paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jakýho nejdivočejšího litra?
1.6.2009 v 14:28
Cau zajimalo by me jaka litrova (nebo Busa apod) ma nejdivocejsi prubeh vykonu.Jde mi o to aby se motorka zvedala plynem a byla divoka,tahala za ruce.Jezdil jsem na R1 04,05 a prisla mi moc linerni a hodna.Diky moc!

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:00 | Nahoru | #241
jak rika dawe, pokud jde o okruhove jezdeni a o posledni modely tak kontrola trakce se da dnes uz za par penez nacpat do cehokoliv s tim ze u ni jdou paramtry nastavit jako se to dela treba upowercommanderu.. takze se to razem dostava jinam nez seriovej KIMS

vykonove.. tezko rict k cemu tam resit jestli 180 nebo 190ps... jasne lidi co jedou na limitnim case pro 180koni tak tem 190koni pomuze zase nakou tu setinku sundat... ale jestlize nekdo jede na litru zx10 cas co jedou nekteri na 10let starem 750SRADu... a rikaj neco o tom ze gsxr a R1 sou slaby mrdky... tak to mi hlava nebere...

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:01 | Nahoru | #242
oxygen> No nebo zub.Na K5 stacil jeden bohate..

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:03 | Nahoru | #243

oxygen>assassin>oxygen>goog morning, chlapi, teď jsem vstal a je mi to náhle naprosto srozumitelný
eště by mě ale zajímalo vysvětlení jednoho nepopiratelnýho jevu: že tahle nová Kawa ihned po přeřazení na čtyřku zatáhne tak silně, že tě to stáhne po sedačce dozadu!
mě se to na ní stalo už mnohokrát a nezávisle mi to pak ještě potvrdil Bubrák, kterej z ní má stejnou zkušenost (a dokonce to loni už tady někde i popisoval)! ... je to jen a pouze při přeřazení z 3ky na 4ku, před omezovačem a při cca 240ti - mezi 1-2, 2-3 ani 4-5 a 5-6 se tohle náhlý zvýšení výkonu neděje!
já si osobně myslim, že:
a) buď je na první tři kvalty elektronicky sníženej výkon a teprve od čtyřky tahá naplno
b) anebo teprve od té 4ky přejde na ty palivový mapy, optimalizovaný s náporovým sáním
... máte pro to někdo eště geniálnější vysvětlení?

mas recht, kawy stejne jako suzi jsou na prvni 3 kvalty skrceny na mape predstihu... odskrceni - na full gas by to nemelo mit vliv, ale na "castecne" otevrenej plyn je to znat prej dost, u te zx10 to prej vyrazne prida na spodku...

dela se to udelatorama s ruznyma jmenama, ATRE,G-pack atd... ale vesmes vsechny delaj to same... cheatujou signal z cidla zarazenyho kvaltu a ridici jednotka si tak mysli ze je tam porad treba 6ka a "neretarduje" predstih....

nojo, ale to myslim, že skoro na 100% přijdu o tu hajsajdrovou boží ruku toho KIMSe - a hlavně kuli tomu jsem ji kupoval



joo to je mozny, uz sem to jednou nekde studoval... mam dojem ze sem to psal do nakyho vlakna kde s te s bubou resili tu novou kawu... ale zase sem to zapomel... zkusim to zase vygooglit... jestli jde ochcat retardovani predstihu a zachovat TC

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:04 | Nahoru | #244
oxy: taky je reseni koupit naky gixxo a narvat tam bazzaz s TC ... to je nakejch 1000-1500USD tusim....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:05 | Nahoru | #245

assassin>jak rika dawe, pokud jde o okruhove jezdeni a o posledni modely tak kontrola trakce se da dnes uz za par penez nacpat do cehokoliv s tim ze u ni jdou paramtry nastavit jako se to dela treba upowercommanderu.. takze se to razem dostava jinam nez seriovej KIMS

vykonove.. tezko rict k cemu tam resit jestli 180 nebo 190ps... jasne lidi co jedou na limitnim case pro 180koni tak tem 190koni pomuze zase nakou tu setinku sundat... ale jestlize nekdo jede na litru zx10 cas co jedou nekteri na 10let starem 750SRADu... a rikaj neco o tom ze gsxr a R1 sou slaby mrdky... tak to mi hlava nebere...



Ty si to jeste nepochopil? Za ta leta? Motor prece muzes srovnat, jak kde taha, ale ze se pak bojis nalitavat do zatacek, to uz neni o motorce. Porad ale muzes porovnat ten zatah.

Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:07 | Nahoru | #246
assassin: to mas jako s dvoutaktni gp 125cc, je to slaba motorka, mnohem slabsi nez ZX10, a presto jezdej na okruhu rychleji z jinejch duvodu a muzu napsat, ze je 125 slaba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:09 | Nahoru | #247

assassin>jak rika dawe, pokud jde o okruhove jezdeni a o posledni modely tak kontrola trakce se da dnes uz za par penez nacpat do cehokoliv s tim ze u ni jdou paramtry nastavit jako se to dela treba upowercommanderu.. takze se to razem dostava jinam nez seriovej KIMS



to máš pravdu, ale mě stačí jediný: když mi to zachrání zdraví před hajsajdrem (viz LEKOuš) - PS: a jsem zjistil, že i s tim KIMSem se trochu ve smyku ze zatáčky vyjíždět dá a to mi ke štěstí - jakožto starýmu tupýmu amatérovi - úplně stačí, víc pokoušet nechci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:12 | Nahoru | #248

Bubrak ZX10R>assassin>jak rika dawe, pokud jde o okruhove jezdeni a o posledni modely tak kontrola trakce se da dnes uz za par penez nacpat do cehokoliv s tim ze u ni jdou paramtry nastavit jako se to dela treba upowercommanderu.. takze se to razem dostava jinam nez seriovej KIMS

vykonove.. tezko rict k cemu tam resit jestli 180 nebo 190ps... jasne lidi co jedou na limitnim case pro 180koni tak tem 190koni pomuze zase nakou tu setinku sundat... ale jestlize nekdo jede na litru zx10 cas co jedou nekteri na 10let starem 750SRADu... a rikaj neco o tom ze gsxr a R1 sou slaby mrdky... tak to mi hlava nebere...

Ty si to jeste nepochopil? Za ta leta? Motor prece muzes srovnat, jak kde taha, ale ze se pak bojis nalitavat do zatacek, to uz neni o motorce. Porad ale muzes porovnat ten zatah.



ale jo ja to chapu, ale proste +-10koni u 180ps potvory je celkem sumak, jako ze to zvedne predni kolo jeste v o 10-20kmh vetsi rychlosti.. chapu ze tobe to udela radost... ale argument ze to mam na okruh a proto ze jde do haje K6 a kupuju ZX10 protoze to je vetsi pila....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:16 | Nahoru | #249

oxygen>assassin>jak rika dawe, pokud jde o okruhove jezdeni a o posledni modely tak kontrola trakce se da dnes uz za par penez nacpat do cehokoliv s tim ze u ni jdou paramtry nastavit jako se to dela treba upowercommanderu.. takze se to razem dostava jinam nez seriovej KIMS

to máš pravdu, ale mě stačí jediný: když mi to zachrání zdraví před hajsajdrem (viz LEKOuš) - PS: a jsem zjistil, že i s tim KIMSem se trochu ve smyku ze zatáčky vyjíždět dá a to mi ke štěstí - jakožto starýmu tupýmu amatérovi - úplně stačí, víc pokoušet nechci



jasny jasny... jeste sem to trochu studoval a rekl bych ze kazdy to ATRE odrovna ten KIMS.. u te kawy co jsem zjistil to neblbne jen s predstihem, ale zarazenej kvalt ma vliv i na otvirani klapek... tzn na prvni tri kvalty se pri stejne otevrenejch primarnich ty sekundarni otevrou min, nez na vyssi kvalty... lidi bud vyndavaj ty sekundarni klapky, nebo montujou to tre... ty klapky evidentne muzou za ten ostrejsi nastup na 4ku... kdyz das atre nebo vyhodis klapky, bude ti to to same co na 4ku delat i na 1,2,3 .... ale nepojede ti kims no:)

tzn vymlatit z toho druhy klapky, a flaknout tam bazzaz... to mas powercommander, quick shift, ignition modul a TC v jednom...... uaaa kdybych na to mel prachy tak takovou ZX10 postavim, evidentne je v tom motoru potencial vetsi nez co to ukazuje v serii...

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:18 | Nahoru | #250

assassin>Bradley>assassin>Bradley>Pokud máš ale větší objem vzduchu (danej tim, že máš větší nasávání) a ten vzduch dostaneš do stejnýho objemu, tak musí mít logicky větší tlak.

akorat to ze do stejnyho objemu motoru dostanes vetsi objem vzduchu ... neni dany primarne jen tim kolik projde tim sanim (jasne kdyz je ten otvor malej je to restrikce...) ale hlavne tim tlakem, pokud nemas pretlak tak je fuk jak velke sani je vic vzduchu motor nenasaje... a ten tlak je tam proste danej jen chovanim proudici tekutiny (vzduchu) - takze nejakej maximalni moznej pretlak v sani kterym to motor preplnuje je danej rychlosti... to jak se k tomu maximalnimu tlaku priblizim uz je dany konstrukcnim resenim sani atd.. ale vzhledem k tomu ze uz ten "maximalni moznej pretlak" neni nic moc.... pro moje jezdeni v podstate zanedbatelnej efekt (250 sem s tim snad ani nejel... a pod 200 je efekt ramairu temer zanedbatelnej)

Jasně, souhlasím - jde mi spíš o to pochopit, jak to vůbec funguje, zkušenosti s tím nemám. A moc se v tom nevyznám... Tak se ptám a dávám konstruktivní podněty (doufám).
Když máš určitej otvor pro nasávání, ten se ti zužuje směrem k válci, tak ten objem vzduchu, který tímto nasáváš zvyšuje svůj tlak tím, jak se snižuje prostor do kterýho se musí vtěsnat. Tím pádem by velikost otvoru a rychlost byly ty hlavní faktory. Proto mi logicky vychází, že čím větší rozdíl bude mezi vstupním otvorem a průměrem otvoru pro dávkování vzduchu, tím větší musí být tlak (nehledě teď na rychlost). A je mi jasný, že vzduch má určité vlastnosti co se týče proudění, smršťování a roztahování, který ovlivní jednak množství, možnej přetlak a samotný konstrukční řešení, aerodynamické odpory v sacím potrubí bude mít taky vliv na tlak a proudění.
Tedy kdyby to mohl někdo smysluplně shrnout - jde o rychlost, tvar a odpor vzduchu v sacím potrubí?

hele jakmile se ti to potrubi zuzi, tak tlak klesne a vroste rychlost proudeni - to je bernoulliho rovnice, na tomhle principu funguje treba karburator... v zuzeni se zvysi rychlost, klesne tlak a prisava to benzin(difuzor) atd... jakekoliv zuzeni uz je jen odpor/restrikce... tzn maximalni hodnota tlaku je ta na vstupu do ramairu to jest dynamickej tlak kterej je tam dusledkem rychlosti proudeni...
hele nema smysl se nejak zabejvat nejakejma slozitostma v aerodynamice kdyz nemas zakladni znalosti z mechaniky tekutin, rovnice kontinuity, Bernoulliho rce apod.

ber to tak ze maximalni tlak je danej pouze rychlosti jakou se to vozidlo pohybuje, v tom sani uz je to vicemene sama restrikce (ztraty na zuzeni apod) takze tam uz jde jen o to navrhnout to sani nejak co nejmin restriktivni... ale krome toho to jak motor saje tak vytvari tlakove pulsy v airboxu.. takze naladeni cele tehle soustavy je jaksi nepostizitelne jen takovejhlema uvahama typu "udelam tam vetsi diru a musi to ject aspon o deset vic , no ne?"



Dík za vysvětlení, něco o tom najdu, počtu a vzdělám se

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:19 | Nahoru | #251
assassin> A lepci brzdy +kontrola trakce.Rikam ze je to otazka dvou let nez to klesne.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:22 | Nahoru | #252

Burdez>Vono par lidi dalo pumpu na K5 z Ri prej je to lepsi a packa je tvrda stale.Ale takove cachry to po me nikdo nehctejte.ZX 08 je jeste draha pocitam do dvou let to bude nekde na prijatelne financni urovni i pro ne moc movite lidi.... Ta jeji velkolepa vidlice jedna z nejlepsich spolu s Agustou zajisti velkolepej nalet do zatacek A ty casy no kolo.No kdyby CBRo 09 s ABS nemelo to ABS jak rikaji tak Kawa si jezdi asi po okruhu suverenne pred vsema vsou ligu....Ale pro toho kdo ji chce na bezne jezdeni na silnice at radeji voli opravdu ty K5ky 6ky.



Ad pumpa z R1> to neni dobre reseni. Sam jsem o tom uvazoval, ale ta pumpa ma 16mm prumer pistku! Cili si hodne pohorsis s chodem packy. At mi nikdo nerika ze to lepe brzdi, pokud original radiala Nissin ma 19mm. Mozna se nepropada, ale delsi chod mit bude (pivotpoint je stejny). Nejlepsi reseni je Brembo a pokud ti jeho montaz pripadne jako narocnejsi akt nez vymena cele moto, pak tomu ja dost dobre nerozumim.
Silne reci o ZX-10 a fenomenalnich naletech do zatacek a okruhove suverenite.....hmm, prosimte kde jezdis? Na okruhu jsou tyhle Kawy videt nejmin, coz by pravda nebyla, pokud by byly nejlepsi
Ve stockach a seriovkach dominuje Yamaha s Hondou, chte nechte.

1 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:23 | Nahoru | #253
Mi staci priplatit nejakych 40 papiru na kawu ZX10R 08. Nebudu tunit starou K5 kdyz se nakonec dostanu na cenu ZX 10R 08logicky. Nebudu tam prece davat Bazzaz pumpy mozna powercom.a ja nevim co vsechno jeste kdyz to vyjde na nejakych 30litru.To mi uz za tech 10 lirtu rozdilu nestoji

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:24 | Nahoru | #254
assassin> Bazzaz muzu mit za +- 790USD coz je cena sady lepsich gum!!!
Proti tomu se muze jit slavny nekonfigurovatelny KIMS zahrabat

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:25 | Nahoru | #255

Burdez>Mi staci priplatit nejakych 40 papiru na kawu ZX10R 08. Nebudu tunit starou K5 kdyz se nakonec dostanu na cenu ZX 10R 08logicky. Nebudu tam prece davat Bazzaz pumpy mozna powercom.a ja nevim co vsechno jeste kdyz to vyjde na nejakych 30litru.To mi uz za tech 10 lirtu rozdilu nestoji


Mystifikujes. Bazzaz+ spickova Brembo pumpa = 22000kc. A ty brzdy funguji rozhodne lepe nez Kaawa tak jak ji znam ja. Muzes mi verit, na brzdy jsem hodne choulostivej
Nehlede na to, ze mas moznost nastaveni te TC coz je velice dulezite. KIMS nevi jestli je sucho, mokro, zima, teplo, jak chces jezdit, kolik slidu chces dovolit, navic se ti nekladou meze tunit motor, coz KIMS nepripusti, protoze v tu ranu nevi na cem je

Naposledy editováno 05.06.2009 14:28:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:27 | Nahoru | #256
Dawe02> Nj jenze superbike a pod maji jinou vidlu atd. Zmeni to jizdni vlastnosti a rikam v serii ja se tu nebavim o zadnych upraveninach prece... Zx 08 jsou zatim jeste drazsi jsou to preci jen jeste novky ze....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:29 | Nahoru | #257

Burdez>Dawe02> Nj jenze superbike a pod maji jinou vidlu atd.

\
Psal jsem o stockach cili defakto seriovych motorkach. Staci se podivat do vysledku kde kdo na cem jezdi a neverit hypu z casopisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:36 | Nahoru | #258
assassin> ale s Bazzazem bys už ty klapky ani mlátit ven nemusel, nemýlím-li se?
nejlépe ale myslim počkat, nebude trvat dlouho: ta hujda honda už je na kontrolu trakce určo připravená (s těmi čidly k ABS) a řek bych, že s příštím modelem to tu máme... já osobně už čekal u K9ky něco jako KIMS, místo furt toho jejich pitomýho přepínání map... jinak svezení na K9 mi nějak extra nenadchlo teda - nahoře jede, to jo (ale to dnes jedou všechny), ale dole na K5/6 nemá ani náhodou, do zatáček jde asi líp, zase brzdy pořád nemastný neslaný suzuki... tak newim, esli to kurví ty Euro normy anebo snaha udělat z těchhle litrů čistý okruhofky?

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:37 | Nahoru | #259
Dawe02> Nj casy na kolo neosalis.....

2 reakcí na tento příspěvek Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:42 | Nahoru | #260
presne jak rika dawe, ja bych radsi nasypal 20tis do k5 nez kupovat novejsi zx10... ale je fakt ze 08zx10 se pak lip proda.. zvlast kdyz schodis laminaty a navesis neskrable origo plasty:) navic zjistit ze do te kawy stejnak nasypes - PC kvuli tomu ze das vyfuk misto toho serioveho hnusu.. ze stejnak kims nejede protoze si to dostal o 10koni dal a protoze si prekopal prevody....

jasne pro beznyho uzivatele je kims super vec... ale to je treba elektronickej tlumic rizeni taky... okruhovka je jinde a v posledni dobe jsem montoval 2klasicke misto elektronickejch na okruhovky (cbr08 a K8) protoze proste elektronika na okruh neni to ono...

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:46 | Nahoru | #261
assassin> A to je druha vec stranky.Pumpu a dalsi veci ti pri prodeji nikdo nezaplati nezhodnoti.

Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:47 | Nahoru | #262
GSX-R 1000,ZX-10R

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:49 | Nahoru | #263

oxygen>assassin> ale s Bazzazem bys už ty klapky ani mlátit ven nemusel, nemýlím-li se?
nejlépe ale myslim počkat, nebude trvat dlouho: ta hujda honda už je na kontrolu trakce určo připravená (s těmi čidly k ABS) a řek bych, že s příštím modelem to tu máme... já osobně už čekal u K9ky něco jako KIMS, místo furt toho jejich pitomýho přepínání map... jinak svezení na K9 mi nějak extra nenadchlo teda - nahoře jede, to jo (ale to dnes jedou všechny), ale dole na K5/6 nemá ani náhodou, do zatáček jde asi líp, zase brzdy pořád nemastný neslaný suzuki... tak newim, esli to kurví ty Euro normy anebo snaha udělat z těchhle litrů čistý okruhofky?



no asi by musely ven nebo to ATRE... ostatne jedny klapky-to je spravna race zalezitost... jako bejvaly prime karbce... nemuzes davat porad plnej sice, oteviras jak se rozbiha motor, ale reakce na pridani plynu

jo prepinani map je podle me taky kravina. spodek asi pujde zlepsit ... vyfuk+ elektronika, rekl bych ze to na modernich motorkach ubiji normy...

je to sice jen moje teorie, ale mam dojem ze ty eko normy maj naky stanoveny hodnoty kdeceho v nakejch otackach.. tam to zasrktej abyto splnovalo a ve spicce kde uz to nikdo nemeri to tam uz lejou fest... asi jako obliba turbo motoru 1,4 dneska... ve trech tis mrtvola ale splni kde co.. a pak tam na regulaci turba pridas a nafoukas tam naky nesmyslny kone ala 3litr... a razem mas pohonou jednotku misto puvodniho nesplnujiciho trilitru (passat 1,4tsi - to mi hlava nebere)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:52 | Nahoru | #264
assassin> pravda, já kdybych si blbec na podzim vzpomněl na existenci bazzaze, tak je ta K5/6 furt v garáži
ale oponuju u toho elektronickýho tlumiče řízení: mě cbr08 málem shodilo, když jsem najel cca v 60ti na 1čku pod plnym plynem na hrboly - to ten hajzl skoro eště netlumil a proč jsem nevyletěl, dodneška newim... zlatej nastavitelnej (i když levnej) Ohlins na Kawě i ten nenastavitelnej na K5/6!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:57 | Nahoru | #265

oxygen>assassin> pravda, já kdybych si blbec na podzim vzpomněl na existenci bazzaze, tak je ta K5/6 furt v garáži
ale oponuju u toho elektronickýho tlumiče řízení: mě cbr08 málem shodilo, když jsem najel cca v 60ti na 1čku pod plnym plynem na hrboly - to ten hajzl skoro eště netlumil a proč jsem nevyletěl, dodneška newim... zlatej nastavitelnej (i když levnej) Ohlins na Kawě i ten nenastavitelnej na K5/6!



jj nevyhoda elektronickejch tlumicu, predpokladaj ze v male rychlosti nemuzes chytit tank slapper....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 14:59 | Nahoru | #266
assassin> jj, je to dneska bída: emisní normy, hlukový normy, Paroubek... blbá doba
a tyhle motory a jejich o chlup nižší váha a spotřeba, VW 1.4TSI, dvojitý turba BMW nebo ty 0.6turba ve Smartech - tam když ti něco jenom trochu začne zlobit, tak ty se vysypeš a fabrika jásá
to jako ty mapy místo podřazení - všechno pitchoviny za účelem zvýšení prodejnosti a zisku, chjo... howgh, už vstanu a jdu snídat

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 15:04 | Nahoru | #267

oxygen>assassin> jj, je to dneska bída: emisní normy, hlukový normy, Paroubek... blbá doba
a tyhle motory a jejich o chlup nižší váha a spotřeba, VW 1.4TSI, dvojitý turba BMW nebo ty 0.6turba ve Smartech - tam když ti něco jenom trochu začne zlobit, tak ty se vysypeš a fabrika jásá
to jako ty mapy místo podřazení - všechno pitchoviny za účelem zvýšení prodejnosti a zisku, chjo... howgh, už vstanu a jdu snídat



biturba u bmw nejsou spatny.. v pribrami ma kluk 335ci a ma tam ridici jednotku od jedne firmy z usa, trosku vic to tam fouka no... 270kW proti puvodnim 210kW (mereno na brzde) a smazne s tim na sprintu 08 M3 :) a celkem vyrazne

al jinak mam rad stary poctivy a jednoduchy "zelezo" :)

(reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 15:04 | Nahoru | #268

assassin>oxygen>assassin> jj nevyhoda elektronickejch tlumicu, predpokladaj ze v male rychlosti nemuzes chytit tank slapper....



ti by se měli poučit u všech modelů EXC i SX od KTM - tam tankslapuješ každou chvíli, aniž tušíš proč: drtíš pod plynem hladkou rovinku a najednou dorazy levá pravá levá infarkt!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 15:08 | Nahoru | #269
assassin> jestli mas rad zelezo a preplnovani....tak se neptej z ceho budou za chvilku turba!
Nebudes mit radost

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jakýho nejdivočejšího litra?

5.6.2009 v 15:11 | Nahoru | #270
assassin> M3 jsem měl a byla na hovno - jen na rychlý silnice nebo Jižní spojku, z ostřejších zatáček mi i TDIčka dycky nejdřív poodjely... tyhle piloty bych posadil třeba do Peugeotu 206GTI 1.9 - 120 koní na 800kg váhy, zavadils o plyn a okamžitá reakce, auto šlo furt předkem/zadkem/obojím do smyku... z tebe adrenalin stříkal jak na motárdu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35873 Dnes v 06:00 Ghostik
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 600 Včera v 14:08 IvanDvoutakťák
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 4.6.2024 v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist