globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výměna brzdové pumpy / hydraulický poměr
Přátelé, chtěl bych trochu vylepšit brzdový výkon u svojí GN 400 .. protože jede jako samo peklo .. ale brzdí strašně špatně, třmen po repasy desky nové - zajeté, panceřová hadice. Páčka je tvrdá a vyžaduje velkou sílu -* podle mě tam dal předchozí majitel nějakou univerzáální pumpu 14mm ... dole ve třměnu je jednopístek 38mm. Napadlo mě vyměnit pumpu za nějakou s měnším půměrem .. 12,6mm ? 11mm? ... má s tím někdo nějakou zkušenost? Nebo vyzkoušenou kombinaci na nějakém youngtimeru ? Díky moc ... Berry.

Výměna brzdové pumpy / hydraulický poměr

Skvělá odpověď, děkuji! 17.4.2023 v 13:03 | Nahoru | #1
Ještě doplním, že lidi kolikrát zapomenou ten plovoucí třmen repasovat úplně, on pak není plovoucí a nebrzdí to.
Pumpu 14 mm by to mělo mít i v originále. Ale může se stát, že je tam jiná páčka, která netlačí na pístek ve správném místě, a taky to není úplně ono.

(reakce na) Výměna brzdové pumpy / hydraulický poměr

Skvělá odpověď, děkuji! 17.4.2023 v 13:04 | Nahoru | #2
berry78> s pumpou na zrcatko sis dost omezil vyber. Muzes hledat i spojkove pumpy, ale to budou bez integrovane nadobky, aby sla otocit..

Taky by se dalo vyzkouset tam pumpu z krosky.. tech se vsude vali….
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
zapojení 12V osvětleni na 6V baterii [1, 2] Suzuki GN 400 Easylife 32 6.9.2019 v 22:02 MungoJerry
koncové světlo Suzuki GN 400 Smradson 10 21.8.2016 v 17:37 Smradson
nehází jiskru Suzuki GN 400 kučis1234 1 26.11.2014 v 20:19 rancher


TOPlist