Téma: Pomoc v nouzi
Čau Kluci, stala se mi prekérní situace. Byl jsem s kámošema na dovolené na Korsice ve Francii a měl jsem nehodu. Srazil měl Rakušák a motorku odepsal, já jsem byl převezen do nemocnice a poté do ČR, nicméně mojí motorku kluci na odtahovce převezli do hotelu kde jsme byly ubytováni. Tam je dodnes. Nejedete náhodou někdo na Korsiku třeba na motokros s volným místem pro motorku v dodávce nebo na vleku, že byste mi jí přivezl? Zaplatil bych Vám co si řeknete. Je to ve městě Restonika. Poslal bych Vám fotku motorky i třeba nějáký doklad at u sebe něco od ní máte. Parkoviště k hotelu je volně přístupné. Moc by mi to pomohlo. Kdyby se někdo takový našel tak mi zavolejte na 733323222. Díky Petr

Pomoc v nouzi

Skvělá odpověď, děkuji! 12.9.2019 v 18:42 | Nahoru | #1
Bohužel ti osobně nemám možnost ti pomoct , ale hlavně že jsi to ve zdraví přežil a zbytek se vyřeší.

Skvělá odpověď, děkuji! 13.9.2019 v 15:16 | Nahoru | #2
Jak píšou kluci výše, pojišťovna viníka a do nich. Btw. kdo platil Tvůj transport zpět? Předpokládám, že by to také mělo jít z povinného ručení a ne Tvojí cestovní pojistky.

Kdysi mě v ČR na dálnici poškodil auto nějaký turek, nebo co to bylo za tatara. Naštěstí to bylo vše odfocené od PČR a likvidaci dostala na starost u nás myslím Kooperativa, nebo jiná pojišťovna, která se pak následně domlouvala s pojišťovnou viníka ( ta ovšem prý nereagovala). Nicméně já jsem dostal vše zaplaceno od Kooperativy a tou likvidaci škody pověřila ČPP právě tu Kooperativu.

První kolo bych zkusil ČPP, Tvoji pojišťovnu a tu pojišťovnu viníka. Druhé kolo pak právníka, co se na tady toto specializuje a děla zahraničí. Jsou na to i firmy. Právník z okresního města, co umí jenom rusky moc nepomůže. Akorát z Tebe vytáhne lowe. V konečném důsledky by měla veškeré náklady za právníka potom zaplatit pojišťovna viníka.
Známá uklouzla na ledu před hotelem v Itálii a nakonec to musela řešit přes takovou firmu. Nebylo se možné s nemocnicí, pojišťovnou hotelu a hotelem normálně domluvit.

Pomoc v nouzi

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2019 v 15:28 | Nahoru | #3
Pokud je to stale aktualni, v linku nize, ti pomuzou.

MotoBus

1 reakcí na tento příspěvek Pomoc v nouzi

Skvělá odpověď, děkuji! 14.9.2019 v 15:55 | Nahoru | #4
No nevím jestli by mu pojišťovna zaplatila cca 50.000,- za dovoz vraku motocyklu
( Praha Restonika a zpět tj. cca 2.600km x 14,- Kč = 36.400,- + poplatky za mýto a 2x trajekt ).
Jde o to jakou má ten havarovaný motocykl hodnotu a jestli to má vůbec cenu to vozit zpět do ČR.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
garáž Suzuki GSR 600 Jankosaro 4 1.12.2023 v 16:13 Juraj22
Řetěz [1, 2] Suzuki GSR 600 Ebčak 31 15.10.2023 v 23:32 assassin
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Řešení pro cukání plynu , kolísání ... Suzuki GSR 600 Blackaligator 2 7.6.2023 v 10:01 Blackaligator
Vybita baterie po týdnu stání Suzuki GSR 600 Hunterkill 16 15.5.2023 v 11:29 Hunterkill