Uzavřeno 02.02.2012 v 17:44 uživatelem PhoneutriaFera
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
PhoneutriaFera píše: elaborát musel přijít po tom, co jsi zareagoval na tohle téma větou : to taky nechapu, hlavne kdyz jezdi ZX12R... z toho uz bych neslezl... max presedl na ZZR1400
znělo to jakoby nebylo lepšího biku než ty dvě které zmińuješ. nemyslel jsem to zle.
v pohode... ja to taky nemyslel zle... a pro me neni lepsiho bajku nez ZX12R a ZZR1400 .... a o to prave jde.. PRO ME
1 reakcí na tento příspěvek ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
Desítka je dobrej stroj a jediný co je třeba tak dát tam tlumič řízení, jinak je ten předek dost nejistej. Nicméně jede to dobře, je to krásnej bajk a ta ovladatelnost je naprosto špičková. Géčko je zas motorka která táhne odspodu až nahoru jak debil. Ta desítka má takovej zvláštní průběh, nic moc nic moc nic moc a najednou tam máš všechno.
fároš ani náhodou a RSV..... nevím.
takže za mně ZX a případně GSXR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
1000rr 04-05 má dobrý brzdy, jinak ničím jiným lepší není. Naopak je těžší, je hrozně široká a při větším náklonu není problém drbat kapoty. Je tam fakt hodně širokej. Fároš jede až od 08, na tom se mi jezdí dobře
Kvalitnější rozhodně taky není, to určitě ne. Zpracování má kawa hodně dobrý, stejně tak géčko..... akorát má kawa takový některý věci nedomrdlý. Takovej ten přístup když něco děláš ale to měla vždycky takový například Z1000 08 to je naprostej otřes se dostat třeba ke vzducháči. 04 zx10 zas přístup k olejovýmu filtru ale to jsou prkotiny.
I tak by si měl ale ten kluk ty motorky zkusit, to co sedí jednomu nemusí druhýmu ale to asi víš
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
můj názor je ten že čím novější zx10, tím větší hnus. První byla krásná, druhá byla hezká, další byla divná a ta poslední je odporná....
Například model 06-07 se mi líbí taky ale když má sundaný ty kravský vejfuky a danej jen jeden krátkej na boku hned jí to hrozně zeštíhlý a shodí na váze.
Jinak mně se nejvíc líbí model první, nehledě na to že má super motor a naprosto precizní ovladatelnost.... je to krásnej bajk.
Jinak K3-4 bych bral jako hned druhou variantu skoro na stejným stupni se zx10.... ten motor je taky bomba, jako třetí bych pak šáhnul po RSV.....pak emzetu, čezetu, R1, fichtla.... pak dlouho nic a pak bych s otráveným výrazem šáhnul po 1000rr
(reakce na) ZX-10R-RSV Fa-CBR 1000-GSXR litr K 4
PhoneutriaFera píše: Bubrak ZX10R> co se týče mě, tak i když se do mě nejspíš nékdo pustí , nejel jsem na lepším stroji než ZX10R. zkoušeli jsme to i proti s1000rr a bez šance, ta Kawa jede jak hajzl . když vidím Tvoje fotky z elephantu...nemám co dodat, vím že se dá cestovat i na sportech, je to jen o komfortu a rozmazlenosti, já jel na 12R do Irska taky v pohodě. Který model je dle Tebe nejvíce vydařený?? mé osobně se 2011 moc extra nelíbí, i když je to nejspíš vrchol s segmentu.
zdar, nejlepsi je 2011, urcite. je o 8kg lehci nez BMW, co se nese forama v USA, tak je vyrazne spolehlivejsi, a odblokovanim omezeni kvuli hluku/emise (pruchozi vyfuk + ECU) je vykonove stejne jak Bawor, ovladatelnost je ale pry famozni jak na 600. hodne se o ni psalo, ze to je zas brutalita jako prvni model 04. Ja mam 04, a dalsi bude 08 nebo 2011, podle fin. situace. 06 je krasna, jede nahore taky jak hajzl, ale je uz takova klidnejsi, to bych asi radsi K5 suzuku.
tady mas srovnani 08 modelu, Kawa je nekde jinde