famsa
famsa zadní brašna
oblečení MV Agusta
RG-racing:kryt chladiče
MOTOROBERT -R.Papežík,servisMV Agusta
Jiří BURDA-servis
MotoXN-servis
vzduchový filtr
tlumič řízení Brutale 675/800
Naposledy editováno 20.01.2016 14:30:52
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Oproti čopru budou obě samozřejmě ostřejší (to je snad i hlavní důvod pořízení, ne? mít něco naprosto odlišnýho), ale díky průběhu krouťáku jsou to fakt nezáludný motorky a dá se to s nima v pohodě šolíchat. Daytona má dost podobný motor a absolvoval jsem na ní zajížděcí režim s limitem na 5000/6000 otáček ... no problem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Představ si Agustu jako takový ferrari, je to střela, ale jak to přijede někam kde je hrbolato tak konec zvonec.
Já hlasuju ruzumem pro vyzkoušení SpeedTriple, protože je na nic mít motorku co je nádherná, ale není příjemný na ní jezdit.
Šťastnou ruku
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Jak to jede netuším. Svezl jsem se jen na staré F4 a to je trochu jiný kafe. Kdyžtak zde. Chybu bys udělat neměla. Zkus jestli je v ČR nějaká předváděčka. Nebo předváděčka Triupmhu. Ať trochu tušíš do čeho jdeš.
Neměj mi to za zlý, ale většina čoprařů nemá příliš jízdní styl...a budeš se to prostě zprvu učit vůbec vodit ve stopě. A na to si myslím bude poddajnější podvozek Street tripla daleko lepší(pokud chceš obdobu podvozku Langusty kup to v Rku). Můj dobrej kámoš ho má... má přes 100kg a 190cm...jezdí na tom vpoho... na spodu zátah co neurazí a navrchu kolem 12trpm výkon s kterým v zatáčkách bez problému vystačíš... najezdil jsem na tom několik set km a popravdě musím říct - ovladatelnější než moje S4RS, horší brzdy (ale bremba na mým stoji jsou tak nr.2 v sériích)a velkej fun factor.
Jel jsem i na týhle brutálce cca. 40km... supr mašina...točí to neuvěřitelnejch 14-15trpm. a zvuk v originále je taky úžasnej...
Jde o to co chceš... Langusta bude dražší, větší stylovka a designovka. S malým triplem chybu neuděláš...jsou to srovnatelný bajky... jen Langusta má trochu lepší komponenty a točivější motor ...
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Co se týká gum, mě stojí sada cca 6tis. a nájezd cca 5tis.km.
Naposledy editováno 11.12.2013 09:17:06
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Ale bacha na pády a servis, snad už mají u těch nových modelů vychytané ložisko v zadním kole. Mě výměna ložiska + servis v 18000 + přetěsnění předních vidlic + destičky stálo cca 40000, jen ložisko stálo 25000.
Ale jízda na ní je k nezaplacení
(reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
MV Agusta . Tam pochopíte, že MV Agusta byla a je nejúspěšnější značkou v historii motocyklového sportu.
jinak moje MVA s jmenuje "Berunka", jen jsem zatím nesehnal nikoho, kdo by mi načmáral logo
Konkrétní zkušenost s MV Agustou nemám, ale u Moto Morini to takhle funguje.
Popřípadě pak je snadná volba e-bay nebo poslat z nějakého shopu rovnou z Itálie.
Naposledy editováno 01.01.2014 20:23:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
jinak 9 let už měla nárok,no
Naposledy editováno 10.01.2014 18:47:32
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Čištění řetězu se není třeba bát, ale je to na ten stojan. Hlavně to nedělej s nastartovaným motorem a zařazenou jedničkou. Už pár jedinců takhle přišlo o prsty .
Je to práce na 5 minut když už je to na stojanu. Stačí na to normální stojan, jako třeba klasika z Louise. Já jsem si ho modifikoval tak, že jsem vyhodil ty packy. Dovnitř pak vkládám kulatinu, která jde středem zadního kola. Tím se eliminuje možnost sklouznutí z těch pacek a hodíš to na stojan i sama. Neriskuješ přitom, že motorka skončí na zemi...
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
dal jsem odkaz na první, co jsem na ebay viděl, mám v podstatě stejný, jen asi jiná velikost trnu... moto pak stojí rovně a všechno se tak nějak dělá líp... btw. dá se sehnat asi i za lehce míň peněz...
Naposledy editováno 26.02.2014 17:14:18
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
stačí jen trochu hledat... stojan
2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
Objednání zde Ebay
trika jsou z celkem kvalitního materiálu a celkem kvalitní je i potisk, ale cena je cca 500 CZK
velikost je mírně menší než naše, takže doporučuji objednat větší
Tady je bunda orig. MV Agusta:
koupit se dá zde: eMoto
Bohužel cena cca 8300 je hodně přemrštěná
!!! Ještě bacha na velikost !!! Já mám normálně M-L, ale bunda je XL a je mi akorát
femal píše: Rubi> nasel jsem vyrobce karbonovych dilu na MV.A. kdyby mel nekdo zajem ceny budou patrne zlomek ceniku u oficielnich dealeru...
Pokud to není to co jsi našel, tak jsem slyšel chválu na carbon.sk
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
http://www.designcorse.com/shop/mv-agusta-parts
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
Rubi píše: Eagleking> nevím,nějak to nesleduji,ale myslím si,že s počasím to moc společného nemá,když není +30st a někde nepopojíždíš.Já bych spíš řešila přehřívání,tohle je asi v poho.Ale co já tady můžu radit. U čoprů je jen zátka a pokud si nekoupíš tu s teploměrem,tak to ani nevíš kolik to má.
s počasím to společnýho má dost. Pokud je venku 12-15°C ten motor se prostě neohřeje. U vysokovýkonných malých motorů je běžně počítáno na léto s teplotním spádem několik cca.max 5-10 °C mezi chladičem a ohřátou vodou v hlavách. Je nutný si taky uvědomit, že motor má mít stabilní teplotu jak při minimálním odběru výkonu, tak při maximálním - připočti k tomu možnost rozdílu okolní teploty mezi 0-35°C (když ne víc)...resume ?
Musí se najít kompromis mezi tím, aby motor ať v létě-vyvíjející např 10kW výkon měl zaručeno aspoň 80°C, ale stejně tak se při vydávání 100kW ve stejných podmínkách nepřehřál. Proto třeba na mým motoru termostat otvírá už při 67°C. Tohle samozřejmě není úplně ok v zimě. Při 10°C okolní teploty to v 67°C otevře, ale než to voda z chladiče, která v těhle podmínkách má např. 50°C zase uzavře - už je tam takový objem, že to motor zchladí na 70-75°C. Teplotní spád v těchto podmínkách je někdy i 30°C (resp. spád mezi 85°C jež by hlavy měly mít a zchlazenou vodou v chladiči)...
U mýho motoru dokonce docela dost ohledně chlazení udělalo i přemapování - větší dávka a lepší výplach... já to řeším koženou "dečkou" před cca. 1/3 chladiče
Naposledy editováno 18.03.2014 12:48:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
U motocyklovejch motorů jsou objemy kolem válců v bloku pro vodu miniáturní - takže je nutný trochu v víc počítat. Proměnnejch je hodně - rychlost otevření termostatu, full gas vs. pobroukávání, teplota okolního vzduchu atd.
Jak psal Franco - studenej motor je možná ještě horší než motor jedoucí při 100°C...který já na okruhu při parnejch dnech mívám...a na svým dvouválu jednoznačně (stejně jako on) poznám, kdy začne krásně vrnět a né kašlat ... u mě je to od 80°C vejš...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta Brutale -rady a tipy
cestou domu me chytnul slejvak jako prase, nejvetsi des jsem mel ze zataceni pres mokry tramvajivy koleje, ale novy gumy nepovolily, nezklamaly, takze v poho...
1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta Brutale -rady a tipy
http://www.ebay.it/s...acat=0&_from=R40