2 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení do provozu??
nevím jestli to má do běžného provozu nějaký extra význam, ale pokud chceš, tak do toho jdi
mělo by to fungovat ve všech otáčkách stejně
ed: jinak tady pár vláken
Naposledy editováno 24.03.2011 19:28:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
dva_hrnce píše: funkce je taková, že to odpojí zapalko, zmáčkne spojku, zařadí, pustí spojku ..
Tím vypínáním spojky si jsi skutečně jistý?
Naposledy editováno 24.03.2011 20:03:16
2 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení do provozu??
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení do provozu??
Se spojkou to nic nedělá, rychlořazení se spojkou nedělá vůbec nic, ani mačkání a ani vymačknutí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
MajklSX píše: GRASSEL> Tak funguje to tak ze to vypne na chvili spalovani zaradi a zas to bezi dal ne??
No nezařadí, řadit musíš pořád sám ale jo, je to tak jinak mě osobně se rychlořazení líbilo hodně a je to nejen rychlejší ale i pohodlnější
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení do provozu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
c.j. píše: já nerad měním převodovky a raději si tu spojku zmáčknu
Prej to nic nekurvi!!2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
MajklSX píše: Prej to nic nekurvi!!
Jasně a ještě ti to o dva litry sníží spotřebu
MajklSX píše: Prej to nic nekurvi!!
No určitě bych to až tak nepodceňoval životnost spojky a převodovky je beztak nejdelší přitom zmáčknutí spojky. Ono tyhle quickshiftery jsou určitě časovány až na větší otáčky motoru . Ale můžete mi to vyvrátit
Naposledy editováno 24.03.2011 22:34:55
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení do provozu??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
Prohledej vlákna, některý převodovky to dlouhodobě moc rády nemají. A řek bych, že zrovna R1 je mezi nima.
Edit> do provozu mi to přijde zbytečný.
Naposledy editováno 25.03.2011 11:52:32
1 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení do provozu??
do R1 pro jezdeni po okreskach bych si to ja osobne nedal....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
Je tam nejaky rozdil v mechanizmu ruznejch quickshifteru?A cena??
3 reakcí na tento příspěvek Rychlořazení do provozu??
Víc bych to neřešil, je to výborná věc a zrovna když jedeš dýku ta spojka dost otravuje nebo aspoň mě jo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rychlořazení do provozu??
GRASSEL píše: Je to úplně jednoduchý, když pojedeš kochačku tak řadit normálně se spojkou a když pojedeš palici tak to tam kopat přes quick
Víc bych to neřešil, je to výborná věc a zrovna když jedeš dýku ta spojka dost otravuje nebo aspoň mě jo
Tak to zase jo Popsáno přesně. Při sprintech jsem řadil bez spojky i bez quickshifteru, s ním by to bylo převodovce asi milejší.
Každopdáně dotaz zněl "nebo to bezny clovek matlak jako ja muze pouzivat v beznem provozu i v mensich otackach radit a pouzit to kdy se mi zachce" a na to je jasná odpověď, v normálním provozu při normální jízdě to význam nemá.