1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
Troj11 píše: Larry> tranziti i tihle nový reznou jako kráva.. je to prokazatelně nejlevnější na provoz pokud koupíš novej, za tři roky najedeš milion km a prodáš dřív než koroze probourá lak.. BOHUŽEL jsem měl tranzita dýl, nikdy nepochopim, jak se může auto za 8 let může korozí rozpadnout..
ja Fordy prodávám a neviděl jsem po 8 letech shnilýho Transita
Orlík sem dal Transita z dob
kdy nebyla ani malá antikor úprava
najeto 380.000
a jezdí mu to
a nevídím že by to byla hromada rezavýho šrotu
pokud někomu rezne užitkáč dřív než by bylo záhodno
tak to je proto že lidi serou na údržbu
to je celý
můj obrázek o tom jaký užitkáče jsou a co vydržej
jsem si udělal od PPL
ty měli v rukách všechny značky
na ty který tady jmenujete nadávají
za rok namotáno 150.000km
a jedině Transity jim držej
ted tady měnil chlapik Boxer a Jumper
a měnil to za 2 Transity
přitom ty Renaulty byly 2 starý a měly asi 50.000km
a už je nechtěl protože do toho už ted cpal peníze
každý má svoje mouchy a nedostatky
ale Transit je po tom všem nejlepší služebník
mimochodem to je i dle studie DEKRA
která testovala všechny užitkáče na českým trhu
Naposledy editováno 12.01.2011 08:41:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto
a jízda? utrpení- v 90-ti nebylo v kabině slyšet pomalu vlastního slova a to byla tak maximální pohodlná rychlost, po dálnici jsem se honil s kamionama, který mi mnohdy v kopci předjeli, z dlouhýho kopce uměl snad i těch 130, ale to už by chtělo pořádný hluchadla- špunty do uší nestačí..
Soused má tohoto novějšího 2003, motoricky už je to oproti 2,5D jako nebe a dudy, ale hnije stejně- taky už ho prodává dokud vypadá karoserie ještě trošku k světu..
když v tom chce někdo vozit cihly nebo dělníky na stavbu 10km OK, ale na cokoliv jinýho bych to doporučil jenom nepříteli.. anebo potom kdybych se živil jejich prodejem..
Naposledy editováno 12.01.2011 09:54:58