globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ladený výfuk vs. cestná kontrola
 
22.2.2011 v 14:14
Caute,
stale spekulujem nad kupou ladeneho vyfuku (www.fuelexhaust.com) na moju TA, ktory vsak nema homologizaciu pre EU. Je to ale komplenty vyfuk s dB killerom a medzisvodom. Stal by ma okolo 220E namiesto 420E za Laser.

Moja otazka je: kontroloval vam niekto - cestna kontrola, policia (okrem STK) - ci je vas ladeny vyfuk homologizovany? Robia to policajti vobec? (lebo tak isto by napriklad mohli kontrolovat prilby, ale este nikdy som o tom nepocul, ze by to robili).

V ramci Slovenska by som sa na tom nebal jazdit, ale ked vybehnem von alebo na STK...tak ho asi prehodim.

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 14:25 | Nahoru | #1
ČR, Slovensko, Polsko... pohoda.
Pouze na STK můžeš mít a asi budeš mít problém, pač nemáš výfuk homologovaný pro silnici.

Rakousko, Německo a Švýcarsko... tam homologovanýho výfuku s vložkou ani nohu. Osobně znám člověka, co dostal ve Švýcarech 300 eur flastr za to, že neměl v homo výfuku vložku.
A dalšího, co v Něm kontrolovali homologovaný výfuk.

Ano, za nehomo ušetřít, ale nikdo tě nikdy nesmí chytnout.

1 reakcí na tento příspěvek Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 15:03 | Nahoru | #2
Jak se to pozná že je homologovaný nebo né?

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 15:23 | Nahoru | #3
...vzdyt je to tu minimalne jednou tejdne...

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 15:36 | Nahoru | #4
izers18> když koukám na tu pokutu, tak to ty prachy asi rovnou přihodit a koupit homologovanej, co? (teda ne že by na Jawku něco bylo... )

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 15:43 | Nahoru | #5
Měl jsem Magnu a na ní čtyři koncovky Cobra. Byla DOST slyšet. Na německý hranice jsem se došoural jen na volnoběh, ale německý policajti nebyli vůbec blbý. Přišli ke mě, vzali za heft, Cobry zařvaly a oni chtěli vysvětlení. Tak jsem jen krčil ramenama a dělal, že moc nerozumim. Nakonec mě pustili a my projeli Německo do Alp a zpět už bez problémů. Ale to jsem měl určitě jen velký štěstí. Dneska si myslim, že když něco takovýho chytnou(v Rakousku, Německu, Švícarsku), označí to jako nezpůsobilé provozu a odstaví, zabaví. Mimo domovinu už bych do toho nešel.


Naposledy editováno 22.02.2011 15:43:25

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 16:27 | Nahoru | #6
bez Ecek STK neprojdes a k veci ktera neni seriove od vyrobce musi by nejaky papir kdyz ne Ecko

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 16:58 | Nahoru | #7
Kruci, kam to chodíte na STK ? V životě mi na žádnej STK nekontrolovali jestli mám homologovanej vejfuck a to jsem ani nikdy neměl

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 17:14 | Nahoru | #8
takovejch Ecek vyražených na vejfuku si udělám moře,proto mě homologace netrápí.

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 18:05 | Nahoru | #9
na STK jak kde občas brblají .... holt příště jedu jinam :) v Rakousku silniční kontrola pokuta za rychlost a většina motorek měla nehomologované výfuky a vůbec je to nezajímalo jen trest za překročení rychlosti takže asi tak :)

(reakce na) Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.2.2011 v 18:51 | Nahoru | #10

Everest píše: Jak se to pozná že je homologovaný nebo né?


Mám tam éčko, seriové číslo atd... a také epass ohledně homologace.

Výfuk neměním každý rok a když vím, že jsem za hranicema více jak 5x ročně, tak raději dám 10-12000 tis za výfuk s homo, než polovinu a budu trnout.

Je to buzerace na jedné straně, na druhé ale chápu, že aby to řvalo jako kráva... to štve i mě

1 reakcí na tento příspěvek Ladený výfuk vs. cestná kontrola

23.2.2011 v 09:14 | Nahoru | #11
Mám tlumič origoš Yamaha R1 a na něm je jen vzadu napsáno Yamaha... žádný Éčko... (Trochu jsem ho zkrátil) Když tě budou chtít dostat benga, tak tě dostanou..

(reakce na) Ladený výfuk vs. cestná kontrola

23.2.2011 v 09:30 | Nahoru | #12
Kidal> kdyby se v tom nekdo hodne vrtal tak mam takovy pocit ze te dostane i na to ze mas sice origo lauf z R1, ale nemas ho na R1

jinak na silnici mi nikdy nikdo vyfuk nekontroloval, a ze jsem teda ten Ixil na CBR mel hooodne hlasity (a samozrejme nehomologovany).. na STK mne ovsem kvuli nehomologovanemu ladaku vykopli jak se Simalem tak s CBR (nastesti jsem od obojeho mel i origo laufy tak jsem to jen zajel dom prehodit a jel zpet na STK)

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

23.2.2011 v 10:34 | Nahoru | #13
Mám tenhle a nikde žádnej problém STK-něco na pivo a je klid

1 reakcí na tento příspěvek Ladený výfuk vs. cestná kontrola

23.3.2011 v 21:29 | Nahoru | #14
Zdravím všechny. Mam dotaz a prosím o radu. Jak upravyt výfuk, abych změnil zvuk a byl víc slyšet. Mam ho od Tenexu na gsx-r 1000 r.v.02,už sem ho skratil asi o 15 cm,trošku se to zlepšilo,ale pořad to není ono. Tak jestli mi poradíte co sním? Díky všem!

Naposledy editováno 23.03.2011 21:30:57

(reakce na) Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.6.2013 v 10:56 | Nahoru | #15

Hoffmanek píše: Zdravím všechny. Mam dotaz a prosím o radu. Jak upravyt výfuk, abych změnil zvuk a byl víc slyšet. Mam ho od Tenexu na gsx-r 1000 r.v.02,už sem ho skratil asi o 15 cm,trošku se to zlepšilo,ale pořad to není ono. Tak jestli mi poradíte co sním? Díky všem!



Pokud se nepletu tak GSXR má na konci svodu škrtící klapku , která se vyndává při výměně za laďáček. Vyndal jsi ji ? pokud ne tak se nediv že to je tichý

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

22.6.2013 v 12:40 | Nahoru | #16
Az ted mam prvni homologovany lauf v zivote,ale bez vlozky Jinak jsem vzdy jezdil bez homologace,ale co stk ,tak vymena za origos.

Ladený výfuk vs. cestná kontrola

30.6.2013 v 16:43 | Nahoru | #17
kdo se bojí sere v síni.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist