paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 350-Dva karburátory
21.2.2011 v 17:27
Potom co sem si pročetl přechozí forum na toto téma jsem se rozhodl radši založit jiný.
Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.

-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?

Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...

Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

22.2.2011 v 00:13 | Nahoru | #1
laďa prášil> Tez mi ta story pripada nejak divna,vrtani/zdvih je stejny jak u 638 vnitrni zebra z valce 638 by se dala odfrezovat,ale co rozmisteni saciho a prepoustecich kanalu?Nehlede na to,ze panelka/kyvacka/634 ma saci(1 spolecny) kanal vedeny karterem oproti 638 ktera ma saci kanaly dva pro kazdy valec extra.Muselo to byt dost narocne na strojni vybaveni.Anebo.....

(reakce na) Jawa 350-Dva karburátory

22.2.2011 v 19:56 | Nahoru | #2
nahllowSKY> soráč, je to už dost dlouho, asi opravdu "634".
Ještě písty byly použity jiné, ale dnes už neřeknu z čeho, kupoval
sem je od borce co je snad vyráběl nebo co, mám ještě někde doma jeden nový i s kroužkama
na 25O Kývačku, jsou zkrácené bez okýnek, končí hned za pouzdrem čepu.
Na vybavení to náročné bylo, dělali to kámoši v TATŘE, STS a nástrojárně v AUTOPALU.
No dneska by to stálo mailand, jen s klikou (rozlisovat,odlehčit,dynamicky vyvážit...)si kámoš hrál na údržbě přes šichtu skoro týden...tenkrát vždycky za flašku nebo protislužbu....
Nehledě na to že v té době neexistoval žádný manuál, žádné pořádné rady, sosaly se
informace po burzách, na závodech a dost mi pomohl jeden pán co nám v Kopřivnici
ladil motory na plošinu.
Když to tady čtu, no v dnešní době teda nevím proč to dělat.
Když silnější motku, tak do 30.tisíc je vždycky nějaká ta babička k mání a
kurvit JAWU když za chvilku nebude pořádně kde brát díly... no nevím.
Já bych to radši uvedl do perfektního stavu + nějaké menší vylepšení
třeba v elektrice a nechal bych to tak, je to zbytečná práce a výsledek nejistý...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3897, 3898] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116918 Včera v 23:37 PetrL3
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... Jirk_K 3 4.3.2024 v 22:59 kokoška.
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka anton_ 6 19.2.2024 v 07:14 cmiral
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka Matmote123 24 17.1.2024 v 19:44 Frantas
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka jawari 1 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein


TOPlist