1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu
BlueEagle píše: URČITĚ.....ale hlavně se podívat a zeptat majitele co má za sebou a co máá tak přibližně naskákanej motor..aby už nebyla po smrti...jinak myslím že dobrá volba
jiste.. najeto 50 000km motor po smrti
definujte mi nekdo motor po smrti.. podle me je motor po smrti zadrenej, co nejde nastrartovat. proste nepojizdna moto
2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
BlueEagle píše: slanecek > asi hodně nevíš... na lítání po závodech ti motor nevydrží 60tis ale tak max 3tis....podle toho jak jezdííš...na závodech ten motor nelechtáš jak na silnici....na trati se mu dáá hodně pohulit...
moje motorka ma podle technicaku max rychlost 250... na okruhu jezdila 10 000km a porad tech 250 jede... tak je asi spatna..3000km.. ha ha ha
2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu
takhle jse to nedá říct
Naposledy editováno 26.02.2011 21:14:38
tigerbou píše: promiňte když jsi jako amatér poladím motorku jen na okruh tak ten motor vydrží hodně jinak údaje jako 2000 nebo 3000 km jsou fakt směšný
takhle jse to nedá říct
a hlavne kdyz mi chybi uz jen par km do servisniho intervalu tak si to stocim a zase mam cas.. me takhle olej v motorce vydrzi treba i tri roky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu
tigerbou píše: promiňte když jsi jako amatér poladím motorku jen na okruh tak ten motor vydrží hodně jinak údaje jako 2000 nebo 3000 km jsou fakt směšný
takhle jse to nedá říct
tak nevěřim tomu že bys jako amater byl schopnej poladit si motorku, maximalně dáš filtr powercomander a vejfuk. ja myslel spíš úpravy hlav vaček a kliky. to by ses divil že maš po 2000km vymačkany kartery. zrovna třeba extrémně spolehlivá honda cbr 600rr je na ždímání max. výkonu hrozně náchylná a praskaj bloky jak prd.
edit: ja zapomněl že v dragstrech jsou ty nejnakoňovanější biky hrozně spolehlivé a bezúdržbové.
Naposledy editováno 26.02.2011 22:53:41
UrvyHnát píše: tak nevěřim tomu že bys jako amater byl schopnej poladit si motorku, maximalně dáš filtr powercomander a vejfuk. ja myslel spíš úpravy hlav vaček a kliky. to by ses divil že maš po 2000km vymačkany kartery. zrovna třeba extrémně spolehlivá honda cbr 600rr je na ždímání max. výkonu hrozně náchylná a praskaj bloky jak prd.
edit: ja zapomněl že v dragstrech jsou ty nejnakoňovanější biky hrozně spolehlivé a bezúdržbové.
kdo tady mluvil o dragsterech?
jo a v inzeratech jsem nevidel desitky az stovky cbr s prasklym blokem.. cim to asi bude ze se neprodavaji motory na dily s prasklym blokem? ze by tim ze zadne nejsou?
BlueEagle píše: slanecek > asi hodně nevíš... na lítání po závodech ti motor nevydrží 60tis ale tak max 3tis....podle toho jak jezdííš...na závodech ten motor nelechtáš jak na silnici....na trati se mu dáá hodně pohulit...
Nechci se do této diskuze zapojovat, ale osobně si myslím, že v 16 letech tady nemáš moc co nikomu radit.Co můžeš mít s okruhovým ježděním a s R6 za zkušenosti? Ale třeba se pletu
K te R6 v inzeratu pridaval jeste hodne veci jako ram atd.. mozna uz to prodal zvlast to nevim. Proste se na to jed podivat a uvidis...