Téma: Pomoc s výběrem motorky. Cesty+Terén
26.1.2015 v 20:11
Zdravím,

momentálně sedlám silničku 500ccm/35kw a letos bude řidičák bez omezení. Při té příležitosti bych rád zkusil už něco nového. Sháním nějakou motorku, která mne bude vozit do práce(město) ale zároveň bych s ní mohl vyjet i do terénu(přítelkyně má za barákem krosovou dráhu tak si zablbnout). Rád si i zavýletím, takže i něco spolehlivějšího. Bohužel s cenou bych to viděl tak do 30000Kč. Momentálně mám od známého nabídku na Hondu Transalp 600V 1989 (najeto cca 38 tisíc km). Co myslíte mohla by tato motorka splnit moje kritéria? Koukal jsem po internetu i po jiných alternativách a tak je uvedu do ankety. Kterou byste mi doporučili(klidně i něco mimo anketu)? Děkuji
Anketa: Kterou byste mi doporučili?
Honda Transalp 600V
73%
8
Suzuki DR 600V
9%
1
Kawasaki KLE 500
0%
0
Yamaha XT 600
18%
2

Pomoc s výběrem motorky. Cesty+Terén

Skvělá odpověď, děkuji! 27.1.2015 v 07:28 | Nahoru | #1
Tak ono záleží co znamená "zablbnout si na krosové dráze" - jestli to je dvakrát za rok to tam vytáhnout a vyzkoušet si jak to jede tak bych to neřešil, s rozumnýma gumama si člověk na chvíli zablbne a zas pojede dál… Sem tam se také jedu na motokrosovou trať svézt a motorku na to moc nemám.

Pomoc s výběrem motorky. Cesty+Terén

Skvělá odpověď, děkuji! 27.1.2015 v 12:58 | Nahoru | #2
V tomhle případě s TA600 chybu neuděláš. MX trať zvládne, samozřejmě na delší skoky a rolety jen po hřebenech musíš zapomenout. Jinak přesně k tvým poožadavkům, tedy každodenní cesty do práce a občasné zablbnutí v terénu je TA dobrá volba. Obuj dozadu E-09 a dopředu T644 (spíš víc do terénu) nebo na obě kola TKC80 (spíš víc na silnici) a uvidíš, že se motorka neztratí jak na silnici, tak ani v terénu.
Ale počítej s tím, že takhle staré TA bude mít spíš 138.000 km, což není nic hrozného, motorka těch 200 tisíc dokáže. Díky stáří (bez ohledu na km) tě možná čekají membrány v karburátorech +-1.500, gufera ventilů +-1.000, CDI +-2.500 a regulátor +-1.000, tedy jestli už to někdo před tebou nepořešil. Mimo asfalt se budou hodit i tvrdší/progresivní péra do vidlic a samozřejmostí jsou přední a lépe i zadní padáky.

Naposledy editováno 27.01.2015 13:24:07

Pomoc s výběrem motorky. Cesty+Terén

Skvělá odpověď, děkuji! 27.1.2015 v 13:02 | Nahoru | #3
A já bych k Vilémovi jen dodal že pokus si terénem nepolíbenej tak ta motorka bude ještě dlouho umět víc než ty - a až to bude málo, není problém si TA trochu upravit nebo nechat upravit (vit třeba můj profil, na dalších úpravách se pracuje a v partě bude i další přestavěnej Alp, osvědčilo se to)
Čau, Tom
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist