paolo_novy Přidat reklamu

Téma: lifan 125 cuká :/
12.3.2013 v 16:37
dobrej koupil sem bazarově pita za pár drobnejch :D. po pár dnech začal cukat na 3 rychlost a pak začala vyskakovat :D tak sem ho rozdělal a zjistil sem že se na řadicí hřídeli kýval zobáček, vyměnilo se to a asi týden to jelo, pak se začala s*at zase trojka a po chvilce i dvojka ale s tím rozdílem že už rychlosti nevyskakují.. četl sem na různejch fórech že to muže být spojkou je to možný? a nebo mám rovnou půlit?

Uzavřeno 14.03.2013 v 14:38 uživatelem pitbike94

lifan 125 cuká :/

Skvělá odpověď, děkuji! 12.3.2013 v 19:52 | Nahoru | #1
Když motorka cukala jen na jednom kvaltu a ten začal později i vyskakovat, tak jednoznačně přeskakují zuby spojky kol. Může to způsobit ohnutá vidlice, posunutý, nebo vyběhaný buben (resp. kulisa), v důsledku čehož převod správně nedořadí. Přeskakováním se ometou hrany zubů, takže přeskakování se tak zhoršuje čím dál víc.
Se spojkou to nemá nic společného, když se závada projevuje jen u některých kvaltů. Když začala blbnout i dvojka, tak tím spíš bude nějaká vůle v řadicím mechanismu.

Každopádně Tě nemine rozborka a zatím s tím dál nejezdi, nebo vlivem přeskakování orveš i kola a pak se nevyhneš ani jejich výměně. Bohužel musím souhlasit s Pekenem - co bys čekal od čínského pitbiku, kor když byl "za pár drobnejch". Ta "drobná" cena určitě nebyla jen tak.

A co jsem tu nedávno postřehl, tak motory Lifan slovo "kvalita" zřejmě neznají.

lifan 125 cuká :/

Skvělá odpověď, děkuji! 14.3.2013 v 14:01 | Nahoru | #2
Těmi dvěma prvky na karbci seřizuješ jen volnoběžnou směs, takže tímhle si nepomůžeš. V tomto případě bys musel laborovat s polohou jehly, nebo i velikostí trysky. Stejně tak třeba nemusí při vysokých otáčkách stíhat karbec dotékat (zkontrolovat přivod paliva), nebo třeba může v těchto otáčkách haprovat i zapalování.
Téma je zamknuto


TOPlist