globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
63%
15
Jezdim pořád.
38%
9

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 13:48 | Nahoru | #54721
Pokud baterka točí starterem bez poklesu a mžourání kontrolek tak to opravdu nebude baterkou,taky mi v autě náhle klekla baterka,ale tak jak má,starter jen pootočil motorem a pohasínaly kontrolky při napojení na kabely během chvilky star O.K.takže jestli to normálně točí je nepravděpodbné,že by to bylo baterkou,ale pokud do toho Jawa montuje nějakou ochranu na pokles el.proudu tak by mohla řid. jednotka blokovat start,ale to bych spíše viděl na blokaci starteru a ne jiskry,a souhlas s Verdomem je to v záruce takže nehrabat a odvést do servisu a moc bych přistup Jawy nehodnotil kladně,když se mechanik zeptá co to dělá a dozví se,že to startuje,ale nechtí tak odkázat řidiče na vybitou baterku je hodno nakopání do zadku a ne jim za to poděkovat,to nemyslím nijak zle Milane,ale když to nepojede a něco se hrabábím v tom posere ještě víc tak si piš,že ten roula co jsi to sním po telefonu řešil vše zapře a nenechá na sobě,že Ti radil hrabat se v nové motorce.

e-písmenka

Naposledy editováno 04.01.2016 13:50:42

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 13:57 | Nahoru | #54722

Vlasťák1973 píše: ...když to nepojede a něco se hrabábím v tom posere ještě víc tak si piš,že ten roula co jsi to sním po telefonu řešil vše zapře a nenechá na sobě,že Ti radil hrabat se v nové motorce. ;-
e-písmenka



Pod to se klidně podepíšu, jak se dá cokoli chytit na "tvrzení proti tvrzení", tak je konec. Leda mít zvukový záznam tel. hovoru, ovšem i to se pak dá napadnout, že "bez ohlášení člověk nemá právo hovor nahrávat" - opět "zákony" stavěné na na míru zlodějům.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 14:48 | Nahoru | #54723
Tak pánové - záhada vyřešena. A motorka - no bohužel nejede. Byl tady kolega, taky majitel Jawy 660, možná se tady ozve a třeba i fotku přidá.

Ale k věci : baterie v klidovém stavu má 12, 4 což je dobré. Motorem točila, ale nenatočila. Kolega přivezl svojí baterii, ta měla 13,2 ale taky nenatočila. Nakonec jsme natvrdo dali startovací kabely od baterie mojí škodovky a ejhle - motorka chytla. Motorku s mojí baterií jsme nechali běžet aby se dobila. Nepomohlo to, bez kabelů z auta motorku nenastartuje. Baterii, půl roku v provozu (VARTA , vyrobená 01 / 2015, 12V 8 Ah) budu v Jawě reklamovat. Předpokládám, že to v Týnci projde bez problémů. Baterií z kolegovy motorky už moje Adenium napodruhé chytlo normálně.

Týnečtí i motorka jsou v tom tedy nevinně, za vše může baterie. Startovací proud je tak silný, že ho baterie prostě není schopna dát. I když jinak se tváří normálně. To, že jsme zjistili lehce nalomený VN kabel k cívce, nepovažuju za problém, vyměním ho za měděný . Za 35 let se mi nestalo, aby se baterie po půl roce provozu zhroutila. Všechno je ale jednou poprvé. Hlavně, že komponenty, které továrna do 660 montuje, jsou v pořádku.

Jawablázni

4.1.2016 v 14:54 | Nahoru | #54724
Životnost akumulátoru je 6 měsíců ze zákona, 24 je záruka, tzn třeba na to, že z ní jen tak nevyteče kyselina, že nepraskne, prostě se nerozpadne.. Jinak k tomu pádu napětí..důležité je, co je na jednotce, protože ta to pod 11V odpojí. Pokud je na motorce tolik nezalisovaných spojů, co sem viděl, tak se není co divit, že na baterce je sice 12 ale o pár konektorů dál jenom 10..

Naposledy editováno 04.01.2016 14:56:07

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 15:45 | Nahoru | #54725
milan> no a proč je ten VN nalomený? Si s ním něco dělal nebo je to blbě umístěné? Docela by mě to zajímalo...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 15:46 | Nahoru | #54726
Hlavně to nešlo natočit ani přes auto,než se hejblo kabelem ke svíčce.Pak už to nabitá baterka dala. Jen ta Milanova ne.
Takže je někde nalomený kabel.

Jawablázni

4.1.2016 v 15:58 | Nahoru | #54727




3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 16:31 | Nahoru | #54728

Kafi píše: milan> no a proč je ten VN nalomený? Si s ním něco dělal nebo je to blbě umístěné? Docela by mě to zajímalo...


To opravdu nevím, z fabriky je to umístěné dobře. Spíš moje chyba, jak jsem zkoušel svíčky a ze zoufalosti jsem otáčel i fajfkou. Uhlíkové kabely jsou asi méně odolné než měděné. Kdysi mě zlobila 120ka. Vada byla v uhlíkovém kabelu, byl taky nalomený. Dal jsem původní, červené měděné a už léta nevím, co je problém.
Tak vyřeším problém s baterií a věřím, že Adenium bude zase spolehlivé. Zarazilo mně ale, že gelové baterie se musejí pravidelně dobíjet. Tak koupím nabíječku a po každé jízdě budu dobíjet...docela vopruz, ale co naplat. Adenium není pionýr, roztlačit nejde, i když obojí je jednoválec
No a taky můžu prozradit, o jaké motorce jsem uvažoval, kdyby došlo k nejhoršímu. Snad mě neukamenujete, nebyla by to Jawa, ale nejspíš starší, a osvědčená Honda 700 Transalp , poslední rok výroby. Jel jsem na ní a musím napsat ( ač nerad ) že žádná Jawa na ní nemá... bohužel, pro Jawu smutné. Posez, brzdy, motor....vše ideální. Ještě jiná kategorie - Moto Guzzi Bellagio, ale to jen okrajově. Hezká motorka, ale prý podobná Jawě - horší servis, občas něco selže. A jedu pracovat...

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 16:32 | Nahoru | #54729
milan1963> (VARTA , vyrobená 01 / 2015, 12V 8 Ah)
ta bat.-8 Ah se mi zdá malá,650tka má 12 Ah

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 16:45 | Nahoru | #54730
Né nadarmo tam někteří prodejci záměrně odřezávají zadní přepážku u baterky, aby se tam vlezla silnější baterka

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 16:52 | Nahoru | #54731
hrnous> na 125 jawě má 9 Ah už origo z Týnce-vím,že jde hlavně o startovací proud,ale 8???
tak ať ji nahradí kyselinovou a galovku pošle do Týnce

Jawablázni

4.1.2016 v 16:56 | Nahoru | #54732
Myslím tím u 660..

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 16:58 | Nahoru | #54733

hrnous píše: Né nadarmo tam někteří prodejci záměrně odřezávají zadní přepážku u baterky, aby se tam vlezla silnější baterka

To má kastlík z 640?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 17:02 | Nahoru | #54734
Néééé originál airbox z XTčka, a ten má nahoře takový kastlík na baterku..kde se vleze jenom pár drahách baterek a moc nekvalitních :) Takže to řeší tak, že tu zadní přepážku vyhodí a je tam o centimetr víc místa.. :) On ten stálepřipojený imobilizér pravděpodobně také něco cucne..

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 17:03 | Nahoru | #54735

milan1963 píše: Zarazilo mně ale, že gelové baterie se musejí pravidelně dobíjet. Tak koupím nabíječku a po každé jízdě budu dobíjet...docela vopruz, ale co naplat. Adenium není pionýr, roztlačit nejde, i když obojí je jednoválec

Já mám v GS aku Varta Powersportsgel 19 Ah, alternátor je automobilní , čili trochu jiná sestava než máš Ty, ale nedobíjím za provozu nikdy. Pouze pokud mám baterku na zimu doma, což bylo za 6 let jednou(ostatní zimy jsem jednou za měsíc až dva vyjel). Fakt je ten, že jezdím spíš delší štreky, u tebe bude možná negativním faktorem dojíždění do práce.

Jednoválec roztlačit jde (kamarádovi před lety umřela baterka ve Slovinsku, F 650 GS), ale je to náročný.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 17:04 | Nahoru | #54736
hrnous> Áha. Já jsem pižlal přepážku u 640, abych tam nacpal větší baterku, proto mě to zaujalo.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 17:14 | Nahoru | #54737
J.M.K.>
To ohlašované nahrávání skončilo s Občanským zákoníkem č. 40 z roku 1964 Sb..
Nyní máme ten nový "zázrak" č. 89/2012 Sb., kdy se v podstatě hovoří o tom, že abys ochránil a doložil svůj oprávněný zájem nemáš žádnou povinnost sdělovat, že si jednání nahráváš.
Nahrávka je běžně použitelná a měla by být v návaznosti na svědectví brána jako důkaz, respektive podpora dokazované situace.

Jinými slovy se situace téměř otočila a nyní se záznam naopak prakticky doporučuje.
Samozřejmě nadále platí ochrana osobnosti nahrávaného, omezení zveřejňování záznamu např. na sociálních sítích atd..(takže skladovat a nakládat se záznamy obezřetně).

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 17:47 | Nahoru | #54738

milan1963 píše: To opravdu nevím, z fabriky je to umístěné dobře. Spíš moje chyba, jak jsem zkoušel svíčky a ze zoufalosti jsem otáčel i fajfkou. Uhlíkové kabely jsou asi méně odolné než měděné. Kdysi mě zlobila 120ka. Vada byla v uhlíkovém kabelu, byl taky nalomený. Dal jsem původní, červené měděné a už léta nevím, co je problém.
Tak vyřeším problém s baterií a věřím, že Adenium bude zase spolehlivé. Zarazilo mně ale, že gelové baterie se musejí pravidelně dobíjet. Tak koupím nabíječku a po každé jízdě budu dobíjet...docela vopruz, ale co naplat. Adenium není pionýr, roztlačit nejde, i když obojí je jednoválec
No a taky můžu prozradit, o jaké motorce jsem uvažoval, kdyby došlo k nejhoršímu. Snad mě neukamenujete, nebyla by to Jawa, ale nejspíš starší, a osvědčená Honda 700 Transalp , poslední rok výroby. Jel jsem na ní a musím napsat ( ač nerad ) že žádná Jawa na ní nemá... bohužel, pro Jawu smutné. Posez, brzdy, motor....vše ideální. Ještě jiná kategorie - Moto Guzzi Bellagio, ale to jen okrajově. Hezká motorka, ale prý podobná Jawě - horší servis, občas něco selže. A jedu pracovat...

to s tím dobíjením je blbost. nenech si nakecat nesmysly. přes zimu jo,pokud stojí několik měsíců,jinak jsem nikdy žádnou nedobíjel a normálně funguje

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 17:51 | Nahoru | #54739
Ono by hlavně chtělo propájet pořádně všecky konektory po cestě, nebo alespoň dobře zalisovat, což dodatečně je trošku otrava.. Tuším že minulý týden mi psal někdo podobný problém na 660, kdy svítily jenom dva dílky voltmetru..po propájení všeho pro ceste svítí jak se patří tuším 2/3... Taktéž si nemyslím, že nějaké nesmyslné dobíjení po jízdě je řešením.. chce to změřit pod zátěží tak jak se patří a problémy odstranit..pouhé dobíjení nakonec zkončí pomalým vypalováním konektorů jako na 650 a na konci možná dost draze.. Někdo to možná bude brát jako zbytečné vrtání se..ale jezdit na motorce se sevřeným zadkem tisíc kilometrů od baráku s tím, že ano..něco tam není dobře..ale ja to nová motorka a tak se v tom prostě hrabat nebudu..to není ono..

Naposledy editováno 04.01.2016 18:02:13

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 18:05 | Nahoru | #54740
Koukám ,že z jara bude JAWA 650 asi na prodej a pokorně se opět vrátím k

HonděVT 750 Shadow.......ta mě sloužila 15 let bez jakého koliv problému.....





Naposledy editováno 04.01.2016 18:09:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 18:07 | Nahoru | #54741
bimbo750> Jenom si 650 nech, ta když se odladí, tak je spolehlivé zařízení..660 je celkem mladá a tak si musíme ještě vymyslet jak ji také doladit :) Historie se opakuje.. ještě tři čtyři generace jawích motorek a už to bude dobré..věřme..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 18:11 | Nahoru | #54742

hrnous píše: bimbo750> Jenom si 650 nech, ta když se odladí, tak je spolehlivé zařízení..660 je celkem mladá a tak si musíme ještě vymyslet jak ji také doladit :) Historie se opakuje.. ještě tři čtyři generace jawích motorek a už to bude dobré..věřme..



Za bezmála 80 let výroby, by se to snad už mohli naučit dělat........
Starej PAN Janeček by je vzal potěhem..........

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 18:35 | Nahoru | #54743
bimbo750> ty se na to vejdeš? já myslel,že jsi normálně narostlej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 18:38 | Nahoru | #54744
Olísko> Ja som si naimplantoval ešte pred vianocami druhú baterku na úkor priestoru v kufri, bude určená na nabíjanie príslušenstva počas státia, napája výstražné smerovky, A pri každom štartovaní sa paralerne pripojí k hlavnej a samozrejme, že je počas jazdy dobíjaná. V tej milanovej 660 neodfajčil stály odber imobilizéra baterku? Viem že Fín Airto na zraze spomínal kôli tomu vymenené tri baterky.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 18:42 | Nahoru | #54745

hrnous píše: Ono by hlavně chtělo propájet pořádně všecky konektory po cestě, nebo alespoň dobře zalisovat, což dodatečně je trošku otrava.. Tuším že minulý týden mi psal někdo podobný problém na 660, kdy svítily jenom dva dílky voltmetru..po propájení všeho pro ceste svítí jak se patří tuším 2/3... Taktéž si nemyslím, že nějaké nesmyslné dobíjení po jízdě je řešením.. chce to změřit pod zátěží tak jak se patří a problémy odstranit..pouhé dobíjení nakonec zkončí pomalým vypalováním konektorů jako na 650 a na konci možná dost draze.. Někdo to možná bude brát jako zbytečné vrtání se..ale jezdit na motorce se sevřeným zadkem tisíc kilometrů od baráku s tím, že ano..něco tam není dobře..ale ja to nová motorka a tak se v tom prostě hrabat nebudu..to není ono..


Milanovi svítí 6 dílků ze sedmi na baterii která nestartuje.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 18:44 | Nahoru | #54746
Fakt ?

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 18:46 | Nahoru | #54747

epsilon píše: Olísko> Ja som si naimplantoval ešte pred vianocami druhú baterku na úkor priestoru v kufri, bude určená na nabíjanie príslušenstva počas státia, napája výstražné smerovky, A pri každom štartovaní sa paralerne pripojí k hlavnej a samozrejme, že je počas jazdy dobíjaná. V tej milanovej 660 neodfajčil stály odber imobilizéra baterku? Viem že Fín Airto na zraze spomínal kôli tomu vymenené tri baterky.


Ne nevybíjí.Má tam 0.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 18:51 | Nahoru | #54748
Mě to ukazuje 4 dílky.A když to všechno zapnu a to tam toho mám jsou tam 3.A jezdím.
Jinak Xt má stejnou baterku i startovací proud.

(reakce na) Jawablázni

4.1.2016 v 18:53 | Nahoru | #54749
Olísko> Zitra vemu budíka a mrknu na to. :)

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.1.2016 v 19:51 | Nahoru | #54750
Líbí se mi někteří skalní Jawaři
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist