V manuálu je popsané nastavení jednak pomocí povolení nebo přitažení pružiny a jednak pomocí dvou šroubků nahoře a dole u tlumiče.
Pokud jsem to správně přelouskal, spodní by měl být na něco ve smyslu , jak se bude rychle vracet tlumič při propružení, a horní by měla být nějaká komprese, nebo tlak v tlumiči či co.
Tohle by byla jedna věc, pokud je to správně,je to skvělý, pokud sem tu napsal kravinu, prosím opravte mě pánové.
Další věc je nastavování pomocí "clicks". Na standart je to Rebound 11 a Compression 8 clicks. Teď k dotazu. Počet kliknutí je od zataženého šroubku na Hard?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4115 | 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ |
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |