globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Jawa 1000
24.4.2009 v 09:54
Dočetl jsem se, že týnecká Jawa za peníze EU vyvíjí nový motocyklový motor o objemu 1000 ccm. Máte někdo nějaké podrobnosti? Mně osobně to přijde jako vyhazování peněz oknem, výrobců motorů je po světě hafo a Jawa na tom zase není tak dobře, aby s tím nějak významně prorazila. To samé si myslím i o motoru FGR 2500 za peníze ze státního rozpočtu. Při vší úctě, kterou chovám k těmto nadšencům oboru - kdo to ve finále zaplatí??? Nebo se najde někdo, kdo si koupí za podobné peníze radši Jawu 660 než Yamahu se stejným motorem? Určitě se pár fandů najde, ale z ekonomického hlediska to nevypadá reálně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000

19.9.2010 v 23:45 | Nahoru | #241
Prusa #94> Jo

(reakce na) Nová Jawa 1000

20.9.2010 v 10:39 | Nahoru | #242
babajezi> myslim že byly udělaný dva prototypy že jo??

(reakce na) Nová Jawa 1000

20.9.2010 v 15:50 | Nahoru | #243

Pawka>foto dolozim


Mas tedy to foto?

Nová Jawa 1000

20.9.2010 v 19:08 | Nahoru | #244
az za dva roky

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000

23.9.2010 v 17:44 | Nahoru | #245
Je škoda, když "spolupracují" s Rotaxem, že neudělali motorku s 2V60 motorem. Hned by byla 1000-vka a jaká. A rám by mohli umotat z trubek ve stylu Duc-Duc a ještě kdyby to dokázali v dobré kvalitě za rozumnou cenu... to by soudruzi z Itálie koukali.

(reakce na) Nová Jawa 1000

24.9.2010 v 18:13 | Nahoru | #246

Jarda172>Je škoda, když "spolupracují" s Rotaxem, že neudělali motorku s 2V60 motorem. Hned by byla 1000-vka a jaká. A rám by mohli umotat z trubek ve stylu Duc-Duc a ještě kdyby to dokázali v dobré kvalitě za rozumnou cenu... to by soudruzi z Itálie koukali.

potom přišel myslivec,rozpáral vlkovi břicho a babička s karkulkou..........

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000

24.9.2010 v 18:40 | Nahoru | #247
měli by jsme se uz bavit vazne a ne si jen vymyslet

(reakce na) Nová Jawa 1000

24.9.2010 v 18:45 | Nahoru | #248
Pawka> vážně? Jawa je už dávno mrtvá

Nová Jawa 1000

25.9.2010 v 14:02 | Nahoru | #249
Jawa by asi nejvíc vydělávala,kdyby si na střeše fabriky udělali solární elektrárnu

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000

25.9.2010 v 19:12 | Nahoru | #250
Nechte tyhle pohrebni reci... musime verit, ze ty ceske rucicky udelaji neco dobreho . Myslim si ze problem je v PR a marketingu nez v lidech, kteri tam delaji, protoze marketing proste vrata do vseho.

(reakce na) Nová Jawa 1000

25.9.2010 v 21:36 | Nahoru | #251
Jenik789> závidím ti ten optimismus

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000

25.9.2010 v 21:41 | Nahoru | #252
Já taky, jawa je tady úplně k jiným účelům, než výrobě motorek

Nová Jawa 1000

26.9.2010 v 12:21 | Nahoru | #253
jawa neni jeste mrtva.jako znacka se me v minulosti libila vic čz a ji mam radsi a kdyz krachla pod kridli gagivi,tak sem chtel jet zabit klause.to bylo kecu v novinach,jak italska znacka gagiva koupila čz,jak ted pude nahoru a dalsi superlativy.haha kolik dalsich firem?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000

26.9.2010 v 12:28 | Nahoru | #254

JyrkaFM>Já taky, jawa je tady úplně k jiným účelům, než výrobě motorek


Prádelna peněz

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000

26.9.2010 v 12:32 | Nahoru | #255
aifel202> Díky ti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000

26.9.2010 v 12:35 | Nahoru | #256

JyrkaFM>aifel202> Díky ti


Njn, ale je to smutné

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000

26.9.2010 v 13:10 | Nahoru | #257
aifel202> Mě to taky mrzí, ale my s tím už nic neuděláme. Třinda pro mě byla nejlepší motorka, kterou jsem kdy jezdil.

Mě osobně nejvíc štve, že nemůžu najít alternativu 350 jawy. Prostě nic s takovým potenciálem neexistuje.

(reakce na) Nová Jawa 1000

26.9.2010 v 23:06 | Nahoru | #258

JyrkaFM>aifel202> Mě to taky mrzí, ale my s tím už nic neuděláme. Třinda pro mě byla nejlepší motorka, kterou jsem kdy jezdil.

Mě osobně nejvíc štve, že nemůžu najít alternativu 350 jawy. Prostě nic s takovým potenciálem neexistuje.



ale existuje ja sem to nasel v BMW R 80 to je fakt takova nemecka JAWA

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000

27.9.2010 v 01:29 | Nahoru | #259
Hele nevim jesli jsem slepej ale kde je ta fotka ? :D

(reakce na) Nová Jawa 1000

27.9.2010 v 02:09 | Nahoru | #260

Honzuna>Hele nevim jesli jsem slepej ale kde je ta fotka ? :D


Sorry, tady je ta fotka

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000

27.9.2010 v 12:13 | Nahoru | #261
No, bohatý majitel by tam sice narval prachy, ale taky by vyházel všechnu tu socialistickou pakáž a nasadil tam výkonné a schopné vedení, co by konstruktéry i dělníky honilo, že by se za nima v práci prášilo. Jenže Jawa šla "českou cestou", nějakým způsobem ji koupil tunelář Charouz (nevím, co se v Jawě dělo předtím), kterému její stav zcela vyhovuje, protože si Jawou kreje praní špinavých peněz.

Ale i malým továrnám s dobrým vedením, které se opravdu snaží, se v krizi daří zle.
Příkladem je Irbitský Ural. Pokrývají perfektní díru na trhu. Pokud chcete motorku se sajdou, která je k provozu sajdy opravdu uzpůsobená - normální zpátečka jak v autě, parkovací brzda, za malý příplatek poháněné i kolo sajdy - pak prostě nemáte jinou možnost, než si koupit Ural, protože to nikdo jiný na světě nedělá. Nemají konkurenci. K tomu používají kvalitní západní díly: japonský alternátor, karburátory Keihin, italský startér a zapalování, německá převodovka a rozvodová kola, německé ventily, pístní kroužky atd... Tradici značky a koncepce mají výbornou. Přesto mají ukrutné problémy s prodejem a vyráběj již jen pár kusů měsíčně. Nevědí, jak dlouho přežijí.
Proč? Ekonomická konjunktura je na velmi dlouho pryč, lidé nemají peníze na "zbytečnosti", bez kterých se snadno obejdou. A motorky již dávno neslouží jako potřebný dopravní prostředek.

Nová Jawa 1000

28.9.2010 v 20:16 | Nahoru | #262
to, že se snaží pokračovat ve vývoji je dobré, ale 2 až 3 roky je fakt dlouhá doba. Já myslel, že ji v březnu příští rok na motovýstavě představí, ale 2 až 3 roky je moc.......

1 reakcí na tento příspěvek Nová Jawa 1000

30.9.2010 v 17:38 | Nahoru | #263
Ve dnesnich CMN je dalsi clanecek, ale bohuzel vlastne nicnerikajici. Zvlast, kdyz pisou ze to muze byt i boxer a ze mozna bude objem jeste vetsi...proc se vsichni ted honi za objemem????

Nová Jawa 1000

30.9.2010 v 17:41 | Nahoru | #264
hlavne kdyz z toho nebude clanek,jak v jawě utopili dotace

Nová Jawa 1000

30.9.2010 v 18:21 | Nahoru | #265
Dobrá strategie. Zažádáme o dotace, 5 let budem dělat, že něco tvoříme, občas vypustíme na venek nějakou zaručeně nepřesnou fotku či informaci, a až i ten poslední naivka zapomene, tak to pošleme k ledu. Vůbec bych se nedivil, kdyby to takhle bylo.

Nová Jawa 1000

30.9.2010 v 18:52 | Nahoru | #266
to teda. kdyz reknes v cechach chci dotaci na obnoveni jawa,kdo ti rekne ne?uz ty fandove... skoda auto tvori nedilnou cast nasi ekonomiky a jawa by zas neco prinesla.
ale vetsinou kdyz dam na neco dotaci,tak se me to musi vratiti je to investice jako zadna jina..tak vysledky budou ale rekl bych ze to je dalsi financni unik

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Jawa 1000

30.9.2010 v 18:57 | Nahoru | #267

Deadman>No, bohatý majitel by tam sice narval prachy, ale taky by vyházel všechnu tu socialistickou pakáž a nasadil tam výkonné a schopné vedení, co by konstruktéry i dělníky honilo, že by se za nima v práci prášilo. Jenže Jawa šla "českou cestou", nějakým způsobem ji koupil tunelář Charouz (nevím, co se v Jawě dělo předtím), kterému její stav zcela vyhovuje, protože si Jawou kreje praní špinavých peněz.

Ale i malým továrnám s dobrým vedením, které se opravdu snaží, se v krizi daří zle.
Příkladem je Irbitský Ural. Pokrývají perfektní díru na trhu. Pokud chcete motorku se sajdou, která je k provozu sajdy opravdu uzpůsobená - normální zpátečka jak v autě, parkovací brzda, za malý příplatek poháněné i kolo sajdy - pak prostě nemáte jinou možnost, než si koupit Ural, protože to nikdo jiný na světě nedělá. Nemají konkurenci. K tomu používají kvalitní západní díly: japonský alternátor, karburátory Keihin, italský startér a zapalování, německá převodovka a rozvodová kola, německé ventily, pístní kroužky atd... Tradici značky a koncepce mají výbornou. Přesto mají ukrutné problémy s prodejem a vyráběj již jen pár kusů měsíčně. Nevědí, jak dlouho přežijí.
Proč? Ekonomická konjunktura je na velmi dlouho pryč, lidé nemají peníze na "zbytečnosti", bez kterých se snadno obejdou. A motorky již dávno neslouží jako potřebný dopravní prostředek.

Neznám momentální stav Uralu,ale vím že stavět na ukradené technologii

Nová Jawa 1000

1.10.2010 v 07:56 | Nahoru | #268
Ja jsem fanousek JAWY a drzim ji palce, aby se probudila a podarilo se ji dodat motorku, ktera bude dobre prodavatelna.

Nová Jawa 1000

1.10.2010 v 11:36 | Nahoru | #269
páni z čmn jsou taky hustý vydaj rozmazanou fotku, že údajně náhodně zachytili prototyp asi mobilem a k tomu palcový titulky a tradá prodeje stoupaj...

Naposledy editováno 01.10.2010 12:43:18

Nová Jawa 1000

1.10.2010 v 12:03 | Nahoru | #270
naivita a blbost českého národa je neuvěřitelná !
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba 125ccm 27 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba derryn 44 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA
Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu [1, 2] Jawa Přestavba Fidlous 32 24.10.2018 v 06:34 MartinED250
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba Roman2bk 239 18.5.2015 v 00:03 markus
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba wrag 33 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973


TOPlist