Téma: sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte
17.3.2011 v 20:16
SRAZ FJ o5 Dne 28.9 2013 proběhne dalši zraz majitelu a fandu eFJe a to v místě Roudna jižní Čechy coš je hajemství Pabola všichni noví jsou srdečně vítáni
Jedou:

Pabol
Alenka
Šťovík
Kmaciček
Fonďák
Pavla
Hrobař
Wendy

Nevyjádřili se:

Raptík
XT550
44822Tom

Radisx nepřijede.

Takže pánove 28.9.2012 sraz majitelu a fandů FJ se uskuteční v arealu byvaleho SVAZARMU
Paskov .Je to mezi Ostravou a Frydkem Místkem očekavani budetev odpolednich hodinach. Bližši informace dodam přes PM .Počasí by mohlo klapnout

http://wwwendy.rajce....cz/2012-09_FJ_sraz/
http://hrobar75.rajc...54fb5f67b071cc84c/cs
Problemy radosti a jine ..............
nechť niť slouži k vzajemne pomoci všem fandům tohoto stroje
Yamaha FJ 1200 je příkladem motocyklu,který aniž by se sám změnil,postoupil během času ze superbiku ke sportovnimu motocyklu.Dynamický vývoj a skutečnost,že vzduchem chlazeny řadový čtyřvalec v dvojitém kolébkovem rámu zůstal po dobu 6ti let téměř stejný,vedly ke změně názoru a postojů.
Firmou Ymaha prakraktikovaná stálost modelů,ale i zdařilý koncept FJ 1200,který býl dlouho téměř bez konkurence,vedly k tomu,že se stal jedním z nejúspěšnějších motocyklů obsahové třídy.FJ 1200 z dnešního hlediska přirozeně nikdy nebyl sportovním motocyklem.Ostatně s hmotnosti 259kg je příliš těžký a poloha,kterou při jízdě zujímá řidič,rozhodně není sportovní.Ale mohutný kroutící moment velkého čtyřventilového motoru s miskovitými zdvihátky o objemu 1188cm3,stejně jako vynikajicí ochra♥nou proti větru a pohodlné sedlo i pro spolujzdce mu propůjčuji nejlepší kvality cestovního vozidla,které mezitím využili jiní výrobci .Když se motocyklu dostalo statutu rychlého cestovního stroje,pěstovala jej firma Yamaha dlouhou dobu .začalo to v roce 1986 zvětšením zdvihového objemuz 1079cm3 na 1188cm3 a skončilo roku 1988 větší kapotaží,komfornějším sedlem ,novým designem ráfku předního kola,zvětšeným ze 16" na 17",silnějšími brzdovými čelistmi i kotouči a digitálním zapalováním.Motor je výhodný a úsporný.Při obsahu nádrže (22l) se maximální dojezd pohybuje mezi 200 až 350km.Na nastavení pérování a volbu pneumatik reaguje podvozek různě.Při optimálním vyladění je stejnou měrou zajištěna stabilita na rychlých dálnicích i snadná ovladatelnost na silnicích s mnoha zatáčkami .Vysoká hmotnost je jedním z charakteristických rysů stroje.Ale čtyřpístové brzdové čelisti jsou zárukou bezpečné jízdy i při vysokých výkonech.
Čtyřválcový a čtyřtakt,řadový
1188cm3,74kW(100k)při
8500/min,259kg.
Výška sedla 78cm
208km/h
15850DM.
Testovací hodnoty
0-100km/h:3,4s
5.rychlostní stupeň 60-140km/h:8,2s.
Spotřeba:6,8l/100km
Palivo:Normal.Akční radius 323km.
To vše psal katalog-MOTOR roku 1990

Uzavřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik

Otevřeno 30.01.2012 v 19:19 uživatelem Šťovik

4.5.2013 SE KONA DRUHY ROČNÍK SRAZU MAJITELU FJ
http://www.mapy.cz/#...8.349696_49.995028_7
Zde místo dane udalosti letošni hostitel Radisx
k pití místni zlatavy mok Šerak
Bližši info aktualně na teto niti!!!!

Naposledy editováno 18.09.2013 18:08:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

9.3.2014 v 19:04 | Nahoru | #1
Míňa> Ahoj. A zkoušel jsi jí odvzdušnit? Neber to tak, že z Tebe dělám blbce, já s tím kdysi taky skončil u mého mechanika . Kdybys nevěděl jak, napiš, dám Ti postup. Z.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sraz -setkání Majitele a fanoušci Yamaha FJ spojte

10.3.2014 v 19:53 | Nahoru | #2
Díky všem za rady.spojka už fachčí ,no nevím jestli to bylo tím ale ta manžeta pod víčkem byla nějak špatně daná no napíšu postup sundal jsem víčko trochu to zabralo nešlo povolit tak trochu násilí a kladívko a staré dláto nakonec povoleno kapaliny bylo dost jen jsem vytřel nádobku dolil kap. porovnal jsem tu manžetu trochu zkusil zamačkat páčkou miniaturní bublinek pár vyšlo pak jsem zmačknul a zafixoval páčku ve zmačklé poloze namontoval víčko ale dal sem asi špatně zase tu manžetu při zmačknutí vytejkala trochu kap .Tak znova a na podruhý se to povedlo spojka funguje .Pro Fronťáka je teda fakt že sem nikdy spojku neodvzdušňoval pokud chceš klidně postup napiš on se určitě někdy někomu hodí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist