paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jak vybrat motorku??
Čau chtěl bych koupit novou motorku třeba tutu, a zajímalo by mě jak poznam jestli byla motorka bouraná, nebo jestli nemá špatnej motor, popř. jestli je stočená????
Anketa: Jak kupujete motorky
Kupuji jen nové
17%
5
Motorkám rozumím takže odhalím skryté vady
20%
6
Chodím kupovt s kámošem, který tomu rozumí
17%
5
Risknu to a koupím špatnou nebo dobrou
47%
14
Ještě jsem si motorku nekoupil
0%
0

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 30.3.2011 v 21:20 | Nahoru | #1
Takže nedá mi to, abych nereagoval.

Z fotek v inzerátu je vidět toto:

motorka má stříkaný přední blatník a nádrž, na nádrži nejsou originál polepy

plotna zadního nosiče je klasická plastovka dodávaná s levnými kufry v ceně, pro montáž na Monorack poněkud nevhodná (osobně jako jediné vhodné řešení vidím hliníkovou, ta stojí ale něco málo přes litr)

neoriginál blinkry (ty nejlevnější, které se dají sehnat) a možná budou i bez homologace

neoriginální řídítka

přihnutá brzdová páčka

při skládání někdo vedl lanko tachometru poněkud jinudy než má být

na motorce jsou Hagony s délkou 35 cm místo 30 cm (díky tomu bude zadní kolo níže a sekundární řetěz bude dřít gumovou lištu, která chrání kyvku. Motorka bude mít o něco ostřejší úhel řízení a bude "neklidnější". Kromě toho chromované pružiny docela razí a oproti černým působí rušivě (alespoň na mě). To, že motorka bude stát blbě na obou stojanech bych asi neřešil.

levé víko motoru flekaté, vypadá to jako od chladící kapaliny. Rozleštit to už nepůjde, mapy tam už zůstanou.

nevím, jestli je to pouze odlesk, ale vypadá to jako vlasová prasklina na krytu kontrolek budíků. Jestli není rovnoměrná mezera kolem spínačky a tohoto krytu - bude přihlý plechový držák budíků

Tolik k tomu, co jde vidět z fotek....

(reakce na) Jak vybrat motorku??

Skvělá odpověď, děkuji! 30.3.2011 v 21:34 | Nahoru | #2

novej píše: No myslím že to nemusí být nutně po pádu, slyšel jsem že tlumiče prostě praskaly a jestli tam jsou z novýho modelu tak jenom dobře.



Tlumiče kupodivu samy od sebe nepraskají.
Praskají proto, že je někdo narovná a díky typu materiálu se v nich udělá mikroskopická prasklina, která se postupem času za pomocí vibrací šíří dál, až to zbytek pístníce neudrží a skončí to takto:



A jestli tam jsou delší tlumiče z nového modelu je spíše špatně, viz můj příspěvek výše.
"rychlejší řízení", neklidnější, dření řetězu o lištu + nepoužitelnost stojanů

Blix píše: ER-5tku stačí vybulit z místa na pravou stranu a máš celkem slušnou šanci že tlumič přihneš, je to prostě blbě vymyšlený.



To bych zrovna netvrdil, aby výfuk propružil tak to už musí být poměrně velká síla.
A s tím vymýšlením - holt motorky se konstruují na jízdu a ne na to, aby se s nimi mlátilo o zem.

Blix píše: Delší tlumiče z pozdejších modelů prý dost zlepší jízdní vlastnosti ale chce to upravit stojan.



Já to zkoušel a mě to zrovna moc lepší nepřišlo....

Tubus píše: ...důvodem výměny nebyl pád motorky jak se zde oběvilo, ale došlo k prasknutí tlumiče v krčku...



On tlumič nikdy nepraskne hned jako následek havárie, ale většinou se přihne v krčku a pak po nějaké době...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist