globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: perforace kožené kombinézy jo či ne ?
10.11.2013 v 14:13
ahoj
nechávám si dělat první koženou kombinézu uvažuji nad perforací vrchu kombinézy. Napadla mě perforace bundy z čela od prsou nahoru, nebo zezadu bundy jak je podpaží pásek. Jaké máte s perforací zkušenosti má ji smysl vůbec dělat pomůže v létě, pozná to člověk??? někdo to nedoporučuje že to oslabí kůži dík za Váš názor

perforace kožené kombinézy jo či ne ?

Skvělá odpověď, děkuji! 11.11.2013 v 22:43 | Nahoru | #1
zdar, mam nekolik kombinez, starou Yamahu 2-dilnou bez perforace - vozil jsem ji celorocne, ale v lete, kdyz je krasne, proste poradny parak, tak v ni trpis, chcije z cloveka okamzite jak vylezes ze stinu a jizdou na motorce se vlastne neochladis, pod 100 kmh vubec..kolem 140 kmh je to lepsi..ale nad tuhle rychlost uz zase zacinas napinat svaly aby ses udrzel v sedle a tim se opet zahrivas. Jizda v nejvetsich vedrech v neperforovany kombineze je castecne utrpeni. Ale drive mi to nevadilo, kdyz jsem mel jen jednu kombu. Proste jsem chtel jet, tak jsem jel. Pokud budes mit jen jednu kombinezu, doporucuju neperforovanou, protoze na podzim se v deravy nesvezes, viz nize.
druhou kombi mam Spyke Motyca Race, je to jednodil castecne perforovany.
V nejvetsim vedru je perforace nedostatecna a potim se v ni temer uplne stejne jako v neperforovany - vyhodu perforace skoro nepocitis. Ale na podzim je v ni okamzite chladno.
Castecnou perforaci bych tedy do budoucna kompletne vyradil a vzal bud bez zcela der, nebo řádně perforovanou, viz nize.
na okruhy mam ted dve MBW T3 Evolition (trochu si prihreju polivcicku, ale klidne to ignoruj) - je to radne perforovana jednodílka, diry cca podobne jako PSI, 4SR a dalsi etablovany znacky, chci rict je perforovana dostatecne. V lete v nejvyssich vedrech jsi v ni v pohode, vylozene krasne vetra a chladi, jakmile se das na motorce do pohybu. Na okruhu se v ni da jezdit i pri 15°C treba letos na zarijovem GEC v Brne anebo letosni opet zarijovy GEC v Moste protoze se na motorce vice hejbes, ale jel jsem na ni jednou brzy rano, kdyz jsem ji mel fungl novou a byl na ni natesenej ze ji musim vsem ukazat...do prace, bylo tak 14°C a hroznej mor.. na 30 km jsem vymrznul jak hovnoznutrie... Stejne tak kdyz jsem si v novy kombosce jel na servis pro motorku a vracel se v ni za tmy nekde na konci srpna, uz bylo chladno a opet jsem za tech necelych 60 km pekne vymrznul...

Takze na okruhovy jezdeni od konce dubna do zacatku rijna (vic se v cechach nejezdi) doporucuju řádně perforovanou, chladi a diky gymnastice na moto je ti teplo i v chlaDNYCH DNECH.
Na normalni jezdeni bych osobne preferoval neperforovanou. tech dnu kdy je nesnesitelne vedro je zpravidla mene, nez prstu na rukach, a zbytek uz uchladis.. nebo treba rozepnes zip.. je to sice suboptimalni, ale Bubrak lita po zadech v plavkach a koupaci cepici.
A na jare a na podzim staci pod tuhle kombu dat funkcni pradlo a svetr a jsi trevba i do 5°C relativne v pohode. Kdyz je chladnejc, staci nandat jeste nemok (osobne vozim jednodilnou kombi) a pak se da vydrzet cca do -10.. Me osobne v techhle teplotach uz limitujou nohy a ruce, na Telo mi zima nikdy nebyla a to jsem docela zimomřivá, protoze hubená...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist