kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Franco82> tohle je cumel ve sběratelském stavu a téměř nejetá suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html
Hele tak to se mi fakt líbí víc ta SB6
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
čeká mě STK,tak se začínám trochu připravovat. Chci se zeptat,jestli už někdo řešil podobný nedostatky. Docela se obávám otevřenýho krytu spojky,taky páčky nejsou origo,na jednom blinkru je prasklé sklíčko,a taky osvětlení značky jaksi není k dispozici.diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jinak bych řekl že v poho
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
takž bohužel, ale chce to mít spíš jasno kde ve Vašem okolí sou piče a kde stačí mít motorku ne uplně nasírací a proti proudu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: antipepek> páčky mám od Rutana a žádný problém, v kolech a na boku padáky, taky no problém, spojku otevřenou nemám, ale na to mi říkal že pokud si to pořídím tak v tom taky nevidí problém, jen jsme řešili fotku štítku na krku řízení, cosi přes ní vedlo. A na monstrovi byl krátký držák na RZ a též bez problémů.
Jinak bych řekl že v poho
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
GeorgePanek píše: si delate prdel ze se resi uz i packy.... me ceka taky stk a nemam k akrapum zadne doklady tak uvidim
pokud tam máš cejch s CE nebo E, tedy homologační číslo nikdo nic neřeší , jen přede mnou vyhodil blba co byl línej tam před stk dát vložky DB klienty nebo jak se tomu nadává.
A páčky jsem neviděl řešit, možná pokud je máš do špičky a s lebkou
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Motorka tak nějak v origo stavu a prošla v pohodě. Jen řešil něco ze zrcátkama ohledně velikosti, ale bylo to minimálním rozměru co má být čico, ale v poho.
Svítí, brzdí, bliká, troubí, nikde nic nekape pneu ok a opravdu nebyl problém.
Určitě někde to je benevolentnější a jinde moc přísné. jsem pro dát tomu nějaká pravidla a ty ať se dodržují.
Nemám ani nic proti přestavbám ať tomu dají nějaký pravidla, první stk po přestavbě nějaká speciální schvalovací, odlišnosti zapsat třeba formou nějakého konstrukčního listu a fotky, a pak klasická technická každé 2 roky.
Ale nechápu proč někdo řešil homologovaný a schválený kufry na moto.
Jsme holt češi.
Naposledy editováno 19.04.2017 08:27:21
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: t_freedom> tady bylo -0,5 °C
nemachruj tady bylo -2,5°C
kokonhead píše: Vim, ze je to trochu paranoidni, ale nazvy, nebo mista dobrych STK bych sem moc nepsal, preci jen jsme narod udavacskejch svini a nevime, ktera vsemozna verbez si to tu cte a tesi se kam zase posle kontrolu...tak kdyztak pres SZ...
jo máš asi pravdu,ale jak jsem se již zmínil mám všechno OK, tak jde jen o to kde tě jebou a kde jsou normální