globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???
18.4.2011 v 15:53
Zdravím Koupil jsem si na svoji hondu CBR600FS novou sadu gum Dunlop Sportmax Roadsmart. Ale nevim jakej tlak tam dát. Vím že podle výrobce má být 2.5 a 2.9, ale mě se zdá že je to moc. Nejezdím ve dvou a preferuju spíš hodně ostrou jízdu. Není 2.5 a 2.9(navíc za studena) moc?? bych měl právě strach že to bude moc tvrdý=>malá styčná plocha, a kdybych jel nějakou rychlou zatáčku ve velkým náklonu, tak že mě to ustřelí, nebo při agresivnějším plynu na výjezdu. Kamarád s Fkem a taky obutýma RS říkal že jezdí předek 2.1 a vzadu 2.3 a prý v pohodě. Ale to mi přijde zas málo, to podle mě plave. ale nevim no. Jaký jsou vaše rady a zkušenosti???? Jinak ještě jednou podotýkám týká se to ostrýho ježdění na silnici. Předem děkuju za odpovědi
Anketa: Jaký dáváte tlak na homologovaný gumě???
Pouze podle výrobce
80%
49
Míň než udává manuál/výrobce
18%
11
jezdím sliky
2%
1
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 15:55 | Nahoru | #1
2,48 předek a 2,85 zadek!!

Naposledy editováno 18.04.2011 15:55:40

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:01 | Nahoru | #2
Podle citu, +- 0,1-0,2 dle výrobce, ale mužeš si být jist, že se ti tady během několika hodin sejde nespočet čísel a rad. Pak to všechno sečti, odečti a udělej průměr a máš to.

(reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:03 | Nahoru | #3

_Dina_ píše: 2,48 předek a 2,85 zadek!!



nemáš to obráceně ? 48,2 předek a 85,2 zadek říká manuál. Chtěl bych vidět jeho oči až bude vytahovat běhoun z krku

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:06 | Nahoru | #4
Nee. Abych mel velkou stycnou plochu, v zásade jezdim s podhustenou gumou. Na zadku s 0,8 atmosferami je 2x vetsi stycna plocha a tedy to 2x vic drzi.
Predepsanymi tlaky v zasade pohrdam

1 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:09 | Nahoru | #5
tak snad tlak v pneu se seřizuje podle motorky né? když to přeženu tak si tu gumu můžeš dát jak na fichtla, tak na Hayabuznu a to jsou trošku jiný kategorie.... dej tam tlak podle manuálu (klidně malinko uber) a bude to OK

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:10 | Nahoru | #6
Tak ono, když si vezmeš, jaká na tu gumu působí síla v tý zatáčce, tak to není prdel. Já dávám na sportattacky 2.5 předek, 2.7 zadek, jak mi to doporučil kámoš, když mě ty gumy prodával.

Jestli nevěříš výrobci, tak si nejakej tlak musíš vychytat sám a uvidíš, jak se to bude chovat!

1 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:10 | Nahoru | #7
tak tam dej těch 2.1 a 2.3 a je a kdyby se ti zdálo, že to tancuje jak tanečnica lambády, tak budeš vědět, čím to je :)

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:11 | Nahoru | #8
front 2,5 / rear 2,2 (v provoznim zahratym stavu => za studena foukat cca 2,3/2,0)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:13 | Nahoru | #9
DrakeRS> Pokud dáš sériový gumy, tak jo. Když dáš jiný, než dává prodejce, řídíš se stejným, nebo trochu sebou upraveným tlakem doporučeným výrobcem pneu.

1 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:15 | Nahoru | #10
Mám taky tyto gumy a tlakuju podle manuálu- čili těch 2,5 (předek) a 2,9 (zadek). Gumy drží jak přibité, ba naopak, když jsem třeba dlouho nedofukoval a byl tam menší tlak tak se mě zdálo, že to moc plave. Jinak mám na nich odjeto už 11 000 km, počítám že ještě tak 2000 km a budou uplně bez vzorku. Takže výdrž super, ale jak říkáš na ostřejší jízdu, kterou preferuješ bych bral asi něco jiného, přece jen jejich definice zní cestovně-sportovní gumy.

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:21 | Nahoru | #11
Když to "honim" po "okruhu", tak foukám předek 1,8 a zadek podle citu (jak klouže, většinou 2-2,2), normálně na silnici předek 2 a zadek 2,3. Každýmu vyhovuje něco jinýho, a taky každá guma je jiná, myslim značku a model.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:28 | Nahoru | #12
Dolík....> To nejsou náhodou špatný tlaky....pokud je to za studena...

1 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:29 | Nahoru | #13
Dávám už tři roky 2.1 předek a 2.2 až 2.3 zadek

(reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:32 | Nahoru | #14

Maunik píše: Dávám už tři roky 2.1 předek a 2.2 až 2.3 zadek



Taky jezdíš pěkný hovno....

PS:čus voe! :)

1 reakcí na tento příspěvek Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:36 | Nahoru | #15
jeeee, to jsou zas (neci) rady.....dle sefa zavodniho teamu (motorpower81 - byvaly kl intermoto) je to skutecne f 2,5/r 2,1-2 za tepla, tak nevymejslejte bejkarny

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:36 | Nahoru | #16
Nazdar pane,taky bys mohl mít trošku soudnosti a přijet se podívat na té červené mrše ,abych si poslintal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:42 | Nahoru | #17
Sefo> toš já nevím, za studena, za tepla, +- sou tam ty tlaky furt a když je tam i místo 2,5 a 2,9 třeba 2,3 a 2,5, tak to prostě už plave.. né moc, ale jo... GSXR 1000, H6, mrkda blade..

(reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 16:52 | Nahoru | #18

Dolík.... píše: Sefo> toš já nevím, za studena, za tepla, +- sou tam ty tlaky furt a když je tam i místo 2,5 a 2,9 třeba 2,3 a 2,5, tak to prostě už plave.. né moc, ale jo... GSXR 1000, H6, mrkda blade..



Já sem se taky divil, že tak málo, ale dle toho, co píšou v návodu, to tak vypadá...tak sem to tam dal.....

[URL= with [URL=

(reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 17:29 | Nahoru | #19

Eddie666 píše: Mám taky tyto gumy a tlakuju podle manuálu- čili těch 2,5 (předek) a 2,9 (zadek). Gumy drží jak přibité, ba naopak, když jsem třeba dlouho nedofukoval a byl tam menší tlak tak se mě zdálo, že to moc plave. Jinak mám na nich odjeto už 11 000 km, počítám že ještě tak 2000 km a budou uplně bez vzorku. Takže výdrž super, ale jak říkáš na ostřejší jízdu, kterou preferuješ bych bral asi něco jiného, přece jen jejich definice zní cestovně-sportovní gumy.



Jasně jak píšeš nad 90 kg 2,5 předek 2,9 zadek dle manuálu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 17:49 | Nahoru | #20

Sleeper1 píše: jeeee, to jsou zas (neci) rady.....dle sefa zavodniho teamu (motorpower81 - byvaly kl intermoto) je to skutecne f 2,5/r 2,1-2 za tepla, tak nevymejslejte bejkarny


Na Dunlop Roadsmart do provozu....tak to mi poser

(reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 18:06 | Nahoru | #21
GSXJarda> jo to se klidne poser...tech 2,9 se udava proto, ze vyrobce musi pocitat s tim, ze se na motorce jezdi i ve dvou vc. bagaze....

ale nic, jezdete si jak chcete ...

edit: zakladatel tematu jezdi na CBR600FS a jak pise, preferuje ostre tempo

Naposledy editováno 18.04.2011 18:08:04

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 18:32 | Nahoru | #22
kucííí já mám na obou kolech 2,9 dle návodu....a dobrýý

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 18:58 | Nahoru | #23
Tak v manualu pisou 2,5 a 2,9 a i na pneu (Bridge BT-016).Přide me že se to občas tak nějak neprijemne zavrtí třeba pri predjíždení.Tak nevim zda foukat tak nebo méně,jak píše Sleeper1...?

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 19:27 | Nahoru | #24
třeba na mojí FZ6 to mám takto:
[URL= foukám na "rychlou jízdu"

Naposledy editováno 18.04.2011 19:28:12

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 19:31 | Nahoru | #25
Přesný tlak v pneumatikách měřím přesným nakopnutím ... a dobrý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 19:33 | Nahoru | #26

motodawe píše: DrakeRS> Pokud dáš sériový gumy, tak jo. Když dáš jiný, než dává prodejce, řídíš se stejným, nebo trochu sebou upraveným tlakem doporučeným výrobcem pneu.


nerozumim... vyrobce pneumatik preci nedoporucuje tlak pro vsechny konkretni typy motorek, jen udava max. pressure pro svoji gumu (cili nejvyssi povoleny tlak, ktery se od idealniho tlaku pro konkretni stroj lisi a ten se bude podobny spis doporucenemu tlaku od vyrobce motorky pro jim nazute "seriove" pneu)

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 20:59 | Nahoru | #27
Výrobce mi v návodu radí 1.7 / 1.9 ale taky se mi to zdá moc (hlavně předek)

Naposledy editováno 18.04.2011 21:00:20

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 21:06 | Nahoru | #28
busa předek i zadek 2,9

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 22:00 | Nahoru | #29

Vím že podle výrobce má být 2.5 a 2.9, ale mě se zdá že je to moc



hele, nic ve zlim, ale podle tebe?? Mám pocit, že výrobce ví asi líp než ty, co je dobře..

Ideální tlak v pneu-podle výrobce nebo jinej???

18.4.2011 v 22:13 | Nahoru | #30
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Palivové čerpadlo Honda CBR 600F Sport Doko 8 15.5.2024 v 10:39 Anti
Homologovaný vyfuk CBR Honda CBR 600F Sport djbell 7 14.7.2023 v 18:22 Johny_Servis
Co to je Honda CBR 600F Sport RTSbike 12 5.4.2023 v 06:26 Mňojo
Predne kotuce Honda CBR 600F Sport juri23 12 3.6.2022 v 20:10 hycomat
Funkce zaslepených podtlakových had... Honda CBR 600F Sport pakolo 7 2.5.2022 v 13:02 gerrik


TOPlist