Naposledy editováno 05.02.2009 19:42:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
Je to proste vecnej boj. Ja bych opravdu zkusil ten olovnatej Avgast a pokud by to nepomohlo,tak bych dal silnejsi tesneni pod hlavu ci pod valec.
Pak to sem hodím, bude to k užitku všem 125 2-T s OilMasterem ...
Jinak já osobně si myslím, že když nevím něco o svým stroji, stačí napsat do fabriky... zatím s tím má jen dobré zkušenosti, sice u aut, ale to je stejný ne?
Naposledy editováno 04.02.2009 12:04:41
tafi.xXx: kup prostě olej od známého výrobce(motorex,castrol,motul,valvoline...) který je určen do oilmastru a tím je tvůj problém vyřešen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
Jinak je to GasGas EC300 08, a oproti KTM 250EXC06 je to taková celkově větší motorka, vyšší, širší, je to jakoby kousek ke čtyřtaktu. KTM je drobná a mrštnější, sice obě jedou bez nějakých výkonových skoků, ale Gas má o poznání čtyřtaktnější spodek a střed, při zachování lehkosti 2T. Oproti 250tkce jde výborně na zadní :) Motorově je to prostě taková blbuvzdorná motorka, nenutí mě to tolik při jízdě přemýšlet jak KTM... ale tohle může být klad i zápor, jak se to vezme..
Podvozek - pro mě mnohem lepší jak KTM, stabilní a jak na obláčku, zadní přepákování je dost poznat.
šestikvaltová převodovka taky super, ale mám tam momentálně originál převod 13:48 kterej mě přijde zbytečně pomalej, i v lese to co sem jezdil s KTM na 2 tak tady jezdím na 3, takže si to napřevoduju do rychla.
Vibrace na velkej dvoutakt super, brní do stupaček ale to asi všechno, do řidítek vůbec, trochu to zavibruje kolem 60 km/h na šestku ale pak se uklidní a jen tak vrní.
Kdyby mě někdo poradil jak udělat stupačky nebo uložení motoru na silentbloky tak bych byl super spokojenej :)
Trochu mě vadí že si často řadím místo jedničky neutrál, ale musí se na to víc dupnout - ale naprosto stejně to dělalo i DR-Z, takže to asi není chyba.
[img]
1 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
Jinak proc sem davas Knightovu fotku ? :D
Naposledy editováno 04.02.2009 12:41:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
Měl jsem válec, kterej dělal před lety to samý, tak jsem ho odložil do regálu a vytáhnul ho až letos. Smontoval ho se stejnou hlavou, vejfukem, nastavil bohatost a jaký bylo moje překvapení - motor nekončil s otáčkama na 8500 jako tenkrát, ale zhruba v těch točkách se sebral a mocným zátahem se točil po rovině přes 11000ot (mximálka 118). A fakt jsem s nim nic nedělal, jen ho nechal pár let uležet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
Lenny55>GASik> to asi ale vyrobce pocita pouze s olejem ktery GG doporucuje.... u jinych znacek oleje se pomer muze lisit
no v knize píšou mineral oil 3 procenta
semi-synthetic 2 procenta
100 procent synthetic 2 procenta
já tam leju BEL RAY SI7 tak dávám ty 2 procenta nic bližšího tam nepíšou jen CAUTION below 0 stupňů Celsia do not use 100 procent synthetic oil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
2 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
2 reakcí na tento příspěvek Olej do benzínu do 2-taktu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej do benzínu do 2-taktu
Honzys>asi přejdu z Motulu 710 ... Na plnou sintetiku od Q8 ..Cenofka dobrý cca 240kč
My jedem Q 8 celej tým díky podpoře,co od nich máme a nikdo ještě nezadřel.Je v pohodě,loni jsem po 100 mth rozdělal motor a na pístu a přívěře karbonu minimum.Teď mám najeto cca.60hodin.budu v dohledný době dávat píst,tak to vyfotím a hodím to sem.
Honzys>asi přejdu z Motulu 710 ... Na plnou sintetiku od Q8 ..Cenofka dobrý cca 240kč
My jedem Q 8 celej tým díky podpoře,co od nich máme a nikdo ještě nezadřel.Je v pohodě,loni jsem po 100 mth rozdělal motor a na pístu a přívěře karbonu minimum.Teď mám najeto cca.60hodin.budu dávat píst,tak to vyfotím a hodím to sem.
Naposledy editováno 04.02.2009 18:42:48