paolo_novy Přidat reklamu

Téma: dva, nebo čtyři válce??
17.1.2010 v 13:33
Zdravím, chtěl bych poradit s výběrem motorky... Do teď jsem byl smířený s nejlevnější možnou variantou a to bylo GS500, nebo ER5, ale SV-čka a BANDITY nejsou o moc dražší...
Teď jen chci nějaké důvody proč 4 válce, nebo proč dva. (jelikož mám problém se sháněním brigády, tak pouze hodnoťte starší modely, kde to asi vyhrají 4 válce).
PS: nejsem žádnéj závodník, spíš dlouhé vyjížďky.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 17:47 | Nahoru | #241
pylot> nevím na co všeci potřebujete laďák. Některé ani nezní vůbec hezky, jiné zase hezky nevypadají na motorce. Originál je originál a jsem si jistý, že nejsem sám, co si to myslí. Je to sice tišší, ale i tak je ten zvuk skvělý. A ještě si kundit výkon kvůli zvuku... je to nelogické. Filtr a dynojet jsou pak zbytečné, pokud se spokojím s originálním zvukem...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 17:50 | Nahoru | #242
kefi> Samozrejme pokud mas rad origo zvuk a nelibi se ti kdyz nekdo cpe na motorku ladak tak je to tvoje gusto a ja nemam nic proti. Me to bez toho zvuku proste uz nesedi. Kazdej to mame hozeny jinak.

Naposledy editováno 20.01.2010 17:50:14

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 18:04 | Nahoru | #243
ták ták

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 18:22 | Nahoru | #244

kefi>pylot> nevím na co všeci potřebujete laďák. Některé ani nezní vůbec hezky, jiné zase hezky nevypadají na motorce. Originál je originál a jsem si jistý, že nejsem sám, co si to myslí. Je to sice tišší, ale i tak je ten zvuk skvělý. A ještě si kundit výkon kvůli zvuku... je to nelogické. Filtr a dynojet jsou pak zbytečné, pokud se spokojím s originálním zvukem...



ladaky se vzdy davali kvuli zlepseni vykonove krivky ,protoze nejsou opatreny tlumivkama apod. tudíž dovolují rychlejši odvod plynů a tudíž i plnění motoru-nejsou homologovany protoze nesplnuji zvukove normy(hlučnost) .pleteš si to s nagelovanýma tuningářema plechovek od pepy z JZD...a navíc je lepší být slyšet už z důvodu bezpečnosti,ale samozřejmě ti nebetu ze se ti libí seriový zvuk

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 18:44 | Nahoru | #245
....kucíííí,mám ovál nerez Creptuse a nedám na lauf dopustit,naprostá jiná dimenze zábavy a pocitově - nikde to neubralo,ani nepřidalo na ,,výkonu,, . i spotřeba +-dcl stejná...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 19:03 | Nahoru | #246

stalker>....kucíííí,mám ovál nerez Creptuse a nedám na lauf dopustit,naprostá jiná dimenze zábavy a pocitově - nikde to neubralo,ani nepřidalo na ,,výkonu,, . i spotřeba +-dcl stejná...


Je to parádní no. Kurňa už mi dělají (předělávají) v creptusu moje výfučky. Nové vnitřky, obaly a objímky. Příště musím motorku koupit už s termignonama.

A když budu chtít do Rakouska, tak vyměním čtyřmi šroubky a jede se.

Naposledy editováno 20.01.2010 19:04:41

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 20:04 | Nahoru | #247

kefi>pylot> nevím na co všeci potřebujete laďák. Některé ani nezní vůbec hezky, jiné zase hezky nevypadají na motorce. Originál je originál a jsem si jistý, že nejsem sám, co si to myslí. Je to sice tišší, ale i tak je ten zvuk skvělý. A ještě si kundit výkon kvůli zvuku... je to nelogické. Filtr a dynojet jsou pak zbytečné, pokud se spokojím s originálním zvukem...



nikdo ti nic nenutí...a s tím výkonem to máš podle toho, jak je to provedený a co tam je. A jak psal Milosek.M - přece jen jsi slyšet a tak zvýšíš bezpečnost. Nejde jen o plechovkáře..2x už mě hluk zachránil před srážkou se srncem. Ví o tobě dřív a tak ti tam nevlítne až před tebou. Věř mi, žažil jsem to

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 20:09 | Nahoru | #248

RomanSS>Je to parádní no. Kurňa už mi dělají (předělávají) v creptusu moje výfučky. Nové vnitřky, obaly a objímky. Příště musím motorku koupit už s termignonama.

A když budu chtít do Rakouska, tak vyměním čtyřmi šroubky a jede se.



jj,správná volba,výrobky Creptus,pohoda a solidní ceny...

navíc jsme si strašně navykl na ten skvěly ,,vrkot,,při deceleraci motorem,to nejde ani popsat...

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 20:43 | Nahoru | #249
Jedině 4 vál do Vé, nejlepší zvuk a krouťák, na cesty k nezaplacení a upaluje o sto šest. Prostě je něco lepšího než VFR??????

Naposledy editováno 20.01.2010 20:44:18

2 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:05 | Nahoru | #250
Sweep> Jé takových je...

RomanSS + stalker> Já mám na M600 LeoVince SBK a lepší zvuk jsem u dvouvála (až na Choppery a Cruisery) ještě neslyšel - a to tu tvrdím zcela objektivně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:06 | Nahoru | #251

Sweep>Jedině 4 vál do Vé, nejlepší zvuk a krouťák, na cesty k nezaplacení a upaluje o sto šest. Prostě je něco lepšího než VFR??????



jo RSV4

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:13 | Nahoru | #252
Milosek.m> Fakt "super" stroj na cestování

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:37 | Nahoru | #253

DMC.motobiker>Sweep> Jé takových je...

RomanSS + stalker> Já mám na M600 LeoVince SBK a lepší zvuk jsem u dvouvála (až na Choppery a Cruisery) ještě neslyšel - a to tu tvrdím zcela objektivně...

Ja mam moznost porovnat zvuk Vipera, Leo Vince a nejakyho home made vejfuku na SVckach a nejlepsi zvuk mel ten home made. To byl bruuutus! Pak byl ten leos vincku pac byl o kus prskavejsi nez muj viper. Viper byl nejutlumenejsi a nejdunivejsi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 21:59 | Nahoru | #254

pylot>Ja mam moznost porovnat zvuk Vipera, Leo Vince a nejakyho home made vejfuku na SVckach a nejlepsi zvuk mel ten home made. To byl bruuutus! Pak byl ten leos vincku pac byl o kus prskavejsi nez muj viper. Viper byl nejutlumenejsi a nejdunivejsi.



Tak si poslechni pořádně vidli u vefra se sériovýma výfukama a uslyšíš pořádnej zvuk.

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:01 | Nahoru | #255
RUTAN>vyjmečně s tebou souhlasím

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:02 | Nahoru | #256
pylot> No ten můj Leoš je taky řádnej duňák , jináč "homemade" úpravu bych mohl udělat tak, že bych ty laďáky prostě sundal , to by byl sound , ale myslím že už by to asi bylo moc , při přidání by to nechutně řvalo a při ubrání by mi místo duňení vytekli uši! Né, tak jak to je teď je to nejlepší, jen ještě k tomu mít homologační vložku, tak si občas zajedu i do říše, takhle si na projížďky po germánii musím půjčovat rejži...

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:04 | Nahoru | #257

Sweep>Tak si poslechni pořádně vidli u vefra se sériovýma výfukama a uslyšíš pořádnej zvuk.


Nejlepší V4 zvuk má Desmosedici , to je bez debat , po ní možná RSV4 , a pak až ti ostatní!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:05 | Nahoru | #258
DMC.motobiker> Co to mas za vincka ze nema homovlozku?

Sweep> VFR je skaredej cestovni ctyrvalec.

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:08 | Nahoru | #259
pylot> No já mám přesně tento , a nemá homovložku , takže je HETERO!!!

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:09 | Nahoru | #260

pylot>Ja mam moznost porovnat zvuk Vipera, Leo Vince a nejakyho home made vejfuku na SVckach a nejlepsi zvuk mel ten home made. To byl bruuutus! Pak byl ten leos vincku pac byl o kus prskavejsi nez muj viper. Viper byl nejutlumenejsi a nejdunivejsi.



Tak si poslechni pořádně vidli u vefra se sériovýma výfukama a uslyšíš pořádnej zvuk.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:10 | Nahoru | #261
pylot> kolikrát jsi na něm jel?????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:11 | Nahoru | #262
Sweep> Ani jednou proc?

1 reakcí na tento příspěvek dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:15 | Nahoru | #263
DMC> Já myslel, že máš SLKčka. Jinak zvuk taky hodně dělá vylítaná vata. Já doteď měl originály, pak jsem koupil ty co mám (homoušlogovaný uvnitř s přapážkama). No a ty přepážky tam teď nebudou, tak jsem zvědav.

Už s těma přepážkama to dunělo slušně.

Jo a carbonový creptusy jsem slyšel na Droppiho SS900 a líbilo se mi to.

Naposledy editováno 20.01.2010 22:17:10

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:16 | Nahoru | #264

Sweep>pylot> kolikrát jsi na něm jel?????


Však se stačí podívat na foto! U HD mi taky stačí se podívat na obrázek a hned poznám že to není Supersport ani Endurko!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:18 | Nahoru | #265

RomanSS>DMC> Já myslel, že máš SLKčka.


Tak to prrr! To si mě asi s někým pleteš! Mám to napsaný v profilu, hned pod tím, kde 10x píšu že to nejede!!! Ale na 916 příjdou Termignoni , teď už je to v podstatě jen otázka času!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:20 | Nahoru | #266

DMC.motobiker>Tak to prrr! To si mě asi s někým pleteš! Mám to napsaný v profilu, hned pod tím, kde 10x píšu že to nejede!!! Ale na 916 příjdou Termignoni , teď už je to v podstatě jen otázka času!


Jo tak SLK a SBK jsem to trochu popletl. Jo ty termíky za pár tisícovek jsi asi propásl co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:31 | Nahoru | #267
pylot> že ji tak "znalecky" hodnotíš

(reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:32 | Nahoru | #268

Sweep>pylot> že ji tak "znalecky" hodnotíš


Oskliva je, ctyrvalcova taky a cestak to je taky.... Nevim k cemu je potreba bejt znalec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:47 | Nahoru | #269

RomanSS>Jo tak SLK a SBK jsem to trochu popletl. Jo ty termíky za pár tisícovek jsi asi propásl co?


Jo tak než jsem se stihnul zaregistrovat, tak zrušili tu aukci , mimochodem od dva dny dřív, protože nikdo nešponoval cenu! Ale to neva, takových ještě bude, a karbonovější! Jenom nechápu proč jsou taky malý rozdíly mezi hliníkovýma a karbonovýma laďákama, u hlíny bych čekal menší cenu...

dva, nebo čtyři válce??

20.1.2010 v 22:51 | Nahoru | #270
DMC> U nových je hliník levnější. U starých jsem to nějak nepozoroval, ale na 916ku bych vzal karbon. Ten nebude tak pálet do zadku.

Jinak já na aukru viděl ráfky z pletených kol ze sportky za 2000 a nikdo nepřihazoval. Kurňa jsem měl koupit, dokoupit středy, nechat vyplést a prodat za dvacet litrů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 Mikeš87 17 5.6.2024 v 20:23 pepe100
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 29 4.6.2024 v 16:46 macumba
Bandit vs E10 [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 600 Bandit MeCool 108 21.5.2024 v 19:26 Rooks
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89


TOPlist