RT - kufry jdou odnést (ke stanu, nebo na pokoj), motor produkuje vibrace a nemusí to každému vyhovovat, nutno více řadit - cuká to se spolujezdcem. Ochrana stále velmi dobrá - jen pro vyšší osoby doporučení vyššího plexi, stroj je "relativně" lehký a oproti LT poskytne vyšší zážitek z řízení s trochu menším komfortem. Asi univerzálnější stroj.
Já měl stejný problém, který jsem vyřešil starým modelem K 1200 GT - motor sametový, solidní výbava (ABS, tempomat, hefty + sedlo výhřev, plexi v el., kufry) a mohu si odnést kufry od motorky.
Kdyby mě nevadil vibrující projev boxera, šel bych do RT.
Posaď se, svez se a upřednostni styl používání.................a bude rozhodnuto. Přeji šťastnou ruku při výběru.
Hold bych se opakoval . Sedni, svez se a uvidíš, co Ti lépe sedne do ruky a pod zadkem :)
Po tom, co jsem si pořídil K1100RS bych volil řadovej 4-vál, úžasnej sametovej motor s lineárním zátahem bez potřeby řadit....trochu mě to RT začalo nudit...
Volil bych mezi mezi K1100LT (oproti K1200LT lehčí o 90 kg) a K1300GT.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výmena spätného zrkadla BMW K 1200 LT | MCmilos | 10 | 31.5.2024 v 08:51 Popcom |
Celoroční motorka na dojíždění do p... [1, 2] BMW R 1150 RT, BMW R 1200 RT | Redguy | 49 | 28.5.2024 v 09:27 FrancisR |
výkon motoru BMW K 1200 LT | EmílekKapusta | 14 | 6.5.2024 v 07:10 Marťas33 |
Relé startéru BMW K 1200 LT | Juza26 | 11 | 28.4.2024 v 13:57 Juza26 |
Tempomat BMW K 1200 LT | C-4 | 10 | 25.4.2024 v 14:12 Z.I.P |