globalmoto_kveten





Téma: dodávka na převoz moto
 
9.1.2011 v 10:58
Zdar sice to sem asi nepatří,ale zeptám se zvažuju koupi dodávka na převoz motokrosové motorky chci ducato,jumpra nebo boxera 1,9d nebo td a chtěl bych se zeptat jestli tady někdo nemá s těmato autama zkušenosti a co by pořpípadě doporučil.Díky za odpovědi.

2 reakcí na tento příspěvek dodávka na převoz moto

19.11.2017 v 01:18 | Nahoru | #1
Představím zde své řešení na převoz 4 motorek a přespání 4 členné rodiny.
Naše potřeby nastaly když jsme začali jezdit MX a offroad závody mimo region kraje napříč republikou (i do zahraničí) kam se nedalo dojet v den konání závodu,ale byla nutnost přijet o den dříve kvůli registraci a vyspání.
Nejdřív jsem neviděl jiné východisko než:
- Dodávka MAXI (2řady sedadel) s obytnou vestavbou a garáží
- Dodávka střední (2řady sedadel) + nákladní / obytný přívěs
- Obytné auto + nákl.přívěs
S finančními možnostmi 150 - 200tis. Kč (i s případnými opravami a vestavbou) mi to nepřišlo reálné a viděl že bych dotáhl do chalupy nanejvýš vrak.
Začal jsem hledat skříňový přívěs kde bych provedl vestavbu dle potřeby,ale buď byl nezajímavý svou váhou a doložností, nebo historií,původem,různou přestavbou a přepisem na cizí TP.
Nakonec jsem vsadil na legální, tovární,brzděný,plachtový přívěs VEZEKO na tlumičích s maximálkou 130Km/h. s výbornými jízdními vlastnostmi.
Vnitřní rozměry přívěsu: D 316 cm, Š 152 cm, V 170 cm.
Dnem i nocí jsem si přemítal v hlavě co a jak udělat. Něco jsem okoukal v depu,něco je podle mne,něco vyplynulo z užívání a dnes je vše z 90% podle našich potřeb - pár nápadů ještě mám
Do plachty jsem nechal navařit 3x průhlednou "slídu" co by okna,v interiéru se záclonkami a závěsy. Obvodní stěny mají izolaci z miralonu, 2/3 v oblasti spaní očalouněny kobercem (připevněno na suchý zip k případnému sejmutí a vyčištění), vstupní 1/3 polepena laminátem a sololitem. Strop vyztužen polykaronátem,aby se při dešti netvořily nahoře v plachtě lavory vody.
Výbava:
Rozvod el. 12/220 V, osvětlení diodami 12V - celkem 7 světel
Autorádio
Kapsáře v přední části
Nádrž na vodu 40 litrů - u stropu v KG trubce,kohoutek venku v sajtně,vedle dávkovač na mýdlo a sklopný rámeček na igel.pytle na odpadky.
Nezávislé naftové topení Webasto 2,2Kw
Do přívěsu se vejdou 4 dospělé krosové moto (momentálně vozíme pro mne a manželku 2dospělé + 2 dětské 65 ccm pro syny)
Postele vyrobené na míru z lehkých střešních latí a překližky 2kusy 195x70cm + matrace z JYSKu.
Výška postelí se dá nastavit do 3 poloh
- převoz dospělých moto
- převoz dětských moto
-spaní
výška se nastavuje na 3 hrazdách během pár vteřin.
Po vyložení moto v depu pod Párty stan který stavím k zadní,vstupní části přívěsu se na podlahu rozloží matrace pro další 2 místa na spaní.
Nezávislé topení ovládané v interiéru vypínačem a otočným termostatem, nastavím požadovanou teplotu,které při maximu dokáže vytopit na rozdíl +25 st.C od venkovní teploty plně postačuje na velice příjemné spaní.
Vyzkoušeno např. ráno a přízemní mrazík -5st.C uvnitř +20 (loni v zimě při -10 uvnitř +15)
Při snídani pod Párty stanem otočím trubku rozfuku do stanu. Spotřeba nafty při 1 závodním dnu nepřesáhla 2 litry. Zdroj el. 12V je momentálně akumulátor 140 Ah, ten jsem dostal zdarma,ale určitě by stačil slabší a lehčí (dobíjím 1x za 3-4 týdny) kapacitu akumulátoru ukazuje displej včetně hodin a vnitřního / venkovního teploměru.
Přívěs jsem nedávno vážil s plnou výbavou,postelemi,nářadím,stanem,napuštěnou vodou (bez moto) = 700Kg
Doložnost do1300 Kg = 600 Kg
S přívěsem nejvíc jezdíme po závodech i dovolené v ČR,ale i do Rumunska.
Spotřeba za VW Sharan 8,5-9 (po dálnici do Rumunska 11 litrů) za Š Octavia 7,5-8
Pořizovací cena přívěsu 39000 Kč
Topení Webasto 15000Kč
Ostatní náklady na výbavu cca 8-10 tis. Kč.
Veškeré práce (mimo rámu postelí u truhláře) provedeny svépomocí s manželkou
CELKEM odhaduji do 65000 Kč
Dodávku jsem musel zamítnout z finančních důvodů pořizovacích i provozních,servis,pojištění,spotřeba...
Dále by mi přes zimu stála nevyužitá a při přepravě 4 moto bych stejně za sebou táhl přívěs.
Takto mohu přívěs použít na závody, kempování i jako nákladní. Pojištění 800 Kč. S doložností (váha) není problém na rozdíl od většiny dodávek do 3,5t co jezdí přetížené. S výjezdem z namoklého travnatého depa, odkud se obytňáky tahají na laně na několik pokusů jsem zatím neměl problém

Kompletní fotogalerie: http://jarda001.raj...EZEKO_prives_racing/



Naposledy editováno 21.11.2017 03:45:24

(reakce na) dodávka na převoz moto

19.11.2017 v 08:10 | Nahoru | #2
JARDA-001> Velká pecka mam to stejně jen výbavu na spaní je volně ležící matrace a přímotop zapojeny do prodlužky
Palec nahoru

(reakce na) dodávka na převoz moto

19.11.2017 v 21:31 | Nahoru | #3
JARDA-001> máš to moc pěkné

Jen takový dotaz. Do prodlouženého Transportéra by jsi to nenacpal?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist