1 reakcí na tento příspěvek Nabití gelové baterie
jinak ja muzu dat nabit dnes a ze by sis pro to stavil zitra rano.. pak mizim z prahy (ale bydlim kousek od letiste, to mas dost z ruky..)
uplne mrtva ale nebude, staci kdyz to utahne cerpadlo a pak to roztlacis, ono uz se to jizdou dobije...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabití gelové baterie
jako nouzovka to jde, ale stejně si to potom nechej dobít
1 reakcí na tento příspěvek Nabití gelové baterie
spis nezapomen na pojisteni ;)
Kubát píše: assassin> hehe, takto jsem to měl 3 roky zpátky. po zimě nastarovala vpohodě, ale při 3 projížďce jsem už na benzince nenastartoval.
jako nouzovka to jde, ale stejně si to potom nechej dobít
mno uz to nejspis mela za sebou, nebo ne uplne v poradku nabijeni, ja sem po zime nikdy nabijeckou nedobijel, obvykle 3 roky OK, jak se zaclo projevovat co pises uz bylo po ni..
ale je to fakt ze jistejsi je tam dat nabitou baterku, ono to nabijeni u moto neni na nabijeni vybity aku staveny-spis jen dobijeni a udrzovani na nabitem stavu ... a u nekterejch motorek by to treba mohlo neco poskodit...
2 reakcí na tento příspěvek Nabití gelové baterie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nabití gelové baterie
sherm14 píše: a opakovani je matka moudrosti,takze davaji se do motorek vubec gelovky?nebo jsou to jenom AGM bezudrzbove ? a da se "gelovka" nabit normalni nabijeckou,nebo jenom nabijeckou na "gelovky" ???
gelovka vs ta bezudrzbova.. ono je to vicemene jedno, rekl bych ze gelovka byla spis krok vyvoje toho co tam je ted... ted je tam elektrolyt nasaklej ve skelny tkanine, predtim byl elektrolyt zrosolovatelej nakou srajdou, silikagelem ci tak necim...
normalni nabijecka je takovej zvlastni termin:) ja myslim ze by do toho ta nabijecka ze zacatku kdyz je aku vybita nemela nejak extremne "rezat" tzn aby udrzovala nakej max proud do 5A treba a pak aby drzela tech 14V ...
assassin píše: gelovka vs ta bezudrzbova.. ono je to vicemene jedno, rekl bych ze gelovka byla spis krok vyvoje toho co tam je ted... ted je tam elektrolyt nasaklej ve skelny tkanine, predtim byl elektrolyt zrosolovatelej nakou srajdou, silikagelem ci tak necim...
jestli si to dobre pamatuju (z doby, kdyz jsem si o tom neco cetl), gelovka je "robustnejsi" (snese hrubsi zachazeni - vetsi proudy napr.) a AGM ma zase lepsi napr. teplotni parametry (rozsah teplot, hlavne asi u nizkejch)... cili oba typy se hodi do jinych aplikaci - v motorkach se v soucasnosti pouzivaj predevsim asi AGMkovy VRLky (gelovky se pokud vim pouzivaj treba u elektrickych invalidnich voziku)assassin píše: ...normalni nabijecka je takovej zvlastni termin:) ja myslim ze by do toho ta nabijecka ze zacatku kdyz je aku vybita nemela nejak extremne "rezat" tzn aby udrzovala nakej max proud do 5A treba a pak aby drzela tech 14V ...
... nabijeni podle charakteristiky IU (v podstate napetovy nabijeni na podplynovaci napeti s omezenim max. proudu)1 reakcí na tento příspěvek Nabití gelové baterie
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |