globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: co s tou mrchou mám dělat?
3.4.2011 v 10:15
Zdravím. Mám problém na motorce s kmitáním řidítek, kmitají v různých rychlostech, jak kdy, začal jsem s vyvážením kol, nepomohlo, vyměnil jsem ložiska v krku řízení, taky nic, plexi mi to taky nedělá, závaží v řidítkách nepomáhají, s kamarádem jsme vyměnili celý přední kolo a pořád je to stejný. Tak se teď kouknu na přední tlumiče a nevím co všechno s nima můžu udělat, případně jak poznám že něco není v pořádku? Je tam něco kromě oleje a gufer, co by to mohlo způsobovat? nějaký pouzdra nebo něco co se běžně opotřebovává a mění? Dá se nějak změřit, jestli nejsou tlumiče od děr v silnicích ohnuté nebo poškozené? Jak byste postupovali vy? Případně napadá vás nějaká jiná příčina kmitání řidítek? Děkuju za každou radu.
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:17 | Nahoru | #1
Zdar a vidle mas v poradku?ja to myslim tak,ze treba spadla a vidlice se hnuly v brejlích...nevim ale je to klidně mozne,zkus to nejak okouknout

(reakce na) co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:21 | Nahoru | #2
Mlhos> vidle by měly být v pořádku, měl jsem to teď celý rozdělaný kvůli ložiskům v krku, pečlivě jsem to dal zase do brejlí dohromady, ale změna žádná.

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:44 | Nahoru | #3
Cau, a co guma? Neni oskakana? Nebo narazenej rafek? Spatnej tlumicovej olej?

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:46 | Nahoru | #4
mě kmitali řidítka na ZZR nad 150km/h a dělala mi to pneu a měla i 60%vzorku.vyměnil jsem gumu a byl klid.

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:48 | Nahoru | #5
gumy mám nový, kola vyvážený. Měnil jsem s kámošm i celý kolo abysme zjistili jestli to není ráfkem nebo gumou..nebylo.

1 reakcí na tento příspěvek co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:48 | Nahoru | #6
Tezko rict takhle z hlavy, ale ja bych to videl na ty gumy, casto to dela jina predni a zadni guma nebo prehustenej predek, predni guma s jinym dezenem nez zadni atd.

Edit: Uz jsem videl ze i nove gumy delali neplechu, jo a namas tam nejakej kufr? ten taky dokaze pozlobit

Naposledy editováno 03.04.2011 10:49:47

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:51 | Nahoru | #7
spíš mě zajímalo co s těma tlumíkama. Když to budu rozdělávat kvůli oleji, tak jestli mám měnit rovnou jeěště něco vevnitř..

(reakce na) co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:52 | Nahoru | #8
4star> gumou to fakt není, to jsme vyzkoušeli a mám na moto plexi štítek, ale ten to taky nedělá, kufr nemám.

1 reakcí na tento příspěvek co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:57 | Nahoru | #9
Zadní kolo je rovně? Víš jako, jestli je napínák na obou stranách stejně daleko. Když není problém vepředu hledej vzadu...

2 reakcí na tento příspěvek co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:58 | Nahoru | #10
Ve vidlich muzes vymenit olej a gufera

Naposledy editováno 03.04.2011 10:59:42

(reakce na) co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 10:59 | Nahoru | #11
zdenofido> vzadu jsem hledal, kolo je rovně, vyvážený, když to dám na centrální stojan a roztočím to na šestku, tak se motorka ani nehne...

(reakce na) co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:00 | Nahoru | #12

4star píše: Ve vidlich muzes vimenit olej a gufera



myslím,že raději by je měl:vyměnit!!!

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:03 | Nahoru | #13
Hned sem to prepsal clovek se prepise a hned s toho nekdo dela vedu nechapu jak si to mohl stihnout citovat kdyz jsem to okamzite prepsal

Naposledy editováno 03.04.2011 11:04:23

(reakce na) co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:04 | Nahoru | #14

4star píše: Ve vidlich muzes vymenit olej a gufera



nic víc se nemění? nějaký pouzdra který by způsobovaly vůli v tlumičích? Nevím, nezdá se mi že by tam vůle byla, ikdyž když s tím člověk deset minut lomcuje a hledá, tak si tam minimální vůli vždycky najde, ale to mi nepřipadá nenormální...už mě to ttž celkem sere furt se v tom vrtat bez výsledku, fakt mi dochází nápady čím to může být. Zkusim ten olej a gufera..

Naposledy editováno 03.04.2011 11:05:50

1 reakcí na tento příspěvek co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:07 | Nahoru | #15
no pokud to nedela guma, kolo ani loziska v krku, zamer se na ty vidlice... nechej je nekde strojove premerit jestli jsou rovne... pokud jsou, tak vymenit olej a gufera (a mozna i pruziny, prece jen ma ta moto uz par let).. pokud ne tak srovnat (melo by to jit, pokud jsou ohle tak jen malinko, kdyby byly moc tak bys to poznal pohledem) a stejny proces (gufera + olej)...

pokud to nepomuze, vymen i loziska v kolech - ty to taky muzou delat...

jen jeste dva "blbe" dotazy - mas dotahle loziska v krku momentovym klicem, nebo jen tak od oka?? a jake pouzivas gumy a na jaky tlak je foukas??

(reakce na) co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:16 | Nahoru | #16

Cosmogagy píše: no pokud to nedela guma, kolo ani loziska v krku, zamer se na ty vidlice... nechej je nekde strojove premerit jestli jsou rovne... pokud jsou, tak vymenit olej a gufera (a mozna i pruziny, prece jen ma ta moto uz par let).. pokud ne tak srovnat (melo by to jit, pokud jsou ohle tak jen malinko, kdyby byly moc tak bys to poznal pohledem) a stejny proces (gufera + olej)...

pokud to nepomuze, vymen i loziska v kolech - ty to taky muzou delat...

jen jeste dva "blbe" dotazy - mas dotahle loziska v krku momentovym klicem, nebo jen tak od oka?? a jake pouzivas gumy a na jaky tlak je foukas??



ok díky za rady, ložisko v kole by to být nemělo, měnil jsem celý kolo z jiný motorky, která to nedělá a nepomohlo to, pneu mám pirelli nafoukaný podle manuálu, vyvážený, tak tam by snad taky problém být neměl, krk jsem pravda dotáhl od oka, ale žádná vůle tam cítit není...každopádně ten momenťák bych si někde pro jistotu půjčit mohl aby to bylo úplně v pořádku.

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:25 | Nahoru | #17
Snad vsechny mozne priciny byly receny, tak snad ty vidle v nicem jinem by to byt nemelo podle toho co pises.

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:31 | Nahoru | #18
A ty pneu máš nový? Já jsem měl stejnej problém na začátku minulý sezony. Obul jsem nový Michlin Pilot Road 2 a nafoukal na 2,5 a 2,9 podle manuálu. Řidítka mi začali kmitat při rychlosti kolem 140km/h a pak při 160km/h. Nakonec mi pomohlo upustit předek i zadek zhruba o dvě desetiny a nájezd cca 2000km. Pneu byla možná blbá z výroby a jak se trošku sjela, tak to přestalo.

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:51 | Nahoru | #19
toš ve vidlách sou pouzdra. na bladovi sem se na to vys... a nakonec sem měl vymačkaný vnitřky od toho kmitání... musel sem koupit druhé vidle.. je pravda, že sem se na to fakt vy... a asi mi to začíná dělat i na litru.. při lehkém brzdění cítím kmitání v řidítkách a v zatáčkách se motorka nějakou houpe...

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:53 | Nahoru | #20
Ná své Er-5 mám naprosto stejný problém, tak jsem zvědavý, jak to vyřešíš .Mně to už ani nevadí, ale kdyby to nekmitalo, nezlobil bych se

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:55 | Nahoru | #21
co tlak pneu me to delalo na ZXR6 mel sem tam 1.8 tak se nafoukl na2.5 a je klid zkus to

3 reakcí na tento příspěvek co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 11:57 | Nahoru | #22
já měl er-5 a rozkmitávali se mi řídítka když jsem je pustil vyřešil jsem to tak, že jsem je vždycky držel

Naposledy editováno 03.04.2011 12:07:39

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 12:02 | Nahoru | #23
Dr.Myšák:

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 12:24 | Nahoru | #24
No taky mě napadlo, co takhle kyvka vzadu? Vůle, rovná, vše jak má být? Klidně to dopředu může přenášet...

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 12:35 | Nahoru | #25
u mně to dělá taky jen s kufrem .skus přitvrdit zadek

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 12:41 | Nahoru | #26
Mas vysledovano jestli to dela v zavislosti na rychlosti nebo na otackach motoru? Nechybi ti zavazicka na riditkach?

(reakce na) co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 13:20 | Nahoru | #27

Dr.Myšák píše: já měl er-5 a rozkmitávali se mi řídítka když jsem je pustil vyřešil jsem to tak, že jsem je vždycky držel


Měl jsem stejný problém a stejně jsem ho i vyřešil
Zkus Eaba . Já s ním řešil věci ohledně motoru, když jsem měl ER5ku a on tu motorku zná dost dobře a byl ochotnej mi poradit. Dokonce jsem přes něj kupoval i originální díly z Kawasaki a dal mi na ně 10% slevu .

(reakce na) co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 13:22 | Nahoru | #28
Dr.Myšák> Tak nějak za 2 sezonky co jsem to měl jsem si zvyk asi nějaká závada Er-5

co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 13:26 | Nahoru | #29
Zkus mrknout do nějakého manuálu kde máš ty vidle rozkreslené.Kolik to má nalítáno?Pokud už něco jo,můžou být už pružiny K.O(měří se délka)nebo ty pouzdra atd.Já měl na GS už štelovaci,tvrdost nastavenou na max a také už vadly(nekmitaly ale)nový "páníček" si je poladí.Mrkni aji na GS fórum také by ses moh něco dozvědět.

1 reakcí na tento příspěvek co s tou mrchou mám dělat?

3.4.2011 v 13:33 | Nahoru | #30
já bych si koupil tlumič řízení a sral na to
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist