globalmoto_duben_nolan





Téma: ČZ 420 typ 860 V 4
11.3.2011 v 23:24
Po dnešní násvštěvě Národního technického muzea, bych se rád dozvěděl něco více o tomto skvostu.
Vkládejte zajímavosti, fotky, videa a vše okolo. Díky

jawamania





Anketa: Koupili by jste si ji jako repliku místo moderní mašiny ???
Ano
62%
16
Ne
19%
5
Jen jako druhou mašinu
19%
5
Předchozí
1 2
Následující

ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 00:40 | Nahoru | #1
Tady máš vše uceleně v pořadu ČT

Zašlapané projekty

Jinak repliky (dvě) už byly 2x v Hořicích na TT veteránů a slyšet je projíždět byla fantazie

Naposledy editováno 12.03.2011 00:44:10

ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 00:46 | Nahoru | #2
...třeba tady

edit:...tak pozdě

Naposledy editováno 12.03.2011 00:46:39

ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 01:02 | Nahoru | #3
Tak tady jsou krátce v akci i se zvukem

ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 01:04 | Nahoru | #4
A tady ještě jedna zvuková ukázka....

2 reakcí na tento příspěvek ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 01:05 | Nahoru | #5
To jsou ovšem repliky!

(reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 01:11 | Nahoru | #6
AKRO> Však to v první odpovědi píšu ...ale i přesto parádní ... jo a orginál jsem zažil v Jičíně na VC Prachovských skal....Bohouš Staša ji tam vodil parádně ...škoda toho pozdějšího vývoje

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 01:26 | Nahoru | #7
Jirka 97 - Myslíš, jak museli ukončit vývoj a motocykly zatlouct do beden?

(reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 03:07 | Nahoru | #8

AKRO píše: Jirka 97 - Myslíš, jak museli ukončit vývoj a motocykly zatlouct do beden?


Přesně tak ...však on si v tom TV pořadu Bohouš Staša nebere servítky, když o tom mluví

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 08:08 | Nahoru | #9
Díky, nějaká další videa nejsou? Kolik bylo vyrobeno kusů?

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 08:23 | Nahoru | #10
Kdo ty repliky vyrobil?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 09:27 | Nahoru | #11

KedaR_K píše: Kdo ty repliky vyrobil?


Hromádko, Tůma a Zachoval.....

(reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 09:29 | Nahoru | #12

AKRO píše: To jsou ovšem repliky!


to sice jo, ale jsou udělaný "dobově" podle originál výkresů. Kde měl bejt elektron, tak tam je a žádný náhražky atd.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 09:35 | Nahoru | #13

Prusa #94 píše: Hromádko, Tůma a Zachoval.....



A k tomu jsem objevil článek z programu z Branné od jednoho z tvůrců, tam to máš komplet ..
Uložto CZ 500

Nebo tady :
Ofoceno

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 09:52 | Nahoru | #14
Jirka 97> škoda že už se toho svezení Ilja nedožil....

ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 10:38 | Nahoru | #15
Díky, ten co je v muzeu, předpokládám, že je originál....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 11:09 | Nahoru | #16

Prusa #94 píše: Jirka 97> škoda že už se toho svezení Ilja nedožil....



Tak, tak, byl to vzácný a neuvěřitelně činorodý člověk....a Maruška taktéž

KedaR_K> Jo,jo, to je ta o obsahu 420 ccm, repliky jsou čistokrevné pětistovky

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 11:17 | Nahoru | #17
Jirka 97> v tý době, když to Pudil kreslil, tak už měl vymyšlený kotoučový brzdy a vstřikování benzínu....

(reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 11:21 | Nahoru | #18

Prusa #94 píše: Jirka 97> v tý době, když to Pudil kreslil, tak už měl vymyšlený kotoučový brzdy a vstřikování benzínu....



Však to tam v TV pořadu i zaznělo, japončíci jen "čumněli"....věčná škoda, že ten režim dokázal zazdít takové hlavy

ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 12:02 | Nahoru | #19
Škoda, ČR na tom těď mohla být ekonomicky jinde a my jsme mohli jezdit na strojích tuzemské výroby

ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 13:10 | Nahoru | #20
hele pokaždý když to náhodou vidim na netu tak to prohlížim nádherná precizní práce a zahřeje to když sme v tý době s těma japoncema byli na podobný urovni

(reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 13:33 | Nahoru | #21

Jirka 97 píše: A k tomu jsem objevil článek z programu z Branné od jednoho z tvůrců, tam to máš komplet ..
Uložto CZ 500

Nebo tady :
Ofoceno



Moc hezké vyprávění!

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 14:17 | Nahoru | #22
Zajímalo by mě, kolik těch továrních čtyřválců bylo?

(reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 15:03 | Nahoru | #23

AKRO píše: Zajímalo by mě, kolik těch továrních čtyřválců bylo?


2?

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 19:11 | Nahoru | #24
Ale stejně, jel jsem na V2,V4,R4,R2 a jednoválec a naprosto nejvíc mě sedl čtyřválec do V.

Dají se ty repliky ještě někde vidět na závodech?

(reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 19:16 | Nahoru | #25

KedaR_K píše: Ale stejně, jel jsem na V2,V4,R4,R2 a jednoválec a naprosto nejvíc mě sedl čtyřválec do V.

Dají se ty repliky ještě někde vidět na závodech?


JPHZM, budou asi v Hořicích a v Branný (nebo alespoň naposledy byli)

ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 19:20 | Nahoru | #26
Kdo na nich jezdí?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

12.3.2011 v 20:13 | Nahoru | #27

Prusa #94 píše: Jirka 97> v tý době, když to Pudil kreslil, tak už měl vymyšlený kotoučový brzdy a vstřikování benzínu....


vstřikování je stará věc. Již ve 2 světové válce se používalo vstřikování vody do válců u stíhaček. Při souboji potřeboval pilot krátkobobě zvýšit výkon motoru, Vstřikování benzínu bylo také úspěšně odzkoušeno, ale nebyl důvod ho zavádět sériově pro vysokou cenu. Již v roce 1970 mě ukazoval třídní učitel vstřikování vody, které si udělal do své škodovky, aby snížil spotřebu benzínu. To byla jeho již 3 generace vstřikování. Kromě zvýšení výkonu (současně snížení spotřeby benzínu) přimášelo toto řešení výrazné snížení zanášení motoru karbonem.

(reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

13.3.2011 v 13:25 | Nahoru | #28
IvoTregr> já neříkám, že to byla novinka. Jenom konkurence by asi čuměla kdyby s tím vyjeli.....

1 reakcí na tento příspěvek ČZ 420 typ 860 V 4

13.3.2011 v 21:49 | Nahoru | #29
Kolik mohla výroba těch replik stát? To musel být pěkenej balík, i když je mi jasný, že si pánové vše dělali sami.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 420 typ 860 V 4

13.3.2011 v 23:13 | Nahoru | #30
KedaR_K> Co jsem slyšel, tak šlo o částku v řádu miliónů....prý jen sehnat firmy, které dokážou podle starých výkresů udělat odlitky atd. atd...je to malý zázrak, že se takoví fandové do motorek najdou a dokáží to dotáhnout do konce
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
druzeta ČZ Ostatní Marťani 19 19.4.2023 v 21:32 Pet1970
CZ 125/150 c kompletace,renovace [1, 2] ČZ Ostatní bisop 44 27.1.2021 v 10:30 bisop
Neznáte motor Walter? ČZ Ostatní Pajuska 12 28.10.2018 v 16:59 kratkej01
Renovace - ČZ Orthopedia ČZ Ostatní G800 6 25.12.2017 v 00:06 Jen
ČZ MX 300 Vyrábí toto opravdu Čz St... ČZ Ostatní yannick 9 28.2.2017 v 15:36 pech.


TOPlist