paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Monster problém k nasrání.
3.3.2009 v 20:07
Zdravim ,pánové řekne mi prosím někdo jestli je normální,že se mi dnes na mém Monstru 900 po 10 km odpálila zapalovací cívka na přední válec?mě snad jebne,já mam na něm najeto teprve 120 Km a už se to posere.kde a za kolik se dá sehnat nová cívka.a proč se to stalo?díky za rady a pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 19:42 | Nahoru | #211
lewisss> Myslel jsem to tak, že na oleji se nevyplatí šetřit. Je jasný, že nebudu kupovat stejnej olej o 100kč na litru dráž, ale tak, že pokud je lepší 15w-50 tak není důvod ti tam nedat. Prostě někde se ušetřit dá jinde to nejde.

to S4R: Někdy ani autorizovaný servis není jistota, už jsem měl možnost se přesvědčit. Stejně jako není domácí servisování vždy totéž.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 20:02 | Nahoru | #212

s4r>Chtěl jsem Vám něco napsat o Vašem domácím servisování a koupí oleje typu Repsol, ale protože bych rejpnul do vosího hnízda, tak Vám jen popřeju hodně štěstí a budu si myslet svoje!


Marťas! Tobě oponuju nerad, ale podívej se na výsledky testů. Krom toho výměnu oleje zvládne každý. Teď nemyslím, že je Repsol nejlepší, ten patří do CBR1000RRR ReditionRR

A pokud má specifikaci, tak co řešíme. O olejích toho zde stejně bylo už hodně.

Naposledy editováno 15.03.2009 20:02:48

Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 20:59 | Nahoru | #213
to lewisss:Já tam leju Repsol! Jestliže ho jezděj vlajkový litry u jiných značek, tak nevidim důvod ho nedat sobě do mašiny. Taky jsem si mohl koupit Mogul 15W-60 4 litry za 700Kč Ne, prostě tohle nechci řešit.

A co se autorizovanejch servisů týče, tak třeba páni v Suzuce na Hájích jsou extra zruční - při opravě píchlý gumy(podotýkám za 500Kč) mi orvali ráfek a řetěz napnuli tak, že leč měl cca 3000km, tak byl dopnutej nadoraz.

O ničem to celkově nesvědčí, jen jejich reklama, ale leckdy je opravdu lepší si na mašině udělat něco sám.

Monster problém k nasrání.

15.3.2009 v 21:36 | Nahoru | #214
Monster1000> Proto si pneu měníme a vyvažujeme samy doma...

Jinak už třetí servis Suzuki o kterym slyším že jsou tam kkti...

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 11:25 | Nahoru | #215
Jak čtu tu zdejší diskusi, tak si říkám, kdy se ukáže někdo kdo doporučí slunečnicový olej z lidlu za 20,50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 11:29 | Nahoru | #216

miura>Jak čtu tu zdejší diskusi, tak si říkám, kdy se ukáže někdo kdo doporučí slunečnicový olej z lidlu za 20,50



maj ho v Louisovi?

Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 13:01 | Nahoru | #217
miura> Čoveče, to je dobrá idea , za ty prachy to stojí za vyzkoušení...

(reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 13:07 | Nahoru | #218
Zed750S>

(reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 18:17 | Nahoru | #219

ilMedvědGuzzini>miura>Jak čtu tu zdejší diskusi, tak si říkám, kdy se ukáže někdo kdo doporučí slunečnicový olej z lidlu za 20,50

maj ho v Louisovi?



V Luisovi mají všechno!

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 18:32 | Nahoru | #220

Michal #5>lewisss> Myslel jsem to tak, že na oleji se nevyplatí šetřit. Je jasný, že nebudu kupovat stejnej olej o 100kč na litru dráž, ale tak, že pokud je lepší 15w-50 tak není důvod ti tam nedat. Prostě někde se ušetřit dá jinde to nejde.

to S4R: Někdy ani autorizovaný servis není jistota, už jsem měl možnost se přesvědčit. Stejně jako není domácí servisování vždy totéž.



Já to beru tak, že kdo je zručný + má odpovídající nářadí + odpovídající náturu, tak chápu, že do toho jde sám, a když se mu něco nepovede, tak hledá chybu v sobě... Horší ale je, když něco podělá, případně mezitím, aniž by došlo k problému, motorku prodá někomu jinému a tomu "jinému" se podělá něco, na co ten první sahal... A jsme na začátku koloběhu, že Ducati(na značce nezáleží) se sere + jejich kvalita stále stojí za prd...

Paradox je, že když si otevřeš japonské fórum, tak tam je mraky problémů a jako hlavní důvod vidím to, že 4V mají image bezúdržbových motorek, kdy následná údržba, pokud se někdo tedy smíří s tím, že je potřeba i u těchto strojů, je prováděná někým doma na koleni za dojmu, že jsem té motorce dal 100%...

A abych tedy řekl jak to mám já, tak:
a) olej si neměním, protože ho nechci házet v PETce do popelnice, případně ho vylít někam do strouhy
b) Shell už tam také nějakou chvíli neleju, přešel jsem na Fuchs Silkolene Pro4 15W50 Race, se kterým jeden můj dobrý kamarád na Ducati závodí a má s ním jen ty nejlepší zkušenosti
c) na ventily nesáhnu, protože nemám odpovídající vybavení, ač princip chápu
d) řemeny si neměním, protože opět nemám odpovídající vybavení, ač opět princip chápu
e) zručný jsem tak, jak se vyspím
f) i kdybych to vybavení měl, tak bych si stejně nechal odservisovat u kamaráda, protože ten pokec za to stojí + jeho zkušené oko odhalující problémy v budoucnu taky!

Mohl bych pokračovat, ale asi by to nikdo nečetl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 18:35 | Nahoru | #221

s4r>Michal #5>lewisss> Myslel jsem to tak, že na oleji se nevyplatí šetřit. Je jasný, že nebudu kupovat stejnej olej o 100kč na litru dráž, ale tak, že pokud je lepší 15w-50 tak není důvod ti tam nedat. Prostě někde se ušetřit dá jinde to nejde.

to S4R: Někdy ani autorizovaný servis není jistota, už jsem měl možnost se přesvědčit. Stejně jako není domácí servisování vždy totéž.

Já to beru tak, že kdo je zručný + má odpovídající nářadí + odpovídající náturu, tak chápu, že do toho jde sám, a když se mu něco nepovede, tak hledá chybu v sobě... Horší ale je, když něco podělá, případně mezitím, aniž by došlo k problému, motorku prodá někomu jinému a tomu "jinému" se podělá něco, na co ten první sahal... A jsme na začátku koloběhu, že Ducati(na značce nezáleží) se sere + jejich kvalita stále stojí za prd...

Paradox je, že když si otevřeš japonské fórum, tak tam je mraky problémů a jako hlavní důvod vidím to, že 4V mají image bezúdržbových motorek, kdy následná údržba, pokud se někdo tedy smíří s tím, že je potřeba i u těchto strojů, je prováděná někým doma na koleni za dojmu, že jsem té motorce dal 100%...

A abych tedy řekl jak to mám já, tak:
a) olej si neměním, protože ho nechci házet v PETce do popelnice, případně ho vylít někam do strouhy
b) Shell už tam také nějakou chvíli neleju, přešel jsem na Fuchs Silkolene Pro4 15W50 Race, se kterým jeden můj dobrý kamarád na Ducati závodí a má s ním jen ty nejlepší zkušenosti
c) na ventily nesáhnu, protože nemám odpovídající vybavení, ač princip chápu
d) řemeny si neměním, protože opět nemám odpovídající vybavení, ač opět princip chápu
e) zručný jsem tak, jak se vyspím
f) i kdybych to vybavení měl, tak bych si stejně nechal odservisovat u kamaráda, protože ten pokec za to stojí + jeho zkušené oko odhalující problémy v budoucnu taky!

Mohl bych pokračovat, ale asi by to nikdo nečetl...


Jo tak to jo. Olej si vyměním a odvezu do práce, tam si s tím poradí. Ale stejně ten Fuchs je jak z reklamy na kosmodisk od Horsta.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 18:40 | Nahoru | #222
RomanSS> Horst vaří vždy na Silkolene

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 18:47 | Nahoru | #223

miura>RomanSS> Horst vaří vždy na Silkolene



a ten maj v Louisovi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 18:50 | Nahoru | #224

ilMedvědGuzzini>miura>RomanSS> Horst vaří vždy na Silkolene

a ten maj v Louisovi?



Jistě, Horst je v Louisovi hlavním akcionářem.

(reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 18:52 | Nahoru | #225

miura>ilMedvědGuzzini>miura>RomanSS> Horst vaří vždy na Silkolene

a ten maj v Louisovi?

Jistě, Horst je v Louisovi hlavním akcionářem.



škoda že už jen jako in-memoriam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 18:54 | Nahoru | #226
s4r> Jak píšeš je to každýho věc, osobně na servisu doma při dodržení postupů výrobce a použití odpovídajícícho nářadí nevidím vůbec problém. Hlavně to chce nejdřív myslet a potom konat. Pravda je, že zkušenosti jsou nenahraditelné a někdy je potřeba rozumně určit na co ještě mám a co je potřeba, aby viděl někdo jinej.
Pověst Ducati je podle mě způsobená tím, že ti neodpustí když zanedbáš servis a většina problémů je spojená s nedodržováním intervalů. Japonci jsou na tom líp v tom, že mají delší servisní intervaly a když je někdo nedodrží tak se toho většinou moc nestane.

2 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 19:19 | Nahoru | #227
s4r> No proč né , až budu mít mašinu za půl mega, která bude třeba navíc ještě v záruce, tak si to taky sakra rozmyslím se v tom hrabat, i když to se mi asi nestane nikdy, ale něco jinýho je levnej Monster 600, na kterém by každý servis vyšel na 10% jeho ceny , navíc s tím kolik ročně najedu bych ten servis musel dělat tak 2x do roka, a to by nebylo to pravý ořechový , takže do servisu NIKDY a s ničím, navíc filozofie Ducati je přece v tom že každej si to má servisovat sám jako za starých časů ne? Jo a jinak aby sis nemyslel, tak nic co jsem na tom dělal se mi zatím ještě neposralo , ale ono to časem ještě určitě příjde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 19:22 | Nahoru | #228
DMC.motobiker> tak to bych tě velmi rád viděl u vymezování ventilových vůlí, jejich měření + vybírání správného rozměru půlkroužku...

(reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 19:38 | Nahoru | #229
DMC.motobiker> kde jsi vzal tu filosofii Ducati?

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 20:09 | Nahoru | #230
s4r> No tak já ti to pak někdy natočím...

miura> No nevím, možná si to pletu s Moto Guzzi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 20:17 | Nahoru | #231

s4r>DMC.motobiker> tak to bych tě velmi rád viděl u vymezování ventilových vůlí, jejich měření + vybírání správného rozměru půlkroužku...


Jaký vůle prosímtě? DMC je stavař. Centimetr žádná míra!

(reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 20:27 | Nahoru | #232

RomanSS>s4r>DMC.motobiker> tak to bych tě velmi rád viděl u vymezování ventilových vůlí, jejich měření + vybírání správného rozměru půlkroužku...
Jaký vůle prosímtě? DMC je stavař. Centimetr žádná míra!



JJ, ani bych se nedivil!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 20:28 | Nahoru | #233

RomanSS>s4r>Chtěl jsem Vám něco napsat o Vašem domácím servisování a koupí oleje typu Repsol, ale protože bych rejpnul do vosího hnízda, tak Vám jen popřeju hodně štěstí a budu si myslet svoje!
Marťas! Tobě oponuju nerad, ale podívej se na výsledky testů. Krom toho výměnu oleje zvládne každý. Teď nemyslím, že je Repsol nejlepší, ten patří do CBR1000RRR ReditionRR

A pokud má specifikaci, tak co řešíme. O olejích toho zde stejně bylo už hodně.



Nejlepší olej je jen jeden...a to panenský olivový!

A basta!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 21:02 | Nahoru | #234
s4r> ty vůbec nevíš, nejlepší je sádlo, ale musí být samozřejmě domácí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 21:07 | Nahoru | #235

miura>s4r> ty vůbec nevíš, nejlepší je sádlo, ale musí být samozřejmě domácí



Vepřové nebo kočičí?

(reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 21:12 | Nahoru | #236

DMC.motobiker>s4r> No tak já ti to pak někdy natočím...

miura> No nevím, možná si to pletu s Moto Guzzi...



dovol abych tě opravil, filosofie Guzzi není oprav si vše sám. To je "nemáš na výběr než si to opravit sám"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 21:12 | Nahoru | #237

s4r>miura>s4r> ty vůbec nevíš, nejlepší je sádlo, ale musí být samozřejmě domácí

Vepřové nebo kočičí?



jaký kočičí, jsme snad z asie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 21:15 | Nahoru | #238

miura>s4r>miura>s4r> ty vůbec nevíš, nejlepší je sádlo, ale musí být samozřejmě domácí

Vepřové nebo kočičí?

jaký kočičí, jsme snad z asie



Jsi říkal sádlo domácí a domácí máme prase + kočku, tak se ptam, které z těchto zviřáááátek je dárcem sádlénka...

1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 21:16 | Nahoru | #239
RomanSS> No když už celá ta mašina je dělaná s přesností na jeden CM, tak to teď přece nebudu někde dohánět nějakýma milimetrama, to už by stejně ani nemělo smysl...

Jinak přiznávám se že ventily jsem ještě nedělal , jen jsem měřil vůle když jsem měnil rozvoďáky a bylo to víceméně v toleranci , ale přestože v názvosloví Ducati se nevyznám, tak mám pocit že termín "půlkroužek" zde není na místě, podle mého se půlkroužky ani nemění, respektive možná se mění, ale určitě se s nima nevymezuje ventilová vůle, půlkroužky podle mě jen zajištujou tu spodní vymezovací podložku, která se mění dle potřeby po naměření nezprávné vůle, a ten horní "kalíšek" či jako to nazvat se už půlkroužkem nezajištuje (drží ho horní vahadlo), takže dle mého až budu nastavovat vůle, tak půlkroužky asi ani měnit nebudu , ale pokud tedy říkáte "půlkroužek" těm vymezovacím podložkám, tak to lecos vysvětluje, a už asi chápu proč si jezdíte do servisu i nechávat přifouknout pneu... Ale pokud se pletu, tak se moc omlouvám...

Monster problém k nasrání.

16.3.2009 v 21:18 | Nahoru | #240
ilMedvědGuzzini>
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 Honziikk 8 9.6.2023 v 07:22 honzabiker
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 25 12.5.2023 v 19:01 honzabiker
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) honzabiker 12 15.10.2022 v 12:09 honzabiker
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 syrrius 31 21.9.2022 v 12:44
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) ramesse 2 4.5.2022 v 06:56 honzabiker


TOPlist