paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

Milovníci Italských krásek

13.8.2015 v 17:30 | Nahoru | #2581









1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

13.8.2015 v 17:34 | Nahoru | #2582
Noóóó´














(reakce na) Milovníci Italských krásek

13.8.2015 v 23:40 | Nahoru | #2584
JollyJoker> ten výfuk je celkem úsměvný...

Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 08:02 | Nahoru | #2585
Fuj, ty přestavby starých milun na RSV4 jsou pěkně odpudivé... barvičky super, ale celkově je to hnus

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 09:24 | Nahoru | #2586




Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 09:25 | Nahoru | #2587






4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 09:33 | Nahoru | #2588
Takže samodomo oprava po předchozím majiteli. Opruz, ale je to hotovo










(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 10:26 | Nahoru | #2589
DoktorARO> to co s tym robil preboha..

Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 10:30 | Nahoru | #2590
Hmmm, šroubovák a kladivo není vhodný nářadí na napínání řetězu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 10:30 | Nahoru | #2591
DoktorARO> předešlý prznič byl cypakus, teď

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 10:33 | Nahoru | #2592

JA-NE píše:





Kua, mě se ty devítky (999) líběj čím dál víc. Pro mě teda spíš 749.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 10:39 | Nahoru | #2593
DoktorARO> nejde to jinak říct...ale nechápu ty kokoty co si koupěj mašinu za nehorázný prachy...a pak nemaj sílu investovat 200CZK do klíče na utáhování těhlech matek... fakt to musej bejt jelitamožný

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 10:40 | Nahoru | #2594

DoktorARO píše: Takže samodomo oprava po předchozím majiteli. Opruz, ale je to hotovo












A při tom je to práce na 5 minut, stačí Céčkovej klíč, ten co je ve výbavě 998 pasuje i na S4RS, takže pravděpodobně i na další modely.....

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 10:56 | Nahoru | #2595

VikousS4 píše: A při tom je to práce na 5 minut, stačí Céčkovej klíč, ten co je ve výbavě 998 pasuje i na S4RS, takže pravděpodobně i na další modely.....


i na Langusty

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 11:26 | Nahoru | #2596
Kluci, když vidím že tu někdo opravuje zadní letmé kolo u ducati. Copak tam máte za ložisko? Díky moc

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 11:31 | Nahoru | #2597
ja ru retaz sponujem tak ze na to ani kluc nepouzivam,staci mi vzdy pohnut tym zadnym drziakom na ktorom je plastova krytka zadnej rozety a hotovo..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 11:34 | Nahoru | #2598
dakarista> Koukni sem, tady se mu to trošku polámalo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 12:44 | Nahoru | #2599
JA-NE> na 1098 to šlo pěkně, ale tady je pravda, že je to nějaké těžší na dotažení. Ale pokud se roztáhne vzadu kyvka, tak to jde v rukách. Podezírám špatný stojan na letmáč - ono se to tak nějak divně vyosí a pak to jde blbě. Kažýdopádně už víme, takže se zařídíme. Jinak povolit přední pasorek bylo taky až 1,5m trubkou :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 12:46 | Nahoru | #2600
sejrac> předně podle toho návodu jsem včera postupoval. Díky mu borcovi :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 13:05 | Nahoru | #2601
DoktorARO> majster pred tebou asi to teho tlkol bez toho aby povolil tie dve skrutky v zadu na kyvke...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 13:30 | Nahoru | #2603
obvykle mi KTMky nevadí ale toto je hrozný batbike. tomuto na chut asi nepřijdu a može to mět motor jaký chce

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 13:32 | Nahoru | #2604
Lazyfucker> A to já bych ho zase snesl

Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 14:04 | Nahoru | #2605
K Aguste jsem ten klic dostal v naradi.. Ale na HM to slo opravdu rukou..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 14:31 | Nahoru | #2606
strakon> šak to neni dukáty. aj ked ram sa tak nejak podobne tvari.

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 17:01 | Nahoru | #2607
Ještě se vrátím k otázce tlaků v pneu, která se tu nedávno řešila. Někdo tu psal, že se má v běžném provozu jezdit s tlakem 2,1 vpředu a 1,8 vzadu za studena, což mně dost zarazilo, protože podle výrobce třeba já mám mít 2,5 a 2,9. Jezdím 2,3-2,5 vpředu a 2,7-2,9 vzadu a bez problému. No zvědavost mi nedala a oslovil jsem výrobce pneu Metzeler & Pirelli s dotazem na jaký tlak foukat. Konkrétně model Metzeler Racetec K3 RR což je novinka letošního roku v kategorii sportovních homologovaných gum u Pirelli je ve stejné kategoriiSupercorsa SP V2 . Dostalo se mi této odpovědi. Do běžného provozu foukejte na tlak 2,5 vpředu a 2,9 vzadu, který předepisuje výrobce motocyklu.Na závodní dráhu 2,1 vpředu a 1,9 baru vzadu za studena .

Odpověď v původním znění:
Hallo aus München,

vielen Dank für Ihre Anfrage.

Bitte verwenden Sie im öffentlichen Straßenverkehr die Luftdrücke welche in der Betriebsanleitung des Motorradherstellers für den ein oder Zweipersonenbetrieb vorgesehen sind.
Unsere Test und Freigabefahrten werden auch mit den Luftdrücken des Motorradherstellers durchgeführt.


Auf der Rennstrecke:
Bei Rennsportbereifungen wie der Metzeler Racetec RR (K1; K2; K3) liegen die Luftdrücke bei kalten Reifen (wenn keine Heizdecken vorhanden sind) bei 2.1 bar am VR und 1.9 bar am HR.
Mit Heizdecken (Heizen, 1Stunde Ca 80°C), können Sie im Anhang vom Racing Flyer entnehmen.

Bei Fragen sind wir auch gerne telefonisch unter 089 14908302 (Mo.-Fr. 08:00 – 12:00 Uhr und 13:00 – 17:00 Uhr) für Sie da.

Wir wünschen Ihnen weiterhin eine schöne Motorradsaison und allzeit gute Fahrt.

Mit freundlichen Grüßen

TECHN. KUNDENDIENST
Pirelli Deutschland GmbH
Metzeler & Pirelli Motorradreifen
Fon +49 (0) 89 / 14908 302
Fax +49 (0) 89 / 14908 511

Naposledy editováno 14.08.2015 17:10:19

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 17:05 | Nahoru | #2608
blackbiker>

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 17:21 | Nahoru | #2609

GeorgePanek píše: panove mate nekdo nejaky dobry tip na kvalitni helmu tak do 10 tis kc..resim helmu na pristi rok a vubec nevim do ceho mam jit aby to bylo dobre,mam shark to nechci pak i nitro to taky ne Marushin taky ne airoh ne...resim hlavne maly hluk a pohodli a kvalitni zavirani plexi...diky


Za sebe mohu doporučit HJC RPHA 10 Plus nemám s ní jediný problém za ty dva roky co ji mám.

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.8.2015 v 19:23 | Nahoru | #2610
Tak moje italský porno začalo!



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist