Téma: Prosím o radu
 
26.2.2011 v 19:07
Ahoj prodím o radu. Potřebuju nějakou motorku pro začátek ježdění na okruhu. A chci se zeptat jestli by stačila na to první popadání takováto Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

26.2.2011 v 19:16 | Nahoru | #1
URČITĚ.....ale hlavně se podívat a zeptat majitele co má za sebou a co máá tak přibližně naskákanej motor..aby už nebyla po smrti...jinak myslím že dobrá volba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

26.2.2011 v 20:05 | Nahoru | #2

BlueEagle píše: URČITĚ.....ale hlavně se podívat a zeptat majitele co má za sebou a co máá tak přibližně naskákanej motor..aby už nebyla po smrti...jinak myslím že dobrá volba


jiste.. najeto 50 000km motor po smrti
definujte mi nekdo motor po smrti.. podle me je motor po smrti zadrenej, co nejde nastrartovat. proste nepojizdna moto

Prosím o radu

26.2.2011 v 20:09 | Nahoru | #3
starej vylítanej šuplík, na padání dobrý na ježdění nikoliv

(reakce na) Prosím o radu

26.2.2011 v 20:11 | Nahoru | #4
slanecek> tak když maš naleděnou zavodni šestku tak ta ti vydrží max. 2000km pak mužeš vyměnit 70% motoru.

edit: v odkazu to samo neni připad zavodni šestky, ale motor pro zavodni učel bude stejně KO

Naposledy editováno 26.02.2011 20:20:36

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

26.2.2011 v 20:35 | Nahoru | #5
slanecek > asi hodně nevíš... na lítání po závodech ti motor nevydrží 60tis ale tak max 3tis....podle toho jak jezdííš...na závodech ten motor nelechtáš jak na silnici....na trati se mu dáá hodně pohulit...

(reakce na) Prosím o radu

26.2.2011 v 21:04 | Nahoru | #6

BlueEagle píše: slanecek > asi hodně nevíš... na lítání po závodech ti motor nevydrží 60tis ale tak max 3tis....podle toho jak jezdííš...na závodech ten motor nelechtáš jak na silnici....na trati se mu dáá hodně pohulit...


moje motorka ma podle technicaku max rychlost 250... na okruhu jezdila 10 000km a porad tech 250 jede... tak je asi spatna..3000km.. ha ha ha

2 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu

26.2.2011 v 21:11 | Nahoru | #7
promiňte když jsi jako amatér poladím motorku jen na okruh tak ten motor vydrží hodně jinak údaje jako 2000 nebo 3000 km jsou fakt směšný
takhle jse to nedá říct

Naposledy editováno 26.02.2011 21:14:38

(reakce na) Prosím o radu

26.2.2011 v 21:19 | Nahoru | #8

tigerbou píše: promiňte když jsi jako amatér poladím motorku jen na okruh tak ten motor vydrží hodně jinak údaje jako 2000 nebo 3000 km jsou fakt směšný
takhle jse to nedá říct


a hlavne kdyz mi chybi uz jen par km do servisniho intervalu tak si to stocim a zase mam cas.. me takhle olej v motorce vydrzi treba i tri roky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu

26.2.2011 v 22:44 | Nahoru | #9

tigerbou píše: promiňte když jsi jako amatér poladím motorku jen na okruh tak ten motor vydrží hodně jinak údaje jako 2000 nebo 3000 km jsou fakt směšný
takhle jse to nedá říct



tak nevěřim tomu že bys jako amater byl schopnej poladit si motorku, maximalně dáš filtr powercomander a vejfuk. ja myslel spíš úpravy hlav vaček a kliky. to by ses divil že maš po 2000km vymačkany kartery. zrovna třeba extrémně spolehlivá honda cbr 600rr je na ždímání max. výkonu hrozně náchylná a praskaj bloky jak prd.

edit: ja zapomněl že v dragstrech jsou ty nejnakoňovanější biky hrozně spolehlivé a bezúdržbové.

Naposledy editováno 26.02.2011 22:53:41

(reakce na) Prosím o radu

26.2.2011 v 23:24 | Nahoru | #10

UrvyHnát píše: tak nevěřim tomu že bys jako amater byl schopnej poladit si motorku, maximalně dáš filtr powercomander a vejfuk. ja myslel spíš úpravy hlav vaček a kliky. to by ses divil že maš po 2000km vymačkany kartery. zrovna třeba extrémně spolehlivá honda cbr 600rr je na ždímání max. výkonu hrozně náchylná a praskaj bloky jak prd.

edit: ja zapomněl že v dragstrech jsou ty nejnakoňovanější biky hrozně spolehlivé a bezúdržbové.


kdo tady mluvil o dragsterech?

jo a v inzeratech jsem nevidel desitky az stovky cbr s prasklym blokem.. cim to asi bude ze se neprodavaji motory na dily s prasklym blokem? ze by tim ze zadne nejsou?

Prosím o radu

27.2.2011 v 00:41 | Nahoru | #11
3000km uaaaaaaaaaa

Prosím o radu

27.2.2011 v 01:52 | Nahoru | #12
jj jasně. jeď se naní podívat. poslechni si jí. projeď se . a nebál bych se toho. jezdim s R1 jak na okruhu tak na silnici .. pořád stejnou kosu a drží skvěle... po motoroví stránce spíš se zaměř na podvozek a jestli není nějak moc zkroucená

(reakce na) Prosím o radu

27.2.2011 v 09:05 | Nahoru | #13

BlueEagle píše: slanecek > asi hodně nevíš... na lítání po závodech ti motor nevydrží 60tis ale tak max 3tis....podle toho jak jezdííš...na závodech ten motor nelechtáš jak na silnici....na trati se mu dáá hodně pohulit...


Nechci se do této diskuze zapojovat, ale osobně si myslím, že v 16 letech tady nemáš moc co nikomu radit.Co můžeš mít s okruhovým ježděním a s R6 za zkušenosti? Ale třeba se pletu

Prosím o radu

27.2.2011 v 23:01 | Nahoru | #14
Byl jsem parkrat v Brne na volnych a jednou s agenturou. Chytlo me to tak ze asi pred mesicem jsem koupil Suzuki gsxr 600 K2 za podobne penize jak je ta R6. Dokonce jsem uvazoval i to te motorce co si jsem daval odkaz, ale suza byla bliz. Doma mam jeste litrove gsxr ale to je pekne a je me ho lito polozit nekde na okruhu a znicit ho. Proto jsem koupil takove moto o jakem uvazujes ty. Nahradnich dilu na to sezenes moc a i kdyby ti v nejhorsim klekl motor tak za 10 koupis druhy...
K te R6 v inzeratu pridaval jeste hodne veci jako ram atd.. mozna uz to prodal zvlast to nevim. Proste se na to jed podivat a uvidis...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist