paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750
Zdravím,

Píši hlavičku znova, omylem sem ji smazal..

Zajímá mě nějaké informace o GSX-Ru 750.

Co se týče spolehlivosti a spotřeby?
Co se týče cestování na delší trasy (je mi jasné, že je to o třídu jinde než na Fku, a že je to sport..)
Co se týče sportu se ani nemusím ptát?
Jak je na tom váha a ovladatelnost?
Co se týče náhr. dílů, zázemí?
Případně jaký ročník by jste mi doporučili

Finance to budou někde kolem 60 +- tisíc. Tudíž počítám s rokem cca +- 2000.

Existuje toto vůbec s 25 kw?

Díky za vysvětlení rozdílu mezi typy k-1,2,3 ... x , a jejich značení.

Původní plán zněl po sezoně prodat cebro, koupit gixero a za rok-dva to obměnit za litra.
Dle citu a hlavně peněz.
Ale vzhledem k tomu, že se pak budu rozhodovat mezi cbr1rr, gsx1r, a zx1r, do kterých bude chtít zainvestovat asi trošku víc, tak by u mě gixero mohlo zůstat na déle

EDIT:
Byl by někdo tak moc hodnej, a dovolil by mi osedlat Gixero?, alespoň to, s tím,že by jste mi dovolili projet moc nepočítám, každopádně, každá rada cenná! Díky. (Brno;Brno-okolí)

Naposledy editováno 25.03.2012 04:37:54
Anketa: Počkat?
počkat na litr:
21%
10
přestoupit na 750 a pak na litr?
79%
37

GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2012 v 12:10 | Nahoru | #1
tak jestli máš 60 tis, tak si nech cebro. zase takový rozdíl tam není, jen to jede líp
jestli chceš 750 jen jako mezistupeň a za rok si koupíš litra, tak akorát ztratíš peníze, co dotoho dáš

jinak značení k1 jsi správně vydedukoval že je to podle roku, ale jen od roku 2001
první modely byly značené písmeny, první z roku 84 bylo myslím G, pak H,I,J....

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2012 v 13:17 | Nahoru | #2
oproti sestikilu daleko lepsi zatah od spodu.kamos ma cbr 600f4 a vymenovali jsme si to. cbr je oproti K1-K3 polovicni motorka(malinka) Káčko je kus masiny! 750 se sama bez problemu stavi na zadek spotreba nevim jak je to u efka,ale u 750 je to +/- jako u jinych SS.rekneme 6-8litru dle stylu jizdy.poloha tela je vic na zapesti. dost bida to je se spolujezdcem,nekam povozit jo,ale na delsi trasu nic moc(ale to asi u kazdeho RR) za 60 koupis slusnou K1-K3..rozdil je v barvach a potom ze novejsi nevim ted presne jestli i K2 ma automaticky sytic...K1 ruční,ale to vidis u inzeratu uz na fotce zda tam ta packa je nebo ne jinak veskere dily pasuji na K1-K3 a jak na 600-7500ccm ,takze velka variace a nabidka dilu. za ty penize je to dobra ,motorka co jede oproti 6kilu s vetsi silou... ..pro me je to zatim to nej na cem jsem sedel

GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2012 v 18:07 | Nahoru | #3

(reakce na) GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2012 v 18:48 | Nahoru | #4

xBaryk píše: Dá se to sehnat vůbec s 25kw ? nebo to udělat?


Dodatečně lze uškrtit. Dvě možnosti:
1. Originál v Suzuki, zda-li to dělají dodatečně. To ti odpoví libovolný autorizovaný servis Suzuki v ČR včetně ceny.
2. Kit Alphatechnik. Cena fixní, tuším 7 000 Kč/motorku. Tady z fóra to montuje David z Free mota, ale existují i jiné servisy, ale musí mít schválení. Je jich jen pár.
Na některou motorku to vyjde levněji přes autorizovaný servis a na jinou přes Alphatechnik.

(reakce na) GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2012 v 22:01 | Nahoru | #5
Trochu Ti možná pomohu, i když kdyz budes hledat, tak toho najdes opravdu dost:

Mam K2, táhneme spolu 6 sezonu, 21000km a jsem naprosto spokojenej, takže :

Spolehlivost - naprosto perfektní, jediná závada za celou dobu bylo, že mi loni odešel ve 40000km šponovák na rozvody, nový stál 110Eur originál

Spotřeba - v klidu 6, svizná jizda 8l/100km, totální střelba 10l/100km (ale to mluvíme o tom, že se ručička otáčkoměru pohybuje po dobu ujetí 100km po okresní silnici neustále nad 9000 ot/min

Cestování - myslím, že v pohodě se dá solo po naší malý zemičce jezdit,sedačka je jedna z těch příjemnějších, takové křesílko mezi SS, ve dvou je to horší, ale to na každým SS. Jezdím každý rok do Brna (350km) a rozlámanej z toho nejsme, ale že bych jel nějakých 800km k moři, to už bych se asi cukal

Sport - absolutně bez problému, jak už někdo zminil, akorat brzdy jsou nic moc, ale 95% uživatelům to bude zcela postačovat. Trochu to vylepší určitě panceřky

Váha a ovladatelnost - když to porovnám se starším sradem, tak K1-3 jsou uplně někde jinde, hlavně tedy v ovladatelnosti

Náhradní díly zázemí - myslím že problem v dnešní době už není nikde, ceny také hodně spadli než před 10 roky, druhovýroba funguje i tady Kazdopádně je to spolehlivá motorka, která za ty roky má mouchy vychytaný

Rozdíly v těch modelech je v tom sytiči, K2 už má automatickej a v barevném provedení. Liší se to jen velmi mírně, více v odkazu níže

http://www.suzukigsxr.cz/modely

Pak píšeš, že 750 je jen přestupná stanice, za sebe mohu říci, že 750 mi naprosto vyhovuje a až ji jednou prodám, tak půjdu opět zase do 750. Jede o dost lépe než 600 a není to zase takovej agresor jako 1000 a věř nebo ne, ale 299km/h mi to jede taky Jezdím víceméně jen s klukama co mají litry, a rozhodně je nijak nebrzdím

Takže možná změníš časem názor a u 750 zakotvíš na dýl

GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2012 v 22:31 | Nahoru | #6
Mam SRADe uz nejky patek merim 193cm a mam 105kg tedka aktual. Tot k vaze a vejsce pro pomereni. Motorka je to srdcova neni to spotrebak jako Kčka. SRADa mam rok 1998 ve stavu TOP TOP nechavam to delat u Romana Valenty ten kdo to jmeno zna vi ze je to srdcar a ne tahac penez a je ot pan mechanik!!! A tak jsem u SRADa zatim zustal. Ale tahne me to k HD Sportster ve 12kilu. SS je fajn ale uz me opousti zapal a nadseni z kolinek a okruhu. Ale zpet k motorce pokud by jsi nechtel spotrebak ale cenenou motorku co ma srdce kup SRADa ale moc uz jich ve stavu mem nebo podobnem nenajdes!!! Musis hledat nebo dovoz. Ale jestli ji nerozmlatis je to motorka co si drzi cenu a technicky stale obstoji. Nechtej jen motorku chtej neco co te zataha za pumpu a ne jen spotrebak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 19.3.2012 v 23:54 | Nahoru | #7
xBaryk> zdar mam rok 2001 (háčky a čárky nepíšu sorry)najel sem na ni cca 20 000km
1-130km/h
2-180 jde este plynem na zadni ale musis s tim strasne skubnut a jet tak 100+
3-220
4-250
5-280
6-289(pisu co sem videl na tachu)
odskouseno mam ze na 6ku ve 130km/h(zaroven dame plny) to zrychluje jak cbr 600rr 2005 jenze on tam ma vetsi otacky takze asi proto
-motorka byla zborena je tam odkonce vareny ram ale jezdi rovno
-pokurvila sa mne prevodovka nechaval sem menit 3 kolecka + vidlicku udajne to bylo spatne uz po tom padu ale nejak to rozchodili nakonec to odeslo az me tretimu majiteli
-odesel altik nechaval sem delat vinuti
-rozvody sem nechal udelat preventivne
-model 2001 750 ma spatne vyresene ovladani klapek pomoci lanek dasli modely uz to tak nemaju sel bych aspon do rv 2002 kdyz zapnu obvod a nacucava si cerpadlo cvaka v tem ale uz 5000 km jen cvaka jinak nic takze nech si to cvaka a hlavne sa nic jineho nestane
jinak dalsi zavady si nevzpominam spotrebni veci nepocitam retezovka desky loziska atd
-v tp mam 25kw
-po dvacce to jede jak kdyz nakopnes kona
-brzdy su slabsi ted tam mam nove desky bendix road race zastudena nahovno ale zahreji se a o tridu lepsi nez predchozi znacku si uz nepamatujupancere by pomohly zase neco GSX-R si ale nekupujes abys brzdil
-spotrebu nejak nepocitam ale nad 8 litru uz musis jet jak hovadko
-jinak perfektni motorka ovladatelnost srovnavat nemozu nemam s cim
-vahove podle tp nastejno jak cbr 600rr 2005
-spojkova packa ide tezko secko mam promazane jak chodi na jinych gsxr nevim hur urcite ne
-"pohodlna" mne docela prijde ale nikam necestuju vetsinu jezdim kolem komina po cestach ktere znam
-ta motorka mne pokazde vykouzli usmev na ksichtu secko jine co bych o ni psal by byla jen sama chvala tak koncim
-kdyz vyjde to co ma tak na podzim bych ju chtel prodat a vzit neco novejsiho tak kdyz si pockas...staram sa o nu vic nez o sebe
-to je asi vse co by ta mohlo zajimat tak holik...

GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 20.3.2012 v 15:25 | Nahoru | #8
Cestovat?..ano..ale extra pohodlí nečekej...

GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2012 v 08:24 | Nahoru | #9
Ja mam sice srada z 98ho, ale taky trochu prispeju. Po te co jsem rozstreli svoji prvni velkou motorku gpx750r jsem chtel ninju nejlepe 6tku nebo 750 z 96 az 98(kvuli financim a kawy se mi libili) jelikoz bylo pred 5ti lety mene motorek nez dnes(nebo byly podstatne drazsi)nasel jsem jen par kousku,o ktere bych mel zajem. Zustali dva kandidati a to sestka ninja a muj srad. Radeji jsem chtel ninju,protoze srad je proti ni o dost silnejsi a mel jsem z nej docela strach, ale nastesti ho prodal driv nez jsem pro nej chtel jet. Dnes jsem hodne rad,protoze byl i v horsim stavu(ale za to levnejsi) nez moje gsxr. Navic by mi vykonove dneska uz asi nestacil a sel bych do litra, za to 750 mi staci do dnes a po litru netouzim jestli budu menit,tak jedine kvuli cestovnimu enduru, protoze uz jezdim prevazne z mou drahou polovickou. Na cestovani to moc neni,ale da se. Jezdime z ostravy na vysocinu a na slovensko, ale na nejake tisicikilometrove vypravy to opravdu neni. K mori bych mozna vyjel,ja bych to i zvladl,ale ta moja uz asi ne(kufry k tomu fakt nemam a vse ma v batohu,neco malo v tankvaku). Spotreba je od 6 do 9litru, pri delsi ceste kde jedu cestovni rychlosti 150 az 200 km-h presun dalnice, ve dvou, okresky proste na pohodu tak kolem 6,5 litru,mereno pri ceste na vysocinu a na slovensko priblizne stejne. Kdyz jedeme svizneji ve dvou tak kolem 7,5 az 8l a kdyz jedu sam palbu tak 8 az 9l,ale k tem 9ti to musi byt furt v omezovaci. Za tu dobu co to mam zadna zavada. Jedine co jsem menil bylo dost gum,olej,filtr,retezovka, desticky a budou treba kotouce,ale to nejsou zavady. Tak snad jsem trochu pomohl

Naposledy editováno 21.03.2012 09:12:49

GSX-R 750

Skvělá odpověď, děkuji! 21.3.2012 v 20:35 | Nahoru | #10
SRADíky dělali ročníky 96-97(karbec) a 98-99(vstřik) Podle mě je to nejslavnější a nejcharizmatičtější GSX-R, totální milník, motorka, která psala dějiny a předběhla dobu. Když se řekne GSX-R, na mysl hned vytane srádě, další modely už jsou jen pohrobci a předchůdci zas těžké a líné old school superbiky. Já měl rok 97 s karbecem, ve vrchu to byly orgie(od 9 tis), střední otáčky ale bída(5 až 9 tis). Nechal sem ji osadit Dynojet kitem do karburátorů, filtr BMC a racing koncovku Scorpion, najednou uplně jinej motor.. Démonický vršek ještě posílil o 10 koní ale co bylo hlavní, byl střed otáček, kde např. v 7500 ot. přiklusalo i 22 koní a 15 Nm, takže v provozu sem motor jen lechtal v prostředku otáčkoměru a přitom sem letěl a furt předjížděl plechovky Ale taky je pravda, že supersport vubec je na naše silnice fakt vo držku, a z jízdy se muže stát pěkná votrava a člověk pak musí vyhledávat kvalitní úseky, kterejch je jak šafránu, takže to docela omezuje. Hodně štěstí při výběru motorky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist