globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motul

2 reakcí na tento příspěvek Motul

3.1.2011 v 13:21 | Nahoru | #61
Psal jsi o oleji z Lídlu? Psal ne? Takže +- stejný.
Lij si tam,co chceš,mě je to jedno. Jen malá poznámka- longlife oleje do motorek nejsou ty,co se o nich psalo. To nevím,jak jsi na to přišel. Ani GPS,ani 5100ka ani další zde zmíněné.
Proč měníš po 5ti,když výrobce píše6/12?
prackarr> Nooo,českej a vlastně k tomu byly ještě asi 4 další v jinejch jazycích,ale japonskej???budu to muset najít

2 reakcí na tento příspěvek Motul

3.1.2011 v 13:24 | Nahoru | #63
čau už sem to i psal Prackarovi do PM otazka zni ma cenu jit z Motulu 5100 do 7100?? Jezdim rad po zadnim a otačky jsou spiše nahoře.. Měnim olej po 5000km.. Je nejaká šance že třeba po 30 000km bude motor v lepším stavu nebo je to zbytečné a zastáváte názor že syntetika jen do motorek keré se nezastavi na okruhu?? diky

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:24 | Nahoru | #64

banda1250 píše: prackarr> Nooo,českej a vlastně k tomu byly ještě asi 4 další v jinejch jazycích,ale japonskej???budu to muset najít


Já mám doma manuál jen českej,takže nevím,ale peterdák,nebo jak se jmenuje je machr na motory. Je to profi ladič,co vím,tak s ním bych se moc nepřel. Ten asi nebude vyjadřovat názor,ale fakt.

prackarr píše: Psal jsi o oleji z Lídlu? Psal ne? Takže +- stejný.
Lij si tam,co chceš,mě je to jedno. Jen malá poznámka- longlife oleje do motorek nejsou ty,co se o nich psalo. To nevím,jak jsi na to přišel. Ani GPS,ani 5100ka ani další zde zmíněné.
Proč měníš po 5ti,když výrobce píše6/12?


Přečti si moje příspěvky ještě jednou a pozorněji. Za prvé v Lídlu prodávají oleje jen do AUT a né do moto! Za druhé to liju do auta s LPG! Jinak do motorky jde ELF a měním po šesti. Ale to je jedno. Celou tu dobu o tom oleji z lídlu to bylo vztažený k autu a né motorce.

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:27 | Nahoru | #66
Ghost-CBR1000rr> hodně lidí má představu,že motor při zadním whellie dostává na prdel. Já myslím,že moc ne,protože musí jet volně a vyrovnaně,zvlášť,když i řadíš. Tam bych superzátěže nehledal. Spíše spojka,pokud zvedáš přes ni,a podvozek,když to hodíš zpět.
To s okruhem nejde absolutně srovnávat.

Ghost-CBR1000rr píše: čau už sem to i psal Prackarovi do PM otazka zni ma cenu jit z Motulu 5100 do 7100?? Jezdim rad po zadnim a otačky jsou spiše nahoře.. Měnim olej po 5000km.. Je nejaká šance že třeba po 30 000km bude motor v lepším stavu nebo je to zbytečné a zastáváte názor že syntetika jen do motorek keré se nezastavi na okruhu?? diky



5100 je myslím polosyntetika
7100 je myslím plná... takže za mě asik nee.

Durex píše: Přečti si moje příspěvky ještě jednou a pozorněji. Za prvé v Lídlu prodávají oleje jen do AUT a né do moto! Za druhé to liju do auta s LPG! Jinak do motorky jde ELF a měním po šesti. Ale to je jedno. Celou tu dobu o tom oleji z lídlu to bylo vztažený k autu a né motorce.


Tak to sorry,já to blbě pochopil.
A na kolik tě ten lídl olej do auta vyjde,že tak ušetříš?
A to měníš v autě po 5tis. olej?

HornisGSX píše: 5100 je myslím polosyntetika
7100 je myslím plná... takže za mě asik nee.


plná a polo dnes už neexistuje! Oba jsoiu syntetické oleje. Liší se technologicky a aditivy.

Motul

3.1.2011 v 13:30 | Nahoru | #70
šak s okruhem to nesrovnavam tam je to jasne ale jestli se to vyplati za nejaky čas neco v čem je vlastně ten rozdil u oleju lip maže? Nebo je tepelně odolnější (lip maže ve věčí teplotě)

Motul

3.1.2011 v 13:31 | Nahoru | #71
podle mě ne. A teploty? To je věcí teplotního indexu(10w40,15w50atd.)ne toho,jestli je olej minerál či synt...
Nic chlapci,jdu na lyže,tak se mějte. čusbus. Volejáci.

Naposledy editováno 03.01.2011 13:31:53

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:32 | Nahoru | #72

prackarr píše: plná a polo dnes už neexistuje! Oba jsoiu syntetické oleje. Liší se technologicky a aditivy.



jj už jsem se to dočetl

prackarr píše: Tak to sorry,já to blbě pochopil.
A na kolik tě ten lídl olej do auta vyjde,že tak ušetříš?
A to měníš v autě po 5tis. olej?


Jo měním. Takže i kdyby to byl horší olej,tak ho tam mám tak 3 měsíce a pak zase novej.Pro ten motor to bude určo lepší, než tam mít olej 2x dražší,15 000 km a 2 roky jako docela často slýchávám od lidí,co moc nejezdí.To auto má 300 000 km a pořád krásně přede a vezme si tak 0,4l na těch 5000 km. Což si myslým je super hodnota
Durex> co je to za auto? a proč olej trpí při LPG víc?

To znamená že bych ho měl měnit častějc než po 30tis.km? Ale já občas i doleju litr - dva, takže to snad není tak hrozný..

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:44 | Nahoru | #75

dva_hrnce píše: Durex> co je to za auto? a proč olej trpí při LPG víc?

To znamená že bych ho měl měnit častějc než po 30tis.km? Ale já občas i doleju litr - dva, takže to snad není tak hrozný..


Krátky trasy. Takže to obecně platí,že zkrátit výměnné lhůty na cca 80%.Ten olej degraduje rychleji. Za další. Při spalování LPG je vyžší teplota hoření a tudíš ten olej jde do kopru taky rychleji. A za další lpg působý na olej negativně vlivem kyselosti. Takže zase klesá životnost. Mám předepsáno po 15 000. Když si to sečtu, tak ho měmím po 5 - 7 000 km.Podle toho, jak zrovna jezdím. Jestli dál,nebo krátký trasy. Longlife olej je to největší svinstvo.Nelze paušálně říct 30 000km. Ten olej může být už po 20 000 km dávno KO bez aditiv. Vždy se musí přihlédnout k jízdnímu stylu a používaní.LL olej bych nikdy nepoužíval. To je jen marketingový tah na zákazníka

1 reakcí na tento příspěvek Motul

3.1.2011 v 13:46 | Nahoru | #76
Radši dobrej olej a měnit po 15 000. Ty asi budeš mít naftu a koncern že jo?

1 reakcí na tento příspěvek Motul

3.1.2011 v 13:49 | Nahoru | #77
já mám filcku 1.3 na LPG a leju tam tohle..
jezdím 40km tam a 40 zpět, vzhledem k "výkonu motoru" to většinou držím nad 4 tis. ot aby to trochu jelo, pátej kvalt skoro nepoužívám..

když na mě v zatáčkách bliká mazání, tak tam 2 litry doleju a víc s tím nedělám..

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:49 | Nahoru | #78

Durex píše: Radši dobrej olej a měnit po 15 000. Ty asi budeš mít naftu a koncern že jo?



nafta patří do kamen

dva_hrnce píše: já mám filcku 1.3 na LPG a leju tam tohle..
jezdím 40km tam a 40 zpět, vzhledem k "výkonu motoru" to většinou držím nad 4 tis. ot aby to trochu jelo, pátej kvalt skoro nepoužívám..

když na mě v zatáčkách bliká mazání, tak tam 2 litry doleju a víc s tím nedělám..


40 km je taková dálka, že se i v zimě dostane olej na provozní teplotu a zkondenzovaná vlhkost se odpaří. Olej dobrej. Pro feldu víc snad udělat nejde. Akorát ten olej tam necháváš 30 000 km? Jestli jó, tak si vrah

1 reakcí na tento příspěvek Motul

3.1.2011 v 13:55 | Nahoru | #80
Když jsem měl Fáčko v LPG tak jsem tam lil Texaco 15w40 a měnil po 10 000 km a na 2-ku chodil 90

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 13:57 | Nahoru | #81
Durex> no já to moc nesleduju, ale + / - jo, jak jsem psal, stejně dolejvám a to vždy okolo 2 litrů, protože to hlídám jen přes kontrolku mazání

a vychází to na cca 2 litry oleje na 10tis.km, tak to měním okolo těch 30tis. spíš kvůli filtru..

Durex píše: Když jsem měl Fáčko v LPG tak jsem tam lil Texaco 15w40 a měnil po 10 000 km a na 2-ku chodil 90



jj, to umíme taky, kor když mi omezovač funguje jen občas, většinou vůbec nereaguje a nechá to motat do 7 tis. ot..

ed: sice už to od 70 moc nezrychluje, ale i v mínus deseti mám motor ohřátej na 2 kilometrech

Naposledy editováno 03.01.2011 14:03:33

dva_hrnce píše: jj, to umíme taky, kor když mi omezovač funguje jen občas, většinou vůbec nereaguje a nechá to motat do 7 tis. ot..


Tak to bych po tobě tu feldu nechtěl. Obecně benzín po 15000 a lpg po 10 000 km. Kdo tvrdí že lpg zatěžuje olej míň je blázen. Sice ten olej je pořád krásně žlutej,ale to jen proto, že plyn je suchej a nevyplachuje motor. Proto v zimě když mě to jezdí víc na béňo než plyn, tak je olej hnědej a v létě to navrknu a hned se to přepína na plyn,tak je olej pořád žlutej. Fakt 10 000 km je strop! Na Feldu stojí filtr pár korun a olej taky. Spolu s tím sem měnil i vzducháč,protože lpg je háklyvý na zanešení filtru

Motul

3.1.2011 v 14:06 | Nahoru | #84
Faťan omezovač neměl. Když jsem ho měl na zvedáku tak na pětku,plyn na podlahu. Ot přes 8000 a tachometrovejch 210 Jinak výměna oleje je na 15 minut a finančně je to za pusu. A když to budeš dělat každejch 10 000 km tak ten motor ti jen a jen poděkuje
Durex> však jí po mě už nikdo mít nebude, ta poletí už jen ze skály..

já jsem vůbec na auta hrozný prase, jsem línej se jim věnovat, ptž to beru jako věc, motor má tachometrových 300tis km a zatím to jezdí no..

vzducháč jsem vlastně taky ještě neměnil, jen LPG filtr když to nechtělo jet na plyn, tak to už jsem musel..

ed: tak na zvedáku jsem to nezkoušlel, ale kluci takhle na vojně najížděli na UAZu kilometry.. zadní náprava na cihlách, na tachu 120 a řidič si četl hodinu knížku

mě ten omezovač za 3 roky sepnul dvakrát, nevim kde je chyba a neřeším to..

Naposledy editováno 03.01.2011 14:13:06

dva_hrnce píše: Durex> však jí po mě už nikdo mít nebude, ta poletí už jen ze skály..

já jsem vůbec na auta hrozný prase, jsem línej se jim věnovat, ptž to beru jako věc, motor má tachometrových 300tis km a zatím to jezdí no..

vzducháč jsem vlastně taky ještě neměnil, jen LPG filtr když to nechtělo jet na plyn, tak to už jsem musel..


Ježiš, tak to já po 10 000 nový svíce,zklepnout elektrody,seřídit předstih a každejch 5000 jsem si seřizoval ventily. To byla pohoda. 8 vulí,klasika kontramatky a za 10 minut to bylo hotovo.Akorát že hnil,ale po motorový stránce jsem ho hejčkal. Vlastně všechno hejčkám.

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 14:18 | Nahoru | #87
Durex> no jo, svíce už jsem za těch 80tis.km taky vlastně jednou měnil..

nj, já hejčkám jen Gůzu a s láskou vzpomínám na 7 let strávených v Trabantech - absolutně bezúdržbový auto, jen jsem občas namazal svislý čepy a vyměnil kouslej motor..

Motul

3.1.2011 v 15:22 | Nahoru | #88
To zase bude téma o deseti stránkách. Chtěl by vědět, jestli to někdo bude číst celý.

Motul

3.1.2011 v 15:39 | Nahoru | #89
taky bych lil Motul , ale nemůžu ho sehnat ve městě (z netu nechci), tak leju Castrol

(reakce na) Motul

3.1.2011 v 16:01 | Nahoru | #90

Durex píše: Mě se osvědčilo naprosto vše. A to každou sezónu jezdím něco jinýho (co se značky oleje týká) Ono hodnotit něco stylem jezdím to už 4 roky a je to v poho je trochu mimo. Nemyslím to špatně. Je to olej pro moto a splnujě specifikace, tak není důvod pro to, aby to nebylo v poho. Něco jinýho by bylo,mít třeba 10 motorů naprosto stejnejch (což je nesmysl - výrobní vůle bude pokaždý jinde a smontování dílů do sebe vznikne i v sériovce v podstatě 10 různejch motoru) a 10 olejů a udělat test na 100 000 km v laborce za stejnejch zátěžovejch podmínek. Pak je rozebrat a změřit opotřebení. A pak by se dalo říct, že nějaký olej je lepší než tenhle. Protože jinak budou všechny v poho



Na tomhle něco bude myslim si, že pokud to nebude Mogul, co sem dkysi dával do jawy, tak asi všechno co splňuje specifikace bude dobrý. Jen mě zaráží jak velká většina lidí, a to nejen tady, ale i v mém okolí pere do mašiny to nejdražší, vesměs motorex. Co je na tom oleji tak extra?To mi zatím nikdo nevysvětlil, a proto tam cpu pořád stáčenej shell.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist