kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
E. neuvažoval jsi třeba i o Tuonu V4? to bych řekl že bude možná o něco málo přívětivější než velkej SF, koní mraky, ale chápu, že jako Ducatista si nechceš špinit CV
Naposledy editováno 08.09.2017 11:29:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: strakon> to asi jo, ale v ducati doporučili čekat na homologovany koncovky co budou příští rok. Momentálně jde jezdit legálně jen Remus a ten je málo teploušskej!
Jinak naprosto profesionální přístup v Ducati Lipsko. Kluk jel i kus semnou mi ukázat kde je nejlepší jezdit. Cena stejná jako v ČR.
Čeče tipval bych, že všude na světě i v lokálním dealerství Jinchangu bude lepší přístup, než třeba v Ducati Praha....vlastně vůbec nechápu, že to tam může nějak fungovat. Tam člověk vstoupí a už je nasranej. A navíc ta krátkovlasá prapíča blonďatá....no škoda mluvit. Kdo zná, zná.
spajazacatecnik píše: Jindřej> já myslím, že jít s konema dolů je mnohem příjemnější než nahoru. Zase se člověk ale musí naučit jezdit pilu na koze.
A budu ducatistou! Kolik jich tu vůbec zbylo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Sefo píše: Čeče tipval bych, že všude na světě i v lokálním dealerství Jinchangu bude lepší přístup, než třeba v Ducati Praha....vlastně vůbec nechápu, že to tam může nějak fungovat. Tam člověk vstoupí a už je nasranej. A navíc ta krátkovlasá prapíča blonďatá....no škoda mluvit. Kdo zná, zná.
A proto ROSSOMOTO včera 1000km servis na M797 a 1a++ ,není co dodat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
ale mezi 4 ocima varovani dostane!!
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 08.09.2017 21:06:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: FiZzeR> tak ta vaše Pražska cyklo klika to má tak na rok ...ne? ....Assassin, Jindřej... možná vlastně na dva, tři
O to kvalitnější a hlavně výživnější pak ty naše vyjížďky jsou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jedna už má 17 a motorku nakonec sama zavrhla (chtěl jsem jí to naučit),když už zažila oba rodiče po bouračce na moto.
Jak říká Joska: "motorka je nářadí vrtkavé.."
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ja se na ni tesim.. Sice ji asi neuhlidam, ale pral jsem si holku, tak ji mam..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Když už teda jsme u těch prodejů a tak - hoďte pro a proti malý vs velký SF. Za mě 80% pro malého, ale nebojím se, že bych velkého nezvládl, jen hlodá, aby malý nebyl moc málo.
Ja presedlal z Tuona na na malyho SF. Po dvou sezonach a cca 17K najeto si nemuzu ztezovat ani na nedostatek vykonu ani na kroutak. Rozdil je asi -7 koni a 4Nm coz v provozu je nepoznatelne.... Naopak SF 848 ma oproti Tuonu o dvacet kilo min a to na ovladatelnosti a celkovem pocitu z jizdy ma prekvapive velky vliv. Na velkym jak obyc. tak S jsem jel a je to samozrejme uplne nekde jinde. Otazkou je zda a na kolik to clovek na silnici vyuzije. U me bylo rozhodujici i to, ze sehnat velkyho SF v slusnem stavu byl docela orisek a radsi jsem koupil o 3-4 roky mladsi motorku. Naklady na servis taky polovicni vzhledem k intervalum. Nedavno jsem uvazoval o prodej ale stale nevim co bych misto nej poridil, kdyz ted kvuli prckum na novou z kramu nemam a podle zeny ani jinou nepotrebuji.