globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

1 reakcí na tento příspěvek Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 08:25 | Nahoru | #1
Snad se budu mylit, ale prece nemuzes ocekavat, ze u takoveho kvanta motorek ti tohle vsechno nekdo ve svem volnem case sepise. Tim spis, ze to jsou volne dostupne informace a drtivou vetsinu z nich si sam najdes v sekci motokatalog, pripadne na netu.

Pro me osobne by zrovna interval vymeny rozvodoveho retizku nebyl deal breaker, protoze to je vcelku vyjimecnej servis o x desitkach tisic km. Mnohem vic bych se snazil si ujasnit, co chci sakra za motorku, protoze nacpat do vyberu chciple obstarozni gs500, k tomu novej minicopr 500 od Hondy, musclebiky typu XJR1300 a supersporty, resp. supersportovni cestaky jako ZZR … no nevim, docela pelmel. Sam prece musis vedet, co se ti libi, co te bavi a na cem se ti dobre jede.

Vymena oleje neni uplne “mit zkusenosti se servisem”.

Jaky mas rozpocet?

1 reakcí na tento příspěvek Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 08:41 | Nahoru | #2
Budete hodně cestovat? Tak na to se vyplatí nová nebo zánovní motorka, nejen kvůli údržbě, ale i spotřebě (karbec vs stříkačka) a emisím. Aby vás někde nestáhli z kůže, až jim v jedete do eko-zóny, kam může jen euro3 a výš. Nebo kvůli hluku a výfuku, který na některých z těch skoroveteránů málokdy bývá původní.

1 reakcí na tento příspěvek Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 09:39 | Nahoru | #3
Být tebou, prvně bych si udělal jasno v tom co chci, prože ten nesourodý mišmaš co máš ve výběru svědčí o tom, že nemáš ani páru.
Taky by to chtělo něco trošku čersvějšího, než tu hromadu starých vran. Karbec bych určitě nechtěl. A pokud něco fakt pohodlného pro spolujezdce, tak osobně bych doporučil třeba Kawu Versys 1000 kolem roku 2010.

1 reakcí na tento příspěvek Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 10:49 | Nahoru | #4
Pche, nechápu co se tu řeší.
Pro mitfáru je nejpohodlnější GL1200 (stejně jako pro řidiče).
Rozvod řemenem, ventily maj hydroštely, olej, svíčky a synchro na karburátory po 12tkm.
Krátký cesty a dojíždění do práce zvládá jako kterýkoliv jiný malý auto.
Z těch ostatních ve výběru možná tak ještě ST1300, zbytek jsou buď nepohodlný "rádobysportovní" stroje nebo nahotiny s řetezem (co se bude jen na cestě do španěl x-krát mazat a čistit) nebo perverze jako GL650 nebo GL1000 na který něco dneska sehnat je krapet výzva a jsou to vyloženě sběratelský kousky.

Servisní interval+ pohodlí pro spolujezdce

Skvělá odpověď, děkuji! 6.7.2023 v 13:34 | Nahoru | #5
FJR1300
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 13 Dnes v 12:56 ViraxRider
MZ [1, 2] MZ ETZ 251, MZ ETZ 150, MZ ETZ 301, MZ ETZ 125, MZ E... Apo-Rider 48 22.5.2024 v 19:37 Apo-Rider
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
Honda st pan european 1100 rok výro... Honda ST 1100 Pan European majo626 9 8.5.2024 v 12:46 fuchsotik


TOPlist