rozštípe i na mopedu. A k těm motorkám - srovnáváme nesrovnatelné, koncepce o generaci
až dvě od sebe. Obě jsme měli v klubu (respektive Báwo ještě Guma má ). Suzuka je
nádherná impozantní věc, která vychází z 80- tých let se vším, co k tomu patří, t.j.
váha, slabší podvozek, citlivost na sjeté gumy... Prostě mašina, která neodpouští
jezdecké chyby. Zato Báwo je dokonalá moderní konstrukce,uživatelsky daleko příznivější,
Ač hrozně ošklivý ( můj subjektivní názor ) a navíc fakt univerzál - Guma s ním jezdil
úspěšně sprinty a letos s ním dojel na Nordkap.Při tvý vejšce i velikost OK. Takže za
mě - BMW.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) K1300 nebo GSX1400 ?
Jinak z těch dvou bych si vybral bawo proč? Protože mam na CB nalitano cca 35tis a BMW K 1300 R by se mi jevila jako moc pěkný nástupce. Podle mne ty dvě motky co volíš nejsou ve stejné kategorii. ano mají pro nováčka některá úskalí stejná či podobná, ale k přímému srovnání se prostě nehodí - muj nazor
Ohledne "koupit na 2 roky, na to nejsem" - ted víš vcelku kulový na co jsi - ono až tu svou leštěnku z blbosti párkrét upustíš, řekněš si, že by bylo fajn se rok -dva učit na něčem lehčím, slabším a levnějším, prodělat na tom 10tis a pak si jako zkušenější vybrat něco výše....no a nebo ne, třeba jsi vyjímka ale to ti tu asi pak málokdo poradí.
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Vybíráš mezi motorkama, které nejdou porovnat. Snad jen tím, že mají každá dvě kola.Měl jsem čtrnáctku. Pár let. Pak jsem koupil BMW. Napřed dvanáctku, pak třináctku. Pohodlná a skvělá motorka. ESA funguje perfektně, hlavně na třináctce, ABS taky, protiproklu na silnici taky, na okruhu je moc citlivej a reaguje moc brzy. A motor ? Neskutečný ! Nekonečný zátah a s quickshiftem skvělá kombinace. Jenže ....!!! Až jsem tomu přišel na chuť, zjistil jsem, že pořád lítám 160, 200 a v jednu chvíli jsem si řekl dost, přeci se nezabiju ! A technické závady ? Samozřejmě že byly taky. Na 12 klasicky ložisko v diferáku a na 13 problém z výroby, který se sice osdtranil, ale chvíli to trvalo, než na to přišli. A ještě jednu chybu BMW mělo. Když jsem ji zatlačil do garáže, jediná práce, která mě na ni čekala, byla vlhká hadra a celou ji otřít od prachu. No a tak jsem se vrátil ke čtrnáctce GSX. Trochu si ji doladil, něco poupravil a hlavně, jsem zpomalil. Zatáčky si užívám - jde to, někdy ji protáhnu i na okruhu a mimo obec dnes jezdím tak na pohodu, do 130 - 140. A přes zimu mám co dělat. Celou ji rozeberu, vyčistím a zase složím. A pneumatik se neboj. Já jezdím Michelin PR3 a na nich dáš bez problémů deset tisíc kilometrů. Kamarádí, co mají také GSX na nich mají dnes najeto přes 80.000 km a že by je pořád šetřili, se říct nedá. Samozřejmě, je to stroj jako každej jinej a pokazit se může cokoliv. Každopádně, pokud mohu doporučit, kupuj motorku v originálním stavu. Přeji dobrej výběr !
1 reakcí na tento příspěvek K1300 nebo GSX1400 ?
Vzhledem k tve vysce (jsem na tom podobne) bych moc nedoporucoval trojici petistovek, ale spise se poohledl po nejakem predchudci tebou zminene GSX, napr. GSX750 Inazuma by mohla byt dobra volba - klasicky vzduchac, zadna velka divocina a hlavne velikostne vyhovujici.
Cim mene elektroniky, tim lepe. A samozrejme pokazit se muze cokoliv i na uplne nove masine.
Ver mne, ze po roce budes mnohem vice chytrejsi a zkusenejsi. Teprve potom bych se rozhodoval do ceho jit vyse.
GSX - lety proverena konstrukce, vysoka zivotnost motoru.
BMW - K1200R, K1300R - nabite elektorinikou, vysoke servisni a provozni naklady.
U nahace mne navic unika smysl mit vykon motoru vysoko nad 100 kW (bez ochrany jezdce proti vetru).
jo a pokud je to tvoje první motorka, tak na Kčko zapomeň, nebop máš do roka funus - zcela vážně.. v
Naposledy editováno 17.09.2012 00:04:02
Moje rada = kup si GSX a až něco najedeš a bude tě to bavit, tak ji s celkem malou ztrátou prodáš a půjdeš do Káčka.
Měl jsem možnost jen krátkého svezení na obou, resp. u BMW na K1200R. I stran BMW si umím představit výletní tempo díky vysoce kultivovanému projevu motoru s plynulým zátahem bez výkonových "pastí". Co mě trochu rozladilo byly občasné vibrace primáru a nekultivované řazení, ovšem K 1300 má zřejmě tyto mouchy vychytané, info o případných svolávacích akcích budou mít majitelé těchto strojů, nebo se nechají dohledat na BMW fórech.
Stran servisu bude daleko větší jistota GSX, která při minimální údržbě bude bez problémů jezdit desetiletí. U K1300 budou náklady díky technologické složitosti a přítomnosti spousty elektroniky logicky o něco vyšší, ale pokud jsou odstaněny nemoci K 1200 s rozvody a převodovkou, pak je šance slušné spolehlivosti i u tohoto stroje. Mechanické věci jako seřízení ventilů a výměny náplní by měl zvládnout průměrně zdatný a pečlivý mechanik i v neznačkovém servisu, ohledně diagnostiky řídících jednotek bude třeba specializované dílny, ale taky je možnost se s několika dalšími majiteli BMW složit např. na diagnostické rozhraní GS-911 ,které je k dostání za poměrně příznivou cenu.
Šťastnou ruku při výberu...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ukazatel zařazené rychlosti suzuki ... Suzuki GSX 1400 | Tatrman | 26 | 21.5.2024 v 19:11 Tatrman |
BMW K1300R - tecie zadny tlmic BMW K 1300 R | yurij | 3 | 17.3.2024 v 15:13 yurij |
Model Suzuki GSX 1400 Suzuki GSX 1400 | SuzukiGSX14000 | 4 | 17.3.2024 v 09:38 dedek65 |
vysoké plexi na gsx 1400 ? kdo to m... Suzuki GSX 1400 | george1983 | 11 | 4.3.2024 v 15:44 Danny350 |
Motorka nezatáčí, vlní se na rovině... [1, 2, 3] Suzuki GSX 1400 | Dbednarik | 75 | 14.12.2023 v 16:58 Kohlstein |