globalmoto_kveten





Téma: dodávka na převoz moto
 
9.1.2011 v 10:58
Zdar sice to sem asi nepatří,ale zeptám se zvažuju koupi dodávka na převoz motokrosové motorky chci ducato,jumpra nebo boxera 1,9d nebo td a chtěl bych se zeptat jestli tady někdo nemá s těmato autama zkušenosti a co by pořpípadě doporučil.Díky za odpovědi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

12.1.2011 v 08:34 | Nahoru | #1

Troj11 píše: Larry> tranziti i tihle nový reznou jako kráva.. je to prokazatelně nejlevnější na provoz pokud koupíš novej, za tři roky najedeš milion km a prodáš dřív než koroze probourá lak.. BOHUŽEL jsem měl tranzita dýl, nikdy nepochopim, jak se může auto za 8 let může korozí rozpadnout..



ja Fordy prodávám a neviděl jsem po 8 letech shnilýho Transita

Orlík sem dal Transita z dob
kdy nebyla ani malá antikor úprava
najeto 380.000
a jezdí mu to
a nevídím že by to byla hromada rezavýho šrotu

pokud někomu rezne užitkáč dřív než by bylo záhodno
tak to je proto že lidi serou na údržbu
to je celý

můj obrázek o tom jaký užitkáče jsou a co vydržej
jsem si udělal od PPL

ty měli v rukách všechny značky
na ty který tady jmenujete nadávají
za rok namotáno 150.000km
a jedině Transity jim držej

ted tady měnil chlapik Boxer a Jumper
a měnil to za 2 Transity

přitom ty Renaulty byly 2 starý a měly asi 50.000km
a už je nechtěl protože do toho už ted cpal peníze

každý má svoje mouchy a nedostatky
ale Transit je po tom všem nejlepší služebník

mimochodem to je i dle studie DEKRA
která testovala všechny užitkáče na českým trhu

Naposledy editováno 12.01.2011 08:41:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dodávka na převoz moto

12.1.2011 v 09:52 | Nahoru | #2
Larry> já měl rok 2000, 180tis najeto, 2,5D koupil jsem ho v roce 2008, na pohled krásnej, ale všude prokvítal trochu rez a evidentně už byly spodky stříkaný a kitovaný, problém nastal hned, co jsem vzal do ruky flexu s drátěnym kotoučem a začal bubliny odrezovat- pod lakem bylo všechno prohnilý SKRZ, blatníky, lemy předních dveří, práhy, zadní dveře, podlaha.. všechno místy skrz, zadní dveře total na výměnu.. všechno pod lakem, kterej se tvářil krásně..
a jízda? utrpení- v 90-ti nebylo v kabině slyšet pomalu vlastního slova a to byla tak maximální pohodlná rychlost, po dálnici jsem se honil s kamionama, který mi mnohdy v kopci předjeli, z dlouhýho kopce uměl snad i těch 130, ale to už by chtělo pořádný hluchadla- špunty do uší nestačí..
Soused má tohoto novějšího 2003, motoricky už je to oproti 2,5D jako nebe a dudy, ale hnije stejně- taky už ho prodává dokud vypadá karoserie ještě trošku k světu..

když v tom chce někdo vozit cihly nebo dělníky na stavbu 10km OK, ale na cokoliv jinýho bych to doporučil jenom nepříteli.. anebo potom kdybych se živil jejich prodejem..

Naposledy editováno 12.01.2011 09:54:58
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist