globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: výběr motorky-jak na to

1 reakcí na tento příspěvek výběr motorky-jak na to

Skvělá odpověď, děkuji! 25.8.2011 v 19:03 | Nahoru | #1
Bohužel odborník ani na jednu nejsem... Nicméně jak již řečeno, možná by bylo fajn, zkontaktovat nějaké motorkáře z Kroměříže, né li lidi z Kromclu, kteří tu R6tku maj a znají (respektive třeba jí dva roky jezdí a ví, jak se ta motorka má projevovat...)

Yamaháci z Kroměříže

Případně Honďáci z Kroměříže

Co jsem koukal přímo na R6tky registrovane z Kroměříže tak je tam jenom jedna i jedno CeBRo ale oba dva účty nepravidelně logované...

CBRko 600RR v Kroměříži

R6tka z Kroměříže

Jinak na foru se dalo najít tohle, takže jsem si to půjčil...

dával to sem kdysi Dedek New-
kontrola vizualniho stavu a laku
- kontrola vsech casti motocyklu (jestli neco nechybi - blinkry, zrcatka ...)
- jak vypadaji plasty? poskrabane? svarovane? opravovane laminatem?
- v jakem stavu je sedlo? ma originalni potah? je prosezene?
- co pneumatiky? hloubka vzorku? jsou prorezane?
- kontrola dratu v kolech - ohnute? chybi?
- jakou barvu ma brzdovka? neni hneda? je ji dost?
- je dost chladici kapaliny? neni v ni olej?
- kontrola kotoucu - jak jsou sjete? rovnomernost sjeti?
- v jakem stavu je retez a rozety? je namazan? jakou ma vuli?
- kontrola brzdovych desek
- nejsou narazene rafky? pecliva kontrola - moto na hlavni stojan a otacet koly
- netecou predni vidle? stahnout prachovky a podivat se
- sahnout rukou na motor a zjistit, jestli je uplne studeny
- nekape z motoru olej? neni motor od oleje (cely motor prohlidnout)
- na hlavnim stojanu zkusit vuli zadni kyvky
- zkusit vuli v krku rizeni a v prednich tlumicich
- nekolikrat properovat predek i zadek - jak tlumi?
- otocit riditkama do strany az nadoraz - je cely pohyb plynuly?
- sednout na moto a parkrat nohou vyklopit bocni stojan a postavit na nej moto
- nema bocni stojan vuli? neni krivy nebo kratky?
- zkusit zmacknout packu predni i zadni brzdy - neni moc mekka?
- zkusit zmacknout packu spojky
- kontrola svetel (tlumena, dalkova), blinkru (predni, zadni)
- brzdova svetla - predni i zadni brzda, troubeni, svetelna houkacka
- zapnout zapalovani - funguji kontrolky neutralu, mazani a podsviceni budiku?
- nastartovat motor a nechat ho trochu zahrat - jak chyta?
- hned po nastartovani sahnout na svody - jsou stejne teple? nejede motor na 3 valce?
- poslechnout motor z obou stran pri pridavani plynu
- na okamzik zacpat vyfuk a poslechnout se zacpanym
- v pripade pochybnosti si nechat sundat plasty a poslechnout bez plastu
- sednout na moto, zkusit zaradit a vyradit jednicku, jde snadno najit neutral?
- vyjet na tesotvaci jizdu - zpocatku v klidu a po ohrati motoru tomu poradne nalozit
- jde snadno radit? neklouze spojka? co vibrace? nestrili do vyfuku?
- jak se chova v zatackach? netahne na jednu stranu? neklepou se riditka?
- vyzkouset brzdy - brzdi dobre? nevadnou?
- na rovnem useku pri mensi rychlosti pustit riditka - netahne na stranu?
- po prijezdu z projizdky chcipnout a pak nastartovat - jak chyta za tepla?
- zkusit, jak jde do otacek a jak se vraci na volnobeh
- parkrat vytocit motor do cervenyho a pri tom sledovat kour z vyfuku
- neni kour bily? pak zy zrala vodu
- není kouř modrý? pak by to signalizovalo, že žere olej

Ber to tak, že jsem ti trošku ulehčil práci, idiotku z tebe nechci dělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výběr motorky-jak na to

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2011 v 12:59 | Nahoru | #2
motogirl1986> Jsi šikovná, že to bereš takto. Byla tu spousta lidí, co nechtěli radu, jen se tu vypsat a sám sobě v hlavě zdůvodnit, že to co vybral prvně bylo správně.

Pokoukej a třeba se i zajeď na nějakou podívat a uvidíš, že buedš chytřejší!

2 reakcí na tento příspěvek výběr motorky-jak na to

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2011 v 13:16 | Nahoru | #3
Tak čelý sem to nečetl, ale taky si přiliju svoji polívčičku...
Jsi dobrá, že si necháš poradit, to uznávám, pakliže se ale rozhodneš pro 6-tku, třeba tu R6-tku, pak Ti přeji hodně štěstí. Ale jestli to opravdu chceš, pak si zajed aspoň do Brna na motoškolu na okruhm pakliže se začneš učit na silnici se sport. 6-tkou, pak zůstávám u toho štěstí.

Nejde o to, že SV má o trošku menší výkon, nejde o to, že se zabít můžeš i na nsru 125.
Jde o to, že ty motorky Ti odpustí všechny Tvý chyby co Ti sport 6 URČITĚ neodpustí, jde o to, že naháč je o dost líp ovladatelnej, jde o to, že to váží míň a pak v kombinaci s ovladatelností třeba nevyletíš ze zatáčky.
Nejde o rychlost a o výkon, ale už sem to tu někde psal. Jde o to, že se musíš naučit předvídat co se může stát, a předvídat u každýho auta. Jezdit tak jako by Tě chtěl každý zabít! Mít vypěstovaný určitý odhad, jezdit napřed pomalu, míň klopit, učit se projíždět zatáčkama, učit se úhel náklonu, učit se techniku jízdy, získávat zkušenosti, a hlavně si vyzkoušet třeba na letišti, zvládat krizovky, nebo spíš krizový brždění atd...

U nás , opakuji u nás , se naučit jezdit na silnici je opravdu těžký, všichni známe chování řidičů.. A známe i chování v DE, Ostereichu...

Já mám jawu, ale kurňa i na té je to o peklo, už jsem mohl být na sračku..
Proč? Zárověn chci dát upozornění, jedu na Brno z pálavy, chci odbočit na Pohořelice abych jel po okreskách. Odbočím ale dřív než mám a navazuji tedy zpět na dálnici. Jedu na horizont, rychle nejedu (60) na horizontu strom, tak pokračuji, najednou jak vyjedu na horizont vidím, že okamžitě vjíždím na dálnici, značku sem neviděl, BYLA TMA 23:00, dálkový nemůžu, tak jen blízký a prd vidím!
No skoro sem najel na silnici, a z leva kolona aut řítící se na mě 90 km/h.
CO udělám, říkám si "doprdele, tak a máš to, už je to tu..."
Hovno zachovej chladnou hlavu, řekne mi druhá půlka mozku, brzdit nemůžeš zabrzdil bys před kapotou auta, tak to projeď, no chyběla 1s, a to auta by mě smetlo, a to bych měl křížek u cesty....

Proto Ti radím, mám v životě najeto 3,5 tkm, ale to co sem se na jawě naučil mě žádný japonec za tak krátkou dobu nikdy nenaučil.. Kolikrát sem vyletěl ze zatáčky, jaký sem měl OBROVSKÝ ŠTĚSTÍ .. víc jak rozumu.. kolikrát sem se vyválel, proč?
Protože jezdím jak prase, a věř mi, že i na jawě to jde...
Ale sem tu stále mezi Vámi. Proč?
Protože mi moje milá odpustila strašn moc chyb, chyb, který Ti sportovní 6-tka neodpustí.
Prosím neber to jako kázání, ber to jako dobrou radu.
Ovšem začínal a jezdil sem hodně v noci 24-2:00 ...
S 6-tkou, nevím jestli bych byl stále mezi Vámi, moc, moc a moc ! děkuju mýmu strážnýmu andělovi.. Nemít ho, tak sem i za tak krátkou dobu asi 5 po smrti...!!!!!

Není to o tom mít to teoreticky naučení, ale prakticky zažitý, pak se člověk naučí jezdit tak aby tohle předpověděl, a nebo minimalizoval následky tak aby se nezabil..

Edit: Jestli chceš tu 6 opravdu, pak bych šel do CBR-ka, je to motorka, z těch tří gsx 6 r6, na zatáček """"nejlepší""""

Nějaký testy: TADY , TU a TADY .

Naposledy editováno 26.08.2011 13:23:23

výběr motorky-jak na to

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2011 v 19:36 | Nahoru | #4
myslíš že ty 2T skupují náctiletí ve velkém?
možná náctiletí s bohatými rodiči, on ten provoz není z nejlevnějších a pokud se vysype motor, tak to také něco stojí.
Není to tak dlouho co ptaak nemohl prodat planeta
Ale je fakt, že Honda není cagiva, to NSR by se mohlo prodávat lépe..

A je fakt, že od té doby co mám cebro, tak nad nějakým takovým NSR také přemýšlím - lehoučká motorka v kombinaci s živým motorem - to musí být luxusní svezení na kvalitních silničkách s minimálním provozem

Blbý je, že do motoru nevidíš a ani servis ti neřekne (resp. nedá černé na bílém na papír na svou zodpovědnost) jestli ta moto najezdí 50 km nebo 30tis.km..

holt jsou 2 druhy dvoutaktů: ty které se zadřely a ty které se zadřou

Ale jako kompromis mezi šestkou a nějakým menším obsahu 4T to schvaluji

1 reakcí na tento příspěvek výběr motorky-jak na to

Skvělá odpověď, děkuji! 26.8.2011 v 19:56 | Nahoru | #5
motogirl1986>
Jasně, ale znáš to, zadarmo ani kuře nehrabe, tak a teď : UKAŽ KOZY
Ne, sranda víš jak sem rád, když můžu poradit, ostatní asi taky, každej živej, rozumnej motorkář na silnici je vítanej, a obzvlášť ženský
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Záhada s baterií Yamaha YZF-R6 Hašlik 11 16.5.2024 v 15:27 pavelgl1
Utazeni krku rizeni / hlavoveho slozeni Honda CBR 600RR JorgeRs 6 8.5.2024 v 13:01 petrvtr_new
Volnobeh Yamaha YZF-R6 sete111 1 27.4.2024 v 09:38 kokoška.
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 Hašlik 4 25.4.2024 v 10:03 Slow
yamaha yzf r6 RJ09 Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R6R Yamahatorr 2 15.3.2024 v 18:23 Yamahatorr


TOPlist