paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 11:25 | Nahoru | #211

assassin píše: ja jezdim jen kolem berouna:) takze sem vetsinou vsem stacil, jen kluci na motardech mi obcas dost ujizdej, kdyz neni zadnej rovnejsi usek kde bych je dojel na vykon:) po rovnejsich cestach mi kluci na ctyrvalcich ujizdej az kdyz tahaj rovinky pres 200.. a to bych s nima stejne tak nejel i kdybych mel stejnou moto, nejsem na 250+ asi dost odvaznej:)

jinak clovek kterymu 4valec vyhovuje a jezdi na nem v hornim otackovem spektru tak ho asi V2 zklame.

V2 je takovy motocyklovy TDI.. tem co jezdej v klidu prijde jak to nejede, ale kdyz to jednou roztocis zjistis ze tam nic navic neni... a musis kvedlat radickou a snazit se nejak trefit do mista kde to teda aspon trochu jede:) (ty sportovni V2 na tom nejsou tak zle, ale maj spis chrakter vydechlejsiho ctyrvalce, tahaj do omezovace, ale tak nejak min:) )

s modernima litrama se to neda srovnat, ale jsou lidi co je bavi se na tom ucit...



myslis ucit jako na prvni (velky) motorce, nebo ucit se ovladnout ten neotesanej stroj?
ja se na tom chci ucit.. chci tu svini ovladnout ale nejsem si jistej ze to zvladnu... taky ted bydlim asi ctvrt hodky od orlickech, tam je spousta relativne rychlejch useku s peknym povrchem, ale tam kde by V2 mohl drzet krok je to bud hrozne uzky nebo jeste k tomu blbej povrch..
jeste jedna vec, zda se mi ze RSV zere dost pres deset litru a to jsem ji jeste zas tak moc nedaval (mokro, novy gumy, zima...) je to normalni?
je tam filtr BMC, nejakej udajne racing vyfuk (kazdopadne je je to trubice se sejtem prazdna) a udajne snad i chip, ale to si nejsem jistej.. da se to nejak zjistit co tam vsechno je (zda nechybi chip, pripadne zda se da neco poladit) aby to jelo jak ma, nezralo o 20% vic nez musi.. existuje nejaka dobra adresa na Aprilie?

treba kawa stara z roku 86 taky jede z dnesniho pohledu prd (v porovnani s R1).. ale vykon stejnej jako RSV papirovea pocitove... myslim ze moc nezaostava, motorove, podvozkem samozrejme ano.. jenze kdyz s ni jedu aby se neco delo 8-11 tak mam pak dycky vycitky ze toho veterana trapim a nicim..

to musej bejt ale hodne sikovny motardisti...?
na R1 jsem takovyho nepotkal..ale zase jsem nikdy moc nejezdil okolo berouna..

Naposledy editováno 06.12.2010 11:26:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 11:36 | Nahoru | #212

Spijker píše: myslis ucit jako na prvni (velky) motorce, nebo ucit se ovladnout ten neotesanej stroj?
ja se na tom chci ucit.. chci tu svini ovladnout ale nejsem si jistej ze to zvladnu... taky ted bydlim asi ctvrt hodky od orlickech, tam je spousta relativne rychlejch useku s peknym povrchem, ale tam kde by V2 mohl drzet krok je to bud hrozne uzky nebo jeste k tomu blbej povrch..
jeste jedna vec, zda se mi ze RSV zere dost pres deset litru a to jsem ji jeste zas tak moc nedaval (mokro, novy gumy, zima...) je to normalni?
je tam filtr BMC, nejakej udajne racing vyfuk (kazdopadne je je to trubice se sejtem prazdna) a udajne snad i chip, ale to si nejsem jistej.. da se to nejak zjistit co tam vsechno je (zda nechybi chip, pripadne zda se da neco poladit) aby to jelo jak ma, nezralo o 20% vic nez musi.. existuje nejaka dobra adresa na Aprilie?

treba kawa stara z roku 86 taky jede z dnesniho pohledu prd (v porovnani s R1).. ale vykon stejnej jako RSV papirovea pocitove... myslim ze moc nezaostava, motorove, podvozkem samozrejme ano.. jenze kdyz s ni jedu aby se neco delo 8-11 tak mam pak dycky vycitky ze toho veterana trapim a nicim..

to musej bejt ale hodne sikovny motardisti...?
na R1 jsem takovyho nepotkal..ale zase jsem nikdy moc nejezdil okolo berouna..



no pres deset pri ostry jizde jede asi kazdy v2, ale zase nejak vyrazne moc a pri prvnich jizdach to mi prijde az moc, ja ty aprilky moc nezkoumal, oni maj vsechno tak nejak jinak nez japonci tak se jim vyhybam:) ale myslim ze treba fizzer ma o tom nastudovano dost, tak te ohledne chipu apod nasmeruje, je tech chipu kopa a s nekterejma to nemaka jak ma..

na tech rozmlacenejch okreskach je to na tom motardu celkem easy ujet silnicni moto, rekl bych, navic kluci jezdej uz roky, zacinali sme tak nejak spolecne a maj i vetsi "nadani" jak ja, aliii i ostatni litaj i v provozu do vsech zatacek driftem v rychlostech o jakejch se mi nezda.. sem tam to teda naka motorka odnese no:) to samy kluci co jezdej mx a nazouvaj maly kola, oni maj tak trosku vygumovano, silnicar kdyz vleze na krosku tak jede jak kdyby sedel pozpatku, MXar kdyz sedne na silnici tak se dejou hrozny veci:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 11:43 | Nahoru | #213
Spijker> Tak ta R1 byla hrozná, přišlo mi, že to musim točit jak magor aby to něco udělalo, tam ani snad nemělo cenu řadit, navíc to vůbec nebrzdilo motorem, což mi taky vadilo, tam musiš pořád používat brzdu, nevim nechtěl bych to.
A když jsme s kámošem jezdili, tak mi teda neujížděl, regulerně sem se ho držel. Ale my jezdíme hodně zatáčky, takže tam prostě max výkon nevyužiješ.
Jako na Falcu se mi taky stalo, že jsem si řikal, že by to mohlo jet víc, ale rozhodně bych si kvůli tomu nekoupil 4 vál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 11:46 | Nahoru | #214

assassin píše: no pres deset pri ostry jizde jede asi kazdy v2, ale zase nejak vyrazne moc a pri prvnich jizdach to mi prijde az moc, ja ty aprilky moc nezkoumal, oni maj vsechno tak nejak jinak nez japonci tak se jim vyhybam:) ale myslim ze treba fizzer ma o tom nastudovano dost, tak te ohledne chipu apod nasmeruje, je tech chipu kopa a s nekterejma to nemaka jak ma..

na tech rozmlacenejch okreskach je to na tom motardu celkem easy ujet silnicni moto, rekl bych, navic kluci jezdej uz roky, zacinali sme tak nejak spolecne a maj i vetsi "nadani" jak ja, aliii i ostatni litaj i v provozu do vsech zatacek driftem v rychlostech o jakejch se mi nezda.. sem tam to teda naka motorka odnese no:) to samy kluci co jezdej mx a nazouvaj maly kola, oni maj tak trosku vygumovano, silnicar kdyz vleze na krosku tak jede jak kdyby sedel pozpatku, MXar kdyz sedne na silnici tak se dejou hrozny veci:)



no jo.. tak takovyhle kluky jsem jeste nepotkal.. vetsinou nekoho na motardu dojedu.. strka furt nohu ven jak tykadlo ale nepusti si to bokem ani trochu aby si pomoh.. no z tohodle by mohla bejt uz zamotana hlava.. no jo fízera zkusim.. uz jsem s nim mluvil, na tohle jsem se jeste neptal...

kdyby to bylo 10-11 je to OK.. ale pokud bude jezdit po silnici za 13... tak si myslim ze to neni ospravedlneny nicim.. s r1 jsem na okruhu nebyl a myslim ze jsem nikdy pres 11 l nejezdil.. vets tak 10 nebo 10,5

kazdopadne diky za tip..

1 reakcí na tento příspěvek Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 11:47 | Nahoru | #215
sefo: vec zvyku, kdo je zvyklej na V2 tak se mu nezda ctyrval a naopak, ale z ctyrvalu na V2 se zvyka hur, ja sem si na litrovy gsxr zvyknul rychle, to jelo vsude lip jak TL.... ale ja stejne to co ma ten ctyrval navic "nevyuziju" to jak bubrak je na tohle tvrzeni alergickej tak me fakt neba to nekde roztahnout na plnej pres 200, pres 250... i se bojim jet tak rychle asi :) takze pro me je tam ten vykon zbytecnej.. a do 200 pocitove neni tak velkej rozdil ve zrychleni...

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 11:52 | Nahoru | #216

Spijker píše: no jo.. tak takovyhle kluky jsem jeste nepotkal.. vetsinou nekoho na motardu dojedu.. strka furt nohu ven jak tykadlo ale nepusti si to bokem ani trochu aby si pomoh.. no z tohodle by mohla bejt uz zamotana hlava.. no jo fízera zkusim.. uz jsem s nim mluvil, na tohle jsem se jeste neptal...

kdyby to bylo 10-11 je to OK.. ale pokud bude jezdit po silnici za 13... tak si myslim ze to neni ospravedlneny nicim.. s r1 jsem na okruhu nebyl a myslim ze jsem nikdy pres 11 l nejezdil.. vets tak 10 nebo 10,5

kazdopadne diky za tip..



tak ono tezko rict jak jezdis rychle, ja beznou jizdou jezdim kolem 8, kdyz jedu kolem 10-11 tak jsou to okresky kde skoro nikde nedavam vyssi kvalt jak 4ku, tzn tocim 1,2,3 porad mezi 7 a 10tis ... jakmile je to rovnejsi a tolik se nesnazim a dam tam i 4,5,6 tak to jde dolu.. ale samo pocitej tak 2litry navic proti stejnymu stylu na ctyrvalci :) no po R1 to asi pro tebe bude orisek cece... po modernim ctyrvalci se da asi prejit z v2 jen na 1098/1198:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 11:52 | Nahoru | #217
assassin> Jede to asi líp, o tom žádná. Ale hlášky typu v2 nejede jsou taky trochu mimo. Navíc jak si psal, nechci se zabít, proto ty top speedy zrovna taky nehonim...mě přišlo 250 jako už docela maso rychlost, což je asi pro 4válisty trapná rychlost. Mě fakt baví zatáčky.
BTW - taky už jezdim jen kolem Berouna :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 12:04 | Nahoru | #218

Sefo píše: Spijker> Tak ta R1 byla hrozná, přišlo mi, že to musim točit jak magor aby to něco udělalo, tam ani snad nemělo cenu řadit, navíc to vůbec nebrzdilo motorem, což mi taky vadilo, tam musiš pořád používat brzdu, nevim nechtěl bych to.
A když jsme s kámošem jezdili, tak mi teda neujížděl, regulerně sem se ho držel. Ale my jezdíme hodně zatáčky, takže tam prostě max výkon nevyužiješ.
Jako na Falcu se mi taky stalo, že jsem si řikal, že by to mohlo jet víc, ale rozhodně bych si kvůli tomu nekoupil 4 vál



no jo.. nelibi se ti to co me jo.. tocit se to mussi to je fakt.. ale zase je kam.. kdyby se rsv stavelo na zada jeste na 2ku a na 3ku.. OK
to ze min brzdi motorem je taky fakt, pro me je to normalni... tady se zase trochu bojim ja na v2 aby me tim neshodil.. kdyz uberu.. parkrat uz jsem diky tomu lehce bruslil..

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 12:10 | Nahoru | #219

Sefo píše: assassin> Jede to asi líp, o tom žádná. Ale hlášky typu v2 nejede jsou taky trochu mimo. Navíc jak si psal, nechci se zabít, proto ty top speedy zrovna taky nehonim...mě přišlo 250 jako už docela maso rychlost, což je asi pro 4válisty trapná rychlost. Mě fakt baví zatáčky.
BTW - taky už jezdim jen kolem Berouna :)



me sou hlasky sumak, naopak me pobavi kdyz nakyho takovyho na nejedoucim V2 vyklepnu, ale to uz se asi moc casto nestane... kdyz to tvrdi nekdo kdo opravdu jede nesmysl tak proc ne, ale kdyz to povida nekdo kdo umi houno tak je to pro zasmani...

ja uz nemam v podstate nikdy cas zmizet na celej den tak si dam kolecko pul hodiny hodku po okoli,karlstejnsko, krivoklatsko nebo na druhosu stranu okolo pribrami a pohoda, na tech silnickach co tu sou je i to V2 1000 moc:) spis bych si jeste umel predstavit na tohle vyblbnuti toho motarda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 12:12 | Nahoru | #220

Spijker píše: no jo.. nelibi se ti to co me jo.. tocit se to mussi to je fakt.. ale zase je kam.. kdyby se rsv stavelo na zada jeste na 2ku a na 3ku.. OK
to ze min brzdi motorem je taky fakt, pro me je to normalni... tady se zase trochu bojim ja na v2 aby me tim neshodil.. kdyz uberu.. parkrat uz jsem diky tomu lehce bruslil..



Tak na stavění na záda na 3 zapomeň na dvojku by to mělo jít, když trochu spojkneš.
Stejně teda nachápu proč sis to kupoval, tos přece musel vědět, že to neni pro tebe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 13:20 | Nahoru | #221

Sefo píše: Tak na stavění na záda na 3 zapomeň na dvojku by to mělo jít, když trochu spojkneš.
Stejně teda nachápu proč sis to kupoval, tos přece musel vědět, že to neni pro tebe



no.. chtel sjem zkuzsit neco jinyho a cena byla takova ze i kdybych to rozbil tak to neni takova tragedie... pokud z toho odkracim..a rikal jsem si ze kdyz budu mit ctyrval na okruh tak nepotrebuju jeste jeden na silnici - jako ze dve stejny motorky je zbytecnej luxus

a trochu jsem se kochal (kocham) ze me to zpomali ale ja se budu bavit stejne dobre a kluci na ctyrvalech mi budou stacit tady v cechach.. v říši urcite nebudu stacit ja, tam jsou proste rychly useky kde se da jezdit 5ka (na r1) skoro do omezovace.. zatacky kde se da jezdit 200 na koleno (bez kolene je to nekdy rychlejc..vim ) ale ber to jako popis toho ze useky jsou tam hodne rychly, silnice relativne kvalitni (taky ne vsude)

tim ze bylo hnusne, tak jsem mohl vyzkouset jen to jak to nejede - a v primce to opravdu nejede. Najeli jsme asi 200 km relativne v marastu a jedinej suchej usek byl suchy vrch ale jen pulka.. jenze jsme tam prijeli z deste - takze ri zdi, studeny gumy a ja na fungl novych gumach... tak jsem to naklapel jen opatrne, malo plynu, druhy pulka uz zase byla mokra..
zase docela zajimavy je jak se bude chovat podvozek, respektive kolik informaci od nej budu dostavat a kolik z toho budu schopen pochopit... nekdy se mi zda ze z rsv jde vic informaci nez chci.. ale zase.. najeto je prilis malo.. mohlo to bejt podelnyma nerovnostma nebo jinym bordelem.. doufam..

taky me napada, ze to ze tem klukum na ctyrvalech stacis muze byt tim ze jsi lepsi ridic..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 13:42 | Nahoru | #222
Spijker> No právě proto jsem psal to co jsem psal, že si zatim pořádně nic neujel, navíc bylo hnusně, nový gumy, to prostě si to ještě nevyzkoušel, uvidíš v půlce léta, jak si to budeš dávat.

Jo a jinak máš tam doufám chip knko a laufy? Protože na téhle motorce, to fakt funguje a je to dost poznat!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 13:47 | Nahoru | #223

Sefo píše: Spijker> No právě proto jsem psal to co jsem psal, že si zatim pořádně nic neujel, navíc bylo hnusně, nový gumy, to prostě si to ještě nevyzkoušel, uvidíš v půlce léta, jak si to budeš dávat.

Jo a jinak máš tam doufám chip knko a laufy? Protože na téhle motorce, to fakt funguje a je to dost poznat!



je tam BMC filtr melo by bejt stejny jako KN, dajne je tam chip coz ja nepoznam a neprekvapilo by me kdyby tam nebyl - ale zase diyk tomu by tam jeste par koni bylo schovanejch ze.. a je tam jeden vajfuk, udajne z nejaky zavodni, mozna proste okruhovy aprilie...

ale ja prave vubec nevim, zda je to ten spravnej chip a ten spravnejvyfuk...

urcite tam neni ani arrow vyfuk ani arrow chip, to (asio bohuzel) neni

aapropos.. kdybys vedel ve vychodnich cechach o dobre adrese na aprilii... kdo by poznal co ji eventualne chybi, a zda vuebc.. proste nejakej lecitel s dobrejma referencema.. budu rad za kontakt

Naposledy editováno 06.12.2010 13:53:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 13:58 | Nahoru | #224
Spijker> Zdar, tak to ti bohužel neporadim, já dělal půlku věcí sám. Chip poznáš taky sám, to je easy, pod sedlem je krabice, řidící jednotka, tu otevři a mrkni dovnitř, třeba to vyfoť a dej to sem, pak ti řeknu co tam je za chip. Jinak ten ARROW jsem kupoval v a-spiritu asi za 1600, což byla cena fakt good, na to že to bylo fakt cejtit. Vyměnit lze snadno, jen ho tam nesmíš dát obráceně jako já, to se pak spálí :)

BTW-kámoš koupil RSV vyladěný od někoho a to byla fakt pila, tam nešlo přední kolo udržet na zemi...škoda, že ho pak rozpůlil o auto. Tam měl nějakej powercommander a výfuk a svody....brutus.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 14:17 | Nahoru | #225

Sefo píše: Spijker> Zdar, tak to ti bohužel neporadim, já dělal půlku věcí sám. Chip poznáš taky sám, to je easy, pod sedlem je krabice, řidící jednotka, tu otevři a mrkni dovnitř, třeba to vyfoť a dej to sem, pak ti řeknu co tam je za chip. Jinak ten ARROW jsem kupoval v a-spiritu asi za 1600, což byla cena fakt good, na to že to bylo fakt cejtit. Vyměnit lze snadno, jen ho tam nesmíš dát obráceně jako já, to se pak spálí :)

BTW-kámoš koupil RSV vyladěný od někoho a to byla fakt pila, tam nešlo přední kolo udržet na zemi...škoda, že ho pak rozpůlil o auto. Tam měl nějakej powercommander a výfuk a svody....brutus.



ta moje by mela bejt o neco posunuta v brejlich, takze jde asii na zada primarne min.. ale ok.. zkusim to.. i kdyz ted se mi tam teda moc nechce.. ale kouknu na to.. a hodimn fotku jsem zevdava .. ja si ho tam urcite ani sam cpat nebudu.. jsem lempl na ruce... necham to tam nekoho dat.. komplet... ale investovat se mi do ni nechce... 1600 je OK.. ale dat 10.000 do vejfuku a svodu to urcite neudelam.. event ji mkoupim laminaty abych ty pekny kapoty nerozstipal.. pokud na jare porad jeste nebudu mit okruhovku.. zksuim to nafiotit co nejdriv

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 14:27 | Nahoru | #226

Spijker píše: ta moje by mela bejt o neco posunuta v brejlich, takze jde asii na zada primarne min.. ale ok.. zkusim to.. i kdyz ted se mi tam teda moc nechce.. ale kouknu na to.. a hodimn fotku jsem zevdava .. ja si ho tam urcite ani sam cpat nebudu.. jsem lempl na ruce... necham to tam nekoho dat.. komplet... ale investovat se mi do ni nechce... 1600 je OK.. ale dat 10.000 do vejfuku a svodu to urcite neudelam.. event ji mkoupim laminaty abych ty pekny kapoty nerozstipal.. pokud na jare porad jeste nebudu mit okruhovku.. zksuim to nafiotit co nejdriv



Těch 1600 se fakt vyplatí, uvidíš, tak na to pak mrknem co tam máš až to nafotíš. Ale dát si to tam zvládneš naprosto v klidu, to se neboj :)

Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 15:18 | Nahoru | #227

Někdo ten potenciál holt využít neumí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 15:24 | Nahoru | #228

assassin píše: ja jezdim jen kolem berouna:) takze sem vetsinou vsem stacil, jen kluci na motardech mi obcas dost ujizdej, kdyz neni zadnej rovnejsi usek kde bych je dojel na vykon:) po rovnejsich cestach mi kluci na ctyrvalcich ujizdej az kdyz tahaj rovinky pres 200.. a to bych s nima stejne tak nejel i kdybych mel stejnou moto, nejsem na 250+ asi dost odvaznej:)

jinak clovek kterymu 4valec vyhovuje a jezdi na nem v hornim otackovem spektru tak ho asi V2 zklame.

V2 je takovy motocyklovy TDI.. tem co jezdej v klidu prijde jak to nejede, ale kdyz to jednou roztocis zjistis ze tam nic navic neni... a musis kvedlat radickou a snazit se nejak trefit do mista kde to teda aspon trochu jede:) (ty sportovni V2 na tom nejsou tak zle, ale maj spis chrakter vydechlejsiho ctyrvalce, tahaj do omezovace, ale tak nejak min:) )

s modernima litrama se to neda srovnat, ale jsou lidi co je bavi se na tom ucit...



Je to přesně takhle,s tím,že já k motorkám přistupuju ještě tak,že je beru v první řadě jako stroje primárné určený k zábavě a od toho se dál odvíjí moje další vnímání světa kolem nich.Čili,je mi jedno že třebas R1 je ve všem blízká dokonalosti,já se na tom svezu a buď mě to baví nebo naopak.A protože mam radost z projevu V2,tak mi stačí dejme tomu RSV který má sice maximálku "jen" 270km/h,ale než se k tomu dostanu užiju si mnohem víc než na 4V kde je každý další okamžik velice snadno předvídatelný a projev vždycky stejný. Tím nechci říct že je R1 na "háčko",nechci se topit v demagogii

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 15:38 | Nahoru | #229

Ďuričko píše: Je to přesně takhle,s tím,že já k motorkám přistupuju ještě tak,že je beru v první řadě jako stroje primárné určený k zábavě a od toho se dál odvíjí moje další vnímání světa kolem nich.Čili,je mi jedno že třebas R1 je ve všem blízká dokonalosti,já se na tom svezu a buď mě to baví nebo naopak.A protože mam radost z projevu V2,tak mi stačí dejme tomu RSV který má sice maximálku "jen" 270km/h,ale než se k tomu dostanu užiju si mnohem víc než na 4V kde je každý další okamžik velice snadno předvídatelný a projev vždycky stejný. Tím nechci říct že je R1 na "háčko",nechci se topit v demagogii



no pevne dooufam ze me to takhle na jare chytne.. to ze je r1 lepsi jde objektivne zmerit - stopkama.. na to neni zadna demagogie

jinak.. dokud jedes sam, nebo jen tak s kamosema na aspon polopohodu... tak si vystacim i se starou kawou.. to ze nejede vnimam jen po prestupu z R1, kdybych na ni nejel, nikdy by mi nevadilo jak "malo" kawa jede.. a dokud jsi sam, nebo nemeris cas.. tak je zabava vzdy dostatecna.. aspon pokud motorka jede vzdy jak chces ty a nemusis se ji prizpusobpvat a drzet ji v hruze aby ti neklesly otacky apod... ale jakmile se zacnes bavit se stopkama.. potrebujes na okruh ctyrvalec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 15:50 | Nahoru | #230
Spijker> přesně tak osobně si myslim,že tě RSV nechytí,působíš,že už máš 4V v krvi na pořád,navíc,RSV má takovej...fakt divnej motor... uvidíš na jaře.
No a třeba se potkáme na NBringu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:03 | Nahoru | #231

Ďuričko píše: Spijker> přesně tak osobně si myslim,že tě RSV nechytí,působíš,že už máš 4V v krvi na pořád,navíc,RSV má takovej...fakt divnej motor... uvidíš na jaře.
No a třeba se potkáme na NBringu



to jsem ti chtel sakra napsat uz drive... rikals kazdej mesic..?
cenove jsi to popsal naprosto presne... a jezdite po ose nebo to na neco nakladate?
preci jenom presun tam po dalnici zadna hitparada neni.. kdyz pojedes rychle tak privezes hranatou gumu ... no proste neni o co stat..
zacinam uvazovat o plejstadiónech abych aspon vedel jak jdou ty Kurvy po sobe

jinak... sakra jsem si myslel ze te postouchnu a zase nic.. kluci.. vy uz ste asi stary...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:12 | Nahoru | #232

Spijker píše: to jsem ti chtel sakra napsat uz drive... rikals kazdej mesic..?
cenove jsi to popsal naprosto presne... a jezdite po ose nebo to na neco nakladate?
preci jenom presun tam po dalnici zadna hitparada neni.. kdyz pojedes rychle tak privezes hranatou gumu ... no proste neni o co stat..
zacinam uvazovat o plejstadiónech abych aspon vedel jak jdou ty Kurvy po sobe

jinak... sakra jsem si myslel ze te postouchnu a zase nic.. kluci.. vy uz ste asi stary...



na playstationu uz mam najeto desitky kol a tak nejak stale si to nepamatuju, jakmile vypnu "didelani stopu s vyznacenym brzdenim" tak jezdim od mantaku k mantaku.... navic kazdy kolo 8minut... uff je to dlouhy:) ja jsem se teda do severni smycky zakoukal podle reprtazi a videi, takze vubec nemam zkusenost, ale nalozil bych to do dodavky.. po ose to nebude nic moc..

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:16 | Nahoru | #233
assassin> Já nevim, tohle najíždění si okruhu na hrách je o ničem, stejně jako jsem si takhle najížděl Brno (který je oproti NBRINGU kraťoučký) a když jsem tam přijel, tak jsem nepoznal nic...:)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:19 | Nahoru | #234

Sefo píše: assassin> Já nevim, tohle najíždění si okruhu na hrách je o ničem, stejně jako jsem si takhle najížděl Brno (který je oproti NBRINGU kraťoučký) a když jsem tam přijel, tak jsem nepoznal nic...:)


jasny no, kdyz ale koukam na onboard kamery z aut tak to celkem poznavam..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:22 | Nahoru | #235
Spijker>čoveče to sis mě asi spletl s Lobem,ten tu psal pár stránek zpět podrobnější info.Já tam jenom chci a vím,že je to asi 20 nebo 30E za průjezd. no a jinak starej je jen Assassin ,já jsem eště mladej a podle toho jezdim

(reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:24 | Nahoru | #236

Sefo píše: assassin> Já nevim, tohle najíždění si okruhu na hrách je o ničem, stejně jako jsem si takhle najížděl Brno (který je oproti NBRINGU kraťoučký) a když jsem tam přijel, tak jsem nepoznal nic...:)



verim ze to neni uplne ono... ale urcite je lepsi kdyz aspon vis jak ty zatacky pujdou..kolik to do ni pustis pak stejne musis vyzkouset ale aspon vis ze tady na ten horizont to muzu poslat pod plnym ale tady na ten uz ne, pac za nim je kurva.. a tak.. takovy ty divny klopenky to asi jedine az rukama si to clovek osaha.. no a ty maluvky na asfaltu ty se mi uz vubec nelibej... to me normalne desi.. proc tam lidi cmaraj po asfaltu, stejne tak v sosne.. na to jsem teda mekkej..ale zkusim vytvrdnout..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:25 | Nahoru | #237

Ďuričko píše: Spijker>čoveče to sis mě asi spletl s Lobem,ten tu psal pár stránek zpět podrobnější info.Já tam jenom chci a vím,že je to asi 20 nebo 30E za průjezd. no a jinak starej je jen Assassin ,já jsem eště mladej a podle toho jezdim



mas recht s Lobem... no jo

ja jsem taky mladej.. mi je 19 akorat mam 12 let zkusenosti... a se mi to tu scita

na cem ty ted vlastne jezdis kdyz mas u fseho cerveny tecky?

Naposledy editováno 06.12.2010 16:28:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:27 | Nahoru | #238

assassin píše: jasny no, kdyz ale koukam na onboard kamery z aut tak to celkem poznavam..



a co mas za pleye? II nebo trojky? ze ybch jeste zkusil napsat jeziskovi.. ale asi se na me stejne vysere..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:28 | Nahoru | #239

Sefo píše: assassin> Já nevim, tohle najíždění si okruhu na hrách je o ničem, stejně jako jsem si takhle najížděl Brno (který je oproti NBRINGU kraťoučký) a když jsem tam přijel, tak jsem nepoznal nic...:)



Dá se,když pro to máš vlohy,tak si pamatuješ

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Video: kvalitni vyuziti potencialu SV650 :)

6.12.2010 v 16:31 | Nahoru | #240
Spijker> no já jsem teď asi 2 měsíce zpátky,poslal TLko se slzou v oku do světa a je ze mě tedy pouze teoretik Ale ono se zas něco vymyslí,to bych nevydržel
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 macumba 21 Dnes v 19:22 Kohlstein
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1194, 1195] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35848 Dnes v 18:49 Veverčák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_
Hesd tlumič řízení cbr 1000rr Honda CBR 1000RR Fireblade octy 0 19.5.2024 v 20:20 octy


TOPlist