globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dunlop 220 ST
 
15.2.2007 v 23:27
Máte někdo zkušenost s výdrží?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

16.2.2007 v 20:11 | Nahoru | #1
kremilek>Kamarád je má na VFR 750 už cca 7 tis a zatím v pohodě se chystá do další sezony.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

16.2.2007 v 20:49 | Nahoru | #2
kojot>>
a brousí stupačky? drží dobře?

(reakce na) Dunlop 220 ST

16.2.2007 v 20:53 | Nahoru | #3
kremilek>>
Nejsou spatne sportovnecestovni. Je to nastupce D205. Muzes se podivat ke me na web na testy.
Vydrz podle stylu jizdy cca 8-10000km jsou za supr cenu. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

16.2.2007 v 20:58 | Nahoru | #4
kov>>
a brousí stupačky? drží dobře? [/quote]
Jestli chces brousit stupacky a aby i vydrzela je dobra sice starsi D207.Co jezdis ted??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

16.2.2007 v 21:23 | Nahoru | #5
HAMLET>D207 jsem měl na motorce originál a po čtyřech a půl tisících byla na výměnu(střed).Teď jezdím na Conti force.Nemůžu říct,že by se na tom daly brousit stupačky a po necelých šesti je zralá na pokutu.Taky tomu cena 3500,- včetně přezutí odpovídá.Po té tvé anketě,kde psali ostatní o výdrži 10-12tisíc půjdu do jiné značky. Ještě nevím do které. Jen mám obavu,když budu mít na předku Conti force a na zadek dám jinou,jak se bude motorka chovat? Předek hned tak na výměnu nebude,tak nevím....Bylo by rozumné dát na zadek měkčí než mám na předku?
Nepotřebuji žádné lepidlo na okruhy,ale na té Conti force se mi fakt moc dobře nejezdí.Právě ta D220 je jedna z možností...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

16.2.2007 v 21:38 | Nahoru | #6

kov píše: HAMLET>D207 jsem měl na motorce originál a po čtyřech a půl tisících byla na výměnu(střed).Teď jezdím na Conti force.Nemůžu říct,že by se na tom daly brousit stupačky a po necelých šesti je zralá na pokutu.Taky tomu cena 3500,- včetně přezutí odpovídá.Po té tvé anketě,kde psali ostatní o výdrži 10-12tisíc půjdu do jiné značky. Ještě nevím do které. Jen mám obavu,když budu mít na předku Conti force a na zadek dám jinou,jak se bude motorka chovat? Předek hned tak na výměnu nebude,tak nevím....Bylo by rozumné dát na zadek měkčí než mám na předku?
Nepotřebuji žádné lepidlo na okruhy,ale na té Conti force se mi fakt moc dobře nejezdí.Právě ta D220 je jedna z možností...


Jo jsem psal tu vydrz ale ne na conti force ale na CONTINENTAL ROAD ATTACK Ta je mnohem lepsi a o nicem jinem. Vetsine lidi ta D207 vydrzi teda vic. Chapal bych D208 ta je lepidlo ta vydrzi kolem 4500km .To mas jen 600 .

(reakce na) Dunlop 220 ST

16.2.2007 v 21:51 | Nahoru | #7
HAMLET>Mám jen 600,ale jezdíme hlavně ve dvou.Jen sem tam si jedu trošku podivočit sám.

Dunlop 220 ST

16.2.2007 v 21:57 | Nahoru | #8
Mam D220 na predku u svoji CB a zatim se mi to jevi jako nej moznost. V soucasnosti najeto temer 20 tis a rozhodne jeste neni na odpis, na stupacku jsem dokazal jit v zatacce i na mokru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

17.2.2007 v 10:10 | Nahoru | #9
HAMLET>Ještě něco-ta originál D 207 mi na předku vydržela asi 22tisíc.Takže s tím problém nebyl.Ta zadní je věčně na výměnu. :mad: Na ty testy určitě mrknu.

1 reakcí na tento příspěvek Dunlop 220 ST

17.2.2007 v 11:44 | Nahoru | #10
Ja mám taky Dunlop D220 ST koupil jsem ji s motorkou nebyla nova, ale i tak vydrzela jeste 7.000km jezdim vetsinou ve dvou, naklaneni ani ne 0,5 na kraj vzorku, sedi dobre, za deste i po dalnici i vyssi rychlost nebyl problem. Chci ted kupovat urcite znovu. Takze ja vrele doporucuju. Jen by me zajimalo zda nebude nejaka akce na Dunlop jako ted udelal Conti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

17.2.2007 v 12:41 | Nahoru | #11
Dra>>
Mam je v akci. :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

17.2.2007 v 13:40 | Nahoru | #12
HAMLET>>
Jojo koukal jsem, ale náhodou rozměr 160/70 R17 nebude v akci?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

17.2.2007 v 13:47 | Nahoru | #13
Dra>>
Jojo koukal jsem, ale náhodou rozměr 160/70 R17 nebude v akci? [/quote]
Ty tam mas 160/70,17to se mi moc nezda. Vic se pouziva 160/60,17 ta je v akci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

17.2.2007 v 13:54 | Nahoru | #14
HAMLET>>
Mrknu se večer doma, původní byla 150/70 R17 ale na konci sezony mi odešla tak jsem na dojetí koupil jetou 160 a teď jsi mě zviklal, že si nejsem jistý tím 70 - 60

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

17.2.2007 v 14:49 | Nahoru | #15
Dra>>
Mrknu se večer doma, původní byla 150/70 R17 ale na konci sezony mi odešla tak jsem na dojetí koupil jetou 160 a teď jsi mě zviklal, že si nejsem jistý tím 70 - 60 [/quote]
Me se to zdalo divne Kdyz tam mas 150/70,17 musis dat 160/60,17.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dunlop 220 ST

17.2.2007 v 19:09 | Nahoru | #16
Mohl by někdo srovnat D220 a Michelin Pilot road? Obojí by měly být sportovně-cestovní gumy. Cena je podobná,takže mi jde o životnost a jízdní vlastnosti.

Dunlop 220 ST

18.2.2007 v 11:18 | Nahoru | #17
Tak D220 mi na Fazerovi vydržela tušim 9500 km na železo (nebo na plátno už neim co tam bylo). Každopádně jestli je nějáká guma co se sjíždí divně, tak je to D220 ve 160-ce :D Mě to teda netrápilo, ale vypadá to divně a nevim jak pak funguje na mokru. Sou tam zvlášní schůdky. Jinak se s ní jezdilo celkem pěkně i když v max. náklonu (když zazní cinkání padáků o zem), tak se mi zdálo jako by se ta hrana gumy vždycky vožvejkla a svezlo se to kousek stranou. Taky podle toho ty hrany tak vypadaly, takový zvlněný. Ale to byl možná jen můj stihomam. Každopdáně s tim divným sjížděním mi to říkal i jeden gumař co u něj občas nakupuju. A na morku moc nejezdil a když jo tak spíš rovně, tak teda nevim, ale jestli jí sim dostal na stupajdu i na vodě, tak na to bych se možná podíval :D Jinak teď jezdim v zádu tu Road Attack a jsem s ní nadmíru spokojen. Vydrčí asi taky necelejch 10 000 ale v jednom ;) JEstli máš za sebou nějákou velkou samici, tak to ti nepomůže asi žádná guma na výdrž.

(reakce na) Dunlop 220 ST

20.2.2007 v 08:49 | Nahoru | #18
kov>chá to si mě rozesmál, von a brousit stupačky. Ne stupačky opravdu nebrousí. Jezdí dost svižně, ale na koleno to nedává, nemá tu potřebu. Abych se přiznal s VFR 750 se mi to taky nepovedlo, dát to na stupačku. Ale guma je to velmi dobrá a při suchu se chová solidně. Za mokra to není taková sláva, pneu už brzo ukazuje nerovzitu, ale možná je to dobře a odradí to člověka od toho to dál pokoušet. Ale co vím, tak po tech 7 tis má motorka tendenci se při brždění napřimovat. předtím to nedělala. Pokud vím až ji sjede pujde do Conti force. (předek i zadek) ted měl vzadu Michelin takovej "zimák" ale kupodivu po ohřátí držela jak prase... Ja jsem na VFR 800 měl možnost testnout Qualifiery a ty pneumatiky všude jen chválim, neříkám že nejsou lepší pneu, ale timhle si u mě Dunlop vylepšil reputaci.

(reakce na) Dunlop 220 ST

20.2.2007 v 13:56 | Nahoru | #19
kov> Muzu srovnat D220 s Pilot Sport, kterou jsem mel na predku obutou pred tou dunlopou... Prilnavost na obou prijemna, nepozoroval jsem zadne nedostatky za sucha ani za mokra. Prakticky jsem nasel pouze dva rozdily mezi nima - oba ve prospech D220:
-lepsi odvod vody pri prujezdu hlubokou louzi, ne ze by pilot sport nezvladal, ale dela hodne prudky proud ktery mi cakal na nohy a jednou na dalnici prorizl nemoky; ta dunlopa mi prijde, ze z toho dela jemnejsi "rozpraseni" ktery nema snahu shodit nohu ze stupacky, dokonce i pocitove to pri prujezdu louzi "min brzdi"
-lepsi zivotnost - pilot sport se sjizdel od poloviny zivotnosti (tedy zacal po najeti asi 12 tis km) dozubata, coz v realu znamenalo, ze se na nekterych mistech dostal na "nulovou" hloubku vzorku driv, nez bylo nutne.

Protoze Pilot Sport a Pilot Road maji vzorek stejne hluboky, podobne tvarovany a lisi se hlavne smesi, ktera je u Roadu tvrdsi, predpokladam, ze oproti D220 bude mit Road horsi prilnavost a zhruba stejnou zivotnost. Pokud nemas moznost sehnat Road vyrazne levneji nez D220, tak si myslim, ze to nema moc smysl.

Tolik muj nazor.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist