globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GAS GAS EC 300
17.4.2011 v 02:00
Zdravím,tak jsem si mohl díky p.Vozňákovi vyzkoušet letošní model GG EC 300 a řeknu vám,je to gůůůt...
Hlavně mě zajímal motor,protože po zkušenosti s KTM v sériové podobě jsem byl značně zklamán-to,co se o tomto motoru psalo,nebylo až tak pravda(POZOR,posuzuji sériové motky,jak je koupíš,bez ladění).Gas mě opět přesvědčil o kvalitě dvoutaktu,takhle bych si představoval motorku pro hobíka,motor skutečně tahá odspodu,ale tak nějak rozumně,ne,že Tě hodí na záda. Pak zachrastí přívěra a už tam je výkonu "habakuk" už to o případném skluzu po zádech je! Podvozek jsem nemohl za tak krátkou dobu "odhalit" a pak byl také naladěn na "majitele",určitě by se s ním daly dělat kouzla.Sedlo pohodlné i pro celodenní ježdění po lese,řidítka tak nějak-jako celá motorka-okamžitě padly "do ruky". Ale nejvíc mě dostal ten pocit lehkosti a ovladatelnosti -to se 4T nejde srovnat-je to jako kolo s motorem.
Závěr-určitě bych to chtěl mít v garáži na hraní.Díky,P-H.
PS-nechcete někdo moji DR-Z-400 S ???

1 reakcí na tento příspěvek GAS GAS EC 300

17.4.2011 v 09:02 | Nahoru | #1
Jsem rád že jsem se DRZ zbavil Kolik ten GASík žere? Na kolik stačí nádrž? Taky o něm uvažuji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

17.4.2011 v 12:17 | Nahoru | #2
babajezi> Mně dojezd na nádrž vychází cca. na 80-110 km dle stylu jízdy. Takže PETka s benzínem v batohu to jistí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

17.4.2011 v 14:03 | Nahoru | #3

Martin Holík píše: babajezi> Mně dojezd na nádrž vychází cca. na 80-110 km dle stylu jízdy. Takže PETka s benzínem v batohu to jistí.



Přesně takovej dojezd mám po silnici (bez rezervy) Takže Gas má dojezd dobrej , jinak EC300 je muj sen .. Akorád na něj neni

E: Jinak muj názor: Podvozek je úžasný co se s tou motorkou dá dělat třeba v kolejích. Tam kde bych na DT sotva projel, nebo spíš měl problémy to jenom ňák ustát, tak na Gasu pořád ve stupačkách. Známej to má nastavený na svejch cca 100kg (odhaduju) ale i tak bych si s motorkou naprosto rozuměl. Brzdy příjemně ostrý, spojka krásně lehká, a motor nemá cenu popisovat. 2T s průběhem 4T, takže úžasnej spodek s 2T třešničkou na vrchu Nic konkurenceschopnýho mě nenapadá, snad jen KX500, ale na tom sem nejel

E2: jinak známej co ho má, tak měl DRZ "Ečkový" a nechápe, jak na něm moch vůbec jezdit. Z 2T měl velkej strach, ale dneska si na jízdu na DRZ nechce ani vzpomenout.

Naposledy editováno 17.04.2011 14:09:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

2.5.2011 v 06:59 | Nahoru | #4
Frantas> To je v této "zaslíbené zemi" problém cca 90% populace-není na to- ,ale zalistuj v paměti a vzpomeň si,jak cca 6-7 let zpět tu "samozvaní" testovači pěli chválu a ukapávali před DR-Z... Jó,na papír se toho nableje... P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

2.5.2011 v 15:37 | Nahoru | #5
Petr Huska> DR-Z 400S a EC300 jsou přece úplně jiný kategorie, tak jaký "samozvaní testovači"?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

2.5.2011 v 19:08 | Nahoru | #6
Vespa> Tak rozdílné zase nejsou,ale DR-Z má mizernou geometrii řízení a skoro nejede(proti jiným-třeba HQ 410 E-ani nemusím přirovnat GG-nebo KTM 690-aby byly ve stejné řadě)rovně-je nestabilní,stále někde honíš přední kolo.To nikdo tehdy nepřiznal,jen se chválilo-a nemyslel jsem při tom na Tebe,bylo to všeobecné.Mě vůbec DR-Z připadá nepovedená do terénu-po DR 350 to byl krok vedle P-H.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

2.5.2011 v 21:05 | Nahoru | #7
Petr Huska> Mě ani ten Gas nepřijde jako výhra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

17.5.2011 v 11:54 | Nahoru | #8
Jezi> Důvod??? Povídej,koukám,že ho máš v profilu,tak se poděl o zkušenosti... P-H.

(reakce na) GAS GAS EC 300

18.5.2011 v 17:35 | Nahoru | #9

Frantas píše: Přesně takovej dojezd mám po silnici (bez rezervy) Takže Gas má dojezd dobrej , jinak EC300 je muj sen .. Akorád na něj neni

E: Jinak muj názor: Podvozek je úžasný co se s tou motorkou dá dělat třeba v kolejích. Tam kde bych na DT sotva projel, nebo spíš měl problémy to jenom ňák ustát, tak na Gasu pořád ve stupačkách. Známej to má nastavený na svejch cca 100kg (odhaduju) ale i tak bych si s motorkou naprosto rozuměl. Brzdy příjemně ostrý, spojka krásně lehká, a motor nemá cenu popisovat. 2T s průběhem 4T, takže úžasnej spodek s 2T třešničkou na vrchu Nic konkurenceschopnýho mě nenapadá, snad jen KX500, ale na tom sem nejel

E2: jinak známej co ho má, tak měl DRZ "Ečkový" a nechápe, jak na něm moch vůbec jezdit. Z 2T měl velkej strach, ale dneska si na jízdu na DRZ nechce ani vzpomenout.



Zrovna sem koupil DR-Z 470 a tohohle Gase mam vyhlidnutyho jako dalsi motku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

18.5.2011 v 17:36 | Nahoru | #10

Petr Huska píše: Vespa> Tak rozdílné zase nejsou,ale DR-Z má mizernou geometrii řízení a skoro nejede(proti jiným-třeba HQ 410 E-ani nemusím přirovnat GG-nebo KTM 690-aby byly ve stejné řadě)rovně-je nestabilní,stále někde honíš přední kolo.To nikdo tehdy nepřiznal,jen se chválilo-a nemyslel jsem při tom na Tebe,bylo to všeobecné.Mě vůbec DR-Z připadá nepovedená do terénu-po DR 350 to byl krok vedle P-H.



Honis predni kolo? Zrovna sem zalozil tema o tom jak se mi na DR-Z 470 rozvlnej riditka na hrbolech kdyz tomu nalozim, je to to co myslis?

(reakce na) GAS GAS EC 300

19.5.2011 v 07:04 | Nahoru | #11

Jezi píše: Petr Huska> Mě ani ten Gas nepřijde jako výhra



Taky by mě zajímalo, proč ti to nepřijde jako výhra. Mně se zatím s Gasem žije hodně dobře .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

10.6.2011 v 19:42 | Nahoru | #12
Petr Huska> Já před GG sedlal yamahu YZ už hliník, dvoukomory a motor v slušným stavu, takže když sem začal řešit problém kterej vyvstal a to že YZ prostě na papíry nedostanu a hlavně převodovka končí na 110km/h tak sem začal koukat po enduru a jasně že se za yamahu hledala náhrada těžko, nicméně GG 300 ve verzi racing kde už elspoň trošku fungovaly tlumiče vypadal jako rozumnej tah.

Když bych měl GG nějak shrnout, motor je vcelku slušnej průběhem hodně jako 4T (což se u mě ukázalo jako smrtící) produkuje sice šílený vibrace, ale na to sou kluci od 2T zvyklí, vcelku ani nemám nic co bych mu vytknul, bohužel věci kolem už tak růžový nejsou, ikdyž má gas psanou neuvěřitelnou suchou 98kg je pocitově brutálně "těžkej na předek" což strašně vadí zejména při jízdě v kolejích, přezto je třeba říct, že ve výjezdu ztratit trakci je celkem umění, celkově se ta motorka v kopci chová velice trialově. Co se týká rychlej přejezdůporostem (kořeny díry kameny) tam bych řek že Gas propadá nejvíc motorka je značněnejrvozní hodně tomu přidáve ten pocit těžkýho předku. Poměrně velká vada na kráse je zpracování defakto co si budem povádat vobalit motorku co se 90% času topí někde v blátě šroubama s imbusovou hlavou dokáže kvalitně zpříjemnit opravu případnýho defektu v terénu. Co se týká plastů tam bych žádnou zavažnou chybu neviděl až asi na technoligi kterou spojujou ty dva rozdílny kusy nádrže k sobě a co si budem povídat i samotný její uložení tomu moc nepřidává. Hydraulickáspojka taky nejde tak sametově jak by mohla ale to není zas žádná nepřekonatelná závada, nicméně přesnost převodovky už je věc co obtěžuje - sešlápnout z 3ky na jedničku 5 kvaltů dokáže v určitejch situacích nemálo naštvat. Další věco co obtěžuje je startovací páka, neznám nikoho komu by fungovala jak má a když tak jí má čestvě opravenou a stejně po 2 měsícíchje ve stavu jako byla.

No nic koukám že to pletu pátý přez devátý ani nevim jestli z toho někdo něco vyčtete.

No nic abych to nějak shrnul - mám z toho stejný pocity jako když sem tu motorku kupoval - sem prostě na rozpacích, není to špatná motorka, bohužel nemůžu ani říct že je dobrá. Její obrovská výhoda je kupní cena pro kterou jí hodně lidí hodně odpustí, ale po technickej stránce je to prostě jak to jen říct, asi slovo kompromis by to vystihlo nejlíp.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

10.6.2011 v 21:31 | Nahoru | #13
Jezi> Tvuj náhled na EC 300 je uplně jinej než muj Já mám zase Gasíka vžitýho do paměti, jako stroj, s kterym člověk neřeší koleje, ve výjezdech sem neřešil že na něm sedim prvně a chvíli, a už sem jezdil zdejší celkem přísný výjezdy. Ona zmiňovaná startpáka.. Onen známí co mi ho pučil jí má akorád chycenou gumou někam k rámu, aby se neodklápěla, jinak nic víc neřeší. .. Ale je fakt že sem jenom prostý amatér, sedlající prozatím už dlouho DT. Mimo soutěž mě eště napadá, že kámoš má HM125, a to je chovánim sakra podobná motorka, ač z uplně jiné vesnice ... Jinak semměl tu čest s Six Days 2009 (mám zato)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

12.6.2011 v 18:09 | Nahoru | #14
Frantas> Záleží s čim srovnáváš, jestli s DT plně tvuj názor chápu, ale za moderníma ostrejma endurama Gas prostě pokulhává

(reakce na) GAS GAS EC 300

13.6.2011 v 09:47 | Nahoru | #15
Jezi> Taky mám s Gasem jiné zkušenosti než ty, souhlasil bych jen se startpákou - to, že je za chvíli okopaná od stupačky, mě taky štve a slícování dílů je taky méně kosmeticky zvládnuté než u Japonců, ale na kosmetiku to nejezdí, takže to neřeším.
Jinak si Gase musím jenom chválit, jezdí dobře, podvozek se mi zdá naopak dobře čitelnej, převodovka jde přesně, motor v pohodě. Prostě nemám větších výhrad... .

(reakce na) GAS GAS EC 300

13.6.2011 v 09:55 | Nahoru | #16

Jezi píše: Frantas> Záleží s čim srovnáváš, jestli s DT plně tvuj názor chápu, ale za moderníma ostrejma endurama Gas prostě pokulhává



Jenze za nima taky pokulhava cenou, hlavne dilu Jasne ze kdybych nebyl limitovanej financema tak jdu do KTM EXC 300 ale jelikoz jsem tak GAS bude jasna volba

GAS GAS EC 300

13.6.2011 v 19:46 | Nahoru | #17
Nikomu to nerozmlouvám, většina lidí co na to sednou z motorek typu DT,DR,XL,XR sou nadšený a povětšinou dlouho spokojený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

14.6.2011 v 14:43 | Nahoru | #18
SirIndy> Jo,to bude asi ono-rozvlnění jsem odstranil představci a širšími řidítky,ale nemohu se zbavit pocitu,že když zatočím,tak se jakoby nejdřív "ohne drapák" a pak to zatočí-čili nejdřív se guma smýkne-to se trochu zlepšilo vyšším tlakem v př. pneu,ale stejně jsem se toho efektu nezbavil. Přičítám to malému zatížení př.kola,protože při zasednutí nádrže se tento jev lepší.Jenže pak máš řidítka téměř pod sebou...Tohle ten nový Gas nedělá,to na něm funguje excelentně. P-H.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

14.6.2011 v 14:48 | Nahoru | #19

Petr Huska píše: SirIndy> Jo,to bude asi ono-rozvlnění jsem odstranil představci a širšími řidítky,ale nemohu se zbavit pocitu,že když zatočím,tak se jakoby nejdřív "ohne drapák" a pak to zatočí-čili nejdřív se guma smýkne-to se trochu zlepšilo vyšším tlakem v př. pneu,ale stejně jsem se toho efektu nezbavil. Přičítám to malému zatížení př.kola,protože při zasednutí nádrže se tento jev lepší.Jenže pak máš řidítka téměř pod sebou...Tohle ten nový Gas nedělá,to na něm funguje excelentně. P-H.



A jakou mas predni gumu a o jakem povrchu kde to klouzne se bavis? Jinak to predni kolo se fakt pri pridani plynu hodne odlehci a ovladatelnost jde do haje, u te moji co ma vyssi vykon a kroutak je to jeste patrnejsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

18.6.2011 v 13:43 | Nahoru | #20
SirIndy> Je to jedno,na čem jedu-Mitas 19,21,Maxxis,a dělá to nejvíc na trávě,v kolejích ,na tvrdém to tolik znát není.Já to přisuzuji geometrii př.vidlice nebo malému zatížení př.kola,tam,kde kámoš na Bigu jede na stejné Mitasce jak po kolejích,já věčně honím řidítky př.kolo P-H

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

18.6.2011 v 17:02 | Nahoru | #21

Petr Huska píše: SirIndy> Je to jedno,na čem jedu-Mitas 19,21,Maxxis,a dělá to nejvíc na trávě,v kolejích ,na tvrdém to tolik znát není.Já to přisuzuji geometrii př.vidlice nebo malému zatížení př.kola,tam,kde kámoš na Bigu jede na stejné Mitasce jak po kolejích,já věčně honím řidítky př.kolo P-H



Tak to nebude ohybani spuntu na drapaku ale spise podkluzovani, ohybani spuntu pozoruju treba kdyz na pitbiku s mekkou zadni gumou kdyz klopim zatacku po asfaltu - to uplne cejtim jak se zadek ponoruje a zase zveda podle toho jak se ohnou bocni spunty = na tvrdym povrchu. Hodne udela vzorek pneu a potom predni tlumice, ktere jsou slabinou DR-Z.

Naposledy editováno 18.06.2011 17:03:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GAS GAS EC 300

18.6.2011 v 18:25 | Nahoru | #22
SirIndy> "ohýbání špuntů" byla parafráze,proto to bylo v uvozovkách P-H.

(reakce na) GAS GAS EC 300

18.6.2011 v 18:28 | Nahoru | #23

Petr Huska píše: SirIndy> "ohýbání špuntů" byla parafráze,proto to bylo v uvozovkách P-H.



Aha, ja to bral vazne protoze na tom pitbiku se to fakt deje Vliv bude mit to, ze prostredek mam uplne sjetej a strany minimalne, takze se ty spunty na tvrdym povrchu fakt ohybaj a hazej zadkem motorky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
Vyplatí se Gas gas Gas Gas EC 300 Ferdator 16 24.7.2023 v 15:27 Sally06
Enduro hobby závody Gas Gas EC 300 Vincátko3 8 30.9.2022 v 16:19 Vincátko3
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... Kohlstein 71 31.8.2022 v 22:12 Ariete
Gas Gas EC 300 přívěra Gas Gas EC 300 Vlastik177 7 29.4.2021 v 23:46 Weezer


TOPlist