Téma: Z750 S za jízdy chcípá
Čau, prosím o radu. Mám problém se svojí Kawou Z750 S (r.v. 2005, stav tachometru cca 55 tis., vstřikování) – když jedu delší trasu a je horko, tak po nějaký době (cca dvě tři hodiny) většinou když vezmu pořádně za plyn, nebo prostě jen jedu dýl, tak spadnou otáčky na nulu, začne se dusit, absolutně nejde za plynem až nakonec úplně chcípne (chcípne motor, elektrika běží). Když chci nastartovat, tak normálně točí, ale nechytne. Když jí nechám pár minut stát, tak zase chytne a jedu dál, jenže pak po několika desítkách km se to většinou opakuje, případně když za to vezmu, tak chcípne hned, někdy si před tím střelí do výfuku...přijde mi to jako kdyby tam nešel benzín. Větrák nesepne.

Vyčistil jsem odvzdušnění nádrže, ale nepomohlo to. Navíc když chcípne a zkusím otevřít víčko nádrže, tak jde otevřít normálně, bez podtlaku a ani s otevřeným víčkem nejde nastartovat. Pro jistotu jsem vyčistil i čidlo stojánku, taky nepomohlo. Dneska jsem si všiml, že když chcípne a otočím klíčkem, tak čerpadlo nevrčí jako normálně, ale jen tak zlehka „povrkává“. Když jí nechám pár minut, tak zavrčí jako normálně a motor chytne. Stává se mi to jen, když je venku větší horko a jedu dýl, když jedu kratší trasy, nebo není takový vedro, tak za to můžu tahat, jak chci a nikdy mi nechcípne. Respektive stalo se mi to loni, tak jsem vyčistil odvzdušnění nádrže, pak normálně běhala, ale zase už byl podzim, takže možná nebylo takový horko, z jara taky jezdila normálně, až teď se mi to stalo dvakrát – zkusil jsem to znova vyčistit, ale nepomohlo to.

Takže mě napadlo, jestli se nemůže nějak hřát benzínový čerpadlo, až nakonec prostě úplně vynechá a potřebuje trochu vychladnout? Nebo tohle dělá něco jinýho? Moc se v tom nevyznám, nestalo se někomu něco podobnýho, nebo nemáte prosím někdo tip co vyzkoušet? Nechci to rovnou dávat do servisu, pokud by to bylo něco, co bych si mohl udělat sám doma. Možná jsem na něco zapomněl, tak pokud by měl někdo nějaký nápad, nebo připomínku, tak klidně pište. Díky za všechny rady a tipy

1 reakcí na tento příspěvek Z750 S za jízdy chcípá

Skvělá odpověď, děkuji! 10.6.2019 v 09:13 | Nahoru | #1
Určitě elektrika, pokud ti otáčky na tachu spadnou hned na nulu a motor si ještě poblafává tak bych se zaměřil na čidlo otáček na klikovce/vačkách nebo kde to měří.

E: čerpadlo vrčí podle toho, jaký je tlak na railu před vstřikama ale nevím jak rychle po chcípnutí ten tlak zmizí takže to lehké povrkávání nemusí být špatně.

Naposledy editováno 10.06.2019 09:21:10

Z750 S za jízdy chcípá

Skvělá odpověď, děkuji! 11.6.2019 v 21:29 | Nahoru | #2
pisal sem prispevek dluhi jak kniha a on sa vyhodil eror.... cerpadlo nema vydavat zadne podivne zvyky,
koncaky na stojane a chcipaku premneras ohm metrem/mulitetrem,
cidlo otacek sa da skontrolovat treba postupovat podla manualu,
skusit pohledat na zahranicnych forach ,je pravdepodobne ze stym budu mnet aj druhy skusenost,
skusit youtube,
serivis mozno sa stym stretli a budu vedet hned reagovat, kazdopadne ked si spomemete dajte vedet cim to bylo , druhy si to mozu potom vyhledat , drzim palce mnejte sa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Z750S vs ZR7S Kawasaki Z 750S JP78 4 26.10.2024 v 12:25 V.e.n.c.a__zr7s
Palivoměr Kawasaki Z 750S Sarka-Farka 8 12.8.2024 v 10:25 Sarka-Farka
Kódování klíčů Kawasaki Z 750S Valda5555 2 25.5.2024 v 17:53 mim1
Zasekávání volnoběhu a hrubý zvuk Kawasaki Z 750, Kawasaki Z 750S, Kawasaki Z 750R j8rda7 2 6.9.2020 v 19:07 RAMIR
Zkušenosti s Kawasaki Z750 S Kawasaki Z 750S dawsn 26 21.6.2020 v 17:03 Vencl1

TOPlist