globalmoto_kveten





Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 11:11 | Nahoru | #2041

222 píše: No v Moste sa zas tak moc nas mrdaloch na šestkach pod 1,49 nedostane mozno tu na inernete a cez zimu ano ale realita je trochu ina takze si myslim ze cas 1.48,5 na druhy raz je slusny .Myslim ze viem kde by si mohol dat este sekundu dole....



Kde?

Biker xx: Pěkně se na to kouká...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 11:15 | Nahoru | #2042

.Kolda. píše: Biker xx: Pěkně se na to kouká...



Díky. Já když to pak takhle po sobě vidím, tak se vždycky u toho chytám za hlavu a říkám si: "Ježíš, tady úplně blbě, je a tady, proč víc netaháš, kokote.. Co brzdíš debile a tak.. "

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 11:17 | Nahoru | #2043
Biker_xx> Normálně jsem ti v tom videu neskutečně fandil....paráda...a ten ukazatel kvaltů taky super, mohlů jsem si tak porovnat, kde jezdím stejné kvalty...

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 11:19 | Nahoru | #2044

222 píše: Myslim ze viem kde by si mohol dat este sekundu dole....


No obecně průser u mě jsou ty výjezdy, to je tady dobře vidět. Poslední zatáčka je úplně na betla, tam se prostě bojim, jak je to rozbitý a brzdit bych moh taky všude dál. A pomalu motorku skládám do zatáčky a pomalu překlápim. Takže vlastně všechno na hovno. Ale ne, musim k ní ještě dostat důvěru a všechny tyhle věci se budou zlepšovat, ale chce to čas, já nejsem žádnej univerzální zkušenej fára, aby to šlo hned. Furt radši jezdim hodně na jistotu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 11:21 | Nahoru | #2045

saly.pce píše: Biker_xx> Normálně jsem ti v tom videu neskutečně fandil....paráda...a ten ukazatel kvaltů taky super, mohlů jsem si tak porovnat, kde jezdím stejné kvalty...



Hlavně se prosim tě uč od někoho, kdo aspoň trochu ví, co dělá...

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 11:29 | Nahoru | #2046

Biker_xx píše: Hlavně se prosim tě uč od někoho, kdo aspoň trochu ví, co dělá...



Neboj se, já se učím taky pomalu, ale jistě

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 11:36 | Nahoru | #2047

Biker_xx píše: Díky. Já když to pak takhle po sobě vidím, tak se vždycky u toho chytám za hlavu a říkám si: "Ježíš, tady úplně blbě, je a tady, proč víc netaháš, kokote.. Co brzdíš debile a tak.. "



..to znám!

Jen mě překvapila ta 4ka v poslední dvojzatáčce.. Bych řekl, že se to nebude chtít sebrat. Ale takhle mi přijde, že ta R6 neskutečně letí
1:48.5 je dost dobrý a víš, kde máš rezervy.. Za chvíli překonáš svou Ducnu a to už bude úplně v prdeli ..jak si pak budeme obhajovat a pochvalovat ty naše "chlapský" V2, když kdejaká holčičí R6 je rychlejší

sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 12:45 | Nahoru | #2048
..jen trochu přispěji do odborné diskuse!
..hlavně co se týče úprav a vybavení motorky na okruh!


...mám Kawu 636 / 2004 ...téměř serie...úpravy...výfuk,stupačky,řidítka/trubky/ a plasty,tlumič řízení "XXX"....pneu Dragon SC2 180/55...2 zuby na rozetě a řetěz!..destičky, a tlumiče serie!
...přes zimu komplet servis a údržba..motor cca 10.000 km bez úprav!
..."turbo racing úpravy"...10 ks nálepek,barevná zavažíčka řidítek,proužky na ráfkách,ozdobné šroubky a matičky,odlehčené ventilky pneu,nastříkané boční dekly motoru,nový lak ,startovní čísla,držák transporderu,plachta s kytičkama a kamera!

...ale proč to píšu..Michalovi F.praskl v první kole řetěz na R1 a prakticky nemohl jezdit..tak jsem mu půjčil toto své moto,aby neseděl v depu..kde jsme mu vysvětlil a poradil ..jak a co má dělat aby to "zvládl" ...pozorně poslechl mé rady a informace ...a zajel čas 1.46,88 a kroužil kolem 1.47-1.48 , v dalším treninku,který teda vlastně už pak nebyl,ještě by zkusil porychlit,že to je možné!..že na to ta motorka "Vilík /veterán/" asi má!..jasně M.F. je kvalitní jezdec a "mistr"!..ale i tak!!

Takže je to hlavně v rukách a hlavě!
..jasně ,že každá "technická" úprava jezdci pomůže a má vliv na způsob a styl jízdy...ale asi se to může řešit až když ten "borec" zajede ty časy kolem 1.49 na serii...jinak je to asi jen "image" a útrata peněz!



...hlavně varováni před "brutálním" výkonem a překvapivými reakcemi podvozku v rychlostech kolem 310 km/hod.!!




Naposledy editováno 14.07.2011 12:50:58

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 12:51 | Nahoru | #2049
Perňa_81> To jo, já v té poslední dvojzatáčce mám max. 3 kvalt...ale zase je to jinej stroj a kdo ví jak je to s převodama atd.--každopádně letěla fest

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 13:06 | Nahoru | #2050

Biker_xx píše: Díky. Já když to pak takhle po sobě vidím, tak se vždycky u toho chytám za hlavu a říkám si: "Ježíš, tady úplně blbě, je a tady, proč víc netaháš, kokote.. Co brzdíš debile a tak.. "



Všichni to máme asi úplně stejně...

2Leko: Ten kytičkový přehoz je absolutně epesní... Michal by zajel i na tříkolce, ne pak na takové navoněné žabičce...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 13:12 | Nahoru | #2051

.Kolda. píše: Všichni to máme asi úplně stejně...

2Leko: Ten kytičkový přehoz je absolutně epesní... Michal by zajel i na tříkolce, ne pak na takové navoněné žabičce...



..jasně píšu to trochu s nadsázkou..a pravda že Michal je "PAN" jezdec...ale jako příklad,co ty motorky umí v "serii" bez ohledu na rok výroby,to je jako dost dobré...a třeba novější mota od r.2007/8 jsou skoro nachystané na okruh už v obchodě!...a až pak ty úpravy a doplňky jsou důležié u "vrcholových" časů a ty příjdou jen na základě ježdění a treninku!

..a někomu nepomůže nic,když mu to prostě nejde a nemá ne to "buňky"!!

..a ten přehoz je fakt dobrý proti dešti a vodě i prachu...cena 150 Kč a ještš je k tomu pevný obal!...a vypadá to "hippies"!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 13:36 | Nahoru | #2052
Perňa_81> Zkoušel jsem to i na trojku, ale vůbec to nemá význam, když tu zatáčku dobře trefím, tak mi přijde, že ta 4 se sebere akorát, dokonce při tom výjezdu přidávám plyn postupně.

No hele, uvidim, myslim, že Most šestce docela nahrává. Teď pojedu na Slovač a tam, tušim, to nebude tak slavný, stejně jako v Brně. Nicméně je pravda, že index zábavy je prakticky stejnej a když se podívám, na zadní gumu po třech dnech ježdění, tak i možná vyšší.

Naposledy editováno 14.07.2011 13:39:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 13:46 | Nahoru | #2053

Biker_xx píše: Perňa_81> Zkoušel jsem to i na trojku, ale vůbec to nemá význam, když tu zatáčku dobře trefím, tak mi přijde, že ta 4 se sebere akorát, dokonce při tom výjezdu přidávám plyn postupně.

No hele, uvidim, myslim, že Most šestce docela nahrává. Teď pojedu na Slovač a tam, tušim, to nebude tak slavný, stejně jako v Brně. Nicméně je pravda, že index zábavy je prakticky stejnej a když se podívám, na zadní gumu po třech dnech ježdění, tak i možná vyšší.



...ta šestka je hlavně, třeba v Mostě, skutečně "bezpečnější" a jak píšeš ta zábava je skoro stejná...a borci tam na "600" už jezdí kolem 1.40 min!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 13:47 | Nahoru | #2054
2LEKO> Michala jsem dojel v jeho první rozjížďce. Ohlíd se a jakmile mě viděl, zaleh a začal tahat. Já furt za ním a on se furt ohlížel. Myslel jsem, že mě chce vyvézt, protože jsme tam s ním před tejdnem trénovali. Po pár zatáčkách mi docvaklo, že se s tím pere a jede, co to dá. Tak to jsem zaleh zas já a tahal, co to dá. Byl to boj, jako prase, až jsem mu to v Matadoru dal dost na hraně na brzdy. Pak jsem běhal po debu a hulákal jsem: "Obložil jsem Fillůůůů!" Myslim, že to bylo zrovna to kolo, co jsem si tam vsadil svůj šestkovej osobák. Dokonce jsem pak dostal pochvalu, že jsem mu to tam poslal jak dobytek, že nečekal, že bych to ustál.. Ještě, že už jsem se ním nepotkal v dalších rozjížďkách, bych zas musel nohama na zem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 13:49 | Nahoru | #2055

2LEKO píše: ...ta šestka je hlavně, třeba v Mostě, skutečně "bezpečnější" a jak píšeš ta zábava je skoro stejná...a borci tam na "600" už jezdí kolem 1.40 min!



No minulou středu tam s náma jezdil Anthony West na Moto2 (MZ) a dával tam 1:38 a to tam byl poprvé.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 14:19 | Nahoru | #2056

Biker_xx píše: 2LEKO> Michala jsem dojel v jeho první rozjížďce. Ohlíd se a jakmile mě viděl, zaleh a začal tahat. Já furt za ním a on se furt ohlížel. Myslel jsem, že mě chce vyvézt, protože jsme tam s ním před tejdnem trénovali. Po pár zatáčkách mi docvaklo, že se s tím pere a jede, co to dá. Tak to jsem zaleh zas já a tahal, co to dá. Byl to boj, jako prase, až jsem mu to v Matadoru dal dost na hraně na brzdy. Pak jsem běhal po debu a hulákal jsem: "Obložil jsem Fillůůůů!" Myslim, že to bylo zrovna to kolo, co jsem si tam vsadil svůj šestkovej osobák. Dokonce jsem pak dostal pochvalu, že jsem mu to tam poslal jak dobytek, že nečekal, že bych to ustál.. Ještě, že už jsem se ním nepotkal v dalších rozjížďkách, bych zas musel nohama na zem.



..počkej jsem trochu zmatený..máš červenou helmu a bílou kombi s flekama červenýma,modré moto!?

...jestli ano,tak to je na kameře a ještě další dvě kola...časy jezdil Michal kolem 1.48/49 plus mínus dle odečtu kamery..a tak různě jste se dotahovali a odjížděli ale byl jsi stále v dohledu!..pěkné záběry!

Naposledy editováno 14.07.2011 14:29:21

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 14:27 | Nahoru | #2057
2LEKO> tím krásným přehozem jsi ten supersport zakonzervoval aby ti nevyprchali otisky od Fili?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 14:30 | Nahoru | #2058

stepos79 píše: 2LEKO> tím krásným přehozem jsi ten supersport zakonzervoval aby ti nevyprchali otisky od Fili?



..to bylo přes noc..protí polítí ...Rum a Pívo chodilo okolo v hojnem počtu!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 14:31 | Nahoru | #2059
2LEKO> achááááá a já už myslel, že ti moto stouplo na ceně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 14:58 | Nahoru | #2060

2LEKO píše: ..počkej jsem trochu zmatený..máš červenou helmu a bílou kombi s flekama červenýma,modré moto!?



Jj, to jsem já. Jestli to máš natočený, to bych ti byl vděčnej, kdybys mi to moh nějak poskytnout.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 15:01 | Nahoru | #2061
[quote=Biker_xx]Perňa_81> Zkoušel jsem to i na trojku, ale vůbec to nemá význam, když tu zatáčku dobře trefím, tak mi přijde, že ta 4 se sebere akorát, dokonce při tom výjezdu přidávám plyn postupně. /quote]

No mně to taky překvapilo jezdím to stejně až po matador, ten jedu celý na trojku, za ním tu táhlou jako ty na pět a ta mi stačí až do závěrečného vracáku a ten jedu celý na trojku. Na tu čtyřku by mi to tam nejelo. Jinak mám R6 07, powercommander a komplet remus, převody jezdím 15 - 46. Předtím jsem měl udělanou R6 05 komplet v YEC a jezdil jsem stejné kvalty.

Jo a co to máš za kameru? Fakt pěkné video, z té mojí to je celkem bída (mám oregon). Nemáš fotku jak máš vyřešené to uchycení na nádrži? :)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 15:05 | Nahoru | #2062

2LEKO píše: ...ta šestka je hlavně, třeba v Mostě, skutečně "bezpečnější" a jak píšeš ta zábava je skoro stejná...a borci tam na "600" už jezdí kolem 1.40 min!



Ano, ano, jezdil přede mnou pan Brož a nemohl jsem tu jeho dětskou motorku dojet...

Biker xx: Tondu Westu jsem potkal, teda byl s lehkostí předjet a vidět jak s tím plácá v technické zleva doprava, byl opravdu zážitek... Ve středu jsi tam byl? V jaké jsi jezdil grupě?

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 15:21 | Nahoru | #2063

.Kolda. píše: Ve středu jsi tam byl? V jaké jsi jezdil grupě?



Jj, byl jsem tam v úterý i ve středu. V úterý jsme jezdili v Béčku, protože nás Michal tahal, ve středu v Áčku. S Tondou jsme se potkali mnohokrát. V zatáčkách a na výjezdech to zas až takovej rozdíl nebyl, ale bože, ty brzdy, to bylo peklo. Tam, kde jsem měl odbržděno a odřazeno a začal to skládat do zatáčky, tam on začínal brzdit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 15:32 | Nahoru | #2064

danR1 píše: No mně to taky překvapilo jezdím to stejně až po matador, ten jedu celý na trojku, za ním tu táhlou jako ty na pět a ta mi stačí až do závěrečného vracáku a ten jedu celý na trojku. Na tu čtyřku by mi to tam nejelo. Jinak mám R6 07, powercommander a komplet remus, převody jezdím 15 - 46. Předtím jsem měl udělanou R6 05 komplet v YEC a jezdil jsem stejné kvalty.



No já nevim, připadá ti, že mi to nejede?

danR1 píše: Jo a co to máš za kameru? Fakt pěkné video, z té mojí to je celkem bída (mám oregon). Nemáš fotku jak máš vyřešené to uchycení na nádrži? :)



Je to GoPro Hero HD a tady je trochu vidět, kde jí tam mám:

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 16:09 | Nahoru | #2065
Ozzy_> Bylo to super , konečně jsem Tě i poznala
Slečínka

Naposledy editováno 14.07.2011 16:10:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 16:47 | Nahoru | #2066

Biker_xx píše: Jj, to jsem já. Jestli to máš natočený, to bych ti byl vděčnej, kdybys mi to moh nějak poskytnout.



...nějak to zkusím "upravit" a nějak ti to předám...kvalita je bezvadná a "hraješ" tam dost dlouhou roli!...potom jste dojeli v dalším kole před cílovkou nějakou skupinku a tam jsi se potom na výjezdu ze šikany trochu trhl!...a na motor a rychlost ti to jelo lépe než ten můj "peklostroj",takže to by musel mít Michal nějaké "turbo" v zápěstí!..ale i tak jedeš pěkně a hezky,což je na tom videu dobře vidět!

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 16:49 | Nahoru | #2067

.Kolda. píše: Ano, ano, jezdil přede mnou pan Brož a nemohl jsem tu jeho dětskou motorku dojet...

Biker xx: Tondu Westu jsem potkal, teda byl s lehkostí předjet a vidět jak s tím plácá v technické zleva doprava, byl opravdu zážitek... Ve středu jsi tam byl? V jaké jsi jezdil grupě?



..já jsem "mrdal" a jezdím si jen pro radost a zábavu...ale v porovnání s litrem,mi ta šestka připadá klidnější a hlavně pohodová na výjezdech a s plynem!..takže pro mě hlavně "bezpečnější" i když pomalejší,ale to už moc neřeším!

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 16:54 | Nahoru | #2068

Biker_xx píše: No minulou středu tam s náma jezdil Anthony West na Moto2 (MZ) a dával tam 1:38 a to tam byl poprvé.



A ma taky jen sestku

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 16:58 | Nahoru | #2069
No nemam ja krasnej jazyk ? A to sem dostal hned vynadano ze jsem zkazil zaber ! A hle ! Je nejkrasnejsi a nejpopularnejsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 17:02 | Nahoru | #2070

2LEKO píše: ...nějak to zkusím "upravit" a nějak ti to předám...

Super, díky moc, máš to u mě. Jinak to klidně neupravuj a dej to ke stažení surový, to je nejlepší. S videama si vim rady.. Kdyby ti to tak nevadilo, poslal bych ti zprávu s FTP údajema, kam to nahrát.
Téma je zamknuto


TOPlist