paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu
Ahoj spoluobčané motorkáři mám na vás prosím dotazy dva. Kde najdu číslo rámu a hlavně motoru u Yamahy TDM 850?Nemáte někdo rozměr origoš řidítek od konca do konca heftů? Nebo jak bych poznal že tam jsou druhé větší endurové?Mám totiž jednu v merku za příznivej peníz a v kloudném stavu.Motor jen ševelí a hlavně od vejfuků nečadí.Kdyby dneska počasí nebylo jak na heroinu a já ji zvládl projet už by se sepisovala smlouva:) Jenže takhle mám čas a rád bych se ujistil že na ev. kontrole mě nebude polívat studený pot. Dík za reakce.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu

Skvělá odpověď, děkuji! 31.3.2015 v 20:49 | Nahoru | #1
Umístění štítků a kodu je v příručkách hned na první straně.
Ale jinak číslo motoru a typ je nad pravým víkem spojky.Pod okýnkem oleje.
A rám se štítkem je v pravé části krku.
Řidítka rozměry nevím,ale origo jsou chromované s velkýma závažíčkama.Když je někdo mění,tak většinou za hliníkové.
Přeju dobrý kup

Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu

Skvělá odpověď, děkuji! 1.4.2015 v 16:18 | Nahoru | #2
Ano, je to tak, mám to samý. Ono je taky důležitý kdy se do něj podívat. ( tj. projet to aby se to zahřálo pak hodit na bočák, dát si cígo - ekvivalent 5ti minut - a kouknout do okna, když tam bude mezi ryskama je to cajk )

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2015 v 12:45 | Nahoru | #3
Flatron007> timhle poznas leda prd, z laufu ti budou litat saze i kdyz motor zadnej olej zrat nebude, zvlast karburatorovej, bez jakyhokoliv cisteni vyfukovych plynu. Ale jak jsem psal, vsechny TDMka zerou (pokud nejsou zrovna po generalce )
K mereni oleje:
Protoze TDMko ma mazani se suchou skrini a zasobnik oleje nad motorem, staci ho postavit na bocni stojan a na teplym motoru dolit tak, az se v okynku objevi prvni hladina. Mam vyzkouseny, ze tohle odpovida asi 1cm nad plny okynko a protoze je to jen zasobnik na olej a ma tam rezervu, nicemu to nevadi. Toto plati pro 4TX, stary 3VD nebo 4CN okynko nemaji. Nicmene i tady plati radeji vic oleje nez min...

Naposledy editováno 02.04.2015 12:48:43

(reakce na) Yamaha TDM 850 č. motoru a rámu

Skvělá odpověď, děkuji! 2.4.2015 v 13:01 | Nahoru | #4

Flatron007 píše: To jo to by se dalo...Říkal že olej neměnil ještě letos.Dám mu šanci.Přeci jen motor ševelil kráně.Všude možně sem se dočetl že když žere olej(v normě a není ještě zku***nej motor) tak se to řeší výměnou gufer což není zas taková pálka co sem se díval na sady.


Ja jsem gufera ventilu na TDM850 menil osobne (s motorem v ramu - nikomu nedoporucuju ), ale vyslednej efekt na snizeni spotreby byl opravdu malej. Porad jsem byl nekde mezi 0.5-0.8 L / 1000km, podle toho jak a kde jsem jezdil.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motocyklový olej 4T Yamaha TDM 900 Sidonius78 25 2.6.2024 v 10:37 combust
Jak zvýšit volnoběh u TDM 900 Yamaha TDM 900 Milanbohy 7 13.4.2024 v 21:59 StiefTomas
Nefunkcni ABS na zadnim kole Yamaha TDM 900 Valpen 9 30.1.2024 v 18:44 rtin
Norsko - pobrezni cesta 2023 Yamaha TDM 900 Valpen 7 29.12.2023 v 20:06 StB
Svařování přímo na motorce Yamaha TDM 850, Yamaha TDM 900 Milzno 10 10.8.2023 v 09:22 mta


TOPlist