1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
to S4R: Někdy ani autorizovaný servis není jistota, už jsem měl možnost se přesvědčit. Stejně jako není domácí servisování vždy totéž.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
s4r>Chtěl jsem Vám něco napsat o Vašem domácím servisování a koupí oleje typu Repsol, ale protože bych rejpnul do vosího hnízda, tak Vám jen popřeju hodně štěstí a budu si myslet svoje!
Marťas! Tobě oponuju nerad, ale podívej se na výsledky testů. Krom toho výměnu oleje zvládne každý. Teď nemyslím, že je Repsol nejlepší, ten patří do CBR1000RRR ReditionRR
A pokud má specifikaci, tak co řešíme. O olejích toho zde stejně bylo už hodně.
Naposledy editováno 15.03.2009 20:02:48
A co se autorizovanejch servisů týče, tak třeba páni v Suzuce na Hájích jsou extra zruční - při opravě píchlý gumy(podotýkám za 500Kč) mi orvali ráfek a řetěz napnuli tak, že leč měl cca 3000km, tak byl dopnutej nadoraz.
O ničem to celkově nesvědčí, jen jejich reklama, ale leckdy je opravdu lepší si na mašině udělat něco sám.
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
miura>Jak čtu tu zdejší diskusi, tak si říkám, kdy se ukáže někdo kdo doporučí slunečnicový olej z lidlu za 20,50
maj ho v Louisovi?
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
Michal #5>lewisss> Myslel jsem to tak, že na oleji se nevyplatí šetřit. Je jasný, že nebudu kupovat stejnej olej o 100kč na litru dráž, ale tak, že pokud je lepší 15w-50 tak není důvod ti tam nedat. Prostě někde se ušetřit dá jinde to nejde.
to S4R: Někdy ani autorizovaný servis není jistota, už jsem měl možnost se přesvědčit. Stejně jako není domácí servisování vždy totéž.
Já to beru tak, že kdo je zručný + má odpovídající nářadí + odpovídající náturu, tak chápu, že do toho jde sám, a když se mu něco nepovede, tak hledá chybu v sobě... Horší ale je, když něco podělá, případně mezitím, aniž by došlo k problému, motorku prodá někomu jinému a tomu "jinému" se podělá něco, na co ten první sahal... A jsme na začátku koloběhu, že Ducati(na značce nezáleží) se sere + jejich kvalita stále stojí za prd...
Paradox je, že když si otevřeš japonské fórum, tak tam je mraky problémů a jako hlavní důvod vidím to, že 4V mají image bezúdržbových motorek, kdy následná údržba, pokud se někdo tedy smíří s tím, že je potřeba i u těchto strojů, je prováděná někým doma na koleni za dojmu, že jsem té motorce dal 100%...
A abych tedy řekl jak to mám já, tak:
a) olej si neměním, protože ho nechci házet v PETce do popelnice, případně ho vylít někam do strouhy
b) Shell už tam také nějakou chvíli neleju, přešel jsem na Fuchs Silkolene Pro4 15W50 Race, se kterým jeden můj dobrý kamarád na Ducati závodí a má s ním jen ty nejlepší zkušenosti
c) na ventily nesáhnu, protože nemám odpovídající vybavení, ač princip chápu
d) řemeny si neměním, protože opět nemám odpovídající vybavení, ač opět princip chápu
e) zručný jsem tak, jak se vyspím
f) i kdybych to vybavení měl, tak bych si stejně nechal odservisovat u kamaráda, protože ten pokec za to stojí + jeho zkušené oko odhalující problémy v budoucnu taky!
Mohl bych pokračovat, ale asi by to nikdo nečetl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
s4r>Michal #5>lewisss> Myslel jsem to tak, že na oleji se nevyplatí šetřit. Je jasný, že nebudu kupovat stejnej olej o 100kč na litru dráž, ale tak, že pokud je lepší 15w-50 tak není důvod ti tam nedat. Prostě někde se ušetřit dá jinde to nejde.
to S4R: Někdy ani autorizovaný servis není jistota, už jsem měl možnost se přesvědčit. Stejně jako není domácí servisování vždy totéž.
Já to beru tak, že kdo je zručný + má odpovídající nářadí + odpovídající náturu, tak chápu, že do toho jde sám, a když se mu něco nepovede, tak hledá chybu v sobě... Horší ale je, když něco podělá, případně mezitím, aniž by došlo k problému, motorku prodá někomu jinému a tomu "jinému" se podělá něco, na co ten první sahal... A jsme na začátku koloběhu, že Ducati(na značce nezáleží) se sere + jejich kvalita stále stojí za prd...
Paradox je, že když si otevřeš japonské fórum, tak tam je mraky problémů a jako hlavní důvod vidím to, že 4V mají image bezúdržbových motorek, kdy následná údržba, pokud se někdo tedy smíří s tím, že je potřeba i u těchto strojů, je prováděná někým doma na koleni za dojmu, že jsem té motorce dal 100%...
A abych tedy řekl jak to mám já, tak:
a) olej si neměním, protože ho nechci házet v PETce do popelnice, případně ho vylít někam do strouhy
b) Shell už tam také nějakou chvíli neleju, přešel jsem na Fuchs Silkolene Pro4 15W50 Race, se kterým jeden můj dobrý kamarád na Ducati závodí a má s ním jen ty nejlepší zkušenosti
c) na ventily nesáhnu, protože nemám odpovídající vybavení, ač princip chápu
d) řemeny si neměním, protože opět nemám odpovídající vybavení, ač opět princip chápu
e) zručný jsem tak, jak se vyspím
f) i kdybych to vybavení měl, tak bych si stejně nechal odservisovat u kamaráda, protože ten pokec za to stojí + jeho zkušené oko odhalující problémy v budoucnu taky!
Mohl bych pokračovat, ale asi by to nikdo nečetl...
Jo tak to jo. Olej si vyměním a odvezu do práce, tam si s tím poradí. Ale stejně ten Fuchs je jak z reklamy na kosmodisk od Horsta.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
miura>RomanSS> Horst vaří vždy na Silkolene
a ten maj v Louisovi?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
ilMedvědGuzzini>miura>RomanSS> Horst vaří vždy na Silkolene
a ten maj v Louisovi?
Jistě, Horst je v Louisovi hlavním akcionářem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
Pověst Ducati je podle mě způsobená tím, že ti neodpustí když zanedbáš servis a většina problémů je spojená s nedodržováním intervalů. Japonci jsou na tom líp v tom, že mají delší servisní intervaly a když je někdo nedodrží tak se toho většinou moc nestane.
2 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
miura> No nevím, možná si to pletu s Moto Guzzi...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
s4r>DMC.motobiker> tak to bych tě velmi rád viděl u vymezování ventilových vůlí, jejich měření + vybírání správného rozměru půlkroužku...
Jaký vůle prosímtě? DMC je stavař. Centimetr žádná míra!
RomanSS>s4r>DMC.motobiker> tak to bych tě velmi rád viděl u vymezování ventilových vůlí, jejich měření + vybírání správného rozměru půlkroužku...
Jaký vůle prosímtě? DMC je stavař. Centimetr žádná míra!
JJ, ani bych se nedivil!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
RomanSS>s4r>Chtěl jsem Vám něco napsat o Vašem domácím servisování a koupí oleje typu Repsol, ale protože bych rejpnul do vosího hnízda, tak Vám jen popřeju hodně štěstí a budu si myslet svoje!
Marťas! Tobě oponuju nerad, ale podívej se na výsledky testů. Krom toho výměnu oleje zvládne každý. Teď nemyslím, že je Repsol nejlepší, ten patří do CBR1000RRR ReditionRR
A pokud má specifikaci, tak co řešíme. O olejích toho zde stejně bylo už hodně.
Nejlepší olej je jen jeden...a to panenský olivový!
A basta!!!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
miura>s4r> ty vůbec nevíš, nejlepší je sádlo, ale musí být samozřejmě domácí
Vepřové nebo kočičí?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
s4r>miura>s4r> ty vůbec nevíš, nejlepší je sádlo, ale musí být samozřejmě domácí
Vepřové nebo kočičí?
jaký kočičí, jsme snad z asie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Monster problém k nasrání.
miura>s4r>miura>s4r> ty vůbec nevíš, nejlepší je sádlo, ale musí být samozřejmě domácí
Vepřové nebo kočičí?
jaký kočičí, jsme snad z asie
Jsi říkal sádlo domácí a domácí máme prase + kočku, tak se ptam, které z těchto zviřáááátek je dárcem sádlénka...
1 reakcí na tento příspěvek Monster problém k nasrání.
Jinak přiznávám se že ventily jsem ještě nedělal , jen jsem měřil vůle když jsem měnil rozvoďáky a bylo to víceméně v toleranci , ale přestože v názvosloví Ducati se nevyznám, tak mám pocit že termín "půlkroužek" zde není na místě, podle mého se půlkroužky ani nemění, respektive možná se mění, ale určitě se s nima nevymezuje ventilová vůle, půlkroužky podle mě jen zajištujou tu spodní vymezovací podložku, která se mění dle potřeby po naměření nezprávné vůle, a ten horní "kalíšek" či jako to nazvat se už půlkroužkem nezajištuje (drží ho horní vahadlo), takže dle mého až budu nastavovat vůle, tak půlkroužky asi ani měnit nebudu , ale pokud tedy říkáte "půlkroužek" těm vymezovacím podložkám, tak to lecos vysvětluje, a už asi chápu proč si jezdíte do servisu i nechávat přifouknout pneu... Ale pokud se pletu, tak se moc omlouvám...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Serizeni ventilu Duc M900 Ducati Monster 900 | Honziikk | 8 | 9.6.2023 v 07:22 honzabiker |
Elektroinstalace - průřezy vodičů Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 25 | 12.5.2023 v 19:01 honzabiker |
Lakování karbonu - bubliny Ducati Monster 900 (i.e.) | honzabiker | 12 | 15.10.2022 v 12:09 honzabiker |
Synchro. karburátorů - stále rozlad... [1, 2] Ducati Monster 900 | syrrius | 31 | 21.9.2022 v 12:44 uš |
rozdíly v rámech Ducati Monster Ducati Monster 900 (i.e.) | ramesse | 2 | 4.5.2022 v 06:56 honzabiker |