globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit
20.2.2011 v 12:32
Ahojte všichni,tak jsem brouzdal po netu a na šel firmu JE Pistons která vyrábí písty na tendle druh motoru od 1186 až po 1371ccm.Myslíte že stačí udělat výbrus,dát nové písty a těsnění?Nebo se musí dát i jiné trisky atd...

1 reakcí na tento příspěvek Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit

20.2.2011 v 12:37 | Nahoru | #1
Aby to bylo 100%, tak se to samozřejmě musí odladit na brzdě.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit

20.2.2011 v 12:41 | Nahoru | #2

c.j. píše: Aby to bylo 100%, tak se to samozřejmě musí odladit na brzdě.

Myslíš že se tím sníží životnost motoru?A o kolik procent se asi zvedné výkon u nejvyššího výbrusu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit

20.2.2011 v 13:05 | Nahoru | #3
Coolasice> hod sem odkaz chci se taky podívat mám to samý vozítko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit

20.2.2011 v 13:43 | Nahoru | #4
Coolasice> A má to za ty prachy vůbec cenu? To si kup 10tkovou ninju, nebo litrové GSXR, nebo Busu...
Řekl bych, že se životnost motoru sníží, to určitě, rozhodně bude více zatížený celý klikový mechanizmus, ojnice, šálky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit

20.2.2011 v 13:44 | Nahoru | #5

gsxr750 píše: Coolasice> hod sem odkaz chci se taky podívat mám to samý vozítko



Jako že by si tu 750 nechal převrtat na 1100 jo ...

Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit

20.2.2011 v 16:02 | Nahoru | #6
Jestli chceš poradit hópni sem a poptej se Filouse

(reakce na) Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit

20.2.2011 v 16:31 | Nahoru | #7

gsxr750 píše: Coolasice> hod sem odkaz chci se taky podívat mám to samý vozítko

Napiš do vyhledávače JE Pistons Suzuki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit a cena u nejvyššího obsahu 1371ccm je asi 700dolaru za písty,těsnění,pístní čepy a zajištovací pružinky

(reakce na) Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit

20.2.2011 v 16:39 | Nahoru | #8

2stroke píše: Coolasice> A má to za ty prachy vůbec cenu? To si kup 10tkovou ninju, nebo litrové GSXR, nebo Busu...
Řekl bych, že se životnost motoru sníží, to určitě, rozhodně bude více zatížený celý klikový mechanizmus, ojnice, šálky...

Tak do 18tis teda pokud by nebylo víc potřeba se vlezeš

(reakce na) Suzki Gsxr 1100 1989-1992/Bandit

21.2.2011 v 10:43 | Nahoru | #9

2stroke píše: Jako že by si tu 750 nechal převrtat na 1100 jo ...



Ne ,ale určo se dá převrtat i 749 na 771 a mám to taky v plánu ,ale jde o to jestli si tu motorku chceš nechat na pořád já určitě jo tak ty prachy do ní nacpu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
El schéma gsxr 1000 k7-8 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 1100 Lukydoga 1 18.8.2023 v 05:05 hondaman1
typ motoru suzuki gsxr 1100,kde ho ... Suzuki GSX-R 1100 Hovado-RC8 29 5.5.2023 v 16:35 hmm21
Výfuky 4-2 GSXR 1100 1989-1991 Suzuki GSX-R 1100 Normik 11 8.12.2021 v 22:38 Martin1200
kurevsky zalomenej šroub [1, 2, 3, 4] Suzuki GSX-R 1100 Svobodak.T 119 6.12.2021 v 01:01 kerut
Motorka nebo auto? ma lowcost klasi... [1, 2, 3, 4] Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZXR 750, Aprilia... SPIJKER 104 17.4.2021 v 23:15 SPIJKER


TOPlist