globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: po 101, výběr endura
Poslední asi 4 hodiny jsem pročítal témata, ale stejně se mi nějak nedostalo pořádné odpovědi na můj problém, kdyby někdo byl té ochoty a pokusil se mi pomoct, budu vám vděčný.
V létě plánuju koupit ojeté enduro, moje v podstatě jediné kritérium, že to musí být lehké, pravé enduro a musí mít TP a SPZ. Jezdit budu převážně polňačky, lesy, občas nějakou MX trať, ale to jen zřídka. Na motorce budu v podstatě začátečník, odjezdil jsem jen 3 sezony DT125.

Rád bych zůstal u dvoutaktu, ale 4T se nebráním. Koukám po motorkách jako KTM EXC (200,250,300) WR 400, 450. byl jsem v podstatě rozhodnutý pro EXC 250 nebo 300, ale pár lidí mě začalo strašit, že to obnáší každých 30mth pístní kroužky a 60mth pístní sadu. Nepotřebuji úplně ostré enduro, jen obratné a lehké. Zaujaly mě taky DR-Z, TE atd atd atd... jde mi v podstatě jen o to, že nejsem miliarář a chtěl bych, aby ta motorka zvládla odjezdit sezonu víkendového hobby ježdění, žádná pila, na jeden motor a abych do něj nemusel každej měsíc nacpat 5000. Oleje, filtry počítam jako samozřejmost, to klidně každej měsíc dělat budu i dvakrát.

Proto hledám nějakej rozumnej kompromis a začínam mit pocit, že neexistuje ;) proto bych uvítal nějakou vaši radu. Pořizovací cenu bych rád viděl někde u 60tis.

Edit: S čím reaůmě počítat u WR(4t) a s čím u EXC(2t), že do toho za ten rok nacpu a při údržbě krom oleju a filtru při kolika mth?? :) díky

Naposledy editováno 03.03.2011 20:27:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po 101, výběr endura

3.3.2011 v 20:31 | Nahoru | #1
c.j.> já o tom vím, pročetl jsem jich dost a dost, ale nějak jsem se nedopátral k některým odpovědím... nechci s tim na silnici pokud to nebude nutný, proto nechci 600 a podobný motorky u 4t vim že provoz je levnější, údržba už tolik ne. Těch 30mth na kroužky a 60 na pístní sadu je prostě realita u endur typu WR a EXC? kolik počítat, že to stojí finančně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) po 101, výběr endura

3.3.2011 v 20:34 | Nahoru | #2
BooM> z kteryho Zabreha si?

(reakce na) po 101, výběr endura

3.3.2011 v 20:42 | Nahoru | #3

BooM píše: Těch 30mth na kroužky a 60 na pístní sadu je prostě realita u endur typu WR a EXC? kolik počítat, že to stojí finančně?



To je tak při závodním použití..

pístní sada cca 3-4tis
ojniční sada cca 4,5tis
ventily ocel kolem litru, titan 3litry? tohle tipuju, nevím
rozvoďák litr, napínak dva litry.. cca

z okolí to tak vypadá, že 2T vydrží bez zásahu 200MTH (ale jezdí tu borec na GasGasu 250 a má už prý 400 a na motor ani nesáhl)
4T 300MTH a ještě OK, raději už preventivní výměna pístu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha wr400f Yamaha WR 400F XT_600 4 14.5.2024 v 09:28 Krautkopf
Vydřený nikasil ve válci KTM EXC 400 Langy88 10 11.5.2024 v 21:05 Kohlstein
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 zbysmen 15 1.4.2024 v 22:15 assassin
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Co mazat na enduru a čím KTM EXC 250, KTM EXC 300, KTM EXC 200, KTM EXC 300 E... KO_IN 4 26.11.2023 v 18:13 Zdenalbenal


TOPlist