globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Tlak v okruhových pneu Bridgestone battlax R10 v běžném provozu.

Ahoj znalci,

mám obuty na svém CB600F Hornetu okruhové Bridgestone Battlax R 10. V servisu mi je klasicky nahustili na 2,3 předek a skoro 3,0 zadek. Bratránek od kterého je mám a který jezdí okruhy, mi říká, že je to nesmyl, že by měly mít 2,1 předek a zadek klidně 1,9. A má otázka na Vás, jestli tyto tlaky můžu používat i na běžné ježdění po "městě" a jestli nehrozí nějaký problém . Třeba z důvodu delšího zahřátí pneu. Poprosím o info od lidí, kteří s tím mají zkušenost. Díky a mějte se.

Š.

(reakce na) Tlak v okruhových pneu Bridgestone battlax R10 v běžném prov...

Skvělá odpověď, děkuji! 15.6.2015 v 21:47 | Nahoru | #1

stevenn píše: SLEEPER>

Díky za upřesnění, také se přikláním k nižším tlakům u těchto gum, jen si nejsem jist třebas delší doubou : Jedu třebas 5 km do práce....



Foukej to, jak jsem ti napsal a bude to v pohode. Zbytecne to moc neris.

Pak na okreskach je dobry na stridacku dat parkrat plnej a plny brzdy, aby se ti gumy rychleji prohraly a az pak bych s tim tahal kolena po zemi....

Tlak v okruhových pneu Bridgestone battlax R10 v běžném prov...

Skvělá odpověď, děkuji! 16.6.2015 v 11:19 | Nahoru | #2
Ahoj, dej tam normálně 2.1 př a 1.9 zadek , a už tak jsi na tlaku kterej je na okruhu při 80 stupních..
Ja do provozu davam do pirellek 1.9 předek a 1,5 zadek .
Dej si říct od lií co jezdit uměj a maj ty gumy odskoušené, ten co ti tvrdí aď si daš do zadu v poho 2.9 a litáš ví o moto a funkčnosti papučí evidentně kuloví, každá guma a výrobce to má trochu jinak, záleží na kostře pneu, smesi atd.
Dunlop se fokuá 1.1 zadek a 2,1 predek za studená,
Pirelli diablo 1.4 zadek a 1,9 predek za studená v pirelli diablo ma pouzitelnej rozsah tlaku za tepla 1,6 az 1,85 zadek a predek 2,1 až 2,25 .. tak i když v provozu pojedš s tvým stylem jízdy za studena takový tlak co se uvádí za tepla pro tu danou gumu na okruhu tak s tim nic nezkaziš , ale 2.5 a 2.9 je sebevražda.
Každopádně delejte se všichni jak chcete.
Ale pochopte že aby ta guma mohla fungovat, musíte ji umoznit jistou deformaci kuli gripu, když to bude jako kámen tak místo styčné plochy 2 až 3 prstů pojedeš po ploše tak 1 prstu a to je rozdíl.
A pak další věc nechápu kdyz tam foukaj 2,5 a 2.9 ale hrozně resej Dot gumy to je pak asi tak funkční jako 10 let stará guma ze sibiře.

Tlak v okruhových pneu Bridgestone battlax R10 v běžném prov...

Skvělá odpověď, děkuji! 17.6.2015 v 00:20 | Nahoru | #3
https://cs-cz.facebo...3/10151725599699054/

Vsichni jsou hustokruti tavici gum :))))
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet Vaclav_74 3 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V


TOPlist