Předem říkám že nechci slyšet o tom, kdo co má komu co jak lítá nebo jak špatně tady píšu česky. To mě nezajímá a netýká se to tématu. Všem díky za to, že to budou respektovat.
-Teď k samotný otázce dvou karburátorů s přírubou. Máte s tím někdo bohaté a reálné zkušenosti?
-Zkoušel někdo upravovat kartery a válce na dva oddělené karburátory?
Vím že tou druhou úpravou se podstatně změni a i dle mě možná zničí celkový klasický vzhled jawy, ale zatim to beru jako teorii reálné úpravy motoru...
Než sem něco napíšete přečtěte si prosím znovu první odstavec. Díky moc všem za reakce na muj dotaz.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350-Dva karburátory
Válce + hlavy z 638,odlehčená okolo 1kg, vyvažovaná klika dole i nahoře(písty) na jehlách,
Karburátor Mikuni z plochodrážní 500-stovky, bo sem to v té době jezdil, převinuté zapalko na 12 voltů, stále ovšem dynamo, ne altík.
Byla to šílená práce,ale dělal sem to pro zábavu, v té době sem opravoval motorky klukům z okolí a nic jiného na vesnici skoro krom víkendu na zábavách nebylo co dělat.
Ty válce sem trošku upravil, zvětšil sací i výfuková okýnka, vybrousil a přeleštil sem do karterů větší otvor na sání, mám dojem že sem to dělal na 36mm.
Oživit to byl děsný porod, sme to tlačili, tlačili, tlačili, tlačili....
Ještě že to mám od baráku 2Km, dolů z kopce.. :D
Nahoru za jinou motkou na laně, upravit trysky, jehlu,předstih, průchodnost filtru....
No furt sme s něčím laborovali než se to podařilo rozchodit a dá se říct na stejný levl
jako origo. Chytala na drc, i rukou a volnoběh jak hodinky.
Výkon... no nebyly brzdy, ale s 19-kou kolečkem to jezdilo dle tachometru, jeto
souběžně s žigulem 16-kou necelých 160, nevím kolik přeměřoval. V kopcích to ale jelo brutálně,jela skoro o jeden kvalt výš než 634-kámoše.
Musel sem vyměnit spojku, dal sem tam jiné lamely i koš a pořádně tvrdé pružiny.
Ještě to chtělo upravit zapalování na řízený předstih, po rovinkách a z kopce se trochu přetáčela, ale jak už sem řekl,když to člověk otevřel v kopci,hnala jak splašený kéůň...
V té době nějaké tyristorové zapalko nebo nějaká řídící jednotka s přednastavenou mapou....
no totální Scifi... :D .
Nechal sem to tak a najezdil sem pár tisíc km. Za rok to koupil kámoš a jak už to tak bývá,nedbal rad a asi za měsíc to totálně zadřel a všechno šlo do kopru.
Jezdil sem na SUPER a olej do benzínu sem dával origo od Husquarny do motorových pil.
M2T maže do 6.tisíc a moc se mu nelíbí vyšší teploty což u 350 není zas tak problém,gort v
létě.
Jestli teda chceš něco zkoušet a máš motor na víc, k tomu tak 300-400hodin času, nějakých
10-30.000 na díly.......tak hurá můžeš do toho... :D
Hodně štěstí... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350-Dva karburátory
opravdu na kývačku hlavy a válce 638
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3897, 3898] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116918 | Včera v 23:37 PetrL3 |
Replikový karburátor jawa Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/361, Jawa 350/360 pan... | Jirk_K | 3 | 4.3.2024 v 22:59 kokoška. |
Turecké výfuky JAWA Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kývačka | anton_ | 6 | 19.2.2024 v 07:14 cmiral |
na fichtlu přes rakousko Jawa 50/23 Mustang, Jawa 350/354 Kývačka | Matmote123 | 24 | 17.1.2024 v 19:44 Frantas |
Rok výroby mororu Jawa 350/354 Kývačka | jawari | 1 | 26.11.2023 v 23:17 Kohlstein |