třmeny, ježek ...





Nojo, ježek, začíná nám topná sezóna Kdy já ho naposled proletovával...?

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.9.2017 v 20:31 | Nahoru | #7122
Má to cenu ho proletovávat? Kolega to dělal předloni, pak loni v zimě, tak pomalu čekám, že mu to umře zase... Na druhou stranu, litr za nový, to jsou taky peníze

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.9.2017 v 23:19 | Nahoru | #7123
Ja delal oba termostaty (automat), ventil topeni, ventilator topeni, praskla mi hadice u nadobky na vodu a rozbila se nadobka po nehode. Ale o jezkovi zatim vim jen z vypraveni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

14.9.2017 v 23:36 | Nahoru | #7124

Everts72 píše: Zdar. Nemáte někdo zkušenosti s S-maxem? Ja vim fordem tam a vlakem zpatky, ale jezdím teď 80km denně a potřebuju tu posranou naftu.
Ty prvni dvoulitry 103 kw sou prej povedené. I když už mají dpf ale ten sem vygooglil za nějakých 15tis, to by me nepoložilo. Jde mi spíš o převodovku, chtel bych automat ale nevim jestli to ma cenu u auta kolem roku 2008 a 200 tis. km v těle.



Mel jsem ho sluzebni - 2.0tdci 103kW - motor PSA, jede pekne, pocitove vic jak v70 se 120kW co mam ted. Ja jsem ho předával s 350tis, ted ma to auto 420 a porad vrni jako novy. Zadny zásadní problemy. Prostor o kus vetsi nez velky kombiky, jízdní vlastnosti osobaku. Podvozek fakt parádní (Mondeo, v70, evoq). Zadny zásadní problemy. Automat se tam dával nakej starší (v tom faceliftu je asi lepsi, ale tam zas nevim jaky jsou motory) a me teda moc nezaujal, asi bych ho bral radeji s manuálem. Me to uplne zmenilo pohled na značku ford, fakt super auto.
Za me se tam měnila jen dvouhmota (autorizak ford cca 26tis) a zadni brzdic. jinak vim ze jednou se řešilo dpf a naka hadice k turbu. Na to co to auto najelo a v jakym rezimu (svizna jízda, ne naky týrání studenyho auta)
Spotřeba 7-9 podle stylu, 9 pri dálničních 160+ a okresky co dovolí strach :)

Naposledy editováno 14.09.2017 23:40:51

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

16.9.2017 v 10:16 | Nahoru | #7125
assassin> OK díky, to sem potřeboval slyšet Vemu ten 103kW v manuálu. Díky

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

18.9.2017 v 16:21 | Nahoru | #7126

shewcza píše: FiZzeR> díky. Mrknu na to

Edit: Nejsem žádnej "mekánik", ale kde by ten spínač měl být? Měl jsem za to, že turbo je ovládané pod tlakem. Konkrétně, že ten podtlak reguluje naklápění lopatek.

Jo a ještě jsem zjistil, že nemám na svém autě zaslepené vířivé klapky. Jsem myslel, že každej takhle starej pekáč to má už udělaný, ale spletl jsem se. Takže jsem už objednal sadu i s novým těsněním. Budu to auto před zimou muset trochu poladit



Hele, u bývalé e46 (330d 150kw) jsem tady řešil vše a nakonec vyřešil repasem turba.
Pokud netáhne dole, ale nahoře ano, a vše ostatní je udělané, tak to může být tím. Musím tedy říct, že před opravou to paradoxně nahoře táhlo velmi dobře, se to chovalo jak benzín...

Jinak kdyby někdo sháněl e91 330xd v M paketu, tak bych o jedné věděl, pěkně servisovaná atd...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.9.2017 v 11:31 | Nahoru | #7127

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.9.2017 v 14:20 | Nahoru | #7128
FiZzeR> dobryyy!

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.9.2017 v 14:42 | Nahoru | #7129
Ja mam jinou barvu laku, jen aby bylo jasno

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

20.9.2017 v 14:57 | Nahoru | #7130

PetrXX píše: Ja mam jinou barvu laku, jen aby bylo jasno



Jo no, ono se to tím požárem o pár odstínů hejbne...

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

21.9.2017 v 08:01 | Nahoru | #7131
Ježku ježku, poseru ti plešku. Jak dlouho to je co jsme řešili zdechlý ježky?

Budu se muset podívat, kam jsem dal páječku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.9.2017 v 07:03 | Nahoru | #7132
FiZzeR> Zeptám se znova, má cenu to pájet, když se ten problém objevuje rok co rok?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.9.2017 v 07:58 | Nahoru | #7133

maras píše: FiZzeR> Zeptám se znova, má cenu to pájet, když se ten problém objevuje rok co rok?



Ma, jen to musis udelat lip nez Fizzer :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.9.2017 v 09:04 | Nahoru | #7134

assassin píše: Ma, jen to musis udelat lip nez Fizzer :)



Tak nějak to bude

Ale spíš asi né, on se ten ježek dost zahřejvá, plus vibrace atd - ten bezolovnatej eurocín je k ničemu... (Ale našel jsem ve sklepě štangli starý komunistický cínový pájky, tak tomu asi ještě jednu šanci dám).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.9.2017 v 09:22 | Nahoru | #7135

FiZzeR píše: Tak nějak to bude

Ale spíš asi né, on se ten ježek dost zahřejvá, plus vibrace atd - ten bezolovnatej eurocín je k ničemu... (Ale našel jsem ve sklepě štangli starý komunistický cínový pájky, tak tomu asi ještě jednu šanci dám).



jo tak tim bez olova by me nenapadlo pajet no a pak uz jen nejak prevymyslet, vyztuzit cesticky dratkama , polepit nakou tlumici folii/lepidlo apod

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.9.2017 v 09:34 | Nahoru | #7136
assassin> No anebo prostě dát litr za novej

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.9.2017 v 10:39 | Nahoru | #7137
tady je k tomu gifu i příběh http://www.autoforu...um=sekce-z-internetu

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.9.2017 v 10:54 | Nahoru | #7138
fockewulf> je trochu paradox, ze typek drzkuje na cost-cut verzi vrtule (a ani assassin mi nevymluvi, ze kvalita sla do hajzlu - sla a markantne) a tu poctive udelanou zapali

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.9.2017 v 11:25 | Nahoru | #7139
PetrXX: nemam jak to objektivne posoudit, jel jsem v par novejch baworakach a byly pekny, protoze byly novy :) a navic majitel je na auta docela puntickar. Stary auta maji zas vrtochy vyplyvajici z toho ze jsou to stary auta. E39 jsem jezdil a zas tak odvazanej jsem z nebyl (325d poFL) ted jsem byl s kamosem na bazarove e61 530d a ta byla dost rozvrzana - ale kdo vi co melo to auto za sebou. Ja bych klidne nakou novejsi 135i nebo 140i bral :)

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

22.9.2017 v 11:43 | Nahoru | #7140
e39 je uz dost za carou, prakticky vecne se neco sere... ja jsem docela dlouho travil se snejkem prolizanim snad vseho co se dalo a novy kusy jsou delany hodne na kompromis, tam kde u stare sedmy dil dvacetkrat sundas a pridelas, novy auto ma plastovy nacvaky, vrzajici interier (snad nejvetsi sok byla X6) kde mas pocit ze na co sahnes to upadne, rozvodovy retezy jsou retizky... hrozne je znat vyroba dilu s tlakem na nejnizsi cenu. e60 je hroznej kram, par tisic v tom mam a uz ani za trest :)
majitel novyho tohle neresi, protoze tech par let to vydrzi, ale pak se z toho stava prakticky neopravitelny auto.. resp vecne se serouci s naklady na servis jako prase
samo je to dost dany i jako dan za eko-ficury, motor je vysvihanej na maximum a zaroven musi splnovat nejprisnejsi eko, coz velka atmosfera tak nejak uplne neresila, ze..
135 vypada bozsky, celkove design F rady je posunutej uplne na maximum, bohuzel kvalita odrazi pozadavek trhu kde se predpoklada pravidelna obmena auta za novejsi kus, doba aut "pan doktor si koupi BMW pro radost a necha si ho patnact let" je nejspis minulost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist