globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

2.1.2019 v 08:35 | Nahoru | #74311
Čmoud: tak jakýkoli Scrambler se nemůže vyrovnat jakémukoli Enduru... Scrambler je jen přizvedlý a jinak obutý cesťák. Takže líp zvládne polňačky, že nezmastíš svody o první velký šutr a ty gumy si líp poradí se šotolinou a přírodními povrchy - nic víc. Pokud máš klasické enduro, tam je ten podvozek od první čáry jinak konstruovaný a jeho limity leží o několik tříd výše

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 09:19 | Nahoru | #74312

Verdom píše: Béďa17> No XL 600 se dělala do roku 1987, takže najít něco nedomrvenýho bude docela ořech. Po ní začala dělat Honda Dominatora a po něm FMX 650. Ale ta se dělala jen pár let a něco na to sehnat není úplně jednoduchý a bylo to celkem sravý, ale ten Dominator se dělal celkem dlouho a nebyl vůbec špatný na blbnutí. Taky celkem dobré renomé měla SLR 650. A i Michal Prskavec ji celkem prověřil v terénu a asi taky dobrý. Takže nejlepší pohledat nedomrveninu. U Hondy do dejme tomu 2007 chybu neuděláš s žádným modelem. Pak se to dost začalo "ojebávat" a doplňovat ekohovadinama a ty kurvítka ve všem dělají jen trable. Asi bych hleděl na hmotnost, ono nejvíce legrace v terénu si opravdu užiješ s motorkou do 120kg. Z novějších třeba KAWA KLX250 není vůbec špatná. Borec kolem sedmdesátky s ní jel ze středu Evropy do středu Asie a nemohl si jí vynachválit.

Dominatora mohu jen doporučit. Nejlépe sehnat první ročníky 88 nebo 89. Mají ještě kick a jsou lehčí pro terén. Do roku 92 nebo 93 se komplet vyráběl v Japonsku a na kvalitě je to znát. Plasty, elektro atd. Pak uz Itálie. Měl jsem Itala teď mám Japonce z 89. XL i Dominator jsou poctivý kusy železa.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 09:29 | Nahoru | #74313
Verdom> Já o ní přemýšlím spíš jen jako o
lehkém motocyklu na kochání se cestou necestou a tyhle staré hlavně s tím kulatým světlem se mi moc líbí. Těch cca dvacet koníků by mi stačilo.Je mi jasné, že už mají dost za sebou.Podvozkově si myslím, že by neměl být problém to opravit a na motor mám moc šikovného kamaráda,ale tam samozřejmě může být problém s díly.Co mne také napadlo je,že v nejhorším můžou být čínské kopie motoru,ale jak by tam případně pasovaly nevím. Ty motocykly se objevují na Mobile.de,ale já umím sotva trochu česky.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2019 v 09:30 | Nahoru | #74314
Má to i el. startér? To je v terénu docela důležitý.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 09:35 | Nahoru | #74315
elevator> Já už mám BMW F650 funduro, takže tohle byh rád něco lehkého.Dominátora nedávno koupil kamarád,ale to už je pro můj úmysl těžké. Jinak moc pěkný motocykl.

edit-doplnění typu moto

Naposledy editováno 02.01.2019 10:20:48

(reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 10:00 | Nahoru | #74316
PetrL3> Na startéru vůbec netrvám.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2019 v 10:46 | Nahoru | #74317
Béďa - kdybys užil zhruba tříčtvrteční kolo s přehazovačkou, je u mně v dílně za odvoz. Je to nějaká Eska, asi tří nebo čtyřkolečko. Dal mi to starej svářeč z depa já to neužiju a akorát to stojí opřený o zeď- třeba bys to užil pro děcka. Myslím že to má trochu vyšochtlaný ložisko v zadním kole. Až pojedeme pro opravenou škodovku do Načeradce, tož bych ti to kolo mohl přivézt

Naposledy editováno 02.01.2019 10:47:27

(reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 10:53 | Nahoru | #74318
Bimbam> Škodovka - co všechno na ní dělají ? Mně na jaře čeká převaření nosníků heveru. Mám je tam 2 roky, ale svářeči se to nějak nepovedlo - při pokusu o zvednutí auta se jeden utrhl...zato u 136 už se rýsuje přední náprava po GO.

(reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 11:00 | Nahoru | #74319
Bimbam> Ahoj .Díky za nabídku,ale děti mají "horská"kola.To jen já jsem bázen na takové blbosti.Ale věřím,že až vytáhnu ukrajinu,tak to na ní také zkusí a alespoň poznají ten rozdíl.To není na škodu.

Jawablázni

2.1.2019 v 11:18 | Nahoru | #74320
Já bych tu esku užil, nemusel bych mlátit favouše po kostkách a obrubnících... ale jet si pro to do Svinibrodu se mi moc nechce.... Leda cestou za ségrou, ale to bude zase s dětma..

(reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 11:38 | Nahoru | #74321
Béďa17> Ale XL i Dominator jsou víceméně stejně těžká kategorie.
V terénu já se nejvíc vyblbnul na Husabergu. Pár jich je k mání i tady .
Ale to se musí prolézt.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2019 v 11:49 | Nahoru | #74322
Husaberg je strašlivej sráč co do spolehlivosti.... Kup si cokoli jiného a budeš na tom líp...

(reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 12:05 | Nahoru | #74323

Béďa17 píše: elevator> Já už mám BMW F650 funduro, takže tohle byh rád něco lehkého.Dominátora nedávno koupil kamarád,ale to už je pro můj úmysl těžké. Jinak moc pěkný motocykl.

edit-doplnění typu moto



staré XL 200 bude už takový veterán, takže je třeba počítat s nejhořším. Nové díly stále jsou, Japonci si je však nechají zaplatit. S použitými to bude horší u nás to není tak rozšířené jako třeba ten Dominátor, kde je použitých dílů spousta. Za mě ideální na nenaráčné off road ježdění (ne hard enduro) je třeba Beta Alp 200 - váha 100kg. Občas se nějaká v inzerci objeví.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2019 v 12:14 | Nahoru | #74324
Milan - nějaký rezavosti na zadním blatníku a karburátor - nejde seřídit volnoběh, tak ho asi opravář škodovkář (baví ho škodovky a rozumí jim) rozebere na prvočinitele a dá dohromady jak má bejt. On je ten karbec taková složenina z několika a už to blblo. Tady v okolí se v tom žádnej automekánik nechtěl hrabat, že nedělají už ani feldy, natož prastaré 105/120. No a taky když už to bude mít v dílně sjednotí barevně přední dveře a haubnu se zbytkem kchástle aby na STK neměli hemzy.

Jawablázni

2.1.2019 v 12:20 | Nahoru | #74325
Pech - ona je ta eska ale o něco menší než běžnej favouš, proto jsem psal že je to tříčtvrteční velikost. Favouš má myslím 28 kola a tahle eska má menší, snad 26. Mně to přijde že je to velikostně nějak mezi kolem Pionýr a favoritkou. Stojí to v dílně tak to tam može stát když by to někomu k něčemu bylo dokud si to neodveze nebo já nepojedu tím směrem. Myslím že je to škoda hodit do šmelce až budou mít hasiči železnou sobotu. To jim dycky nachystám na ulici pár kýblů železnejch odřezků a podobně ale toho kola by bylo škoda.

Naposledy editováno 02.01.2019 12:28:30

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2019 v 12:34 | Nahoru | #74326
Bimbam. Znám to kolo, je to rámově takřka identické s Libertou, ale má to tu přehazovačku. Tím se ty kola liší a průměr kol je myslím 24". Je to právě takové trochu menší, obratné městské kolo... Dobře se na tom jezdí...

Karburátor š105/120/130 je složitý jak orloj a má vrtochy, pokud blbne vonoběh a přechody, tak bude v prdeli víčko. Podobné problémy ale způsobuje i to,
když nějakého ichtyla napadne dát na provedení SEDR těsnění z EDSR a naopak, vadný o-kroužek vzdušníku, bordel v karbci, vadné těsnění nebo hadičky u podtlaků,
prasklé membrány, vyhoněné osičky na šrtících klapkách a mnoho dalšího...

Naposledy editováno 02.01.2019 12:35:57

Jawablázni

2.1.2019 v 13:23 | Nahoru | #74327
No právě. V orloji bych se ještě snad dokázal vyznat protože jsem pár věžních hodinovejch strojů opravil a zprovoznil a chodí ale ten karbenátek je nad moje síly. To chce karburátorníka z Načeradce.

Jawablázni

2.1.2019 v 13:28 | Nahoru | #74328
Ty Hondy XL s nižším obsahem nejsou tak těžké nebo třeba Yamaha XT250.Mě se prostě líbí staré "malé" endura.V tom Německu jsou cca do 30 000kč,ale stav samozřejmě posuzuji jen podle fotografie.Nechci to na nějakou divočinu,spíš jen na projížďky a hlavně se mi to prostě moc líbí.Ale nijak netlačím na pilu.

(reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 14:03 | Nahoru | #74329
pech.> No Husaberg je trochu jinej, to se musí nechat,
ale za sráče bych ho úplně nepovažoval.
Na to jak se mu nakládalo vydržel neskutečný.
Ale kilometry nepovím a motohodiny moc taky ne, bylo to na blbnutí v terénu,
do kterýho by ses nevydal ani s jednou tady zmiňovanou motorkou.
Mám kousek od baráku motokrosovou trať firmy co tu vyrábí tlumiče
a další přímo na motocross tak o tři kiláky polní cestou dál.
Vozili jsme ho i do lomů a na hobby soutěže v okolí.
V porovnání ve stejné kategorii nebyl ani nijak méně spolehlivej
ani nevykazoval větší poškození. Bylo to na hovadění super.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 14:48 | Nahoru | #74330
Bimbam> Mně už před 20 roky seřizovali karburátor ke 120 nedaleko, v zemědělce. Měli stolici, díly, vždycky to bylo perfektní. Potom prý už o to nebyl zájem, tak stolici asi dali pryč a technik, který tomu rozumněl, šel do důchodu. Ve 120 mi karburátor naštěstí drží dobře, i emise jsou v pořádku, ale u 136 ho budu muset vyměnit. A s ním možná celý motor, zjistili jsme, že není původní, ale je to původně snad Š 105 zkombinovaná s kdečím. Jo, když má auto za 8 let 7 majitelů...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.1.2019 v 14:50 | Nahoru | #74331
Tak jsem dneska na parkovišti v Topolčanech, viděl na vlastní bulvy..Lada Vesta SW.
Vzhledově bych řekl, povedené a pěkné auto za 14000EU.
Záleží jak je zpracováno dílensky

(reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 15:00 | Nahoru | #74332
pech.> Ten tank je eNDéRácký měl jsem ho taky.
SLRko je v pohodě motorka do města a na okresky vzal bych ji ale s co nejmenším nájezdem. Přece jenom jednoválce nejsou nesmrtelné.

(reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 15:09 | Nahoru | #74333
bimbo750> V Topolčanech jsou i jiné divy. Zajedˇ do ulice pod Kalváriou je tam sice trošku tma ale nestačíš se divit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 16:06 | Nahoru | #74334
milan1963> Hmm, sehnat originální motor 136 asi bude dost problém, ne?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 16:24 | Nahoru | #74335
Milan > zrovna jsem jeden viděl prodávat, snad ho dohledám.Povedlo se

Škoda Favorit 136L 1500,- firma Lamilux Luděk Budínský

Naposledy editováno 02.01.2019 17:41:42

(reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 17:46 | Nahoru | #74336
Karburátor š105/120/130 je složitý jak orloj a má vrtochy, pokud blbne vonoběh a přechody, tak bude v prdeli víčko. Podobné problémy ale způsobuje i to,
když nějakého ichtyla napadne dát na provedení SEDR těsnění z EDSR a naopak, vadný o-kroužek vzdušníku, bordel v karbci, vadné těsnění nebo hadičky u podtlaků,
prasklé membrány, vyhoněné osičky na šrtících klapkách a mnoho dalšího... [/quote]

svatá pravda, vrtochy ale způsobili ti co dorvali šroub filtru, prohnuli víko a následně se v něm hrabali jak študent pod sukní přičemž ztratili kuličku (pod akcelerační trubičkou?), nakonec dali těsnění jaké bylo po ruce a před tím ještě vytrhli z víka trubičku přívodu paliva

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 17:54 | Nahoru | #74337
Čmoud> Motor ze Škody 136 a Favorita není stejný. Ale nabastlit se tam myslím dá, po nějakých úpravách.

Jawablázni

2.1.2019 v 19:01 | Nahoru | #74338
Novoroční pozdrav z hory Říp, kde jsme 1.1. 2019 zahájili s Oldou a Hanzem sezonu. Olda se nechce fotit tak alespoň zezadu.
Tonda Zloun


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 19:09 | Nahoru | #74339

Sema píše: Čmoud> Motor ze Škody 136 a Favorita není stejný. Ale nabastlit se tam myslím dá, po nějakých úpravách.

nahradit nabastlenej neoriginální motor jiným nabastleným neoriginálním motorem mi připadá,jako kokotina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

2.1.2019 v 19:41 | Nahoru | #74340
nemako> To jo, ale lepší bastl s favoritím motorem, než nějakým na bázi stopětky. Sehnat ten origidál bude dle mého práce pro kouzelníka.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist